Grupy dyskusyjne   »   Piraci drogowi - materiał policji

Piraci drogowi - materiał policji



1 Data: Maj 20 2009 07:19:15
Temat: Piraci drogowi - materiał policji
Autor: DoQ 

Witam!

Tym którzy mają jeszcze wątpliwości, ze policja jeździ za delikwentem kolekcjonując wykroczenia polecam końcówkę z Mercedes.
http://www.youtube.com/watch?v=iwr364brUlk



Pozdrawiam
Paweł



2 Data: Maj 20 2009 08:16:52
Temat: Re: Piraci drogowi - materiał policji
Autor: marjan 

DoQ pisze:

Witam!

Tym którzy mają jeszcze wątpliwości, ze policja jeździ za delikwentem kolekcjonując wykroczenia polecam końcówkę z Mercedes.
http://www.youtube.com/watch?v=iwr364brUlk


Temat wielokrotnie wałkowany, niewątpliwie policja jadąca bez sygnałów za takim delikwentem stwarza nie mniejsze zagrożenie niż sam ścigany. Swoją drogą lecieć 150 km/h bez widoczności w terenie zabudowanym to jednak jest lekka przesada. No ale.. nie mi oceniać, mnie tam nie było.

Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz Morycz
[e-mail bez cyferek]

3 Data: Maj 20 2009 09:45:31
Temat: Re: Piraci drogowi - materiał policji
Autor: Mirek Ptak 

Dnia 2009-05-20 07:19,  *DoQ* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Witam!

Tym którzy mają jeszcze wątpliwości, ze policja jeździ za delikwentem kolekcjonując wykroczenia polecam końcówkę z Mercedes.
http://www.youtube.com/watch?v=iwr364brUlk

Prawda, specjalnie czekali aż wjedzie w zabudowany, mimo że wcześniej mieli i szybkość i ciągłą. Na dodatek ten komentarz o wysepkach i pieszych - jakby go capnęli to by tam tak nie jechał.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

4 Data: Maj 20 2009 09:36:30
Temat: Re: Piraci drogowi - materiał policji
Autor: G Nowak 

Tym którzy mają jeszcze wątpliwości, ze policja jeździ za delikwentem kolekcjonując wykroczenia polecam końcówkę z Mercedes.
http://www.youtube.com/watch?v=iwr364brUlk
Prawda, specjalnie czekali aż wjedzie w zabudowany, mimo że wcześniej mieli i szybkość i ciągłą. Na dodatek ten komentarz o wysepkach i pieszych - jakby go capnęli to by tam tak nie jechał.
Pozdrawiam - Mirek

Ale moze brakowaloby 2 punktow do utraty prawka. Nie jestem przeciwnikiem szybkiej jazdy ale za wyprzedzanie 200kmh przed wzniesieniem czy omijanie samochodu na skrzyzowaniu angielska strona powinno skutkowac dozywotnim zakazem prowadzenia.

--
pozdr
g

5 Data: Maj 20 2009 10:45:22
Temat: Re: Piraci drogowi - materiał policji
Autor: Gabriel'Varius' 


Prawda, specjalnie czekali aż wjedzie w zabudowany, mimo że wcześniej mieli i szybkość i ciągłą. Na dodatek ten komentarz o wysepkach i pieszych - jakby go capnęli to by tam tak nie jechał.
Pozdrawiam - Mirek


Ale moze brakowaloby 2 punktow do utraty prawka. Nie jestem przeciwnikiem szybkiej jazdy ale za wyprzedzanie 200kmh przed wzniesieniem czy omijanie samochodu na skrzyzowaniu angielska strona powinno skutkowac dozywotnim zakazem prowadzenia.
Ja bym dolozyl do listy nagminne jezdzenie po chodnikach w celu ominiecia korka, skrecanie w prawo z pasa przeznaczonego wylacznie do jazdy w lew gdy wszyscy pozostali grzecznie czekaja w koreczku oraz wjezdzanie przed maske omijajac korek pasem pod prad i jadac dalej na "wczesnym czerwonym".
To wszystko zaobserwowane wczoraj stojac w korku na dwoch ulicach w scislym centrum Katowic. Pozniej przestalem zwaracac uwage na tych debili bo szkoda nerwow a taki widok to codziennosc. Wg mnie jest taka zaleznos, ze im ktos ma bardziej wypasione auto to bardziej buraczy. Ech wyzalilem sie :-)
pozdrawiam


--
        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
                Oskar Wilde

6 Data: Maj 20 2009 02:11:26
Temat: Re: Piraci drogowi - materiał policji
Autor:

On 20 Maj, 10:45, Gabriel'Varius'
 wrote:

Ja bym dolozyl do listy nagminne jezdzenie po chodnikach w celu
ominiecia korka [...]
To wszystko zaobserwowane wczoraj stojac w korku na dwoch ulicach w
scislym centrum Katowic.

Codziennie jeżdżę chodnikiem (przynajmniej częściowo) na ulicy
Granicznej w Katowicach, po to żeby nie stać w bezsensownym korku
wydłużając go i blokując skrzyżowanie z Krasińskiego, w sytuacji gdy
wszyscy na następnym skrzyżowaniu chcą jechać prosto, a ja przed tym
skrzyżowaniem mam pusty pas do skrętu w 1-go Maja. To nie moja wina,
że za organizację ruchu w tym mieście odpowiadają imbecyle.

Pozdrawiam
MK

7 Data: Maj 20 2009 20:55:41
Temat: Re: Piraci drogowi - materiał policji
Autor: Gabriel'Varius' 

 pisze:

On 20 Maj, 10:45, Gabriel'Varius'
 wrote:
Ja bym dolozyl do listy nagminne jezdzenie po chodnikach w celu
ominiecia korka [...]
To wszystko zaobserwowane wczoraj stojac w korku na dwoch ulicach w
scislym centrum Katowic.

Codziennie jeżdżę chodnikiem (przynajmniej częściowo) na ulicy
Granicznej w Katowicach, po to żeby nie stać w bezsensownym korku
wydłużając go i blokując skrzyżowanie z Krasińskiego, w sytuacji gdy
wszyscy na następnym skrzyżowaniu chcą jechać prosto, a ja przed tym
skrzyżowaniem mam pusty pas do skrętu w 1-go Maja. To nie moja wina,
że za organizację ruchu w tym mieście odpowiadają imbecyle.
Nic tylko pogratulowac i modlic sie aby nie byc na chodniku gdy Ty jedziesz :-) Gdyby kazdy tak cwaniakowal z powodu glupich przepisow lub z powodu, ze sie komus cos nie podoba albo sie spieszy to bylby armagedon na drodze bo cala polska siec drog oraz ich oznakowanie to jedna wielka farsa
pozdrawiam

--
        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
   Oskar Wilde

8 Data: Maj 20 2009 16:48:42
Temat: Re: Piraci drogowi - materiał policji
Autor: DoQ 

Mirek Ptak pisze:

Prawda, specjalnie czekali aż wjedzie w zabudowany, mimo że wcześniej mieli i szybkość i ciągłą. Na dodatek ten komentarz o wysepkach i pieszych - jakby go capnęli to by tam tak nie jechał.

Do tego zagrozenie ktore sami stwarzali (chyba że ci z VR są nieomylnymi mistrzami), ciekawe jak tłumaczą to sami policjanci?


Pozdrawiam
Paweł

9 Data: Maj 21 2009 17:22:10
Temat: Re: Piraci drogowi - materiał policji
Autor: J.F. 

Użytkownik "Mirek Ptak"  napisał w
wiadomości

Dnia 2009-05-20 07:19,  *DoQ* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
odpisać:
http://www.youtube.com/watch?v=iwr364brUlk

Prawda, specjalnie czekali aż wjedzie w zabudowany, mimo że
wcześniej mieli i szybkość i ciągłą.

Ale musieliby 200 przekroczyc, a i pagorki ograniczaly widocznosc
:-)

J.

10 Data: Maj 20 2009 10:56:03
Temat: Re: Piraci drogowi - materiał policji
Autor: Srututu 

Tym którzy mają jeszcze wątpliwości, ze policja jeździ za delikwentem kolekcjonując wykroczenia polecam końcówkę z Mercedes.
http://www.youtube.com/watch?v=iwr364brUlk

I bardzo dobrze. Jak popierdalasz mając w dupie życie innych ludzi to chuj ci za przeproszeniem w dupę. Płać burasie i mam nadzieję, że Ci na paliwo nie wystarczy.

11 Data: Maj 20 2009 16:49:45
Temat: Re: Piraci drogowi - materiał policji
Autor: DoQ 

Srututu pisze:

Tym którzy mają jeszcze wątpliwości, ze policja jeździ za delikwentem kolekcjonując wykroczenia polecam końcówkę z Mercedes.
http://www.youtube.com/watch?v=iwr364brUlk
I bardzo dobrze. Jak popierdalasz mając w dupie życie innych ludzi to chuj ci za przeproszeniem w dupę. Płać burasie i mam nadzieję, że Ci na paliwo nie wystarczy.


Chyba nie ogarniasz sedna sprawy.

Pozdrawiam
Paweł

12 Data: Maj 20 2009 12:46:37
Temat: Re: Piraci drogowi - materiał policji
Autor: KJ Siła Słów 

DoQ pisze:

Witam!

Tym którzy mają jeszcze wątpliwości, ze policja jeździ za delikwentem kolekcjonując wykroczenia polecam końcówkę z Mercedes.
http://www.youtube.com/watch?v=iwr364brUlk

E tam, mnie zgarneli na obwodnicy Radzymina i powiedzieli ze tutaj wlasnie dlatego zebym sobie klopotow nie narobil wiekszych tam gdzie konczy sie obwodnica.

Co prawda wg mnie zrobili to dlatego ze zobaczylem w ktoryms momencie passata  w gejowskich kolorach ktory przypina sie za mna wiec stwierdzilem ze go puszcze. Nie bylo nadziei ze sie z nimi bede scigal to pomysleli ze lepiej zgarnac mnie teraz jak sie sam dalem dogonic niz latac za motocyklem po jednopasmowce.
10 punktow, ukarany szaleniec na motorze - wynik dla Komendanta jest.

Po ostatniej jezdzie Wawa - Ruciane-Wawa-Bydgoszcz - srednia ponizej 50 km/h  uwazam, ze mandaty za predkosc to oplata karno-skarbowa od braku drog w Polsce.
Zeby obnizyc koszty redystrybucji pieniedzy publicznych oplata ktora normalnie Panstwo powinno pobierac od Panstwa jako kare za brak drog jest pobierana bezposrednio od podatnika.
;-)

KJ

13 Data: Maj 20 2009 17:14:17
Temat: Re: Piraci drogowi - materiał policji
Autor: Przemek 

DoQ wrote:

Witam!

Tym którzy mają jeszcze wątpliwości, ze policja jeździ za delikwentem
kolekcjonując wykroczenia polecam końcówkę z Mercedes.
http://www.youtube.com/watch?v=iwr364brUlk



No i dobrze - sadzisz ze gdyby zatrzymali go od razu to po otrzymaniu
mandatu
kiedy policja zniklaby za horyzontem nie wrocilby do swojego stylu jazdy?
A tak 21 punktow i kilkunastomiesieczny czas na przemyslenie i
dojrzenie -jednego idioty na drodze mniej
przez jakis czas.

14 Data: Maj 20 2009 15:16:41
Temat: Re: Piraci drogowi - materiał policji
Autor: Jacek Rudowski 

On 2009-05-20, Przemek  wrote:

No i dobrze - sadzisz ze gdyby zatrzymali go od razu to po otrzymaniu
mandatu
kiedy policja zniklaby za horyzontem nie wrocilby do swojego stylu jazdy?
A tak 21 punktow i kilkunastomiesieczny czas na przemyslenie i
dojrzenie -jednego idioty na drodze mniej
przez jakis czas.


A ja mysle, ze nie wolno ryzykowac, ze po odebraniu prawa jazdy wsiadzie w
samochod i pojedzie dalej swoim stylem.
Nalezy goscia natychmiast zamknac...
Albo jeszcze lepiej rozstrzelac!!! Bo jeszcze w ramach przemyslen cos glupiego
wymysli...

I bedzie jednego idiote mniej przeciez...
A i ekologia na tym zyska... :)


--
Jacek "AMI" Rudowski

15 Data: Maj 20 2009 17:23:36
Temat: Re: Piraci drogowi - materiał policji
Autor: Przemek 

Jacek Rudowski wrote:

On 2009-05-20, Przemek  wrote:
No i dobrze - sadzisz ze gdyby zatrzymali go od razu to po otrzymaniu
mandatu
kiedy policja zniklaby za horyzontem nie wrocilby do swojego stylu
jazdy? A tak 21 punktow i kilkunastomiesieczny czas na przemyslenie i
dojrzenie -jednego idioty na drodze mniej
przez jakis czas.


A ja mysle, ze nie wolno ryzykowac, ze po odebraniu prawa jazdy
wsiadzie w samochod i pojedzie dalej swoim stylem.
Nalezy goscia natychmiast zamknac...
Albo jeszcze lepiej rozstrzelac!!! Bo jeszcze w ramach przemyslen cos
glupiego wymysli..
Nie wiem o co ci chodzi - jak by ten kolo mial miedzy ramionami cos oprocz
grubego karku ze zlotym lancuchem to by tak nie jechal.
Zreszta problem niedlugo sie latwo rozwiaze a UE nam w tym pomoze -postawia
1000 nowych fotoradarow , tym razem z zawartoscia - jak ten kozak w mercu
bedzie mial co pol kilometra zrobione zdjecie za 400zl to bedzie musial
sprzedac swoja zabaweczke aby splacic dlugi ( no mozna bylo jeszcze isc
odsiedziec grzywne  jakos licza mniej wiecej 50zl za dzien :)

16 Data: Maj 20 2009 15:26:33
Temat: Re: Piraci drogowi - materiał policji
Autor: Jacek Rudowski 

On 2009-05-20, Przemek  wrote:

A ja mysle, ze nie wolno ryzykowac, ze po odebraniu prawa jazdy
wsiadzie w samochod i pojedzie dalej swoim stylem.
Nalezy goscia natychmiast zamknac...
Albo jeszcze lepiej rozstrzelac!!! Bo jeszcze w ramach przemyslen cos
glupiego wymysli..
Nie wiem o co ci chodzi - jak by ten kolo mial miedzy ramionami cos oprocz
grubego karku ze zlotym lancuchem to by tak nie jechal.


To pomysl chwile dluzej nad tematem... sorry... ale takie gardlowanie
zadnych _sensownych_ rozwiazan nie przyniesie.

Zreszta problem niedlugo sie latwo rozwiaze a UE nam w tym pomoze -postawia
1000 nowych fotoradarow , tym razem z zawartoscia - jak ten kozak w mercu
bedzie mial co pol kilometra zrobione zdjecie za 400zl to bedzie musial
sprzedac swoja zabaweczke aby splacic dlugi ( no mozna bylo jeszcze isc
odsiedziec grzywne  jakos licza mniej wiecej 50zl za dzien :)

Cos mi sie wydaje, ze Ciebie najbardziej ten "merc" boli...

--
Jacek "AMI" Rudowski

17 Data: Maj 20 2009 17:36:05
Temat: Re: Piraci drogowi - materiał policji
Autor: Przemek 

Jacek Rudowski wrote:



Cos mi sie wydaje, ze Ciebie najbardziej ten "merc" boli...

Faktycznie ci sie wydaje. U nas nigdy ludzie nie zaczna jezdzic bezpiecznie
dopoki nie bedzie tak jak w Anglii -
pelno fotoradarow i skladki ubezpieczenia na auta uwzgledniajace mandaty za
wykroczenia  - w ogole caly system oc nadaje sie do zmiany bo to co jest to
relikt komunizmu
kiedy bylo 5 marek samochodow na krzyz.Niestety nadal jest kupa "miszczow"
ktorzy jezdza
"szybko ale bezpiecznie"   a jak cos sie stanie to winny jest zly stan drogi
, ten kogo wyprzedzalismy pieszy ze osmielil sie wejsc na przejscie itp.

18 Data: Maj 20 2009 17:49:33
Temat: Re: Piraci drogowi - materiał policji
Autor: DoQ 

Przemek pisze:

"szybko ale bezpiecznie"   a jak cos sie stanie to winny jest zly stan drogi , ten kogo wyprzedzalismy pieszy ze osmielil sie wejsc na przejscie itp.

A jak cos sie stanie podczas bezsensownego nagrywania materialu na odcinku kilku kilometrow to policja bedzie bez winy?


Pozdrawiam
Paweł

19 Data: Maj 20 2009 18:17:57
Temat: Re: Piraci drogowi - materiał policji
Autor: Cavallino 

Użytkownik "Przemek"  napisał w wiadomości

Jacek Rudowski wrote:


Cos mi sie wydaje, ze Ciebie najbardziej ten "merc" boli...

Faktycznie ci sie wydaje. U nas nigdy ludzie nie zaczna jezdzic bezpiecznie dopoki nie bedzie tak jak w Anglii -

Zgadza się.
Czyli znakomite drogi, autostrady pomiędzy głównymi miastami (bezpłatne chyba?) itd.
Ja jestem za.

Potem możemy podyskutować o bezpiecznej jeździe i sensownych limitach prędkości.

20 Data: Maj 20 2009 18:48:30
Temat: Re: Piraci drogowi - materiał policji
Autor: Przemek 

Cavallino wrote:

Użytkownik "Przemek"  napisał w wiadomości

Jacek Rudowski wrote:


Cos mi sie wydaje, ze Ciebie najbardziej ten "merc" boli...

Faktycznie ci sie wydaje. U nas nigdy ludzie nie zaczna jezdzic
bezpiecznie dopoki nie bedzie tak jak w Anglii -

Zgadza się.
Czyli znakomite drogi, autostrady pomiędzy głównymi miastami
(bezpłatne chyba?) itd.
Ja jestem za.

Potem możemy podyskutować o bezpiecznej jeździe i sensownych limitach
prędkości.

Autostrada nie rozwiaze problemow ludzi spowodowanych brakami kultury i
wyobrazni -
tak sie sklada ze mieszkam w "strefie zamieszkalej" i na tych waskich
osiedlowych uliczkach z pieszojezdniami zdarzaja sie
desperaci  jezdzacy 100km/h - no chyba ze proponujesz aby autostrada
dochodzila do kazdej posesji

21 Data: Maj 21 2009 00:48:35
Temat: Re: Piraci drogowi - materiał policji
Autor: Cavallino 

Użytkownik "Przemek"  napisał w wiadomości

Cavallino wrote:
Użytkownik "Przemek"  napisał w wiadomości

Jacek Rudowski wrote:


Cos mi sie wydaje, ze Ciebie najbardziej ten "merc" boli...

Faktycznie ci sie wydaje. U nas nigdy ludzie nie zaczna jezdzic
bezpiecznie dopoki nie bedzie tak jak w Anglii -

Zgadza się.
Czyli znakomite drogi, autostrady pomiędzy głównymi miastami
(bezpłatne chyba?) itd.
Ja jestem za.

Potem możemy podyskutować o bezpiecznej jeździe i sensownych limitach
prędkości.

Autostrada nie rozwiaze problemow ludzi

A ja jednak będę się upierał, że rozwiąże.
Niewielu potrzebuje przebyć 500 km w czasie poniżej 4 h.
Ale prawie KAŻDY potrzebuje przebyć je w czasie niższym niż 10 h.

tak sie sklada ze mieszkam w "strefie zamieszkalej" i na tych waskich osiedlowych uliczkach z pieszojezdniami zdarzaja sie
desperaci  jezdzacy 100km/h

I ilu ich?
Jakaś znacząca większość?

22 Data: Maj 20 2009 17:33:32
Temat: Re: Piraci drogowi - materiał policji
Autor: masti 

Dnia pięknego Wed, 20 May 2009 17:36:05 +0200, osobnik zwany Przemek
wystukał:

Jacek Rudowski wrote:


Cos mi sie wydaje, ze Ciebie najbardziej ten "merc" boli...

Faktycznie ci sie wydaje. U nas nigdy ludzie nie zaczna jezdzic
bezpiecznie dopoki nie bedzie tak jak w Anglii -


i tam nie ma wykroczeń drogowych?




--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

23 Data: Maj 21 2009 14:42:51
Temat: Re: Piraci drogowi - materiał policji
Autor: Sebo z Bogdanca 

Użytkownik "Przemek" napisał w wiadomości


U nas nigdy ludzie nie zaczna jezdzic bezpiecznie dopoki nie bedzie tak jak
w Anglii -
pelno fotoradarow i skladki ubezpieczenia na auta uwzgledniajace mandaty
za wykroczenia

W Anglii ludzie tez jezdza niebezpiecznie pomimo mnostwa fotoradrow.
Zwolnia przed, przyspiesza po i jest tak samo jak w Polsce.
Malo widziales ;-)

Pozdrawiam

24 Data: Maj 20 2009 17:22:35
Temat: Re: Piraci drogowi - materiał policji
Autor: DoQ 

Przemek pisze:

No i dobrze - sadzisz ze gdyby zatrzymali go od razu to po otrzymaniu mandatu
kiedy policja zniklaby za horyzontem nie wrocilby do swojego stylu jazdy?
A tak 21 punktow i kilkunastomiesieczny czas na przemyslenie i dojrzenie -jednego idioty na drodze mniej
przez jakis czas.

Po 1 - kto mu zabroni jeździć bez PJ?
Po 2 - jak napadna cie na ulicy, to wolisz zeby policja zlapala "tylko zlodzieja" czy obserwowała i schwytała mordercę ktory po dłuższej walce zdążył zasadzić ci kose pod żebra?


Pozdrawiam
Paweł

25 Data: Maj 20 2009 21:17:33
Temat: Re: Piraci drogowi - materiał policji
Autor: Martin Fox 

Dnia Wed, 20 May 2009 17:22:35 +0200, DoQ napisał(a):

Przemek pisze:

No i dobrze - sadzisz ze gdyby zatrzymali go od razu to po otrzymaniu
mandatu
kiedy policja zniklaby za horyzontem nie wrocilby do swojego stylu jazdy?
A tak 21 punktow i kilkunastomiesieczny czas na przemyslenie i
dojrzenie -jednego idioty na drodze mniej
przez jakis czas.

Po 1 - kto mu zabroni jeździć bez PJ?
Po 2 - jak napadna cie na ulicy, to wolisz zeby policja zlapala "tylko
zlodzieja" czy obserwowała i schwytała mordercę ktory po dłuższej walce
zdążył zasadzić ci kose pod żebra?

Zła analogia - Policja jeszcze powinna pomóc w zabiciu (bo jak się ogląda
czasami takie filmiki to strach patrzeć jak ktoś na styk się mieści, ale ci
idioci za nim to już zupełne debile a teoretycznie jako drogówka powinni
prawo znać)

--
Martin Fox

26 Data: Maj 20 2009 11:05:42
Temat: Re: Piraci drogowi - materiał policji
Autor: slaweks 

On 20 Maj, 07:19, DoQ  wrote:

Witam!

Tym którzy mają jeszcze wątpliwości, ze policja jeździ za delikwentem
kolekcjonując wykroczenia polecam końcówkę z Mercedes.http://www.youtube.com/watch?v=iwr364brUlk

1) I dobrze - ale z tym teren zabudowanym to policjanci przesadzili.
2) Ci co jechali za nim (i tym poprzednim przypadkiem) zasługują na
taki sam komentarz: mordercy za kółkiem a różnią się tylko miejscem
zatrudnienia. Wyprzedzanie na zakrętach i na trzeciego i parę innych
przewinień.

27 Data: Maj 20 2009 18:06:59
Temat: Re: Piraci drogowi - materiał policji
Autor: kakmar 

Dnia 20.05.2009 DoQ  napisał/a:

Witam!

Tym którzy mają jeszcze wątpliwości, ze policja jeździ za delikwentem
kolekcjonując wykroczenia polecam końcówkę z Mercedes.
http://www.youtube.com/watch?v=iwr364brUlk

Polecam z wrócić uwagę na nagranie z motocyklistą i akcję na zakręcie:
4:45 do 4:51. Pięknie widać jak policja na zakręcie zbliża się do
motocykla, który czeka (bo nic innego tam nie widać) na koniec P-4 i
zakrętu żeby wyprzedzać, i wyjeżdża ta policja na lewy najeżdżając na to
P-4 wyjeżdża na lewy. Oczywiście nie byłoby tematu jeśli by włączyli
sygnały. Jednak nie włączyli i zrobili motocykliście typowe podejście na
spychanie z drogi i wcale się nie dziwię że widząc to odjechał.

Dziwię się trochę że takie gówno na drodze w wykonaniu aparatu przymusu,
znalazło się w takim filmie i ciekawi mnie po co.
 
Choć to też w sumie jasne, pokazują po prostu że im wolno.

--
kakmaratgmaildotcom

28 Data: Maj 21 2009 14:49:17
Temat: Re: Piraci drogowi - materiał policji
Autor: Sebo z Bogdanca 

Użytkownik "DoQ"  napisał w wiadomości

http://www.youtube.com/watch?v=iwr364brUlk

2:06

"Nigdy nie jest tak, ze wypadkowi drogowego winna jest nawierzchnia, zla
pogoda czy tez pojazd"

No chyba zartuja...
Z tego co pamietam to nawierzchnia ma duzy wplyw na droge hamowania i
zachowanie sie pojazdu w sytuacjach krytycznych.

Pozdrawiam

29 Data: Maj 21 2009 17:33:14
Temat: Re: Piraci drogowi - materiał policji
Autor: Jaroslaw Berezowski 

Dnia Thu, 21 May 2009 14:49:17 +0100, Sebo z Bogdanca napisał(a):

"Nigdy nie jest tak, ze wypadkowi drogowego winna jest nawierzchnia, zla
pogoda czy tez pojazd"

No chyba zartuja...
Z tego co pamietam to nawierzchnia ma duzy wplyw na droge hamowania i
zachowanie sie pojazdu w sytuacjach krytycznych.
No ma. Tyle ze PoRD mowi ci wyraznie, ze masz dostosowac predkosc do
warunkow, a do takich zalicza sie stan nawierzchni. Proste i kompletne
przeniesienie odpowiedzialnosci na kierujacego.

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

30 Data: Maj 21 2009 18:13:34
Temat: Re: Piraci drogowi - materiaÂł policji
Autor: DoQ 

Jaroslaw Berezowski pisze:

No ma. Tyle ze PoRD mowi ci wyraznie, ze masz dostosowac predkosc do warunkow, a do takich zalicza sie stan nawierzchni. Proste i kompletne przeniesienie odpowiedzialnosci na kierujacego.

A to ciekawe, bo sąd potrafi mieć odmienne zdanie w tym temacie.


Pozdrawiam
Paweł

31 Data: Maj 22 2009 08:11:39
Temat: Re: Piraci drogowi - materiał policji
Autor: qunio 

DoQ wrote:

Witam!

Tym którzy mają jeszcze wątpliwości, ze policja jeździ za delikwentem kolekcjonując wykroczenia polecam końcówkę z Mercedes.
http://www.youtube.com/watch?v=iwr364brUlk



Pozdrawiam
Paweł


Rzecz dzieje sie w USA...ograniczenie 65mph, fotoradar robi fotke delkifentowi jadacemu 100mph. Na drugi dzien w jego drzwiach pojawiaja sie policjanici. Zostaje skuty w kajdanki i osadzony w wiezieniu (dla tych co nie wiedza-tu przekroczenie predkosci powyzej 20mph traktowane jest jak przestepstwo). Jakie beda tego skutki...? Kaucja jesli delikfent chce wyjsc z wiezienia, sprawa w sadzie i z pewnoscia zawieszenie prawa jazdy na kilka miesiecy (jesli uzywa samochodu w pracy to utrata pracy). Zwiekszenie jago skladki ubezpieczniowej (zalezy od firmy) 50% moze i wiecej na kilka lat, o ile nie zostanie z niej wyrzucony. Na twoim rekordzie pozostaje to przez nastepne kilka lat i kazdy twoj nastepny pracodawca bedzie mogl sprawdzic jakim jestes odpowiedzialnym kierowca jesli chce tobie powierzyc samochod sluzbowy, tak samo firmy ubezpieczeniowe wyliczajac ci twoja skladke. Czy metoga skuteczna...?tak- tacy debile jak na filmie to rzedkosc tutaj.

p.s.

32 Data: Maj 22 2009 15:41:23
Temat: Re: Piraci drogowi - materiał policji
Autor: Jacek Rudowski 

On 2009-05-22, qunio  wrote:

delkifentowi jadacemu 100mph. Na drugi dzien w jego drzwiach pojawiaja
sie policjanici. Zostaje skuty w kajdanki i osadzony w wiezieniu (dla
tych co nie wiedza-tu przekroczenie predkosci powyzej 20mph traktowane
jest jak przestepstwo). Jakie beda tego skutki...? Kaucja jesli
delikfent chce wyjsc z wiezienia, sprawa w sadzie i z pewnoscia
zawieszenie prawa jazdy na kilka miesiecy (jesli uzywa samochodu w pracy
to utrata pracy). Zwiekszenie jago skladki ubezpieczniowej (zalezy od
firmy) 50% moze i wiecej na kilka lat, o ile nie zostanie z niej
wyrzucony. Na twoim rekordzie pozostaje to przez nastepne kilka lat i
kazdy twoj nastepny pracodawca bedzie mogl sprawdzic jakim jestes
odpowiedzialnym kierowca jesli chce tobie powierzyc samochod sluzbowy,
tak samo firmy ubezpieczeniowe wyliczajac ci twoja skladke. Czy metoga
skuteczna...?tak- tacy debile jak na filmie to rzedkosc tutaj.


Strzal w glowe kazdego zlapanego pirata rozwiazalby problem jeszcze skuteczniej.
A przy okazji kilka innych...

Ale niektorzy jak widac strasznie zajarani sa panstwem policyjnym i permanentna
inwigilacja...


--
Jacek "AMI" Rudowski

33 Data: Maj 23 2009 13:48:49
Temat: Re: Piraci drogowi - materiał policji
Autor: mz 

niestety wszystko idzie ku temu atylko dlatego ze rzesze urzedasow i
politikierow musza sie wykazac aby brac kase.......
niedlugo beda karac za puszczanie bakow ,a jesli nie bedziesz mial
katalizatora to wiezienie

Piraci drogowi - materiał policji



Grupy dyskusyjne