Grupy dyskusyjne   »   Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso

Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso



1 Data: Lipiec 04 2010 20:54:04
Temat: Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
Autor: gizmacz@dkfdf.pl 

Witam,
czy ktoś orientuje się, jak się te samochody mają do siebie? Obydwa 2.0 HDI, skrzynia manualna 6.
Czy to dokładne odpowiedniki pod względem np. skrzyni biegów, zawieszenia? P5008 sprzedawca zachwala jako nowszego konstrukcyjnie od C4 (silnik 2.0 HDI rzeczywiście ma kilkanaście KM mocniejszy, ale czy to kwestia nowszej konstrukcji?)

C4 jakby bardziej naładowany gadżetami (wibrujące siedzenie i takie tam duperele), za P5008 przemawia ten trochę mocniejeszy silnik.
Cenowo zbliżone.

No i pytanie co wybrać?
A może VW Touran? Albo inny Ford czy Opel? Dramat jakiś, jak te wszystkie wynalazki ze sobą porównać, żeby nie pluć sobie później w brodę?

g.



2 Data: Lipiec 04 2010 20:14:27
Temat: Re: Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
Autor: Waldek Godel 

Dnia Sun, 04 Jul 2010 20:54:04 +0200,  napisał(a):

C4 jakby bardziej naładowany gadżetami (wibrujące siedzenie i takie tam
duperele), za P5008 przemawia ten trochę mocniejeszy silnik.
Cenowo zbliżone.

5008 jest trochę mniejszy i niższy, to większe kombi a nie van

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

3 Data: Lipiec 04 2010 21:26:49
Temat: Re: Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
Autor: gizmacz@dkfdf.pl 

Waldek Godel pisze:

Dnia Sun, 04 Jul 2010 20:54:04 +0200,  napisał(a):

5008 jest trochę mniejszy i niższy, to większe kombi a nie van

Jest wyższy o 2cm i dłuższy o 7cm, rozstaw ten sam.
Tak czy inaczej, wszędzie piszą o nich jako porównywalnych autach.

g.

4 Data: Lipiec 05 2010 11:25:48
Temat: Re: Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
Autor: CeSaR 

Jest wyższy o 2cm i dłuższy o 7cm, rozstaw ten sam.
Tak czy inaczej, wszędzie piszą o nich jako porównywalnych autach.

Może w wymiarach jakoś mierzonych faktycznie te centymetry różnicy są
natomiast wrażenie jest dokładnie takie, jak napisał Waldek - 5008 to kombi
a C4 to van. 5008 odpadła po pierwszej jeździe - po prostu niczym nie
zainteresowała. C4 GP jest OK. Zależy jeszcze oczywiście czego kto szuka.
Co do dodatków i nawigacji, o której pisał ktoś w tym wątku - mam C4GP w
wersji wyposażenia MyWay i powiem, że jest OK.  W zasadzie na dzień dobry
jest wszystko, czego potrzeba. Nawigacja działa zupełnie przyzwoicie, ma
trochę dziwne zdolności do wyszukiwania POI (nie znajduje tego, co ma albo
może ja nie umiem szukać ;-))) ), BT działa OK, mp3 też działa normalnie,
USB faktycznie nie ma więc jeśli to akurat jest dla kogoś ważne no to jest
kłopot.
Wyświetlacz ma 5 albo 6 kolorów do wyboru. Przydała by się możliwość
konfiguracji przez użytkowniaka takich funkcji jak automatyczne składanie
lusterek, automatyka hamulca "ręcznego" czy automatyka świateł. Jest chyba
tylko możliwość włączania/wyłączania automatyki tylnej wycieraczki.
Generalnie fajny, poręczny i ładny samochód.

C

5 Data: Lipiec 05 2010 10:43:55
Temat: Re: Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
Autor: Waldek Godel 

Dnia Mon, 5 Jul 2010 11:25:48 +0200, CeSaR napisał(a):

Wyświetlacz ma 5 albo 6 kolorów do wyboru. Przydała by się możliwość
konfiguracji przez użytkowniaka takich funkcji jak automatyczne składanie
lusterek, automatyka hamulca "ręcznego" czy automatyka świateł. Jest chyba
tylko możliwość włączania/wyłączania automatyki tylnej wycieraczki.
Generalnie fajny, poręczny i ładny samochód.

Nie wiem co masz na myśli pod "konfiguracja" ale powinno się dać
włączać/wyłączać składanie lusterek i automatykę świateł w typowy dla
Citroena sposób.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

6 Data: Lipiec 05 2010 12:10:19
Temat: Re: Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
Autor: CeSaR 

Nie wiem co masz na myśli pod "konfiguracja" ale powinno się dać
włączać/wyłączać składanie lusterek i automatykę świateł w typowy dla
Citroena sposób.

Wycieraczkę (tryb wsteczny) uruchamia się w menu. Autoblokadę drzwi
uruchamia się guzikiem przez dłuższe przytrzymanie. Automatyczny ręczny
aktywuje się podobno tylko w serwisie.
W menu jeśli chodzi o światła ustawia się tylko czas działania opcji  follow
me home (?) czy jak się to cudo nazywa.
Jak włączać i wyłączać składanie lusterek przy zamykaniu drzwi - nie mam
pojęcia.

C

7 Data: Lipiec 05 2010 11:28:12
Temat: Re: Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
Autor: Waldek Godel 

Dnia Mon, 5 Jul 2010 12:10:19 +0200, CeSaR napisał(a):

Jak włączać i wyłączać składanie lusterek przy zamykaniu drzwi - nie mam
pojęcia.

Automatyczne światła przytrzymaniem guzika na końcu lewej manetki po
przełączeniu kluczyka w pozycję 1 (najbliższa od całowitego wyłączenia)
Automatyczne składanie lusterek to już róznie - jak jest guzik od
składania, to przytrzymanie tego guzika, jak składają się przekręceniem
manetki od ustawiania, to czasem działa przytrzymanie manetki w dół w
centralnej pozycji.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

8 Data: Lipiec 09 2010 08:11:33
Temat: Re: Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
Autor: MichG 

W dniu 2010-07-05 12:28, Waldek Godel pisze:

Dnia Mon, 5 Jul 2010 12:10:19 +0200, CeSaR napisał(a):

Jak włączać i wyłączać składanie lusterek przy zamykaniu drzwi - nie mam
pojęcia.

Automatyczne światła przytrzymaniem guzika na końcu lewej manetki po
przełączeniu kluczyka w pozycję 1 (najbliższa od całowitego wyłączenia)
Automatyczne składanie lusterek to już róznie - jak jest guzik od
składania, to przytrzymanie tego guzika, jak składają się przekręceniem
manetki od ustawiania, to czasem działa przytrzymanie manetki w dół w
centralnej pozycji.

W C4GP nie da się samemu wł/wy składania lusterek. Tylko z komputera. Taki pomysł na życie ;-).

--
Pozdrawiam, Michał

9 Data: Lipiec 09 2010 09:01:52
Temat: Re: Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
Autor: Waldek Godel 

Dnia Fri, 09 Jul 2010 08:11:33 +0200, MichG napisał(a):

W C4GP nie da się samemu wł/wy składania lusterek. Tylko z komputera.
Taki pomysł na życie ;-).

No cóż... to już nie jest taki wielki ból, coraz więcej warsztatów ma
Lexię, a nawet sporo prywatnych osób. Sam kilkanaście sprzedałem :-)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

10 Data: Lipiec 05 2010 12:11:54
Temat: Re: Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
Autor: Arek 

CeSaR wrote:

Co do dodatków i nawigacji, o której pisał ktoś w tym wątku - mam
C4GP w
wersji wyposażenia MyWay i powiem, że jest OK.  W zasadzie na dzień dobry
jest wszystko, czego potrzeba. Nawigacja działa zupełnie przyzwoicie, ma
trochę dziwne zdolności do wyszukiwania POI (nie znajduje tego, co ma albo
może ja nie umiem szukać ;-))) ),

Jak ktoś używał np. automapy/iGo/tomtoma to po nich MyWay to kupa złomu.
Choćby prosta rzecz - mało która ulica jest opisana nazwą. Może się da jakoś
zwiększyć ilość wyświetlanych nazw ulic - nie wiem. Brak trybu 3D. Jak masz
3D to nie masz MyWay tylko RTx. Nie wiem też jak przewijać mapę na boki
ręcznie. Np. chcę zobaczyć co będzie kawał dalej bez zmiany skali. Cena
aktualizacji map drobne 230 EURO (!). Aktualizacja jest raz na rok. Info o
fotoradarach płatne dodatkowo. Używać się da ale do wcześniej wymienionych
to bardzo daleka i kosztowna droga (a właściwie brak drogi bo raczej softu
nie ulepszą dla już wyprodukowanych MyWay).


BT działa OK, mp3 też działa normalnie,
USB faktycznie nie ma więc jeśli to akurat jest dla kogoś ważne no to jest
kłopot.

Wyświetlacz ma 5 albo 6 kolorów do wyboru.

Nie "ma" tylko "miał", zmiana specyfikacji. Mówimy o nowym aucie z salonu.

Przydała by się możliwość
konfiguracji przez użytkowniaka takich funkcji jak automatyczne składanie
lusterek,

automatyka hamulca "ręcznego"

To było ale wywalili z menu - zmiana specyfikacji.

czy automatyka świateł.

Bodaj tylko z Lexii czyli witaj np. ASO.

Jest chyba
tylko możliwość włączania/wyłączania automatyki tylnej wycieraczki.
Generalnie fajny, poręczny i ładny samochód.

Popieram. Tylko, że aktualne wersje mają ciut gorsze wyposażenie niż te
sprzed 2 lat.

C

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

11 Data: Lipiec 05 2010 12:59:34
Temat: Re: Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
Autor: CeSaR 

Jak ktoś używał np. automapy/iGo/tomtoma to po nich MyWay to kupa złomu.

Mam tomtoma na palmtopie, ovi na Nokii i to cudo citroena. Jak dla mnie
funkcjonalność jest zupełnie do zaakceptowania. Działa szybko, w miarę
logicznie, ulice (nazwy) faktycznie pokazuje tylko na pasku na dole. Na
takim ekranie można by było pokazać więcej.

Nie wiem też jak przewijać mapę na boki
ręcznie. Np. chcę zobaczyć co będzie kawał dalej bez zmiany skali.

Da się. Przytrzymujesz przez chwilę ten okrągły guzik, pokazuje się menu
gdzie ostatnią pozycją jest chyba właśnie przewijanie mapy i później
jedziesz strzałkami w dowolnym kierunku.

Cena
aktualizacji map drobne 230 EURO (!).

To jest dramat. Ale obawiam się że wszędzie tak jest. W USA Honda winszowała
sobie za mapy ok 150USD co jak na tamte warunki było ceną  z kosmosu.
Dzięki temu rośnie atrakcyjność Internetu...

Aktualizacja jest raz na rok. Info o
fotoradarach płatne dodatkowo. Używać się da ale do wcześniej wymienionych
to bardzo daleka i kosztowna droga (a właściwie brak drogi bo raczej softu
nie ulepszą dla już wyprodukowanych MyWay).

Z tego co czytałem na forach to soft uaktualniają więc nie jest jakoś
specjalnie źle.

Nie "ma" tylko "miał", zmiana specyfikacji. Mówimy o nowym aucie z salonu.

Mówisz o centralnym wyświetlaczu z mapą radiem itd? Czy o tych bocznych z
prędkością i obrotomierzem? Bo jeśli o centralnym to jak najbardziej ma
możliwość zmiany koloru. Auto nowe, z salonu. Rok 2010.

Popieram. Tylko, że aktualne wersje mają ciut gorsze wyposażenie niż te
sprzed 2 lat.

To co mogliby na dzień dobry poprawić to materiały tapicerki na drzwiach i
podłokietnikach w fotelach. Trochę kiepskie są.

pzdr

C

12 Data: Lipiec 04 2010 21:20:06
Temat: Re: Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
Autor: Arek 

 wrote:

Witam,
czy ktoś orientuje się, jak się te samochody mają do siebie? Obydwa 2.0
HDI, skrzynia manualna 6.
Czy to dokładne odpowiedniki pod względem np. skrzyni biegów,
zawieszenia? P5008 sprzedawca zachwala jako nowszego konstrukcyjnie

Na tej zasadzie to może poczekaj na wrzesień 2010, będzie C4 Picasso po
(drobnym, z zewnątrz chyba tylko maska + światła - brak konkretów jeszcze)
liftingu - toż to nowsze niż P5008 nawet ;) Na razie zbyt wiele o 5008 nie
ma - po prostu za nowe auto.

od
C4 (silnik 2.0 HDI rzeczywiście ma kilkanaście KM mocniejszy, ale czy to
kwestia nowszej konstrukcji?)

Akurat są też C4 Picasso z silnikiem 2.0 HDi 150KM z skrzynią manualną ale
nie w Polsce. Nasz Citroen Polska jest zacofany w temacie. Zerknij na
citroen.de - tam taki silnik masz bez problemu.

Pomyśl też o MCP jak lubisz wygodę - 5008 diesel chyba z zautomatyzowaną
skrzynią nie istnieje.

C4 jakby bardziej naładowany gadżetami (wibrujące siedzenie i takie tam
duperele),

To było parę lat temu. Teraz w C4 Picasso w PL nie masz systemu AFIL (to
właśnie wibrujące siedzenie przy przejechaniu linii ciągłych). Podgrzewanie
foteli masz tylko jak weźmiesz tapicerkę skórzaną. Zamiast sensownej
nawigacji RT4 (była parę lat temu w C4GP)/RT5 masz totalnego badziewia
zwanego MyWay. PSA nie potrafi w MyWay zrobić działającego portu USB (cobyś
pendrive z mp3 mógł wsadzić) więc jak masz MyWay to nie masz USB (da się
zrobić półśrodek - USB udające zmieniarkę CD). Kameralne podświetlenie
wnętrza już nie w standardzie tylko wraz z panoramicznym dachem. Nawet
listwy ochronne na progi z tyłu zniknęły (są tylko z przodu). Wcześniej
wyświetlacz mógł mieć 5 kolorów (w sensie ustawiałeś sobie jaki chciałeś) -
teraz po kastracji tylko jeden kolor (biały). Pokastrowali jeszcze parę
innych detali - googlnij.

Słowem: oglądając Citroeny to zapomnij o materiałach reklamowych czy info z
sieci starszym niż 3 mce - bo już jest nieaktualne i tylko wprowadza w błąd.
Dealerzy też zieloni w temacie. citroen.pl również zielony (konfigurator
potrafi podawać niezłe bzdury w wyposażeniu).

za P5008 przemawia ten trochę mocniejeszy silnik.
Cenowo zbliżone.

No i pytanie co wybrać?
A może VW Touran? Albo inny Ford czy Opel? Dramat jakiś, jak te
wszystkie wynalazki ze sobą porównać, żeby nie pluć sobie później w brodę?

Zafira to chyba nie dorównuje żadnemu z pozostałych aut. Ford S-max to z
kolei zdaje się cena ciut wyższa przy podobnym wyposażeniu.

Poczytaj też http://francuskie.pl - znajdziesz tam artykuły o C4GP jak i
5008.

Wg ADAC C4P/GP jest najmniej zawodnym autem. Wg czegoś tam innego do C4P/GP
Exclusive najtrudniej się włamać. W kategorii minivanów oczywiście.

Wg tego co czytałem obsługa posprzedażowa Citroena to totalna klapa i mało
kto jest zadowolony, a z kolei Peugeot się stara... mimo, że i jedno i
drugie to PSA.

PODSUMOWUJĄC:
Bierz każde na testowe jazdy, potem to co Ci się podoba i tyle.

g.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

13 Data: Lipiec 04 2010 21:38:58
Temat: Re: Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
Autor: gizmacz@dkfdf.pl 

Arek pisze:

PODSUMOWUJĄC:
Bierz każde na testowe jazdy, potem to co Ci się podoba i tyle.

Dzięki za rzeczową odpowiedź.
Rzeczywiście na stronie tym AFIL-em się chwalą, w ofercie od dealera już o tym nie piszą, dopytam z ciekawości.
5008 MCP nie ma, ale trochę o tym poczytałem i raczej niewiele dobrego.

Wizualnie bardziej podoba mi się C4, rozsądek podpowiada 5008, a żona chce 407SW, bo najładnieszy. Dramat.

Na jazdy jestem poumawiany (C4 MCP właśnie), ale żebym się od tego zrobił mądrzejszy, to nie sądzę.


g.

14 Data: Lipiec 04 2010 21:49:46
Temat: Re: Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
Autor: Arek 

 wrote:

Arek pisze:

PODSUMOWUJĄC:
Bierz każde na testowe jazdy, potem to co Ci się podoba i tyle.

[...]

5008 MCP nie ma, ale trochę o tym poczytałem i raczej niewiele dobrego.

[...]

Na jazdy jestem poumawiany (C4 MCP właśnie), ale żebym się od tego
zrobił mądrzejszy, to nie sądzę.

Z MCP jest tak, że jak jeździłeś manualem to MCP Ci się spodoba, a jak
jeździłeś automatem to będziesz psioczył, że MCP niezbyt płynnie przełącza
biegi.

Tak samo z opiniami o MCP (na zachodzie zwie się to EGS) - zależy na którego
opiniującego z tych 2 grup trafisz.

Osobiście wolę MCP niż manuala, pełnym automatem Citroena nie jeździłem (ale
przy pełnym automacie od razu wpada minus - wyższe spalanie).

Przy MCP masz też chłodzony schowek (na lato 1.5L flaszka wody tam
umieszczona jak znalazł). W manualu tego brak.

g.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

15 Data: Lipiec 07 2010 07:11:03
Temat: Re: Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
Autor: gizmacz@dkfdf.pl 

Arek pisze:


Z MCP jest tak, że jak jeździłeś manualem to MCP Ci się spodoba, a jak jeździłeś automatem to będziesz psioczył, że MCP niezbyt płynnie przełącza biegi.
...

Osobiście wolę MCP niż manuala, pełnym automatem Citroena nie jeździłem (ale przy pełnym automacie od razu wpada minus - wyższe spalanie).


Pojeździłem MCP i wrażenia takie sobie. Automatem w życiu nie jeździłem i nie mam punktu odniesienie.
Mam za to wrażenie dużej mułowatości auta. Pytanie teraz ile udziału w tym wrażeniu ma skrzynia, a ile wyciszenie i rozmiary samochodu.
O trybie manualnym też ciężko coś mądrego powiedzieć po kilkunastu min. jazdy, nie mając wprawy w posługiwaniu się tymi manetkami (sprawiającymi rzeczywiście tandetne wrażenie).

Pytanie: czy przy odpowiedniej wprawie używając trybu manualnego można zbliżyć się dynamiką do tradycyjnej skrzyni (skrzynia to ostatni dylemat do rozstrzygnięcia, całą reszta już wybrana)?

Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
g.

16 Data: Lipiec 04 2010 21:29:16
Temat: Re: Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
Autor: Przemek V 


Użytkownik   napisał w wiadomości


No i pytanie co wybrać?
A może VW Touran? Albo inny Ford czy Opel? Dramat jakiś, jak te wszystkie
wynalazki ze sobą porównać, żeby nie pluć sobie później w brodę?

Jak cenowo wyjdzie ci porównywalnie to S-Maxa.

17 Data: Lipiec 04 2010 21:43:19
Temat: Re: Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
Autor: gizmacz@dkfdf.pl 

Przemek V pisze:

Jak cenowo wyjdzie ci porównywalnie to S-Maxa.

Wychodzi sporo drożej, dealerzy PSA jacyś elastyczniejsi są przy zakupach flotowych. A dlaczego akurat S-Maxa (o nim wiem niewiele).

g.

18 Data: Lipiec 04 2010 21:51:04
Temat: Re: Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
Autor: Przemek V 


Użytkownik   napisał w wiadomości

Przemek V pisze:

Jak cenowo wyjdzie ci porównywalnie to S-Maxa.

Wychodzi sporo drożej, dealerzy PSA jacyś elastyczniejsi są przy zakupach
flotowych. A dlaczego akurat S-Maxa (o nim wiem niewiele).

Bo jest absolutnie najlepiej prowadzącym się z minivanów i dużo większy od
5008/C4. Jeździ jak normalny samochód a nie van / furgonetka. Co do
trwałości nie wiem, żona jeździ od listopada i jak na razie jest bezawaryjny
ale to żadna próba. Może są gdzieś jeszcze modele przed faceliftowe wtedy na
bank będzie w cenie porównywalnej do 5008/C4 a jest to auto z klasy o jeden
wyżej od C4/5008 i do tego najlepsze w tej klasie.

19 Data: Lipiec 15 2010 00:27:07
Temat: Re: Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
Autor: AL 

Przemek V pisze:

Użytkownik   napisał w wiadomości
Przemek V pisze:

Jak cenowo wyjdzie ci porównywalnie to S-Maxa.
Wychodzi sporo drożej, dealerzy PSA jacyś elastyczniejsi są przy zakupach flotowych. A dlaczego akurat S-Maxa (o nim wiem niewiele).

Bo jest absolutnie najlepiej prowadzącym się z minivanów i dużo większy od 5008/C4. Jeździ jak normalny samochód a nie van / furgonetka. Co do trwałości nie wiem, żona jeździ od listopada i jak na razie jest bezawaryjny ale to żadna próba. Może są gdzieś jeszcze modele przed faceliftowe wtedy na bank będzie w cenie porównywalnej do 5008/C4 a jest to auto z klasy o jeden wyżej od C4/5008 i do tego najlepsze w tej klasie.
nie chce sie klocic, ale w testach miniwanow jakie do tej pory widzialem/czytalem, to C4GP jest wyzej oceniane od S-max.

Znasz jakis test/porownanie, gdzie jest odwrotnie?


--
pozdr
Adam (AL)
TG

20 Data: Lipiec 14 2010 23:44:28
Temat: Re: Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
Autor: Waldek Godel 

Dnia Thu, 15 Jul 2010 00:27:07 +0200, AL napisał(a):

nie chce sie klocic, ale w testach miniwanow jakie do tej pory
widzialem/czytalem, to C4GP jest wyzej oceniane od S-max.

Znasz jakis test/porownanie, gdzie jest odwrotnie?

zależy co porównujesz - S-max jest na podwoziu Galaxy, więc jest wyraźnie
większy. Co nie znaczy, że większy zawsze znaczy lepszy.
Włożyli mu wnętrze kombi a nie vana, co też znaczy, że część przestrzeni
się marnuje. Oprócz tego jest więcej problemów w mieście.
Ale jak przypadek 5008 pokazuje, są klienci którzy wolą wnętrze kombi niż
vana, więc s-max też ma swoich nabywców.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

21 Data: Lipiec 19 2010 20:13:29
Temat: Re: Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso
Autor: Przemek V 


Użytkownik "AL"  napisał w wiadomości


nie chce sie klocic, ale w testach miniwanow jakie do tej pory
widzialem/czytalem, to C4GP jest wyzej oceniane od S-max.

Znasz jakis test/porownanie, gdzie jest odwrotnie?

Pierwszy z brzegu:

 http://fwd.five.tv/cars/large-mpv/peugeot-5008 cztery gwiazdki

http://fwd.five.tv/cars/large-mpv/ford-s-max pięć gwiazdek ( i to przed
faceliftem)

C4 GP jest oparte na... C4 a S-Max na Mondeo. Większy rozstaw osi, długość,
szerokość. Inna klasa.

Peugeot 5008 i Grand C4 Picasso



Grupy dyskusyjne