Jestem w posiadaniu z lekka tuningowanej Corsy. Tuning polega między
innymi na zastąpieniu oryginalnego zawieszenia jakim "sportowym", dość
twardym, oraz zmianie felg na większe i do tego opony niskoprofilowe.
Ponieważ jeździ tym moja żona więc oprócz niskiego komfortu nie ma
innych niedogodności. Problemy zaczynają się gdy wsiądzie ktoś
cięższy. I teraz pytanie. Czy wymiana felg i opon na standardowe
poprawi "miękkość" zawieszenia?
--
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/
Reanault Scenic 2.0 '1998_/_/
Opel Corsa B 1.4 _/_/_/_/_/_/
[CKM]_/_/_/_/_/_/_/_/_/
2 |
Data: Sierpien 28 2007 15:47:20 |
Temat: Re: Opony & zawieszenie |
Autor: Grejon |
Malkontent pisze:
Jestem w posiadaniu z lekka tuningowanej Corsy. Tuning polega między
innymi na zastąpieniu oryginalnego zawieszenia jakim "sportowym", dość
twardym, oraz zmianie felg na większe i do tego opony niskoprofilowe.
Ponieważ jeździ tym moja żona więc oprócz niskiego komfortu nie ma
innych niedogodności. Problemy zaczynają się gdy wsiądzie ktoś
cięższy. I teraz pytanie. Czy wymiana felg i opon na standardowe
poprawi "miękkość" zawieszenia?
Raczej sprężyn i amorów. O felgach i oponach możesz pomyśleć później.
--
Grzegorz Jońca GG: 7366919 Szara ReniaM 1.4 E7J PMS-edycja limitowana ;)
http://www.fitness4you.pl - wszystko dla aktywnych
3 |
Data: Sierpien 28 2007 20:55:57 | Temat: Re: Opony & zawieszenie | Autor: Scyzoryk |
Raczej sprężyn i amorów. O felgach i oponach możesz pomyśleć później.
ale to duzo wiekszy wydatek. Mysle ze jak przejdzie na fabryczne 13 na
profilu 70 to odczuje roznice.
--
Pozdr Scyzoryk
Corolla E11 1.6 P.M.S edition
+ Uniden 510 / AT1200
GSX 550
| |