Grupy dyskusyjne   »   Octavia I analiza błędów VAG

Octavia I analiza błędów VAG



1 Data: Pa?dziernik 30 2011 16:23:01
Temat: Octavia I analiza błędów VAG
Autor: X-Man 

Witam
jestem posiadaczem Skody Octavi 1.9TDi z 2005r (90km ALH) Od jakiego¶ czasu auto łapie tryb awaryjny (nieregularnie) zazwyczaj podczas przyspieszania. Poniżej błędy z VAG:

 Address 01: Engine       Labels: 038-906-012-AGR.lbl
Control Module Part Number: 038 906 012 HA
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0740SG  4922
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 73430
           Additional Info: TMBDG41U558790796     SKZ7Z0D2711307
                      VCID: 56A88406DE5D4BAC
5 Faults Found

17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109): Open or Short to Ground
        P1538 - 35-10 -  -  - Intermittent
18027 - Glow Plug Relay (J52): Open or Short to Ground
        P1619 - 35-00 -  -
18065 - A/C System Input/Output: Short to Plus
        P1657 - 35-10 -  -  - Intermittent
19461 - Relay for High-Output Preheating of Coolant (J360): Short to Plus
        P3005 - 35-10 -  -  - Intermittent
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground
        P1549 - 35-10 -  -  - Intermittent

Readiness: 1 1 0 0 1

N75 wymineiony na nowy (oryginał) N109 również (zanmiennik) J360 nie mogę zlokalizować zeby się mu przyjrzeć (gdzie on się może znajdować ?). Po skasowaniu błędów wył±czeniu i wł±czeniu zapłonu nie wracaj± one samoczynnie od razu tylko po jakim¶ czasie tzn. wystarczy że pojadę tarsę kilkana¶cie/kilkadziesi±t kilometrów podl±czę VAGa i błędy znów s± (nie zawsze wszystkie 5 od razu) Sztanga turbiny chodzi luĽno więc zapieczone kierownice bym wykluczał. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

Pzdr
Piotrek



2 Data: Pa?dziernik 30 2011 23:38:56
Temat: Re: Octavia I analiza błÄ™dów VAG
Autor: Lewis 

W dniu 2011-10-30 17:23, X-Man pisze:

Witam
jestem posiadaczem Skody Octavi 1.9TDi z 2005r (90km ALH) Od jakiegoĹ›
czasu auto łapie tryb awaryjny (nieregularnie) zazwyczaj podczas
przyspieszania. Poniżej błÄ™dy z VAG:

Poszukaj pod maskÄ… przekaĽnika który odpowiada za grzanie Ĺ›wiec i odciÄ™cie paliwa. Nie pamiÄ™tam jego numeru a w różnych autach ma on różny numer ale chyba coĹ› w okolicy 109.
Nie masz przy tym problemu że po uruchomieniu silnika gaĹ›nie on po kilku sekundach?

SprawdĽ połÄ…czenia masowe silnika, akumulatora i ogólnie elektroniki.


--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis

3 Data: Pa?dziernik 30 2011 23:30:43
Temat: Re: Octavia I analiza błÄ™dów VAG
Autor: X-Man 

"Lewis"  wrote in message

W dniu 2011-10-30 17:23, X-Man pisze:
Witam
jestem posiadaczem Skody Octavi 1.9TDi z 2005r (90km ALH) Od jakiegoĹ›
czasu auto łapie tryb awaryjny (nieregularnie) zazwyczaj podczas
przyspieszania. Poniżej błÄ™dy z VAG:
Poszukaj pod maskÄ… przekaĽnika który odpowiada za grzanie Ĺ›wiec i odciÄ™cie paliwa.

testowałem zawór odciÄ™cia paliwa VAGiem i działa poprawnie wiÄ™c przekaĽnik chyab też jest sprawny

 Nie pamiÄ™tam jego numeru a w różnych autach ma on różny
numer ale chyba coĹ› w okolicy 109.

do Ĺ›wiec jest chyba osobny czy siÄ™ mylÄ™ ? tego 109 nie mogÄ™ znaleĽÄ‡ ale poszukam jakiejĹ› serwisówki

Nie masz przy tym problemu że po uruchomieniu silnika gaĹ›nie on po kilku sekundach?

nie auto odpala i chodzi normalnie nigdy nie gaśnie samo z siebie

SprawdĽ połÄ…czenia masowe silnika, akumulatora i ogólnie elektroniki.

hmm przyjrzÄ™ siÄ™ im ale dziwne auto ma 6 lat dopiero i juz by masy były kiepskie ?

Pzdr
Piotrek

4 Data: Pa?dziernik 31 2011 11:46:25
Temat: Re: Octavia I analiza błÄ™dów VAG
Autor: Lewis 

W dniu 2011-10-31 00:30, X-Man pisze:

"Lewis"  wrote in message

W dniu 2011-10-30 17:23, X-Man pisze:
Witam
jestem posiadaczem Skody Octavi 1.9TDi z 2005r (90km ALH) Od jakiegoĹ›
czasu auto łapie tryb awaryjny (nieregularnie) zazwyczaj podczas
przyspieszania. Poniżej błÄ™dy z VAG:
Poszukaj pod maskÄ… przekaĽnika który odpowiada za grzanie Ĺ›wiec i
odcięcie paliwa.

testowałem zawór odciÄ™cia paliwa VAGiem i działa poprawnie wiÄ™c
przekaĽnik chyab też jest sprawny

Nie pamiÄ™tam jego numeru a w różnych autach ma on różny
numer ale chyba coĹ› w okolicy 109.

do Ĺ›wiec jest chyba osobny czy siÄ™ mylÄ™ ? tego 109 nie mogÄ™ znaleĽÄ‡ ale
poszukam jakiejĹ› serwisówki

Od Ĺ›wiec jest właĹ›nie przekaĽnik "109" OIDP odcina on również zawór N109 na pompie.


Nie masz przy tym problemu że po uruchomieniu silnika gaĹ›nie on po
kilku sekundach?

nie auto odpala i chodzi normalnie nigdy nie gaśnie samo z siebie

Hmm poszukaj tej 109 dobrze siÄ™ przyjrzyj czy nie widać syfu, jakiejĹ› Ĺ›niedzi w okolicy tego przekaĽnika, rozbierz go i zobacz czy styki w Ĺ›rodku sÄ… w dobrym stanie.

SprawdĽ połÄ…czenia masowe silnika, akumulatora i ogólnie elektroniki.

hmm przyjrzÄ™ siÄ™ im ale dziwne auto ma 6 lat dopiero i juz by masy były
kiepskie ?

Jak miało jakiegoĹ› dzwonka czy ktoĹ› je np nadgorliwie mył karcherem pod maskÄ… to i owszem.


--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis

5 Data: Pa?dziernik 30 2011 23:44:57
Temat: Re: Octavia I analiza błÄ™dów VAG
Autor: Lewis 

W dniu 2011-10-30 17:23, X-Man pisze:

Witam
jestem posiadaczem Skody Octavi 1.9TDi z 2005r (90km ALH) Od jakiegoĹ›
czasu auto łapie tryb awaryjny (nieregularnie) zazwyczaj podczas
przyspieszania. Poniżej błÄ™dy z VAG:

A zrób jeszcze logi dynamiczne dla bloku nr 003, 010 i 011 w momencie trybu awaryjnego.


--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis

6 Data: Pa?dziernik 30 2011 23:34:50
Temat: Re: Octavia I analiza błÄ™dów VAG
Autor: X-Man 

"Lewis"  wrote in message

W dniu 2011-10-30 17:23, X-Man pisze:
Witam
jestem posiadaczem Skody Octavi 1.9TDi z 2005r (90km ALH) Od jakiegoĹ›
czasu auto łapie tryb awaryjny (nieregularnie) zazwyczaj podczas
przyspieszania. Poniżej błÄ™dy z VAG:
A zrób jeszcze logi dynamiczne dla bloku nr 003, 010 i 011 w momencie trybu awaryjnego.

hmmm nie wyobrażam se tego za bardzo bo musiałbym wszÄ™dzie laptopa ze sobÄ… wozić i czekać aż siÄ™ tryb awaryjny włÄ…czy logi 3,8,11 zrobione jakieĹ› 2 tygodnie temu:

Grupy: 008 -
http://vaglog.rtnet.pl/kawasaki750_59114.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kawasaki750_59115.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kawasaki750_59116.html

Pzdr
Piotrek

7 Data: Pa?dziernik 31 2011 11:39:52
Temat: Re: Octavia I analiza błÄ™dów VAG
Autor: Lewis 

W dniu 2011-10-31 00:34, X-Man pisze:

"Lewis"  wrote in message

W dniu 2011-10-30 17:23, X-Man pisze:
Witam
jestem posiadaczem Skody Octavi 1.9TDi z 2005r (90km ALH) Od jakiegoĹ›
czasu auto łapie tryb awaryjny (nieregularnie) zazwyczaj podczas
przyspieszania. Poniżej błÄ™dy z VAG:
A zrób jeszcze logi dynamiczne dla bloku nr 003, 010 i 011 w momencie
trybu awaryjnego.

hmmm nie wyobrażam se tego za bardzo bo musiałbym wszÄ™dzie laptopa ze
sobÄ… wozić i czekać aż siÄ™ tryb awaryjny włÄ…czy logi 3,8,11 zrobione
jakieĹ› 2 tygodnie temu:

Te wyglÄ…dajÄ… na wzorowe.
Dobrze by było jakbyĹ› jednak złapał logi w chwili usterki, obstawiam że bÄ™dzie problem z wystarczajÄ…cÄ… iloĹ›ciÄ… powietrza tylko fajnie by było zobaczyć w jakiej pozycji wówczas jest EGR i aktuator od turbo.


--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis

8 Data: Pa?dziernik 31 2011 14:50:05
Temat: Re: Octavia I analiza błÄ™dów VAG
Autor: Bugatti 

Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomoĹ›ci:

Te wyglÄ…dajÄ… na wzorowe.

Wzorowe ? Jak nie do końca wiesz o czym piszesz to nie pisz wcale.

X-Man,
logi pokazujÄ… że autko nie jest zdrowe.
Z kanału 008 wynika że komp tnie wymaganÄ… dawkÄ™ ON. Maksymalnie masz 38,4 mg/suw a powinno być ponad 41 i ponad 42 przy maksymalnym momencie obr. i dawka nie powinna spadać poniżej 39 mg w wyższej partii obrotowej a u ciebie spada. Wskazuje to na niedomagania przepływomierza (ale czytaj niżej! ), który Ľle mierzy powietrze. CóĽ z tego że grupie 003 jest strumieĹ„ masy powyżej 850 mg (choć od 3400 obr/min spada).

Ponadto jak już jesteĹ›my w grupie 003 to widać że od 1800 do 2500 przepływka pokazuje za duży strumieĹ„.
W połÄ…czeniu z grupÄ… 011, która pokazuje że w ww. zakresie turbo przeładowuje. Wskazuje to na zapieczone kierownicxe VNT. SprawdĽ czy sztanga od gruszki pracuje płynnie w swoim zakresie, czy "gruszka" od tej sztangi nie jest skorodowana. Proponuje przegonić auto do wysokich prÄ™dkoĹ›ci obr. na najlepiej najwyższych mozliwie biegu (no ale wiadomo ograniczenia prÄ™dkoĹ›ci wiÄ™c trzeba bacznie uważać - nie zachÄ™cam ciÄ™ do łamania przepisów tylko proponuje rozwiÄ…żanie problemu). JeĹ›li butowanie nie pomoże to trzeba wyczyĹ›cić turbo. Albo wpierw lepiej sprawdzić wszystkie wÄ™żyki podciĹ›nieniowe do sterowania turbem (idÄ…ce do tej "gruszki") i konieczenie zawór N-75.

Pozdr.
Bugatti

9 Data: Pa?dziernik 31 2011 15:12:25
Temat: Re: Octavia I analiza błÄ™dów VAG
Autor: X-Man 

"Bugatti"  wrote in message

Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomoĹ›ci:
Te wyglÄ…dajÄ… na wzorowe.
Wzorowe ? Jak nie do końca wiesz o czym piszesz to nie pisz wcale.
X-Man,
logi pokazujÄ… że autko nie jest zdrowe.
Z kanału 008 wynika że komp tnie wymaganÄ… dawkÄ™ ON. Maksymalnie masz 38,4 mg/suw a powinno być ponad 41 i ponad 42 przy maksymalnym momencie obr. i dawka nie powinna spadać poniżej 39 mg w wyższej partii obrotowej a u
ciebie  spada. Wskazuje to na niedomagania przepływomierza (ale czytaj
niżej! ),  który Ľle mierzy powietrze. CóĽ z tego że grupie 003 jest
strumieĹ„ masy  powyżej 850 mg (choć od 3400 obr/min spada).
Ponadto jak już jesteĹ›my w grupie 003 to widać że od 1800 do 2500
przepływka  pokazuje za duży strumieĹ„.
W połÄ…czeniu z grupÄ… 011, która pokazuje że w ww. zakresie turbo przeładowuje. Wskazuje to na zapieczone kierownicxe VNT. SprawdĽ czy
sztanga  od gruszki pracuje płynnie w swoim zakresie, czy "gruszka" od
tej sztangi  nie jest skorodowana. Proponuje przegonić auto do wysokich
prÄ™dkoĹ›ci obr. na  najlepiej najwyższych mozliwie biegu (no ale wiadomo
ograniczenia prÄ™dkoĹ›ci  wiÄ™c trzeba bacznie uważać - nie zachÄ™cam ciÄ™ do
łamania przepisów tylko  proponuje rozwiÄ…żanie problemu). JeĹ›li
butowanie nie pomoże to trzeba  wyczyĹ›cić turbo. Albo wpierw lepiej
sprawdzić wszystkie wÄ™żyki  podciĹ›nieniowe do sterowania turbem (idÄ…ce
do tej "gruszki") i konieczenie  zawór N-75.

OK no wiÄ™c tak żeby wszystko było jasne: sztanga turbiny chodzi lekko - sprawdzane kilkakrotnie, zawór N75 wymieniony na nowy, EGR jest odłÄ…czony (w przyszłosci mam go zaĹ›lepić) poprzez zaĹ›lepienie przewodu podciĹ›nienia, wtryski niedawno wstawione z koĹ„cówkami 0.216 (nie wiem czy to jakoĹ› by mogło wpływac na dawkÄ™ paliwa ale raczej powinna byc wiÄ™ksza i zdecydowanie na nowych wtryskach auto ma wiÄ™cej mocy), katalizator wyciÄ™ty, żadna z powyższych modyfikacji raczej nie ma wpływu na te błÄ™dy bo pokazywały siÄ™ one już wczeĹ›niej z różnÄ… czÄ™stotliwoĹ›ciÄ…. Tak czy inaczej mam już zregenerowana turbinÄ™ która leży w kartonie i czeka na montaż wiÄ™c chyba wtedy przy okazji wymieniÄ™ wÄ…ż podciĹ›nienia z turbo do N75, przeczyszczÄ™ przepływkÄ™ i posprawdzam masy i zrobiÄ™ nowe logi. DziÄ™ki za rzeczowÄ… odpowiedĽ jak bym wiedział że siedzisz w temacie to na b3d bym dał posta :P

Pzdr
Piotrek

10 Data: Pa?dziernik 31 2011 16:57:10
Temat: Re: Octavia I analiza błÄ™dów VAG
Autor: Bugatti 

Użytkownik "X-Man"  napisał w wiadomoĹ›ci:

OK no wiÄ™c tak żeby wszystko było jasne: sztanga turbiny chodzi lekko - sprawdzane kilkakrotnie, zawór N75 wymieniony na nowy, EGR jest odłÄ…czony (w przyszłosci mam go zaĹ›lepić) poprzez zaĹ›lepienie przewodu podciĹ›nienia, wtryski niedawno wstawione z koĹ„cówkami 0.216 (nie wiem czy to jakoĹ› by mogło wpływac na dawkÄ™ paliwa ale raczej powinna byc wiÄ™ksza i zdecydowanie na nowych wtryskach auto ma wiÄ™cej mocy),

To zmienia postać rzeczy. Owszem to raczej nie jest przyczyna powstawania błÄ™dów ale na wskazania w grupach VCDSa ma wpływ - trzeba pojechać do tunnera na korekte softu bo chyba nie wymieniałeĹ› wtryskiwacze na wiÄ™ksze tylko dla +20 Nm ;].

katalizator wyciÄ™ty, żadna z powyższych modyfikacji raczej nie ma wpływu na te błÄ™dy bo pokazywały siÄ™ one już wczeĹ›niej z różnÄ… czÄ™stotliwoĹ›ciÄ…. Tak czy inaczej mam już zregenerowana turbinÄ™ która leży w kartonie i czeka na montaż wiÄ™c chyba wtedy przy okazji wymieniÄ™ wÄ…ż podciĹ›nienia z turbo do N75, przeczyszczÄ™ przepływkÄ™ i posprawdzam masy i zrobiÄ™ nowe logi.

Skoro napisałeĹ› że wymieniałeĹ› zawór odcinajÄ…cy paliwo na pompie VP N109 i dalej błÄ™dy siÄ™ pojawiajÄ… to ja bym posprawdzał "połÄ…czenie masy" na pompie VP oraz jeszcze przeczyĹ›cił kabel, który może być zaĹ›niedziały.
http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=27763

DziÄ™ki za rzeczowÄ… odpowiedĽ jak bym wiedział że siedzisz w temacie to na b3d bym dał posta :P

Nie pisuje już tam wĹ›ród troli ;-P

Pzdr
Piotrek

Pozdr.
Bugatti

11 Data: Pa?dziernik 31 2011 17:36:48
Temat: Re: Octavia I analiza błÄ™dów VAG
Autor: X-Man 

"Bugatti"  wrote in message

Użytkownik "X-Man"  napisał w wiadomoĹ›ci:
OK no wiÄ™c tak żeby wszystko było jasne: sztanga turbiny chodzi lekko - sprawdzane kilkakrotnie, zawór N75 wymieniony na nowy, EGR jest
odłÄ…czony  (w przyszłosci mam go zaĹ›lepić) poprzez zaĹ›lepienie
przewodu podciĹ›nienia,  wtryski niedawno wstawione z koĹ„cówkami 0.216
(nie wiem czy to jakoĹ› by  mogło wpływac na dawkÄ™ paliwa ale raczej
powinna byc wiÄ™ksza i  zdecydowanie na nowych wtryskach auto ma wiÄ™cej
mocy),
To zmienia postać rzeczy. Owszem to raczej nie jest przyczyna powstawania błÄ™dów ale na wskazania w grupach VCDSa ma wpływ - trzeba pojechać do tunnera na korekte softu bo chyba nie wymieniałeĹ› wtryskiwacze na wiÄ™ksze tylko dla +20 Nm ;].

zgadza siÄ™ i taki mam zamiar ale najpierw chciałem turbo wyminić tudzież uporać siÄ™ z tymi wszystkimi błÄ™dami. Zasadniczo w silniku ALH same wtryski dajÄ… 15-25km i naprawdÄ™ czuć sporÄ… różnicÄ™ a z tego co czytałem na forach korekta softu nie jest konieczna (poza tym błÄ™dy pojawiały siÄ™ już wczeĹ›niej przed wtryskami)

katalizator wyciÄ™ty, żadna z powyższych modyfikacji raczej nie ma wpływu na te błÄ™dy bo pokazywały siÄ™ one już wczeĹ›niej z różnÄ… czÄ™stotliwoĹ›ciÄ…. Tak czy inaczej mam już zregenerowana turbinÄ™ która leży w kartonie i czeka na montaż wiÄ™c chyba wtedy przy okazji wymieniÄ™ wÄ…ż podciĹ›nienia z turbo do N75, przeczyszczÄ™ przepływkÄ™ i posprawdzam masy i zrobiÄ™ nowe logi.
Skoro napisałeĹ› że wymieniałeĹ› zawór odcinajÄ…cy paliwo na pompie VP N109
i  dalej błÄ™dy siÄ™ pojawiajÄ… to ja bym posprawdzał "połÄ…czenie masy" na
pompie  VP oraz jeszcze przeczyĹ›cił kabel, który może być zaĹ›niedziały.
http://www.a6klub.pl/viewtopic.php?t=27763

dziwne bo zawór działa za każdym razem jak go testuje VAGiem no ale masy i tak muszÄ™ posprawdzać

DziÄ™ki za rzeczowÄ… odpowiedĽ jak bym wiedział że siedzisz w temacie to
na  b3d bym dał posta :P
Nie pisuje już tam wĹ›ród troli ;-P

znalazł siÄ™ "pożÄ…dny" :P

Pzdr
Piotrek

12 Data: Marzec 05 2012 13:21:59
Temat: Re: Octavia I analiza błÄ™dów VAG
Autor: X-Man 

"Bugatti"  wrote in message

Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomoĹ›ci:
Te wyglÄ…dajÄ… na wzorowe.
Wzorowe ? Jak nie do końca wiesz o czym piszesz to nie pisz wcale.
X-Man,
logi pokazujÄ… że autko nie jest zdrowe.

Hej,
wymieniłem przepływomierz na nowy(remanufactured) oryginał Bosha gdybyĹ› mógł zerknąć w te logi: http://vaglog.rtnet.pl/kawasaki750_74939.html to byłbym wdziÄ™czny (wiem wielki Ĺ›mietnik ale nie miałem nikogo do obsługi laptopa i dla przypomnienia EGR odłoÄ…czony i zaĹ›lepiony jest) + nadal pojawiajÄ… siÄ™ błÄ™dy :

Monday,05,March,2012,12:26:22:46862
VCDS Version: Release 10.6.0

                Address 01: Engine       Labels: 038-906-012-AGR.lbl
Control Module Part Number: 038 906 012 HA
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0740SG  4922
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 73430
           Additional Info: TMBDG41U558790796     SKZ7Z0D2711307
                      VCID: 56A88406DE5D4BAC
4 Faults Found

19461 - Relay for High-Output Preheating of Coolant (J360): Short to Plus
        P3005 - 35-10 -  -  - Intermittent
18065 - A/C System Input/Output: Short to Plus
        P1657 - 35-10 -  -  - Intermittent
19459 - Relay for Low-Output Preheating of Coolant (J359): Short to Plus
        P3003 - 35-10 -  -  - Intermittent
17954 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Short to Plus
        P1546 - 35-10 -  -  - Intermittent

Readiness: 1 1 0 0 1

i co jakiĹ› czas zaĹ›wieca siÄ™ kontrolka silnika lub po prostu tryb awaryjny (max 2200rpm pomaga wyłÄ…czenei i włÄ…czenie zapłonu)

JeĹ›li chodzi o tryb awaryjny to dzieje siÄ™ to zbyt nieregularnie zebym go mógł złapać podczas krótkiego logowania ale jeĹ›li możesz mi podpowiedzieć jakie grupy logować to mogÄ™ któregoĹ› dnia po prostu jeĽdzić z lapkiem aż do skutku. BTW jak byĹ› mógł jakiĹ› kontakt na priv podać to nie bÄ™dÄ™ zaĹ›miecał grupy chyba że ma ktoĹ› jakieĹ› pomysły co dalej z tym robić.

Pzdr
Piotrek

13 Data: Pa?dziernik 31 2011 09:08:03
Temat: Re: Octavia I analiza błędów VAG
Autor: redi 


19461 - Relay for High-Output Preheating of Coolant (J360): Short to Plus


To na 99% jest jaka¶ usterka w układzie dogrzewania silnika, takie trzy ¶wiece żarowe wkręcone w króciec wychodz±cy z silnika mniej więcej pod pomp± VAC.

pozdr.
Radek

14 Data: Listopad 03 2011 00:18:56
Temat: Re: Octavia I analiza błędów VAG
Autor: venioo 

Nie przypalila ci sie jakas wiazka? Albo jakis lokalny spec nie dlubal w elektryce? Gdzies przy przekaznikach? Albo wilgoc sie nie dostala?

Nie mialem Octavii, ale komunikaty bledow wlasnie na to by wskazywaly - czesc czujnikow ma zwarcie na masie, czesc na +. Bledy od razu nie wyskakuja tylko jak sie przejedziesz - zatrzesie autem i cos jest luzne, "dynda" i sie zwiera.

--
venioo
gg:198909
sprzedam SAMSUNG SGH-i780
sprzedam AUDI 100 C4 2.3 LPG EDITION ;)

15 Data: Listopad 03 2011 01:49:25
Temat: Re: Octavia I analiza błędów VAG
Autor: X-Man 

"venioo"  wrote in message

Nie przypalila ci sie jakas wiazka?

w±tpię...

Albo jakis lokalny spec nie dlubal w
elektryce?

Na pewno nie...

Gdzies przy przekaznikach? Albo wilgoc sie nie dostala?

hmmm nie mogę wykluczyć wilgoci bo komora silnika hermetyczna nie jest ale ale sprawdzałem kostki i raczej nigdzie nic za¶niedziałe nie było

Nie mialem Octavii, ale komunikaty bledow wlasnie na to by wskazywaly - czesc czujnikow ma zwarcie na masie, czesc na +. Bledy od razu nie wyskakuja tylko jak sie przejedziesz - zatrzesie autem i cos jest luzne, "dynda" i sie zwiera.

Dzisiaj zdj±łem akumulator i wyczy¶ciłem poł±czenia mas pod nim może to co¶ skasuję jutro błędy i się okaże.

Pzdr
Piotrek

Octavia I analiza błędów VAG



Grupy dyskusyjne