Użytkownik wydusił z siebie te słowy:
On Tue, 26 May 2009 11:23:44 +0200, Kuczu wrote:
No wlasnie czesto kastrat pali wiecej :)
Ale to chyba kwestia tego ze sie go bardziej cisnie, nie ?
jak sie zdławia motor, to dlatego, ze był za mocny i ktoś miał za mało rozumu, zeby ograniczyć sie samemu. Jak więc jest słabszy, to sie odkręca na maksa.
ps, w drugą strone niestety nie musi być tak samo - czyli zwiększenie mocy nie musi spowodowac spadku spalania, bo jesli sie moc zwiększyło, tzn, ze brakowało a jak sie ją podniesie .. to użyszkodnik ją będzie wykorzystywał
--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita) gg:1461968
www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI
5 |
Data: Maj 26 2009 12:02:30 |
Temat: Re: Ograniczenie mocy a zużycie paliwa |
Autor: gildor |
Kuba (aka cita) pisze:
Użytkownik wydusił z siebie te słowy:
On Tue, 26 May 2009 11:23:44 +0200, Kuczu wrote:
No wlasnie czesto kastrat pali wiecej :)
Ale to chyba kwestia tego ze sie go bardziej cisnie, nie ?
jak sie zdławia motor, to dlatego, ze był za mocny i ktoś miał za mało rozumu, zeby ograniczyć sie samemu. Jak więc jest słabszy, to sie odkręca na maksa.
motor jest zdławiony, bo tak każą przepisy niemieckie dla nowicjuszy, a stamtąd najwięcej tego u nas jest.
--
gildor
9'99
6 |
Data: Maj 26 2009 12:00:28 | Temat: Re: Ograniczenie mocy a zużycie paliwa | Autor: gildor |
pisze:
On Tue, 26 May 2009 11:23:44 +0200, Kuczu wrote:
No wlasnie czesto kastrat pali wiecej :)
Ale to chyba kwestia tego ze sie go bardziej cisnie, nie ?
to zależy. np powiercone przepustnice wymagają wiecej nakładu pracy na ich ruszenie, skoro są dziurawe. tak myślę. mi B6 tak właśnie też więcej palił.
--
gildor
9'99
7 |
Data: Maj 26 2009 13:32:34 | Temat: Re: Ograniczenie mocy a zużycie paliwa | Autor: Monster |
pisze:
No wlasnie czesto kastrat pali wiecej :)
Ale to chyba kwestia tego ze sie go bardziej cisnie, nie ?
Zalezy też chyba od sposobu kastracji?Widziałem takie które po prostu ograniczają skok linki,moto można było kręcić tylko do 4tys,czyli jazda bardzo delikatna,więcej żłopać nie powinien:-)
--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem
8 |
Data: Maj 26 2009 19:35:04 | Temat: Re: Ograniczenie mocy a zużycie paliwa | Autor: wererider |
Użytkownik "Monster" <"alpy2usun napisał w wiadomości
pisze:
Zalezy też chyba od sposobu kastracji?Widziałem takie które po prostu
ograniczają skok linki,moto można było kręcić tylko do 4tys,czyli jazda
bardzo delikatna,więcej żłopać nie powinien:-)
No właśnie ja mam z tego co wiem ograniczenie na króćcach między gaźnikiem a
silnikiem i dyszy w gaźniku (gminna wieść głosi, że także moduł zapłonowy
jest inny). Kręcić się daje do oporu.
Pozdrawiam
were
9 |
Data: Maj 26 2009 19:38:38 | Temat: Re: Ograniczenie mocy a zużycie paliwa | Autor: kucik |
Użytkownik "Monster" <"alpy2usun napisał w wiadomości
pisze:
No wlasnie czesto kastrat pali wiecej :)
Ale to chyba kwestia tego ze sie go bardziej cisnie, nie ?
Zalezy też chyba od sposobu kastracji?Widziałem takie które po prostu
ograniczają skok linki,moto można było kręcić tylko do 4tys,czyli jazda
bardzo delikatna,więcej żłopać nie powinien:-)
Mialem pare lat temu CB400 po kastracji na walkach - palil minimum 7l/100
ale ja tam mu nigdy gazu nie zalowalem no
--
Pozdrawiam
Kucik
FJ 1200
10 |
Data: Maj 28 2009 06:35:00 | Temat: Re: Ograniczenie mocy a zużycie paliwa | Autor: frank.castle0407@googlemail.com |
On 26 May, 18:38, "kucik" wrote:
Użytkownik "Monster" <"alpy2usun napisał w
> pisze:
>>> No wlasnie czesto kastrat pali wiecej :)
>> Ale to chyba kwestia tego ze sie go bardziej cisnie, nie ?
> Zalezy też chyba od sposobu kastracji?Widziałem takie które po prostu
> ograniczają skok linki,moto można było kręcić tylko do 4tys,czyli jazda
> bardzo delikatna,więcej żłopać nie powinien:-)
Mialem pare lat temu CB400 po kastracji na walkach - palil minimum 7l/100
ale ja tam mu nigdy gazu nie zalowalem no
--
Pozdrawiam
Kucik
FJ 1200
dlawiona CB500 to tylko mniejsze dysze w gazniku i zmniejszony
przeplyw powietrza w kroccu, czy jak to sie zwie. Nic wiecej, 99%.
11 |
Data: Maj 28 2009 15:39:33 | Temat: Re: Ograniczenie mocy a zużycie paliwa | Autor: Kuczu |
pisze:
dlawiona CB500
ktora ? Bo ja znam CB500 dlawione na walkach. Ja rozumiem ze dla niektorych CB500 to tylko cebula ale tak naprawde motocykl pod ta nazwa istnieje na rynku od prawie 40 lat.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/
| | | | | | |