W dniu 2017-06-06 o 08:05, pisze:
Pomys³owe :)
https://youtu.be/yRfyQTgVWbM?t=116
To nie by³o na pych, to by³o na motorówkÄ™.
Pozdrawiam
3 |
Data: Czerwiec 06 2017 13:04:48 |
Temat: Re: Odpalanie "na pych" po rosyjsku |
Autor: szerszen |
On Tue, 6 Jun 2017 10:17:53 +0200
RadoslawF wrote:
To nie by³o na pych, to by³o na motorówkê.
Jak w Kaszlakach, tylko level wy¿ej ;)
--
pozdrawiam
szerszeñ
4 |
Data: Czerwiec 06 2017 10:29:24 | Temat: Re: Odpalanie "na pych" po rosyjsku | Autor: miumiu |
U¿ytkownik napisa³ w wiadomo¶ci
Pomys³owe :)
https://youtu.be/yRfyQTgVWbM?t=116
Na filmie wyglada na bulke z maslem. W praktyce obrócenie ko³a na biegu jest
bardzo trudne. Wiem, bo regulowalem sobie luzy zaworowe i zeby ustawic
odpowiednio walek rozrzadu krecilem wlasnie podniesionym kolem. I w
2-litrowym benzyniaku wcale nie jest to takie latwe :)
5 |
Data: Czerwiec 06 2017 12:12:43 | Temat: Re: Odpalanie "na pych" po rosyjsku | Autor: Shrek |
W dniu 06.06.2017 o 10:29, miumiu pisze:
https://youtu.be/yRfyQTgVWbM?t=116
Na filmie wyglada na bulke z maslem. W praktyce obrócenie ko³a na biegu jest
bardzo trudne. Wiem, bo regulowalem sobie luzy zaworowe i zeby ustawic
odpowiednio walek rozrzadu krecilem wlasnie podniesionym kolem. I w
2-litrowym benzyniaku wcale nie jest to takie latwe :)
A to nie jest tak, ¿e obraca siÄ™ na luzie, a potem wrzuca bieg?
Shrek
6 |
Data: Czerwiec 06 2017 13:00:38 | Temat: Re: Odpalanie "na pych" po rosyjsku | Autor: miumiu |
U¿ytkownik "Shrek" napisa³ w wiadomo¶ci
W dniu 06.06.2017 o 10:29, miumiu pisze:
https://youtu.be/yRfyQTgVWbM?t=116
Na filmie wyglada na bulke z maslem. W praktyce obrócenie ko³a na biegu
jest
bardzo trudne. Wiem, bo regulowalem sobie luzy zaworowe i zeby ustawic
odpowiednio walek rozrzadu krecilem wlasnie podniesionym kolem. I w
2-litrowym benzyniaku wcale nie jest to takie latwe :)
A to nie jest tak, ¿e obraca siê na luzie, a potem wrzuca bieg?
Shrek
Mozliwe. Ktos musia³by szybko wrzucic bieg, ale nie wiem czy jedno kolo ma
wystarczaj±co duzy moment obrotowy zeby poci±gn±æ caly silnik silnik po
wrzuceniu biegu.
7 |
Data: Czerwiec 06 2017 14:50:12 | Temat: Re: Odpalanie "na pych" po rosyjsku | Autor: Janusz |
W dniu 2017-06-06 o 13:00, miumiu pisze:
U¿ytkownik "Shrek" napisa³ w wiadomoÅ›ci
W dniu 06.06.2017 o 10:29, miumiu pisze:
https://youtu.be/yRfyQTgVWbM?t=116
Na filmie wyglada na bulke z maslem. W praktyce obrócenie ko³a na biegu
jest
bardzo trudne. Wiem, bo regulowalem sobie luzy zaworowe i zeby ustawic
odpowiednio walek rozrzadu krecilem wlasnie podniesionym kolem. I w
2-litrowym benzyniaku wcale nie jest to takie latwe :)
A to nie jest tak, ¿e obraca siÄ™ na luzie, a potem wrzuca bieg?
Shrek
Mozliwe. Ktos musia³by szybko wrzucic bieg, ale nie wiem czy jedno kolo ma
wystarczająco duzy moment obrotowy zeby pociągnąć caly silnik silnik po
wrzuceniu biegu.
Nie da rady, za ma³y moment, jak bÄ™dziesz mia³ zbyt ma³Ä… predkoæ to i na pych nie odpalisz mimo
¿e pcha ko³a ca³a masa auta.
--
Pozdr
Janusz
8 |
Data: Czerwiec 06 2017 18:13:34 | Temat: Re: Odpalanie "na pych" po rosyjsku | Autor: tck |
U¿ytkownik "Janusz" napisa³ w wiadomoÅ›ci
W dniu 2017-06-06 o 13:00, miumiu pisze:
U¿ytkownik "Shrek" napisa³ w wiadomoÅ›ci
W dniu 06.06.2017 o 10:29, miumiu pisze:
https://youtu.be/yRfyQTgVWbM?t=116
Na filmie wyglada na bulke z maslem. W praktyce obrócenie ko³a na biegu
jest
bardzo trudne. Wiem, bo regulowalem sobie luzy zaworowe i zeby ustawic
odpowiednio walek rozrzadu krecilem wlasnie podniesionym kolem. I w
2-litrowym benzyniaku wcale nie jest to takie latwe :)
A to nie jest tak, ¿e obraca siÄ™ na luzie, a potem wrzuca bieg?
Shrek
Mozliwe. Ktos musia³by szybko wrzucic bieg, ale nie wiem czy jedno kolo ma
wystarczająco duzy moment obrotowy zeby pociągnąć caly silnik silnik po
wrzuceniu biegu.
Nie da rady, za ma³y moment, jak bÄ™dziesz mia³ zbyt ma³Ä… predkoæ to i na pych nie odpalisz mimo
¿e pcha ko³a ca³a masa auta.
wydaje mi siÄ™, ¿e efekt bÄ™dzie ró¿ny w ró¿nych przypadkach- jeÅ›li odpalanie z braku prÄ…du to siÄ™ zgodzÄ™, odpowiednio alternator musi siÄ™ rozkrÄ™cić ale jeÅ›li jest prÄ…d a nie dzia³a rozrusznik to wydaje mi siÄ™ to prawdopodobne
--
pozdr
Tomasz
tck(at)top.net.pl
9 |
Data: Czerwiec 06 2017 22:25:34 | Temat: Re: Odpalanie "na pych" po rosyjsku | Autor: RadoslawF |
W dniu 2017-06-06 o 14:50, Janusz pisze:
Na filmie wyglada na bulke z maslem. W praktyce obrócenie ko³a na biegu
jest
bardzo trudne. Wiem, bo regulowalem sobie luzy zaworowe i zeby ustawic
odpowiednio walek rozrzadu krecilem wlasnie podniesionym kolem. I w
2-litrowym benzyniaku wcale nie jest to takie latwe :)
A to nie jest tak, ¿e obraca siÄ™ na luzie, a potem wrzuca bieg?
Shrek
Mozliwe. Ktos musia³by szybko wrzucic bieg, ale nie wiem czy jedno kolo ma
wystarczająco duzy moment obrotowy zeby pociągnąć caly silnik silnik po
wrzuceniu biegu.
Nie da rady, za ma³y moment, jak bÄ™dziesz mia³ zbyt ma³Ä… predkoæ to i na pych nie odpalisz mimo
¿e pcha ko³a ca³a masa auta.
Wystarczy odpowiedni bieg wrzucić.
Bo chyba automatu nie chcecie tak odpalić. :-)
Pozdrawiam
10 |
Data: Czerwiec 07 2017 12:30:46 | Temat: Re: Odpalanie "na pych" po rosyjsku | Autor: Adam |
W dniu 2017-06-06 o 22:25, RadoslawF pisze:
W dniu 2017-06-06 o 14:50, Janusz pisze:
Na filmie wyglada na bulke z maslem. W praktyce obrócenie ko³a na
biegu
jest
bardzo trudne. Wiem, bo regulowalem sobie luzy zaworowe i zeby ustawic
odpowiednio walek rozrzadu krecilem wlasnie podniesionym kolem. I w
2-litrowym benzyniaku wcale nie jest to takie latwe :)
A to nie jest tak, ¿e obraca siê na luzie, a potem wrzuca bieg?
Shrek
Mozliwe. Ktos musia³by szybko wrzucic bieg, ale nie wiem czy jedno
kolo ma
wystarczaj±co duzy moment obrotowy zeby poci±gn±æ caly silnik silnik po
wrzuceniu biegu.
Nie da rady, za ma³y moment, jak bêdziesz mia³ zbyt ma³± predko¶æ to i
na pych nie odpalisz mimo
¿e pcha ko³a ca³a masa auta.
Wystarczy odpowiedni bieg wrzuciæ.
Bo chyba automatu nie chcecie tak odpaliæ. :-)
By³y konstrukcje z blokad± konwertera, ale nie pamiêtam, które auta tak mia³y.
Uwaga: to nie jest "sprzêg³o" konwertera (jak np. miewaj± LR Discovery czy Mitsubishi Pajero) - tamtejszy clutch blokuje konwerter na wy¿szych biegach celem eliminacji u¶lizgu, a przy okazji zmniejsza obroty silnika i zu¿ycie paliwa.
--
Pozdrawiam.
Adam
| | | | | | | |