Odcięcie zaplonu
1 | Data: Styczen 13 2007 22:18:31 |
Temat: Odcięcie zaplonu | |
Autor: Serafin | Witam mam pytanie związane z urządzeniem odcinajacym zapłon a Mianowicie czy 2 |
Data: Styczen 13 2007 22:29:06 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: blackbird | Witam mam pytanie związane z urządzeniem odcinajacym zapłon a Mianowicie ROTFL 3 |
Data: Styczen 13 2007 22:41:29 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: Hatson |
Atam zaraz ROTFL. Moze gosciu ma syna, co se autko ujezdza i chce jakis tajny przelacznik wmontowac, zeby troszke go ochlodzic. No albo przesiadl sie z benzynki (moze jakiejs Hondy) i nie moze sie przestawic, ze to diesel i sie go tak nie kreci. :) Pawel 4 |
Data: Styczen 13 2007 21:58:21 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: Robert Rędziak | On Sat, 13 Jan 2007 22:41:29 +0100, Hatson wmontowac, zeby troszke go ochlodzic. No albo przesiadl sie z benzynki (moze Przecie diesel odcina sam z siebie (regulator na pompie). r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl List otwarty przeciwko DRM: http://list.7thguard.net/ 5 |
Data: Styczen 14 2007 10:27:38 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: Czarek Daniluk | Użytkownik Robert Rędziak napisał: On Sat, 13 Jan 2007 22:41:29 +0100, Hatson wrote: Wiesz zależy ... nie widziałeś TDI bez pompy ?? a pompowtryski to szto ?? Paliesos ?? Pozdro !! 6 |
Data: Styczen 14 2007 11:55:49 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: Robert Rędziak | On Sun, 14 Jan 2007 10:27:38 +0100, Czarek Daniluk Wiesz zależy ... nie widziałeś TDI bez pompy ?? a pompowtryski to szto No i na pompowtryskach nie ma regulatora? Wiesz, co robi diesel bez regulatora? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl List otwarty przeciwko DRM: http://list.7thguard.net/ 7 |
Data: Styczen 14 2007 14:13:07 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: J.F. | On Sun, 14 Jan 2007 11:55:49 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote: On Sun, 14 Jan 2007 10:27:38 +0100, Czarek Daniluk Nic nadzwyczajnego, bo juz i tak pracuje przy predkosci przy ktorej ropa ledwo wyrabia zdazyc sie zapalic ? :-) Akurat te choc troche nowoczesne diesle to sa elektronicznie sterowane. I to sie juz nie nazywa regulator tylko program :-) J. 8 |
Data: Styczen 14 2007 13:28:10 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: Robert Rędziak | On Sun, 14 Jan 2007 14:13:07 +0100, J.F No i na pompowtryskach nie ma regulatora? Wiesz, co robi diesel Skoro na oleju silnikowym jest w stanie się rozbujać, to na napędzie też powinien dać radę. Akurat te choc troche nowoczesne diesle to sa elektronicznie Pompowtryski mają o wiele więcej lat niż volkswagenowskie TDI. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl List otwarty przeciwko DRM: http://list.7thguard.net/ 9 |
Data: Styczen 14 2007 14:35:39 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: J.F. | On Sun, 14 Jan 2007 13:28:10 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote: On Sun, 14 Jan 2007 14:13:07 +0100, J.F Nic nadzwyczajnego, bo juz i tak pracuje przy predkosci przy ktorej Ale czy rozbuja sie do wyplucia tlokow na silnikowym ? Akurat te choc troche nowoczesne diesle to sa elektronicznie Maja, ale takie jakie masz na mysli juz od dawna nie sa stosowane :-) J. 10 |
Data: Styczen 14 2007 19:42:11 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: Serafin | A przypomnialo mi sie Kumpel Jezdzi na oleju z "Biedronki" wychodzi jakos po 11 |
Data: Styczen 16 2007 06:24:24 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: Dariusz K. Ladziak | On Sat, 13 Jan 2007 21:58:21 +0000 (UTC), Robert On Sat, 13 Jan 2007 22:41:29 +0100, Hatson No, nowoczesne diesle nie maja chyba regulatora odsrodkowego jak rez pompy nurnikowej - nowoczesne to maja pompe slimakowa i piezoceramicznie sterowane wtryskiwacze - ale czy regulatorem odsrodkowym Watta czy elektronika diesel MUSI miec obroty ograniczone - bo bez ogranicznika jest w stanie rozkrecic sie powyzej wytrzymalosci mechanicznej. -- Darek 12 |
Data: Styczen 16 2007 23:10:55 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: Hautameki |
> Witam mam pytanie związane z urządzeniem odcinajacym zapłon a Mianowicie Prześmiewca? Twoja odpowiedź jest jeszcze bardziej głupia niż zadane przez chłopaka pytanie. 13 |
Data: Styczen 13 2007 21:26:15 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: Tomek | Witam mam pytanie związane z urządzeniem odcinajacym zapłon a Mianowicie czyNajgłupsza rzecz jaką montują w samochodzie. Auto ma pojechać tyle ile mu się wdepnie albo ma pokazać kopyto. Fajne przy wyprzedzaniu to ocięcie zapłonu. Po co komu nie uszkodzony silnik w momencie spotkania trzeciego stopnia z 30 tonową ciężarowką. Tomek -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 14 |
Data: Styczen 13 2007 22:04:01 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: Robert Rędziak | On 13 Jan 2007 22:26:15 +0100, Tomek wrote: Najgłupsza rzecz jaką montują w samochodzie. Auto ma pojechać tyle ile mu się Zakręciłes już swojego Polaja do 7000? Fajne przy wyprzedzaniu to ocięcie zapłonu. Bo biegi trzeba umieć zmieniać. Po Oj, Kogutek, Kogutek, weźcie se młotek i się stuknijcie w mózgownicę. Gumowy, mniej śladów zostawia. Jak ktoś nie umie zmieniać biegów, to na odcięciu pojedzie dalej, choć prędkości już nie zwiększy. Z ukręconym wałem, urwaną korbą czy zaworami w tłokach ta jazda słabo mu pójdzie. A jak będzie totalną sierotą, to jeszcze jakąś figurę wykręci, zanim tę ciężarówkę spotka. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl List otwarty przeciwko DRM: http://list.7thguard.net/ 15 |
Data: Styczen 13 2007 23:24:32 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: Artur 'futrzak' Maśląg | Robert Rędziak napisał(a): Zakręciłes już swojego Polaja do 7000? ROTFL Możliwe - cena była 500PLN z dwoma nowymi oponami zimowymi ;) Bo biegi trzeba umieć zmieniać. Bądź myśleć. Oj, Kogutek, Kogutek, weźcie se młotek i się stuknijcie w Kogutek został na poziomie półgeneralnych remontów polegających na wymianie pierścieni, ewentualnie panewek (bez szlifu/pomiarów), czy też naciąganiu sprężynek w uszczelniaczach. -- Jutro to dziś, tyle że jutro. 16 |
Data: Styczen 13 2007 23:33:32 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: Robert Rędziak | On Sat, 13 Jan 2007 23:24:32 +0100, Artur 'futrzak' Maśląg Bo biegi trzeba umieć zmieniać. Wielokrotnie nie ma nad czym rozmyślać. Jak się czołgam za czymś około 70km/h, nie mam się gdzie rozpędzić za wyprzedzanym, a miejsca po lewej mało, to nie czas na pisanie doktoratu: dwójka, gaz w podłogę i w okolicach 90-95 przepinam się na trójkę, zanim odetnie. Trochę za słabe te moje paści, żeby przy 60-70km/h sprawnie się uwinąć na trójce czy, o zgrozo, czwórce. Kogutek został na poziomie półgeneralnych remontów polegających Ciekawe, czy jeździ na Selektolu SD lub Superolu CC ;) r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl List otwarty przeciwko DRM: http://list.7thguard.net/ 17 |
Data: Styczen 14 2007 00:39:07 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: Artur 'futrzak' Maśląg | Robert Rędziak napisał(a): Wielokrotnie nie ma nad czym rozmyślać. Jak się czołgam za czymś Toż właśnie pisałem o myśleniu. Przepinamy nim odetnie, a nie do końca. Inna sprawa, że odcięcie czuć na 'dupie'. Ciekawe, czy jeździ na Selektolu SD lub Superolu CC ;) Nie wiem. Z wielu wypowiedzi wynika, że w ogóle ;) -- Jutro to dziś, tyle że jutro. 18 |
Data: Styczen 13 2007 23:34:22 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: Przembo | Użytkownik "Robert Rędziak" napisał Najgłupsza rzecz jaką montują w samochodzie. Auto ma pojechać tyle ile mu się Mi sie udalo na 1 nawet troche dalej. Poldi przezyl, mimo ze powyzej 6krpm wedlug instrukcji tloki, kobowody i wal moga zaczac zyc wlasnym zyciem :D Co do odciecia zaponu w TDI jest to jak najbardziej wykonalne, wystarczy wylaczyc pompe "dostarczajaca zaplon", ale w wersja Serafina jest kompletnie bez sensu :D Pozdr 19 |
Data: Styczen 13 2007 23:22:52 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: Robert Rędziak | On Sat, 13 Jan 2007 23:34:22 +0100, Przembo Zakręciłes już swojego Polaja do 7000? Miałeś farta, powyżej 7krpm polonkowy wał lubił się rozdwoić ;) r. PS. Ja też kiedyś miałem farta, ale potem już nie sprawdzałem, na ile jest powtarzalny ;>> -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl List otwarty przeciwko DRM: http://list.7thguard.net/ 20 |
Data: Styczen 14 2007 00:29:13 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: Artur 'futrzak' Maśląg | Robert Rędziak napisał(a): Miałeś farta, powyżej 7krpm polonkowy wał lubił się rozdwoić ;) Wał przeżył, ale korbowód zrobił kuku w bloku :) Nikt wału już nie sprawdzał :) PS. Ja też kiedyś miałem farta, ale potem już nie sprawdzałem, Prawda :) -- Jutro to dziś, tyle że jutro. 21 |
Data: Styczen 13 2007 23:37:13 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: Robert Rędziak | On Sun, 14 Jan 2007 00:29:13 +0100, Artur 'futrzak' Maśląg Wał przeżył, ale korbowód zrobił kuku w bloku :) Nikt wału już Bo się nie znaliście. Kogutek by jeszcze na nim komuś remont zrobił =P PS. Ja też kiedyś miałem farta, ale potem już nie sprawdzałem, A później papa nabył Polaja z K16 i tam jazda do odcinki nie była straszna =P r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl List otwarty przeciwko DRM: http://list.7thguard.net/ 22 |
Data: Styczen 14 2007 00:47:47 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: Artur 'futrzak' Maśląg | Robert Rędziak napisał(a): Bo się nie znaliście. Kogutek by jeszcze na nim komuś remont No ba :) To chyba oczywiste ;) A później papa nabył Polaja z K16 i tam jazda do odcinki nie No tak, ale tam było odcięcie i 'trochę' inna konstrukcja silnika. Inna sprawa, że zdecydowanie bardziej wolałem 2.0 DOHC, który wyraźnie słabł przy 6krpm i naturalnym było zrzucenie nizej, gdzie dostawał takiego kopa, że szkoda tego porównywać z K16 :). -- Jutro to dziś, tyle że jutro. 23 |
Data: Styczen 14 2007 22:58:11 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: Alex81 | In article says... Mi sie udalo na 1 nawet troche dalej. Poldi przezyl, mimo ze powyzej 6krpm?? Abimex ma odcięcie na ok. 6200 rpm. -- Alex GG#1667593 '97 Caro 1.6GLSI http://www.skotniczny.com/samochody/stratus/tjunink.jpg http://alex81.byxonline.com 24 |
Data: Styczen 15 2007 09:38:18 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: Przembo | Użytkownik "Alex81" napisał Mi sie udalo na 1 nawet troche dalej. Poldi przezyl, mimo ze powyzej 6krpm?? Abimex ma odcięcie na ok. 6200 rpm. ==== To auto o ktorym mowa to Poldi 95, wiec Abimex. Teraz jest pytanie co jest odcinane, bo jesli komp odcial benzyne (norma we wtryskowych) to sie nie dziwie, ze silnik dalej krecil :) Na benzynie nigdy do odciecia nie dochodzilem, max 6krpm i to w wyjatkowych sytuacjach, w Boschu tak samo :) W gaznikowym niby odcinany byl zaplon, wiec nie powinno byc roznicy jakie paliwo. Pozdr 25 |
Data: Styczen 15 2007 21:52:43 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: Alex81 | In article says... To auto o ktorym mowa to Poldi 95, wiec Abimex. Teraz jest pytanie co jest Odcina benzynę. Na benzynie nigdy do odciecia nie Też tego nie praktykuję, no ale jak się chce tak raz od wielkiego dzwonu na GTechu przelecieć ... W gaznikowym niby odcinany byl zaplon, wiec nie powinno byc roznicy jakie W moim poprzednim Poldolocie (gaźnikowy SLE) nie chciał nawet zbliżyć się do 6krpm - więc trudno mi coś powiedzieć :) Ale to szrot był okrutny :) -- Alex GG#1667593 '97 Caro 1.6GLSI http://www.skotniczny.com/samochody/stratus/tjunink.jpg http://alex81.byxonline.com 26 |
Data: Styczen 16 2007 10:44:02 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: Przembo | Użytkownik "Alex81" napisał To auto o ktorym mowa to Poldi 95, wiec Abimex. Teraz jest pytanie co jest Odcina benzynę. ===== Czy to moglo miec wiec jakikolwiek wplyw na prace silnika na LPG? Wiekszosc Poldkow ma jednak 2 system zasilania i mimo odciecia benzyny zaraz po uruchomieniu jezdzi :) Pozdr 27 |
Data: Styczen 16 2007 21:36:30 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: Alex81 | In article says... Odcina benzynę. Nie ma najmniejszego wpływu. W Poldolocie tego nie próbowałem ale Punto 1.1 na LPG wkręciłem spokojnie na 7.5krpm. -- Alex GG#1667593 '97 Caro 1.6GLSI http://www.skotniczny.com/samochody/stratus/tjunink.jpg http://alex81.byxonline.com 28 |
Data: Styczen 14 2007 01:16:31 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: blackbird | mózgownicę. Gumowy, mniej śladów zostawia. Jak ktoś nie umie Nie jest to takie proste uszkodzic/zepsuc sprawny silnik przez przekrecenie go. Pomijam gowniarskie wybryki w rodzaju gaz w podloge na jedynce i po 60 sekundach sprawdzamy ile wyciagnal, bo chyba nie o tym mowa. Oczywiscie nie twierdze, ze powyzej obrotow red limitera nie bedzie sie zuzywal o rzad wielkosci szybciej niz przy normalnej jezdzie, ale jesli nie jest to padaka to na podstawie swoich wlasnych doswiadczen mam prawo przypuszczac, ze zeby ukrecic wal trzeba miec conajmniej troche pecha. 29 |
Data: Styczen 14 2007 00:27:29 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: Robert Rędziak | On Sun, 14 Jan 2007 01:16:31 +0100, blackbird Nie jest to takie proste uszkodzic/zepsuc sprawny silnik przez przekrecenie Nie? Pomijam gowniarskie wybryki w rodzaju gaz w podloge na jedynce i po 60 Cechą ,,charakterystyczną'' tej konstrukcji było między innymi ukręcanie się wału (choć, jak mogłeś przeczytać, futrzakowy Polonek po prostu pomachał korbą na dobranoc ;). Ten silnik po prostu nie był stworzony do tego, żeby go zakręcić ponad 7000, ale nie było mechanizmu, który by w tym przeszkodził (zresztą nawet revlimiter nie zabezpieczy silnika przez błędną redukcją). r. PS. Niektóre konstrukcje z mechanicznym zasilaniem miały coś w rodzaju mechanicznego revlimitera w aparacie zapłonowym. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl List otwarty przeciwko DRM: http://list.7thguard.net/ 30 |
Data: Styczen 14 2007 01:40:48 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: Artur 'futrzak' Maśląg | Robert Rędziak napisał(a): Cechą ,,charakterystyczną'' tej konstrukcji było między innymi Generalnie tak, choć udało mi się jeden taki ładnie złożyć, który kręcił się bez zająknięcia daleeeko. Nie będę pisał jakie miał osiągi, ponieważ znowu ktoś napisze, że w marzeniach coś znalazłem. No, ale to nie był motor z paczki. ale nie było mechanizmu, który by w tym przeszkodził (zresztą Owszem. PS. Niektóre konstrukcje z mechanicznym zasilaniem miały coś w Tyż prowda. -- Jutro to dziś, tyle że jutro. 31 |
Data: Styczen 14 2007 00:53:40 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: Robert Rędziak | On Sun, 14 Jan 2007 01:40:48 +0100, Artur 'futrzak' Maśląg Generalnie tak, choć udało mi się jeden taki ładnie złożyć, który Agrupowe 1.6 miało co najmniej 130KM. Na 10 sekund do setki powinno wystarczyć. A niedowiarki wierzyć nie muszą ;> No, ale to nie był motor z paczki. Te z paczki miały się różnie. A te po kogucich remontach... Hoho! W normie fabrycznej zużycia oleju pewnie się mieściły ;>> r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl List otwarty przeciwko DRM: http://list.7thguard.net/ 32 |
Data: Styczen 14 2007 02:01:34 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: Konrad | On Sun, 14 Jan 2007 00:27:29 +0000 (UTC), Robert Rędziak PS. Niektóre konstrukcje z mechanicznym zasilaniem miały coś w A wygladało to jak prosta, ordynarna sprężynka na palcu rozdzielacza :) Kiedys w kartonie mi sie to zebsuło było i odcinało przy 4,5k :] Zdjęcie revlimitera zajowało 10 sekund i bylo za darmo :) Nie to co teraz ;) -- Pozdrawiam, Konrad był Trabant 1.3, Concerto 33 |
Data: Styczen 14 2007 10:44:37 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: Alti |
Najgłupsza rzecz jaką montują w samochodzie. Rzeczywiście głupi ci inżynierowie jak but. Starczyłoby żeby żeby pan/pani zakręciła silnik 2krpm wyżekj niż początek czerwonej kreski a fabryka zarobiłaby na naprawach. Ludzie którzy nie zmieniliby biegu zawczasu lecieliby po kilka koła na nowy silnik. Auto ma pojechać tyle ile mu się Co to znaczy pokazac kopyto? Wybuchnąć? Rzeczywiście to lepsze rozwiązanie niż odcięcie zapłonu. co komu nie uszkodzony silnik w momencie spotkania trzeciego stopnia z 30 tonową Czy isnieje jakiś przepis zabraniający zmiany biegów podczas wyprzedzania? Kurde jak tak to jestem kryminalistą....... Wojtek 34 |
Data: Styczen 14 2007 15:01:08 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello Alti, Rzeczywiście to lepsze rozwiązanie niż odcięcie zapłonu. W kwestii formalnej: zapłon był odcinany w silnikach gaźnikowych. W silnikach z wtryskiem odcina się dopływ paliwa. [...] -- Best regards, RoMan 35 |
Data: Styczen 14 2007 16:12:39 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: J.F. | On Sun, 14 Jan 2007 15:01:08 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote: Hello Alti, Byl ? W jakim zastosowano i co sie dzialo pozniej - strzal z tlumika ? W silnikach z wtryskiem odcina się dopływ paliwa. Byc moze zaplon tez - szkoda swiece niszczyc po proznicy .. J. 36 |
Data: Styczen 14 2007 18:55:43 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: RoMan Mandziejewicz | Hello J, Byl ? W jakim zastosowanoRzeczywiście to lepsze rozwiązanie niż odcięcie zapłonu.W kwestii formalnej: zapłon był odcinany w silnikach gaźnikowych. Na przykład w modułach zapłonowych do gaźnikowych Poldków... i co sie dzialo pozniej - strzal z tlumika ? Nie mam pojęcia - nie kręciłem Poldka aż tak wysoko. W silnikach z wtryskiem odcina się dopływ paliwa.Byc moze zaplon tez - szkoda swiece niszczyc po proznicy .. Bez przesady - na odcięciu jechać się nie da - za bardzo szarpie. -- Best regards, RoMan 37 |
Data: Styczen 14 2007 19:53:17 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: blackbird | W silnikach z wtryskiem odcina się dopływ paliwa.Byc moze zaplon tez - szkoda swiece niszczyc po proznicy .. W Duratorq-HE 1.8 i 2.0 Forda nie ma odczuwalnego szarpania, oczywiscie czuc ze gwaltownie samochod przestaje przyspieszac, ale potem trzyma rowno jakies 7 krpm. Bardziej przypomina to jazde na tempomacie niz na odcieciu. 38 |
Data: Styczen 14 2007 21:31:45 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: Jerry |
Hello J, Raczej zapłonu nie... bo by to sie niezbyt podobało katalizatorom.... i w poldku GLI na 100% nie... mam gaz i na gazie "pociągnąłem" na 2-ce 95km/h licznikowe. niestety na ten moment nie mam obrotomierza wiec nie wiem ile RPM miałem ale przypuszczam ze za dużo.... Ale wiecej nie bede tego robił ..... Jerry 39 |
Data: Styczen 14 2007 23:02:22 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: Alex81 | In article Raczej zapłonu nie... bo by to sie niezbyt podobało katalizatorom.... Daaawno takich rzeczy nie robiłem ale ZTCP Abimex odcinał na dwójce tuż przed 90kph. Zapewne doszedłeś w okolice 6.5-6.6. -- Alex GG#1667593 '97 Caro 1.6GLSI http://www.skotniczny.com/samochody/stratus/tjunink.jpg http://alex81.byxonline.com 40 |
Data: Styczen 14 2007 23:26:44 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: J.F. | On Sun, 14 Jan 2007 21:31:45 +0100, Jerry wrote: W silnikach z wtryskiem odcina się dopływ paliwa.Byc moze zaplon tez - szkoda swiece niszczyc po proznicy .. KAtalizatorow nie obchodzi, bo paliwa nie ma. Tylko po co wtedy niepotrzebnie iskrzyc i produkowac NOx. J. 41 |
Data: Styczen 15 2007 09:43:07 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: Przembo | Użytkownik "J.F." napisał Raczej zapłonu nie... bo by to sie niezbyt podobało katalizatorom.... Jak sie odetnie benzyne to nie ma problemu, jak sie odcina zaplon to trzeba odciac benzyne by wlasnie nie zalewala katalizatora... a po co odcinac 2 rzeczy. U mnie sa odcinane jednoczesnie zaplon i paliwo (przy hamowaniu silnikiem), bo skrzynia nigdy nie pozwolila zajsc za daleko... no raz 4,4krpm. Ale przez lata tylko raz, normalnie przy gazie w podloge zmienia bieg przy okolo 4150rpm - tam jest max mocy. Pozdr PS. Mowa oczywiscie o Rudolfie :) 42 |
Data: Styczen 13 2007 22:31:44 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: blackbird | Szukam wszelkich informacji na ten temat Na temat ukladu zaplonowego Passata 1.9 tdi? 43 |
Data: Styczen 14 2007 01:27:17 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: priko | przeciez w tym passacie jest odciecie gdzies kolo 5 tysiecy wiec o co 44 |
Data: Styczen 14 2007 08:22:01 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: Serafin | a jest mozliwosc regulacji ?? 45 |
Data: Styczen 14 2007 15:57:04 | Temat: Re: Odcięcie zaplonu | Autor: Filip KK | Serafin wrote: a jest mozliwosc regulacji ??Tak, jest mozliwosc. -> Chiptuning. Ale Ty tego golymi rekoma nie zrobisz. -- /Pozdrawiam, Filip/ :( + VW = :) www.c3cars.com http://tinyurl.com/fhpfn |