Grupy dyskusyjne   »   Opel Omega 2.2 DTI

Opel Omega 2.2 DTI



1 Data: Wrzesien 13 2008 09:40:05
Temat: Opel Omega 2.2 DTI
Autor:  

Witam !!!

Noszę się z zamiarem zakupu w.w. samochodu i proszę o ewentualne opinie o
nim. Czy warto,koszty serwisu,najczęstsze usterki,spalanie itp.Interesuje
mnie wersja nadwozia kombi,roczniki od 2001-2003.
Z góry dziękuję za wyrozumiałość i pomoc.

Pozdrawiam

Franz

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/



2 Data: Wrzesien 13 2008 11:59:43
Temat: Re: Opel Omega 2.2 DTI
Autor: grz3chu 

 pisze:

Witam !!!

Noszę się z zamiarem zakupu w.w. samochodu i proszę o ewentualne opinie o nim. Czy warto,koszty serwisu,najczęstsze usterki,spalanie itp.Interesuje mnie wersja nadwozia kombi,roczniki od 2001-2003.
Z góry dziękuję za wyrozumiałość i pomoc.

Pozdrawiam

Franz

http://www.autocentrum.pl/oceny/opel/omega/b.html - dużo informacji.

A nie lepiej Passata ;) Koni więcej, moment większy no i ładniejszy. 1.9 TDI 130hp KOMBI taki standardzik, zaraz ktoś mnie pewnie zjedzie :)

--
Pozdrawiam,
Grzesiek

3 Data: Wrzesien 13 2008 13:29:34
Temat: Re: Opel Omega 2.2 DTI
Autor: fuen 

raczej szukaj omegi z silnikiem 2,5 dti od BMW
130 konne 1,9 tdi passaciki wymiekaja a
150 konne 2,5 v6 sa wyraźnie slabsze od Omegi z tym silnikiem

pozdrawiam

4 Data: Wrzesien 13 2008 14:11:37
Temat: Re: Opel Omega 2.2 DTI
Autor: Kuba (aka cita) 

fuen wrote:

raczej szukaj omegi z silnikiem 2,5 dti od BMW
130 konne 1,9 tdi passaciki wymiekaja a
150 konne 2,5 v6 sa wyraźnie slabsze od Omegi z tym silnikiem

ta, super ... tylko - dobrego egzemplarza 2,5DTI swiecać ze świecą w ręku :(
A jak już znajdziesz, to cena jest zdecydowanie wyższa niż 2,2DTI.

Jak komuś nie zależy na dobrej dynamice, a na po prostu przyzwoitym jeżdzeniu to 2,2 DTI jest OK, choć z 2,5DTI jeździ sie zdecydowanie przyjemniej. Spalanie 2,5DTI to srednio 9litrów i jesli ktoś mówi mniej to ... kłamie ;)

Po więcej info zapraszam na http://forum.omegaklub.eu/


--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita) gg:1461968
www.autoeden.com.pl
www.cita.pl

5 Data: Wrzesien 13 2008 15:24:00
Temat: Re: Opel Omega 2.2 DTI
Autor:

fuen pisze:

raczej szukaj omegi z silnikiem 2,5 dti od BMW
130 konne 1,9 tdi passaciki wymiekaja a
150 konne 2,5 v6 sa wyraźnie slabsze od Omegi z tym silnikiem

pozdrawiam


nie wiem czy montowali cos takiego jak 2.5 dti w omedze, czy poprostu mylisz to z 2.5 tds, ale na temat tego silnika slyszalem duzo zlych opinii.

6 Data: Wrzesien 13 2008 13:25:49
Temat: Re: Opel Omega 2.2 DTI
Autor: Rosomaczunio 

K pisze:

nie wiem czy montowali cos takiego jak 2.5 dti w omedze, czy poprostu
mylisz to z 2.5 tds, ale na temat tego silnika slyszalem duzo zlych
opinii.

2.5 TDS było właśnie w Omedze (z obniżoną) mocą tylko się chyba inaczej
nazywało...

--
Rosomaczki wskakują na krzaczki

7 Data: Wrzesien 13 2008 16:00:43
Temat: Re: Opel Omega 2.2 DTI
Autor: bratPit 

nie wiem czy montowali cos takiego jak 2.5 dti w omedze, czy poprostu mylisz to z 2.5 tds,

nie myli, 2.5 DTI to oznaczenie na klapie [od MY 02] silnika Y25TD - 150KM,

ale na temat tego silnika slyszalem duzo zlych opinii.

rzeczywiście silniki U25TD, X25TD [oznaczenie na klapie 2.5 TD] 130KM, cierpiały z powodu np. przegrzewania się uszczelki głowicy między 5 i 6 cylindrem, opel próbował rozwiązać problemy z chłodzeniem w tym aucie stosując 2 dodatkowe pompy elektryczne ale na niewiele się to zdało, znam też przypadki naciągania się łańcucha - był inny niż ten oryginalnie w BMW, generalnie to taki mariaż trwałego silnika BMW z Oplowskimi oszczędnościami co dało takie efekty,
nie wiem czy powyższe dotyczy też silnika Y25TD ale znając życie pewnie tak,
brat

8 Data: Wrzesien 13 2008 07:04:15
Temat: Re: Opel Omega 2.2 DTI
Autor: Arek ;-) 

Opel od ponad 15 lat nie potrafi zbudować dobrego turbodiesla...
przyznają to nawet sami fani marki Opel, więc dla mnie sprawa jest
jasna.

Jeżeli Omega to tylko gaz imo.

9 Data: Wrzesien 13 2008 18:02:07
Temat: Re: Opel Omega 2.2 DTI
Autor: zorby 


Użytkownik "Arek ;-)"  napisał w wiadomości Opel od ponad 15 lat nie potrafi zbudować dobrego turbodiesla...
przyznają to nawet sami fani marki Opel, więc dla mnie sprawa jest
jasna.

ze zbudowac nie potrafi to nie znaczy ze nie ma, popatrz na Fiatowski 1,9CDTi 150KM to naprawde fajny silnik

10 Data: Wrzesien 13 2008 07:36:26
Temat: Re: Opel Omega 2.2 DTI
Autor: hamberg 

generalnie to taki mariaż trwałego silnika BMW z Oplowskimi oszczędnościami
co dało takie efekty,

ten silnik to AFAIK nie jest konstrukcja BMW tylko STEYR.

Wedlug tego co tu pisano to i w BMW i w Oplu narzekaja.

Swego czasu sam chcialem opla omege kupic i jego zalety konczyly sie
na wielkosci i cenie. Jak go kupowac to raczej wiekszosc twierdzila ze
2,5V6 albo 3.0

11 Data: Wrzesien 13 2008 20:22:36
Temat: Re: Opel Omega 2.2 DTI
Autor: 666 

Ile może kosztowac naprawa - czyli pewnie co najmniej wymiana tej uszczelki?
JaC


-- -- -

rzeczywiście silniki U25TD, X25TD [oznaczenie na klapie 2.5 TD] 130KM, cierpiały z powodu np. przegrzewania się uszczelki głowicy
między 5 i 6 cylindrem, opel próbował rozwiązać problemy z chłodzeniem w tym aucie stosując 2 dodatkowe pompy elektryczne

12 Data: Wrzesien 13 2008 20:57:16
Temat: Re: Opel Omega 2.2 DTI
Autor: grz3chu 

  666 pisze:

Ile może kosztowac naprawa - czyli pewnie co najmniej wymiana tej uszczelki?
JaC


-- -- -

rzeczywiście silniki U25TD, X25TD [oznaczenie na klapie 2.5 TD] 130KM, cierpiały z powodu np. przegrzewania się uszczelki głowicy
między 5 i 6 cylindrem, opel próbował rozwiązać problemy z chłodzeniem w tym aucie stosując 2 dodatkowe pompy elektryczne

Sama uszczelka to jakieś 200 zł. Planowanie głowicy jakieś 100 zł raczej wymagane. No i robota taką jak za rozrząd + zwalenie i założenie głowicy, pewnie ze 400 zł. Do tego olej jakieś 200 zł i płyn 50 zł. To masz ok. 1000 zł. I to pewnie optymistyczna wersja u pana Zdzisia.

--
Pozdrawiam,
Grzesiek

Opel Omega 2.2 DTI



Grupy dyskusyjne