ZbigT pisze:
Jak się sprawują silniki 2.0 DTI w Oplach ? Chodzi mi o trwałość, zużycie paliwa i ewentualne "typowe" wady lub pojawiające się usterki.
Pzdr.
Jeżeli był regularnie sprawdzany układ paliwowy (zawory, przewody czasami są przyczyną zapowietrzenia co powoduje uszkodzenie pompy) i naprawiane usterki tego układu to jest trwały.
Przy rannym (ewentualnie po dłuższym postoju) zapalaniu silnik powinien zapalić na styk, jeżeli trzeba dłużej kręcić to pomijając akumulator masz zapowietrzony układ paliwowy.
Poczytaj tutaj
http://forum.opel24.com/astra-g-diesel-problem-z-odpalaniem-po-dluzszym-postoju-vt3920.htm
--
[Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
[Astra G '1,6 16V] [SY]
3 |
Data: Wrzesien 21 2008 17:54:56 |
Temat: Re: Opel 2.0 DTI |
Autor: PeJot - Krk |
Użytkownik "ZbigT" napisał w wiadomości
Jak się sprawują silniki 2.0 DTI w Oplach ? Chodzi mi o trwałość, zużycie paliwa i ewentualne "typowe" wady lub pojawiające się usterki.
Typowa wada to taka, że po zakupie auta z silnikiem DTI trzeba utworzyć
"rezerwę finasową" na regenerację pompy wtryskowej, która jest praktycznie nieunikniona !
Nieważne czy silnik 1.7, 2.0, 2.2 ...
pozdro
PeJot
Civic 3D 1.4iS'97
4 |
Data: Wrzesien 21 2008 18:39:47 | Temat: Re: Opel 2.0 DTI | Autor: J.F. |
On Sun, 21 Sep 2008 17:54:56 +0200, PeJot - Krk wrote:
Użytkownik "ZbigT" napisał w wiadomości
Jak się sprawują silniki 2.0 DTI w Oplach ? Chodzi mi o trwałość, zużycie
paliwa i ewentualne "typowe" wady lub pojawiające się usterki.
Typowa wada to taka, że po zakupie auta z silnikiem DTI trzeba utworzyć
"rezerwę finasową" na regenerację pompy wtryskowej, która jest praktycznie
nieunikniona !
Nieważne czy silnik 1.7, 2.0, 2.2 ...
Swoja droga to rok temu takich postow tu nie bylo.
Czyzby rodacy zdobyli kolejne doswiadczenie ?
J.
5 |
Data: Wrzesien 21 2008 20:37:12 | Temat: Re: Opel 2.0 DTI | Autor: PeJot - Krk |
Jak się sprawują silniki 2.0 DTI w Oplach ? Chodzi mi o trwałość, zużycie
paliwa i ewentualne "typowe" wady lub pojawiające się usterki.
Typowa wada to taka, że po zakupie auta z silnikiem DTI trzeba utworzyć
"rezerwę finasową" na regenerację pompy wtryskowej, która jest praktycznie
nieunikniona !
Nieważne czy silnik 1.7, 2.0, 2.2 ...
Swoja droga to rok temu takich postow tu nie bylo.
Czyzby rodacy zdobyli kolejne doswiadczenie ?
Zdobyli i to boleśnie, aż się dziwię, że Astry 1.7/2.0 cieszą się takim wzięciem
(a było o nich na PMS i forach Opla nie raz)
Kolo z pracy (DTI 2.2) po padzie pompy i regeneracji za 4 tys. zaraz sprzedał bo facet nie
dał mu gwarancji jak długo jeszcze pojeździ, 100% rozwiązaniem była wymiana na nową
pompę za bagatela 11 tys. zł - LOL!
pozdro
PeJot
6 |
Data: Wrzesien 22 2008 10:31:20 | Temat: Re: Opel 2.0 DTI | Autor: J.F. |
Użytkownik "PeJot - Krk" napisał w wiadomości
Typowa wada to taka, że po zakupie auta z silnikiem DTI trzeba
utworzyć
"rezerwę finasową" na regenerację pompy wtryskowej, która jest
praktycznie
nieunikniona !
Swoja droga to rok temu takich postow tu nie bylo.
Czyzby rodacy zdobyli kolejne doswiadczenie ?
Zdobyli i to boleśnie, aż się dziwię, że Astry 1.7/2.0 cieszą się
takim wzięciem (a było o nich na PMS i forach Opla nie raz)
Nie wszyscy siedza w internecie.
Niektorym sie wydaje ze co niemieckie to dobre .. [opina zasluzona
w poprzednich latach]
J.
| | | |