Grupy dyskusyjne   »   Ograniczenie mocy a zużycie paliwa

Ograniczenie mocy a zużycie paliwa



1 Data: Maj 26 2009 11:23:04
Temat: Ograniczenie mocy a zużycie paliwa
Autor: wererider 

Witam!
Takie pytanie - czy ograniczenie mocy (konkretnie to CB 500 zdławiona do 25
KW) ma jakiś wpływ na zużycie paliwa? W sumie na logikę powinno zmniejszać,
ale nie jestem pewien...
Pozdrawiam
were



2 Data: Maj 26 2009 11:23:44
Temat: Re: Ograniczenie mocy a zużycie paliwa
Autor: Kuczu 

wererider pisze:

Witam!
Takie pytanie - czy ograniczenie mocy (konkretnie to CB 500 zdławiona do 25
KW) ma jakiś wpływ na zużycie paliwa? W sumie na logikę powinno zmniejszać,
ale nie jestem pewien...

No wlasnie czesto kastrat pali wiecej :)

--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/

3 Data: Maj 26 2009 11:39:36
Temat: Re: Ograniczenie mocy a zużycie paliwa
Autor:

On Tue, 26 May 2009 11:23:44 +0200, Kuczu
wrote:

No wlasnie czesto kastrat pali wiecej :)

Ale to chyba kwestia tego ze sie go bardziej cisnie, nie ?

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

4 Data: Maj 26 2009 11:59:36
Temat: Re: Ograniczenie mocy a zużycie paliwa
Autor: Kuba (aka cita) 

Użytkownik wydusił z siebie te słowy:

On Tue, 26 May 2009 11:23:44 +0200, Kuczu wrote:

No wlasnie czesto kastrat pali wiecej :)

Ale to chyba kwestia tego ze sie go bardziej cisnie, nie ?



jak sie zdławia motor, to dlatego, ze był za mocny i ktoś miał za mało rozumu, zeby ograniczyć sie samemu. Jak więc jest słabszy, to sie odkręca na maksa.
ps, w drugą strone niestety nie musi być tak samo - czyli zwiększenie mocy nie musi spowodowac spadku spalania, bo jesli sie moc zwiększyło, tzn, ze brakowało a jak sie ją podniesie .. to użyszkodnik ją będzie wykorzystywał

--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

5 Data: Maj 26 2009 12:02:30
Temat: Re: Ograniczenie mocy a zużycie paliwa
Autor: gildor 

Kuba (aka cita) pisze:

Użytkownik wydusił z siebie te słowy:
On Tue, 26 May 2009 11:23:44 +0200, Kuczu wrote:
No wlasnie czesto kastrat pali wiecej :)
Ale to chyba kwestia tego ze sie go bardziej cisnie, nie ?

jak sie zdławia motor, to dlatego, ze był za mocny i ktoś miał za mało rozumu, zeby ograniczyć sie samemu. Jak więc jest słabszy, to sie odkręca na maksa.

motor jest zdławiony, bo tak każą przepisy niemieckie dla nowicjuszy, a stamtąd najwięcej tego u nas jest.

--
gildor
9'99

6 Data: Maj 26 2009 12:00:28
Temat: Re: Ograniczenie mocy a zużycie paliwa
Autor: gildor 

 pisze:

On Tue, 26 May 2009 11:23:44 +0200, Kuczu wrote:

No wlasnie czesto kastrat pali wiecej :)

Ale to chyba kwestia tego ze sie go bardziej cisnie, nie ?

to zależy. np powiercone przepustnice wymagają wiecej nakładu pracy na ich ruszenie, skoro są dziurawe. tak myślę. mi B6 tak właśnie też więcej palił.

--
gildor
9'99

7 Data: Maj 26 2009 13:32:34
Temat: Re: Ograniczenie mocy a zużycie paliwa
Autor: Monster 

 pisze:

No wlasnie czesto kastrat pali wiecej :)

Ale to chyba kwestia tego ze sie go bardziej cisnie, nie ?
Zalezy też chyba od sposobu kastracji?Widziałem takie które po prostu ograniczają skok linki,moto można było kręcić tylko do 4tys,czyli jazda bardzo delikatna,więcej żłopać nie powinien:-)
--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

8 Data: Maj 26 2009 19:35:04
Temat: Re: Ograniczenie mocy a zużycie paliwa
Autor: wererider 

Użytkownik "Monster" <"alpy2usun  napisał w wiadomości

 pisze:
Zalezy też chyba od sposobu kastracji?Widziałem takie które po prostu
ograniczają skok linki,moto można było kręcić tylko do 4tys,czyli jazda
bardzo delikatna,więcej żłopać nie powinien:-)

No właśnie ja mam z tego co wiem ograniczenie na króćcach między gaźnikiem a
silnikiem i dyszy w gaźniku (gminna wieść głosi, że także moduł zapłonowy
jest inny). Kręcić się daje do oporu.

Pozdrawiam
were

9 Data: Maj 26 2009 19:38:38
Temat: Re: Ograniczenie mocy a zużycie paliwa
Autor: kucik 

Użytkownik "Monster" <"alpy2usun  napisał w wiadomości

 pisze:

No wlasnie czesto kastrat pali wiecej :)

Ale to chyba kwestia tego ze sie go bardziej cisnie, nie ?
Zalezy też chyba od sposobu kastracji?Widziałem takie które po prostu
ograniczają skok linki,moto można było kręcić tylko do 4tys,czyli jazda
bardzo delikatna,więcej żłopać nie powinien:-)

Mialem pare lat temu CB400 po kastracji na walkach - palil minimum 7l/100
ale ja tam mu nigdy gazu nie zalowalem no

--

Pozdrawiam

Kucik
FJ 1200

10 Data: Maj 28 2009 06:35:00
Temat: Re: Ograniczenie mocy a zużycie paliwa
Autor: frank.castle0407@googlemail.com 

On 26 May, 18:38, "kucik"  wrote:

Użytkownik "Monster" <"alpy2usun  napisał w

>  pisze:

>>> No wlasnie czesto kastrat pali wiecej :)

>> Ale to chyba kwestia tego ze sie go bardziej cisnie, nie ?
> Zalezy też chyba od sposobu kastracji?Widziałem takie które po prostu
> ograniczają skok linki,moto można było kręcić tylko do 4tys,czyli jazda
> bardzo delikatna,więcej żłopać nie powinien:-)

Mialem pare lat temu CB400 po kastracji na walkach - palil minimum 7l/100
ale ja tam mu nigdy gazu nie zalowalem no

--

Pozdrawiam

Kucik
FJ 1200

dlawiona CB500 to tylko mniejsze dysze w gazniku i zmniejszony
przeplyw powietrza w kroccu, czy jak to sie zwie. Nic wiecej, 99%.

11 Data: Maj 28 2009 15:39:33
Temat: Re: Ograniczenie mocy a zużycie paliwa
Autor: Kuczu 

 pisze:

dlawiona CB500

ktora ? Bo ja znam CB500 dlawione na walkach. Ja rozumiem ze dla niektorych CB500 to tylko cebula ale tak naprawde motocykl pod ta nazwa istnieje na rynku od prawie 40 lat.

--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/

Ograniczenie mocy a zużycie paliwa



Grupy dyskusyjne