Grupy dyskusyjne   »   Parownik Lovato - naprawiac czy nowy?

Parownik Lovato - naprawiac czy nowy?



1 Data: Listopad 30 2006 18:41:28
Temat: Parownik Lovato - naprawiac czy nowy?
Autor: PrzemekP 

Witam!
Oplaca sie regenerowac parownik? Przejechal 200kkm w 6 lat i wiekszych
problemow z nim nie bylo, az sie zaczelo. Koszt zestawu naprawczego to ok.60
zeta, nowego ponad 200.
Co wytrzyma wiecej kilometrow?

**********************************************
Pozdrawiam
Przemek
Agila 1.0 i Omega 2.0i
U520 + ML145



2 Data: Listopad 30 2006 23:16:57
Temat: Re: Parownik Lovato - naprawiac czy nowy?
Autor: Slay 

PrzemekP napisał(a):

Witam!
Oplaca sie regenerowac parownik? Przejechal 200kkm w 6 lat i wiekszych problemow z nim nie bylo, az sie zaczelo. Koszt zestawu naprawczego to ok.60 zeta, nowego ponad 200.
Co wytrzyma wiecej kilometrow?

Witam
Ja ostatnio sam się wziąłem za naprawę parownika, tzn. kupiłem komplet naprawczy i prawie wszytko wymieniłem.
Został mi tylko filtr.
Aż się zdziwiłem, ze budowa parownika jest prosta jak cep.
Wszytko ładnie chodzi.
pzdr
Slay

3 Data: Grudzien 01 2006 12:10:48
Temat: Re: Parownik Lovato - naprawiac czy nowy?
Autor: Jakub Witkowski 

PrzemekP wrote:

Witam!
Oplaca sie regenerowac parownik? Przejechal 200kkm w 6 lat i wiekszych problemow z nim nie bylo, az sie zaczelo. Koszt zestawu naprawczego to ok.60 zeta, nowego ponad 200.
Co wytrzyma wiecej kilometrow?

Raczej nowy parownik. Zwłaszcza że komplety za 60 zeta są raczej
nieoryginalne. Oryginał to zwykle około 100 zł.
Ja naprawiałem niedawno z oryginalnego zestawu, ale efekty które
przypisuję parownikowi (gaśnięcie w pewnym przedziale temperatur
w czasie rozgrzewania) nie ustapiły.
Kol. Błyskacz twierdzi że ważne są wszystkie elementy reduktora,
np. sprężyny, dźwigienki, a tego w zestawie nie ma.

--
Jakub Witkowski
z domeny gts /kropka/ pl

4 Data: Grudzien 01 2006 13:42:13
Temat: Re: Parownik Lovato - naprawiac czy nowy?
Autor: PrzemekP 

Użytkownik "Jakub Witkowski"  napisał w
wiadomości

Raczej nowy parownik. Zwłaszcza że komplety za 60 zeta są raczej
nieoryginalne. Oryginał to zwykle około 100 zł.
Ja naprawiałem niedawno z oryginalnego zestawu, ale efekty które
przypisuję parownikowi (gaśnięcie w pewnym przedziale temperatur
w czasie rozgrzewania) nie ustapiły.
Kol. Błyskacz twierdzi że ważne są wszystkie elementy reduktora,
np. sprężyny, dźwigienki, a tego w zestawie nie ma.

Wlasnie czytalem tamten watek i doszedlem, ze mam tak samo. Gazownik, u
ktorego bylem, powiedzial ze te parowniki mozna bez problemu regenerowac i
ze koszt to 170 zeta. Tylko ze znowu na allegro mozna nowy znalezc za 210
zeta...
Bardziej od parownika to denerwuje mnie przelacznik, ktory nie zawsze chce
dzialac i ciezko znalezc taki...

**********************************************
Pozdrawiam
Przemek
Agila 1.0 i Omega 2.0i
U520 + ML145

Parownik Lovato - naprawiac czy nowy?



Grupy dyskusyjne