Użytkownik "wo" napisał w wiadomości
A jesteście pewni, że to nie zapas(y) ;-) ?
Dobre ;-)
Tu cytat z patentu (US Patent 5713424):
"Auxiliary axle assemblies or tag axles augment the load carrying
capabilities of load hauling vehicles. Tag axle assemblies carry wheels
which may be optionally deployed to a ground engaging position or raised
to a stowed position. In the ground engaging position, a tag axle system
provides an additional supporting axle helping to redistribute the weight
carried by the vehicle among the axles. This additional axle can be
employed to increase the weight carrying capability of the vehicle and yet
allow it to remain within a given per axle legal weight restriction. In
some types of vehicles, such as rear discharging refuse trucks, a rearward
directed load distribution predominates and it is advantageous to provide
tag axle support as far rearward as possible."
Czyli to co wczesniej napisałem, plus uwaga, że w tego typu samochodach
system załadunku, dodatkowo obciąża tył i wskazane jest używanie dodatkowej
osi.
15 |
Data: Lipiec 23 2008 21:10:18 |
Temat: Re: Po co mu te kola z tylu |
Autor: hovat |
"Zz" wrote in message
http://www.theautochannel.com/news/2006/01/17/207546.1-lg.jpg
googlalem ale nie znalazlem.. Pytalem na grupie budowlanej ale tez bez
skutku - moze tu ktos wie
zwrócie uwage ze caly ten modul jest tak szeroki jak betoniarka , i
opuszczany w momencie kiedy grucha jest za szeroka aby wjechac gdzies tylem
opuszcza sie modul instaluje nalewak i betonik zezdza sobie w dól, a
operator ma przy pasku modul sterowany radiem i moze wcinac kanapke na
trawniku i sterowac praca gruszki
|