Grupy dyskusyjne   »   Omega 3.0V6+ sekwencja czy TDi (DTi)?

Omega 3.0V6+ sekwencja czy TDi (DTi)?



1 Data: Styczen 07 2007 18:09:57
Temat: Omega 3.0V6+ sekwencja czy TDi (DTi)?
Autor: -=Elwood=- 

Witam!
Mam mozliwość kupic kolejne toczydełko.
Wybór pomiędzy Omegami, 3.0 MV6 z sekwencyjną instalacją LPG, Automat skrzynia, pełna opcja ze skórą itp. sedan z 1996r za kwotę 15tys zł i/lub Omega 2,5TDi z 1998 roku również sedan z pełnym wyposażeniem bez skóry ( to aluratnie mi się bardziej podoba bo jakoś do skóry nie jestem przekonany) cena 14 tys.
Zastanawiam sie nad jedny, auta potrzebuję do jazdy miejskiej i czasami na trasie. Głównie miasto. Omega 3.0 ma zrobiony rozrzad, wymienione paski, tarcze w przodu itp - gośc sprzedaje bo wymienił na Audi.
Drugiej jeszce nie widziałem, ale wiem ze to podobno nie silnik TDS BMW tylko jakiś inny TDi czy DTI ?? Możliwe to, co to za silnik?? Jest z 1998 roku, sedan z nieduzym przebigiemm około 160tys km.
 Zastanawiam sie nad wyborem. Zbiornik gazu duży, zamonowany w bagażniku zajmuje jakies 1/3 powierzchni. w Dieslu nie bede miał tego problemu.
Kurcze zgłupiałem już, pomóżcie jesli potraficie podpowiedziec, albo powiedzcie na co zwracac uwagę.
Bedę bardzo wdzięczny za odpowiedzi.
POzdrawiam



2 Data: Styczen 08 2007 00:03:31
Temat: Re: Omega 3.0V6+ sekwencja czy TDi (DTi)?
Autor: Rysiek Branson 

Użytkownik "-=Elwood=-"  napisał w wiadomości

Witam!
Mam mozliwość kupic kolejne toczydełko.
Wybór pomiędzy Omegami, 3.0 MV6 z sekwencyjną instalacją LPG, Automat
skrzynia, pełna opcja ze skórą itp. sedan z 1996r za kwotę 15tys zł i/lub
Omega 2,5TDi z 1998 roku również sedan z pełnym wyposażeniem bez skóry (
to aluratnie mi się bardziej podoba bo jakoś do skóry nie jestem
przekonany) cena 14 tys.

Nie znam wiekszego fana TDI niz ja, jezdze roznymi autami i testuje od lat z
tymi moimi ulubionymi silniczkami, ale w tym wypadku to jest jedyny silnik,
ktory jest po prostu bardachą i nie ładuj sie w niego. To stary silnik BMW,
technologicznie prehistoria, do tego przy nim w Omegach pada czesto pompa
paliwa, ktora nowa kosztuje w pytkę, auto jest mułowate mimo 2,5 pojemnosci,
pali bardzo dużo jak na diesla, generalnie - kibel, bierz smialo 3l w
benzynie z LPG, oszczedzisz sobie klopotow, a mocy duzo wiecej, to jedyny
chyba przypadek, kiedy doradzalbym benzynie niz diesla.

Pozdrawiam

Czytnik grupy ze statystykami (niedługo będzie i pisanie):
http://www.grupy-dyskusyjne.v10.pl/pl,misc,samochody.html

3 Data: Styczen 08 2007 06:29:38
Temat: Re: Omega 3.0V6+ sekwencja czy TDi (DTi)?
Autor: -=Elwood=- 

Użytkownik "Rysiek Branson" napisał:

To stary silnik BMW, technologicznie prehistoria, do tego przy nim w Omegach pada czesto pompa paliwa, ktora nowa kosztuje w pytkę, auto jest mułowate mimo 2,5 pojemnosci, pali bardzo dużo jak na diesla, generalnie - kibel,

Dzięki za odpowiedź. Pytałem bo własnie mam mętlik ze względu na fakt że ten silnik to jakies tdi a nie tds. Nie wiem w czym różnica. Silnik TDS z BMW to faktycznie chyba porażka technologiczna. ALe zastanawia mnie czy nie jest to coś innego jakiś inny diesel montowany w późnych latach 90tych w Omegach bo cos takiego mówił mi właściciel.
POzdrawiam

--
____________________________________________________
-=Elwood=-

                           Our Knowledge Is Our Power

4 Data: Styczen 08 2007 06:46:07
Temat: Re: Omega 3.0V6+ sekwencja czy TDi (DTi)?
Autor: Czarek Daniluk 

Użytkownik -=Elwood=- napisał:

Użytkownik "Rysiek Branson" napisał:

To stary silnik BMW, technologicznie prehistoria, do tego przy nim w Omegach pada czesto pompa paliwa, ktora nowa kosztuje w pytkę, auto jest mułowate mimo 2,5 pojemnosci, pali bardzo dużo jak na diesla, generalnie - kibel,


Dzięki za odpowiedź. Pytałem bo własnie mam mętlik ze względu na fakt że ten silnik to jakies tdi a nie tds. Nie wiem w czym różnica. Silnik TDS z BMW to faktycznie chyba porażka technologiczna. ALe zastanawia mnie czy nie jest to coś innego jakiś inny diesel montowany w późnych latach 90tych w Omegach bo cos takiego mówił mi właściciel.
POzdrawiam

http://auto.gazeta.pl/auto/1,71359,3588765.html

jeżeli 2,2 16V DTi to już powinno pomykać dzielnie ;)

Pozdro !!

5 Data: Styczen 08 2007 10:00:52
Temat: Re: Omega 3.0V6+ sekwencja czy TDi (DTi)?
Autor: PJ 

jeżeli 2,2 16V DTi to już powinno pomykać dzielnie ;)

No nie do konca. 2.2 DTi jest OK ale do Vectry. W omedze słabo sobie radzi
niestety :-(

PJ

6 Data: Styczen 08 2007 10:16:32
Temat: Re: Omega 3.0V6+ sekwencja czy TDi (DTi)?
Autor: Rysiek Branson 

-=Elwood=- napisał(a):

Dzięki za odpowiedź. Pytałem bo własnie mam mętlik ze względu na fakt że ten silnik to jakies tdi a nie tds. Nie wiem w czym różnica. Silnik TDS z BMW to faktycznie chyba porażka technologiczna. ALe zastanawia mnie czy nie jest to coś innego jakiś inny diesel montowany w późnych latach 90tych w Omegach bo cos takiego mówił mi właściciel.

2.2 DTI, niestety takze kupa, Omega to jedno z moich najwygodniejszych aut, jakimi jezdzilem i jedyny diesel, ktory jest po prostu do d**y, czy to starszy czy ten nowszy, po zmianie np. na Passata 1.9 TDI 130PD przechodzisz do innego wymiaru przyjemnosci z jazdy, kopa i zuzycia paliwa, odpusc wszelkie diesle w Omegach, niestety.

Pozdrawiam

Czytnik grupy ze statystykami (niedługo będzie i pisanie):
http://www.grupy-dyskusyjne.v10.pl/pl,misc,samochody.html

7 Data: Styczen 09 2007 12:05:19
Temat: Re: Omega 3.0V6+ sekwencja czy TDi (DTi)?
Autor: 666 

Najnowszy diesel do Omegi był 24-zaworowy.
JaC

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
I am using the free version of SPAMfighter for private users.
It has removed 2879 spam emails to date.
Paying users do not have this message in their emails.
Try SPAMfighter for free now!

8 Data: Styczen 08 2007 07:47:42
Temat: Re: Omega 3.0V6+ sekwencja czy TDi (DTi)?
Autor: blackbird 

Wybór pomiędzy Omegami, 3.0 MV6 z sekwencyjną instalacją LPG, Automat
skrzynia, pełna opcja ze skórą itp. sedan z 1996r za kwotę 15tys zł i/lub
Omega 2,5TDi z 1998 roku również sedan z pełnym wyposażeniem bez skóry (
to aluratnie mi się bardziej podoba bo jakoś do skóry nie jestem
przekonany) cena 14 tys.
Zastanawiam sie nad jedny, auta potrzebuję do jazdy miejskiej i czasami na
trasie. Głównie miasto. Omega 3.0 ma zrobiony rozrzad, wymienione paski,
tarcze w przodu itp - gośc sprzedaje bo wymienił na Audi.

O dieslu sie nie wypowiem. Jesli jednak liczysz na sportowe osiagi to w MV6
ich nie znajdziesz. Jak na taka moc silnika ma fatalna dynamike, za to pali
odpowiednio.

Omega 3.0V6+ sekwencja czy TDi (DTi)?



Grupy dyskusyjne