Grupy dyskusyjne   »   Po czym poznać, że łańcuch rozrządu jest do wy miany?

Po czym poznać, że łańcuch rozrządu jest do wy miany?



1 Data: Sierpien 26 2007 20:18:53
Temat: Po czym poznać, że łańcuch rozrządu jest do wymiany?
Autor: Maciek 

Po czym poznać, że łańcuch rozrządu jest do wymiany?
Google podaje tylko, że "jak hałasuje".
Ale jakiego rodzaju jest to hałas? Czy jest słyszałny przez cały czas?
Mam pierwsze auto z łańcuchem zamiast paska i brak mi doświadczenia.
Terkotanie łańcucha faktycznie słychać, ale tylko przez kilka pierwszych
sekund przy wolnym ruszaniu na jedynce.
Kiedy będę wiedział, że łańcuch jest do wymiany?
Czy wtedy wymienia się cały rozrząd, czy tylko kilka elementów?



2 Data: Sierpien 26 2007 21:36:34
Temat: Re: Po czym poznać, że łańcuch rozrządu jest do wymiany?
Autor: Scyzoryk 


Po czym poznać, że łańcuch rozrządu jest do wymiany?
Google podaje tylko, że "jak hałasuje".
Ale jakiego rodzaju jest to hałas? Czy jest słyszałny przez cały czas?
Mam pierwsze auto z łańcuchem zamiast paska i brak mi doświadczenia.
Terkotanie łańcucha faktycznie słychać, ale tylko przez kilka pierwszych
sekund przy wolnym ruszaniu na jedynce.
Kiedy będę wiedział, że łańcuch jest do wymiany?
Czy wtedy wymienia się cały rozrząd, czy tylko kilka elementów?


bo tak sie poznaje, jak hałasuje. Trudno raczej opisac hałas :) Podjedz do
mechanika to oceni

wymienia sie komplet, lancuch, rolki itd


--
Pozdr Scyzoryk

Corolla E11 1.6  P.M.S edition
+ Uniden 510 / AT1200
GSX 550

3 Data: Sierpien 26 2007 12:35:35
Temat: Re: Po czym poznać, że łańcuch rozrządu jest do wymiany?
Autor: ~turtle 

On 26 Sie, 20:18, "Maciek"  wrote:

Po czym poznać, że łańcuch rozrządu jest do wymiany?
Google podaje tylko, że "jak hałasuje".
Ale jakiego rodzaju jest to hałas? Czy jest słyszałny przez cały czas?
Mam pierwsze auto z łańcuchem zamiast paska i brak mi doświadczenia.
Terkotanie łańcucha faktycznie słychać, ale tylko przez kilka pierwszych
sekund przy wolnym ruszaniu na jedynce.
Kiedy będę wiedział, że łańcuch jest do wymiany?
Czy wtedy wymienia się cały rozrząd, czy tylko kilka elementów?

Mam doswiadczenie z Oplem Corsą 1.0 12v ona ma lancuch ktory lubi
szybko sie zuzywac, objaw jest taki ze silnik pracuje jak diesel taki
charakterystyczny klekot, lub jeszcze inaczej bym to okreslil jak
praca silnika bez oleju cos a'la "klepanie panewek" generalnie bardzo
slychac ze cos jest nie tak za silnikiem, przynajmniej w przypadku
tego silnika.

Po czym poznać, że łańcuch rozrządu jest do wymiany?



Grupy dyskusyjne