Użytkownik "perszing" napisał w wiadomoĹ›ci
Mam krotkie i proste pytanko.
Jak padnie aku w dieslu to rozrusznik nie kreci wogole, czy kreci za slabo?
Zależy jak padnie, czy bardzo czy tylko trochÄ™ :)
--
3M
Mruczek 1.9D GLX Break + mobil, y2k.
http://www.mm.pl/~funaki/fela.jpg
Punto II Sound 1,2 8V vel "Młynek do kawy"
3 |
Data: Listopad 19 2008 20:50:34 |
Temat: Re: Pad aku w dieslu |
Autor: 666 |
Najpierw ma grzać Ĺ›wiece żarowe.
JaC
-- -- -
> Jak padnie aku w dieslu to
4 |
Data: Listopad 19 2008 21:11:41 | Temat: Re: Pad aku w dieslu | Autor: Bishop |
Witam
Najpierw ma grzać ¶wiece żarowe.
JaC
> Jak padnie aku w dieslu to
....nie musi grzac swiec, w silniku mojego diesla ich nie ma...
a przyczyn kiepskiego odpalania moze byc wiele choc jesli tak dlugo Ci
krecil to nie stawialbym na akumulator....
Pozdrwaiam
RD
5 |
Data: Listopad 19 2008 21:43:03 | Temat: Re: Pad aku w dieslu | Autor: Funaki |
Użytkownik "Bishop" napisał w wiadomo¶ci
...nie musi grzac swiec, w silniku mojego diesla ich nie ma...
Ursus?
;)
--
3M
Mruczek 1.9D GLX Break + mobil, y2k.
http://www.mm.pl/~funaki/fela.jpg
Punto II Sound 1,2 8V vel "Młynek do kawy"
6 |
Data: Listopad 19 2008 21:54:54 | Temat: Re: Pad aku w dieslu | Autor: Lewis |
Ursus?
Oj tam nie generalizuj staruteńki C328 z pocz±tku lat 60 miał ¶wieczki :D
--
Pozdrawiam
Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
revetec... the engine of tomorrow
7 |
Data: Listopad 19 2008 22:48:55 | Temat: Re: Pad aku w dieslu | Autor: Pa_blo |
Użytkownik "Funaki" napisał w wiadomo¶ci
Użytkownik "Bishop" napisał w wiadomo¶ci
...nie musi grzac swiec, w silniku mojego diesla ich nie ma...
Ursus?
;)
Raczej Lanz-Bulldog... tam sie podgrzewalo rozpalajac ognisko i nie gasilo
sprzeta przez caly dzien :) Spalanie podawali w litrach na dzien :)
Picasso
8 |
Data: Listopad 19 2008 21:11:22 | Temat: Re: Pad aku w dieslu | Autor: perszing |
Funaki pisze:
Zależy jak padnie, czy bardzo czy tylko trochÄ™ :)
Bo albo mi aku padl, albo mam zapowietrzone rurki z paliwem. Przed odpaleniem bylo widac w nich babelki. Rozrusznik krecil i krecil i nic. Za ktoryms razem jak pokrecilem dluzej to z bolem odpalil. I teraz sie zastanawiam, czy to akumulator czy powietrze.
p.
9 |
Data: Listopad 19 2008 21:14:17 | Temat: Re: Pad aku w dieslu | Autor: Lewis |
Bo albo mi aku padl, albo mam zapowietrzone rurki z paliwem. Przed
odpaleniem bylo widac w nich babelki. Rozrusznik krecil i krecil i nic. Za ktoryms razem jak pokrecilem dluzej to z bolem odpalil. I teraz sie zastanawiam, czy to akumulator czy powietrze.
WeĽ miernik i zobacz jakie masz napiÄ™cie na aku, jak poniżej 11.5 to kiepskawo.
SprawdĽ czy nie masz zatkanego filtra paliwa- stÄ…d mogÄ… być pÄ™cherze powietrza.
--
Pozdrawiam
Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
revetec... the engine of tomorrow
10 |
Data: Listopad 19 2008 21:18:41 | Temat: Re: Pad aku w dieslu | Autor: perszing |
Lewis pisze:
WeĽ miernik i zobacz jakie masz napiÄ™cie na aku, jak poniżej 11.5 to kiepskawo.
SprawdĽ czy nie masz zatkanego filtra paliwa- stÄ…d mogÄ… być pÄ™cherze powietrza.
A jak to sprawdzic?
p.
11 |
Data: Listopad 19 2008 21:25:02 | Temat: Re: Pad aku w dieslu | Autor: Lewis |
A jak to sprawdzic?
układ zasilajÄ…cy zakładam ze masz bez pompy paliwowej, wypnij go z obwodu, połÄ…cz przewody bezpoĹ›rednio, jak zacznie odpalać normalnie i pÄ™cherzyki zniknÄ… masz winowajcÄ™.
--
Pozdrawiam
Lewis
red GSF 400 "pszedany"
Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
revetec... the engine of tomorrow
| | | | | | | | |