Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
1 | Data: Marzec 18 2010 13:21:38 |
Temat: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | |
Autor: Lopez |
2 |
Data: Marzec 18 2010 14:24:46 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: bratPit[pr] |
Dwa dni temu dostałem nowe auto od firmy, wcześniej było to Octavia 1.9 TDI na prawdę uważasz, że Octavia 1.4 FSI jest cicha? chyba, że porównawczo do diesla? niemniej cieszę się Twoim szczęściem :-) brat 3 |
Data: Marzec 18 2010 15:10:36 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: szymo | na prawdę uważasz, że Octavia 1.4 FSI jest cicha? Wsiądź do zafiry :) 4 |
Data: Marzec 18 2010 18:35:18 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: bratPit |
na prawdę uważasz, że Octavia 1.4 FSI jest cicha? Zafiry A czy B i z jakim silnikiem? zresztą, nie wiem jak teraz w nowych modelach ale generalnie Opel podchodził po macoszemu do zagadnienia wyciszenia produkowanych przez siebie samochodów, w miarę nieźle było w Omegach czy V-B na tle konkurencji, natomiast mniejsze auta odstawały na niekorzyść np przy francuskiej konkurencji (np Corsa vs. Clio, Astra vs. Golf, a później V-C vs. C5 itd), brat 5 |
Data: Marzec 19 2010 09:07:35 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Mirek Ptak | Dnia 2010-03-18 18:35, *bratPit* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Wsiądź teraz do nowej Astry :) - cudo, w ogóle nie wiadomo czy to diesel, czy benzyna przy zamkniętych oknach :). Jest świetnie wyciszona. Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ 6 |
Data: Marzec 19 2010 17:24:27 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Artur Maśląg | Mirek Ptak pisze: Wsiądź teraz do nowej Astry :) - cudo, w ogóle nie wiadomo czy to diesel, czy benzyna przy zamkniętych oknach :). Jest świetnie wyciszona. Mówisz, że jest lepiej niż w tym co masz w stopce? -- Jutro to dziś - tyle że jutro. 7 |
Data: Marzec 22 2010 09:29:56 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: bratPit[pr] |
na prawdę uważasz, że Octavia 1.4 FSI jest cicha? nareszcie :-) jak będę u zaprzyjaźnionego dealera, aż z ciekawości wezmę testówkę na jazdę próbną na obwodnicę ;-) brat 8 |
Data: Marzec 19 2010 22:50:50 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: huri_khan | Dnia Thu, 18 Mar 2010 18:35:18 +0100, bratPit napisał(a): zresztą, nie wiem jak teraz w nowych modelach ale generalnie Opel podchodził Dodatkowo modele Astry (nie wiem czy wszytskie) produkowane w Giwicach nie miały maty wygłuszającej na ścianie grodziowej silnika. -- [Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094] [Astra G '1,6 16V] [SY] 9 |
Data: Marzec 22 2010 09:49:54 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: bratPit[pr] |
zresztą, nie wiem jak teraz w nowych modelach ale generalnie Opel podchodził to prawda, to tzw optymalizacja kosztów, co najdziwniejsze w autach z silnikami diesla też oszczędzili na tej macie - ATSD to nie wiem jak ludzie jeżdżą tymi autami, po kilku godzinach głowa boli - ale w czasach Astry G przedclassicowej też były wersje bez wygłuszeń zewnętrznych na grodzi, nie miały jej auta z silnikami X12XE, Z12XE, X16 SZR, ja mam X16SZR- ale zamontowałem wszystko co Adam Opel przewidział w temacie fabrycznego wygłuszenia do Astr G w przeróżnych wersjach, zatem matę pod maskę, na ścianę grodziową, dolne elementy pod deskę rozdzielczą nad nogami kierowcy i pasażera, dodatkowo założyłem kolejne warstwy na ścianę grodziową, położyłem specjalne wygłuszenia przemysłowe na podszybiu zewnętrznym, zmieniłem tłumik środkowy na wersję od silników 16V i zrobiło się przyzwoicie, niemniej trzeba by włożyć w to jeszcze trochę pracy aby efekt był na prawdę OK, (po całej operacji okazało się że teraz szumy toczenia to upierdliwa sprawa a silnika prawie nie słychać i zabawa zaczyna się od początki heh) brat 10 |
Data: Marzec 19 2010 00:19:56 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Bastion |
na prawdę uważasz, że Octavia 1.4 FSI jest cicha? Rozwin swoja wypowiedz. Halasowac potrafi kazde auto. Jezdzilem paroma dieslami i w Zafirze jest naprawde OK. 11 |
Data: Marzec 20 2010 16:14:28 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: szymo | Bastion pisze: Użytkownik "szymo" napisał w wiadomości Mówię o zafirze a 1.6 benzyna około 3500 obrotów. Uważam że dotakowy komentarz jest zbędny 12 |
Data: Marzec 18 2010 14:26:48 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: krzysiek82 | Lopez pisze: I powiem jedno: nigdy więcej Diesla. Nigdy!!!! Teraz czuje, że mam samochód a nie traktor. to przejedz się fiatem z silnikiem JTD lub multijet zmienisz zdanie :) -- krzysiek82 13 |
Data: Marzec 18 2010 13:36:56 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Lopez | krzysiek82 napisał(a): Lopez pisze:samochód a
Fiata mi nie kupią, może i szkoda bo są bardzo ładne. Ale powiem szczerze, że od 3 dni nie wierzę w to, że diesel będzie cichszy od turbo benzyny. Ja będę miał kiedyś okazje to chętnie się przejadę. PS. Co to jest multijet? L. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 14 |
Data: Marzec 18 2010 14:40:49 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Borys Pogoreło | Dnia Thu, 18 Mar 2010 13:36:56 +0000 (UTC), Lopez napisał(a): Fiata mi nie kupią, może i szkoda bo są bardzo ładne. Cichszy raczej nie będzie, ale wiele zależy od wygłuszenia komory silnika. Co to jest multijet? Kolejna generacja fiatowskiego JTD, oznaczana jako JTDm. -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl 15 |
Data: Marzec 18 2010 14:45:09 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: krzysiek82 | Lopez pisze: PS.nowsze JTD już z następną generacją CR i głowicą 16 zaworów. Cieszę się, że Ci się dobrze jeździ to w końcu najważniejsze żeby była przyjemność z jazdy. -- krzysiek82 16 |
Data: Marzec 18 2010 16:04:46 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Massai | Lopez wrote: krzysiek82 napisał(a): Weź pod uwagę że miałeś bardzo głośnego diesla - nawet jak na diesla ;-) Są znacznie cichsze. -- Pozdro Massai 17 |
Data: Marzec 18 2010 13:42:23 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: hamberg | Fiata mi nie kupią, może i szkoda bo są bardzo ładne. polecam 5 cylindrow w 2.4JTD :) - czasami musze ludzi przekonywac ze jednak jada dieslem 18 |
Data: Marzec 18 2010 14:34:27 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Agent |
Czy ja wiem? Octavi nie porównywałem ale Corollę poprzedni model z silnikiem 1.4 D4D 90 KM i obecny model z silnikiem 1.6 16V 122 KM. Ani nie było w benzynie czuć tych 32 KM więcej ani też nie było nic ciszej. 19 |
Data: Marzec 18 2010 13:43:43 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: hamberg | Czy ja wiem? Octavi nie porównywałem ale Corollę poprzedni model z silnikiem D4D raczej szalu nie robi - najcichsze sa chyba francuskie diesle 20 |
Data: Marzec 18 2010 21:58:30 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Artur Maśląg | hamberg pisze: Czy ja wiem? Octavi nie porównywałem ale Corollę poprzedni model z silnikiem Nie musi robić szału - jest cichy, podobnie jak i wcześniejszy 2.0D. HDI PSA są cichusieńkie - to fakt. Te stare silniki VW (choć nie do zdarcia) są głośne i wibrujące - nowsze też jakoś mnie niespecjalnie przekonały. BTW - to co teraz wkładają do Opli (CDTI) to też jakaś porażka, biorąc oczywiście pod uwagę konkurencję japońsko-francuską. -- Jutro to dziś - tyle że jutro. 21 |
Data: Marzec 18 2010 22:56:06 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: DoQ | Artur Maśląg pisze: Nie musi robić szału - jest cichy, podobnie jak i wcześniejszy Z kolei w 2,7HDI V6 dzwiek jest bardzo przyjemny, na tyle przyjemny ze nawet mi sie bardziej podoba od R6 benz. z BMW :) - zaraz mnie zlinczuja ;). Nie mialem jeszcze okazji pojezdzic 3.0HDI ale mam nadzieje ze tez bedzie conajmniej tak dobry:) Pozdrawiam Pawel 22 |
Data: Marzec 18 2010 22:54:42 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: BartekK | W dniu 2010-03-18 21:58, Artur MaĹlÄ
g pisze: BTW - to co teraz wkładajÄ do Opli (CDTI)Bo to jest "włoska technologia, niemiecki temperament". Ale te cdti mocno różniÄ siÄ miÄdzy sobÄ , jeździłem 4szt 1.3cdti (2x comboC, 1x corsaD, 1x Astra) i każdy zupełnie odmienne parametry - najgorzej "stare" combo, dokładnie identyczne combo ale z 2009 już inaczej jedzie (ma nawet w danych wiÄkszÄ moc), w corsie jechało to tak sobie, głoĹne było, niby corsa=combo, ale skrzynia chyba inna. A najlepiej 1.3 jechało (o dziwo) w najciÄższej Astrze! A to że było tam też najcichsze, to oczywiste (wiÄcej wytłumieĹ itp). -- | Bartlomiej Kuzniewski | GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 23 |
Data: Marzec 18 2010 14:37:58 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Borys Pogoreło | Dnia Thu, 18 Mar 2010 13:21:38 +0000 (UTC), Lopez napisał(a): Ogólnie nie chodzi o osiągi bo nie jestem jakimś maniakiem prędkości, choć te Albo miałeś ten samochód nieźle zarżnięty albo TDI widocznie tak ma ;) Moje plomby mają się świetnie. Ale to tylko włoski szrot ;) -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl 24 |
Data: Marzec 18 2010 14:45:58 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: krzysiek82 | Borys Pogoreło pisze: Albo miałeś ten samochód nieźle zarżnięty albo TDI widocznie tak ma ;) mam teraz w rodzinie jedno TDI mimo iż z tego samego rocznika co punto to przepaść w kulturze pracy ogromna na korzyść fiata :) -- krzysiek82 25 |
Data: Marzec 18 2010 14:49:40 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: bratPit[pr] | Ogólnie nie chodzi o osiągi bo nie jestem jakimś maniakiem prędkości, choć te po prostu do Octavii "zapominają" wsadzić wyciszeń, żeby sobie w koncernie nie robić konkurencji, brat 26 |
Data: Marzec 21 2010 20:42:52 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Marcin Jan | bratPit[pr] pisze: Ogólnie nie chodzi o osiągi bo nie jestem jakimś maniakiem prędkości, choć te guzik prawda. jeżdżę golfem V od nowości, straszny klekot. Dopiero w passacie z tym samym silnikiem jest ciszej. Ale jest jeszcze sporo osób dla których golf to marzenie i jak mówię że to auto ciosane siekierą to mi w głowę pukają he he . pozdrawiam marcin 27 |
Data: Marzec 18 2010 17:51:33 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: to | Borys Pogoreło wrote: Albo miałeĹ ten samochód nieźle zarżniÄty albo TDI widocznie tak ma ;) W Occie TDI nawet schowek siÄ wzbudza od klekotu. ;-) -- cokolwiek 28 |
Data: Marzec 18 2010 20:52:58 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: DoQ | Borys Pogoreło pisze: Albo miałeś ten samochód nieźle zarżnięty albo TDI widocznie tak ma ;) Jezdzilem sporo nówką z salonu, po 500km trasy mialem serdecznie dosc klekotania. Choc sama charakterystyka silnika jest bardzo przyzwoita. Pozdrawiam Pawel 29 |
Data: Marzec 18 2010 22:07:12 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | Borys Pogoreło pisze: Dnia Thu, 18 Mar 2010 13:21:38 +0000 (UTC), Lopez napisał(a): Hmm, parę tygodni temu, razem z sąsiadem równocześnie odpalaliśmy traktorki. Ja swoje 2.0HDi, on 1.9TDI w Pasku B4 - oba po całonocnym postoju, temp. otoczenia w okolicach -8 stopni. Odpaliliśmy równo i wysiedliśmy by oskrobać szyby. On zapytał szyderczo "co? nie odpalił?". A ja na to "no przecież chodzi". Sąsiadowi kopara opadła, bo żeby usłyszeć, musiał podejść 2m bliżej. Głównie dlatego, że jego TDI budziło chyba całą ulicę. Chociaż faktem jest, że moje auto jest niemal o połowę młodsze i z przebiegiem w okolicy 1/2 tego TDI. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 turbotraktor Laguna I "czarny karawan" - na sprzedaż 30 |
Data: Marzec 18 2010 22:35:25 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: R2r | W dniu 2010-03-18 22:07, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze: Hmm, parÄ tygodni temu, razem z sÄ siadem równoczeĹnie odpalaliĹmy Cóż, VW też już przechodzi na CR. I jedno, co dziwne w tym dostrzegam to: dlaczego tak późno? -- Pozdrawiam. Artur. ________________________________________________________ 31 |
Data: Marzec 19 2010 06:07:10 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Karolek | R2r pisze: Cóż, VW też już przechodzi na CR. I jedno, co dziwne w tym dostrzegam to: dlaczego tak późno? Bo upierali sie, ze technologia pompowtryskiwaczy jest lepsza. A to tylko slepa uliczka byla. -- Karolek 32 |
Data: Marzec 19 2010 13:00:51 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Bugatti | Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomoĹci: R2r pisze: i mieli racjÄ... A to tylko slepa uliczka byla. ....wprowadzili CR bo zauważyli że gawiedź sie ucieszy że skoro silnik jest cichobieżny to bÄdzie jeszcze bardziej bezawaryjny. Ale w rzeczywistoĹci wprowadzili CR bo niezawodnoć tego układu jest marna i dzieki temu bÄdÄ mieÄ kasÄ od ogłupionej gawiedzi elementy tego systemu. ChoÄ wcale nie twierdzÄ że PD i VP miały wysoki współczynnik niezawodnoĹci i wogóle były super...ale na pewno były trwalsze niż CR + pierdzilion czujników. Tak wiem że jeszcze kolejnym powodem były normy emisji Euro 5...z tym że jeĹli inżynierstwo i szefostwo miało odwagÄ i wiedzÄ to wygarnełoby UE do gardeł ten mit o CO2 (i tlenkach azotu). A pewnie majÄ niezłe pensje (na lewo) z przytakiwaniem (że im temperaturka roĹnie) ecofaszystom . -- Bugatti 33 |
Data: Marzec 19 2010 14:03:41 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: krzysiek82 | Bugatti pisze: ...wprowadzili CR bo zauważyli że gawiedź sie ucieszy że skoro silnik jest cichobieżny to bÄdzie jeszcze bardziej bezawaryjny. Ale w rzeczywistoĹci wprowadzili CR bo niezawodnoć tego układu jest marna i dzieki temu bÄdÄ mieÄ kasÄ od ogłupionej gawiedzi elementy tego systemu. SkÄ d taka teoria :)? Masz na to jakieĹ sensowne dowody? -- krzysiek82 34 |
Data: Marzec 19 2010 18:43:07 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Bugatti | Użytkownik "krzysiek82" napisał w wiadomoĹci: Bugatti pisze: Sensowny dowód to techniczy dowód. Hint: budowa układu CR, pompy i jej wrażliwoĹci na "czystoć paliwa" oraz odpowiedz sobie na pytanie ile razy słyszałeĹ że ktoĹ wymieniał pompowtryski a ile razy pompe, wtryski CR...już teraz pewno wiesz. Pozdr. -- Bugatti 35 |
Data: Marzec 21 2010 16:35:08 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Karolek | Bugatti pisze:
No wlasnie, pompowtryski to non stop slysze, ze ktos wymienia (a tanie to nie jest), naprawa pompy CR jest tansza niz zwyklej rotacyjnej, a wtryskiwacze czesto sie wymienia, ale moze w renault, czy fordzie :> Ja w 11 letniej becie mam ciagle oryginalne, a paliwo leje raz ze stacji, raz z oszczednosci i jakos nic sie nie dzieje. -- Karolek 36 |
Data: Marzec 21 2010 20:35:15 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: V-Tec | Karolek pisze: Bugatti pisze: a kolega nie ma tds-a przypadkiem? -- pozdr, W. 37 |
Data: Marzec 21 2010 21:37:16 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Karolek | V-Tec pisze:
I TDSa i d i TS ;> -- Karolek 38 |
Data: Marzec 21 2010 22:18:28 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | Karolek pisze: i TS ;> KupiłeĹ AlfÄ? Nie cudzołóż. :P -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 turbotraktor Laguna I "czarny karawan" - na sprzedaż 39 |
Data: Marzec 22 2010 06:05:54 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Karolek | Marcin "Kenickie" Mydlak pisze: Karolek pisze: Przy betach nie mam co robic to pomyslalem, ze przy Alfie sobie podlubie :> -- Karolek 40 |
Data: Marzec 21 2010 23:01:21 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: V-Tec | Karolek pisze: V-Tec pisze: a, ok, bo tds-y nie sÄ common rail (ani wtrysk bezpoĹredni). -- pozdr, W. 41 |
Data: Marzec 22 2010 06:06:27 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Karolek | V-Tec pisze: I TDSa i d i TS ;> No nie sa, niestety :/ -- Karolek 42 |
Data: Marzec 23 2010 09:40:03 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: | Karolek pisze:tzn -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 43 |
Data: Marzec 21 2010 23:12:48 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Bugatti | Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomoĹci:
PD sypiÄ siÄ w 2.0 TDI 140....zaĹ w 1.9 to owszem że nie sÄ mega trwałe ale nie mów mi że w nich czÄĹciej pada pompowtrysk niż wtryskiwacz cr ... zważywszy na fakt że silników z CR jest mniej niż z PD i VP co jeszcze bardziej ujmuje "ĹwietnoĹci" CR. Pozdr. -- Bugatti 44 |
Data: Marzec 21 2010 23:17:51 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | Bugatti pisze: PD sypiÄ siÄ w 2.0 TDI 140....zaĹ w 1.9 to owszem że nie sÄ mega trwałe ale nie mów mi że w nich czÄĹciej pada pompowtrysk niż wtryskiwacz cr A jednak. ... zważywszy na fakt że silników z CR jest mniej niż z PD i VP co jeszcze bardziej ujmuje "ĹwietnoĹci" CR. Zaraz zaraz. Piszesz o zestawieniu CR z PD, a przy porównaniu statystycznym, wrzucasz PD i VP do jednego wora. NadawałbyĹ siÄ na polityka z takÄ manipulacjÄ . :P CR jest mniej popularne niż PD? Gdzie niby? Skoro wszelkie francuskie i włoskie TD od jakichĹ 10-ciu lat to CR. Fordowskie też. I to nie tylko w osobówkach, ale też we wszelkiej maĹci dostawczakach. Tobie naprawdÄ siÄ wydaje, że VW ma ponad 50% rynku we wszystkim? -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 turbotraktor Laguna I "czarny karawan" - na sprzedaż 45 |
Data: Marzec 22 2010 00:11:55 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Bugatti | Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał w wiadomoĹci: Bugatti pisze: Nie wrzucam do jednego wora tylko pisÄ c to chciałem pokazaÄ że nowoczesna technologia CR nie jest wcale taka cacy ;-p CR jest mniej popularne niż PD? Gdzie niby? Skoro wszelkie francuskie i włoskie TD od jakichĹ 10-ciu lat to CR. Fordowskie też. I to nie tylko w osobówkach, ale też we wszelkiej maĹci dostawczakach. Nie. Z importu VAG ma ok 32%. Może troszkÄ przesadziłem z tym udziałem VAGów. Lecz nie przeczy to faktowi że PD jest trwalsze niż CR. Pozdr. -- Bugatti 46 |
Data: Marzec 22 2010 11:18:10 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: hamberg | > Zaraz zaraz. Piszesz o zestawieniu CR z PD, a przy porównaniu ech - dla mnie to co zrobiles nazywa sie manipulacja. 47 |
Data: Marzec 22 2010 08:42:35 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Artur 'futrzak' MaĹlÄ
g | Marcin "Kenickie" Mydlak pisze: Zaraz zaraz. Piszesz o zestawieniu CR z PD, a przy porównaniu statystycznym, wrzucasz PD i VP do jednego wora. NadawałbyĹ siÄ na polityka z takÄ manipulacjÄ . :P Wiesz, tak lepiej wyglÄ da - jakoĹ przecież trzeba choÄ próbowaÄ broniÄ swych teorii. To nic, VP to zupełnie inny układ zasilania, ale nic to. VP to zwyczajny wtrysk na pompie rozdzielaczowej. CR jest mniej popularne niż PD? Gdzie niby? Skoro wszelkie francuskie i włoskie TD od jakichĹ 10-ciu lat to CR. Fordowskie też. I to nie tylko w osobówkach, ale też we wszelkiej maĹci dostawczakach. Tendencja jest dokładnie odwrotna, a wrÄcz bym napisał, że PD jest stosunkowo niewiele na rynku. Tobie naprawdÄ siÄ wydaje, że VW ma ponad 50% rynku we wszystkim? Nawet gdyby, to wcale by nie znaczyło, że PD to 100% tych 50% diesli :) 48 |
Data: Marzec 22 2010 06:14:13 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Karolek | Bugatti pisze: No wlasnie, pompowtryski to non stop slysze, ze ktos wymienia (a tanie to nie jest), naprawa pompy CR jest tansza niz zwyklej rotacyjnej, a wtryskiwacze czesto sie wymienia, ale moze w renault, czy fordzie :> Patrzac na znane mi przypadki to wlasnie o wiele czesciej ludzie wymieniaja PD (najczesciej wlasnie w 1.9TDI). Wymiane wtryskiwaczy CR to znam jedynie z renowek :/ zważywszy na fakt że silników z CR jest mniej niż z PD i VP co jeszcze bardziej ujmuje "ĹwietnoĹci" CR. Mniej? Wrecz przeciwnie. Caly koncern Fiata, PSA, Renault, BMW itd. maja od lat (lekko liczac to ponad 10) CR. -- Karolek 49 |
Data: Marzec 22 2010 06:55:42 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Bugatti | Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomoĹci:
A o wadliwych 3.0 TDI 204 i 224 PS słyszałeĹ ...(pewnie tak). O TDCI napisano już wiele. D4D od 2-3 lat też poszły na dno. Można by tak wymieniaÄ. Bronicie te CR jakby były ĹwiÄte ;-) Teraz w wiÄkszoĹci przypadku słyszy siÄ o adaptacji CR po wymianie (kody IMA etc.)..bo nie każdy warsztat ma testery i wiedze ntt. Pozdr. -- Bugatti 50 |
Data: Marzec 22 2010 07:27:15 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Karolek | Bugatti pisze: Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomoĹci: Tu nie chodzi o bronienie CR. Po prostu PD nie jest lepsze (w sensie trwalsze, bo o kulturze pracy nie ma co wspominac) i nie jest tansze w naprawie. -- Karolek 51 |
Data: Marzec 22 2010 23:42:05 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Bugatti | Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomoĹci: Tu nie chodzi o bronienie CR. 1. To jakie cisnienie masz na PD a jakie na CR VW ? PD dajÄ pod 2050 barów (w ciÄżarówka pod 2200 ale nie o ciÄżarówkach tu mówimy ;) )...zaĹ CR II w 2.0 TDI 143 dajÄ 1800 barów 1:0 dla PD 2. Koszty: CR 2.0 TDI 143 pompa wysokocisniowa Boscha 0 445 010 507 ~ 1400 zł (cena z alledrogo) Wtryskiwacze - koncówka wtryskiwacza 0 445 116 029 - 1500 zł/sztuka http://www.samli.pl/product_info.php?product_id=122042&cPath=a_5_6724_24496&cat=0 pompa paliwa zasysajÄ ca z baku zarówno dla PD i CR ceny sÄ podobne 150-400 zł (z allegro) BiorÄ c górne ceny łÄ cznie mamy - 7800 zł 1.9 TDI PD pompowtryski 038 130 073 BQ 700 zł /sztuka (z alledrogo) pompy wysokiego cisnienia oczywiĹcie BRAK pompa przy baku...cena jak przy CR 150-400 zł pompa podciĹnienia-Vacum ~ 500 zł tutaj także biorÄ c górne stawki - 3700 zł kolejny punkt dla PD Zapewne znów wymyĹlisz sobie że celowo podałem celowo ceny korzystniejsze dla PD...w sumie ty możesz wszystko wymyĹleÄ (np. czemu nie zrobiłem zdjÄÄ cen z katalogu ASO ;-) albo Bóg wie co jeszcze)...ale zauważ jedno...ja podajÄ cyferkowe fakty a ty podajesz swoje teorie...jest róznica, czyż nie ? ;) Ponadto jeĹli byłbyĹ w stanie pokazaÄ mi choÄ 10 postów z tej grupy w którym to właĹciele wymieniali PD ? Albo nie wiem podaj 10 z jakiego innego forum....wiem że proszÄ CiÄ o rzeczy absurdalne lecz chcÄ abyĹ ty i inni uĹwiadomili sobie że utrzymanie CR jest DROĹťSZE niż PD. Pozdrawiam -- Bugatti 52 |
Data: Marzec 22 2010 23:46:11 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Bugatti | Użytkownik "Bugatti" napisał w wiadomoĹci: 53 |
Data: Marzec 23 2010 01:10:23 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Karolek | Bugatti pisze: Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomoĹci: LOL Wyobraz sobie, ze istnieje jeszcze CR III i CR IV generacji. Ba, wyobraz sobie, ze to nie VW robi najlepsze silniki diesla :> Ilosc samych wtryskow we wtrysku tez jest chyba najwieksza zaleta CR. Ale zaleta jest tez prostota konstrukcji, chocby samej glowicy. 2. Koszty: Niezle bzdury. Pompe wysokiego cisnienia sie latwo i tanio (jest tansza w naprawie niz zwykla rotacyjna) naprawia, a nie kupuje nowa (chociaz ten element i tak sie w zasadzie nie psuje). Wiec odjalbym lekko 1000zl. Same wtryskiwacze to wymienia sie uszkodzone, a nie wszystkie, w przeciwienstwie do PD, gdzie i tak leci jeden po drugim :>
Chcialbys :> PD sa tak dobre, ze ludzie szukaja TDI w wersji z pompa rotacyjna, a nie PD, bo z PD jest masa klopotow.
Nie, ja podaje fakty, bo mam na co dzien do czynienia z PD i CR. A jakbys byl nieco bystrzejszy to wiedzialbys skad sie bierze ta ilosc i taniosc czesci zamiennych w postaci PD na Alledrogo :> Skad ten duzy popyt na niepsujace sie PD ;>
To moze Ty podaj 10, w ktorych wlasciciela pisali o wymianie pompy wysokiego cisnienia i wtryskiwaczy w CR :> Ja moge Ciebie z PD odeslac do google z odpowiednim zapytaniem :> Albo nie wiem podaj 10 z jakiego innego forum.... VW klub :> Wcisnij szukaj i wpisz to czego chcesz szukac. Pewnie to nie bedzie 10 postow, tylko 10 stron watkow ;> wiem że proszÄ CiÄ o rzeczy absurdalne lecz chcÄ abyĹ ty i inni uĹwiadomili sobie że utrzymanie CR jest DROĹťSZE niż PD. Nie jest, bo o ile to nie renault, czy ford to CR w zasadzie (pamietajmy ze to tylko maszyna) sie nie psuje. -- Karolek 54 |
Data: Marzec 23 2010 09:29:03 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Bugatti | Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomoĹci:
Mam tego Ĺwiadomoć ...ale porównywałem jednostki o podobnej mocy...bo jakbym porównywał 3.0 TDI to byĹ sie oburzył. A np. 3.0 TDi 204 i 224 PS miały wadÄ fabrycznÄ z napinaczami rozrzÄ du (ale to nie takie straszne przecież każdy ma 12 000 zł na rozrzÄ d) oraz jeszcze wiÄkszy problem z wtryskami...jest o tym długi wÄ tek na forum audi....Ĺmiem twierdziÄ że to wiesz tylko trzymasz siÄ swojej teorii. Ba, wyobraz sobie, ze to nie VW robi najlepsze silniki diesla :> Owszem...i wpływa to na cichobieżnoć motorowni oraz na normy emisji....ale nie o tym tutaj rozmawiamy tylko o awaryjnoĹci Ale zaleta jest tez prostota konstrukcji, chocby samej glowicy. Po odjÄciu twoich wyciosanych niewiadomo skÄ d 1000 zł nadal mamy 6800 zł ;> Same wtryskiwacze to wymienia sie uszkodzone, a nie wszystkie, w przeciwienstwie do PD, gdzie i tak leci jeden po drugim :> Jasne...a o kodowaniu CR i wprowadzaniu kodów IMA do TDI-CR słyszał panicz ? Ten zabieg programowy znów podnosi koszty .. nie każdy warszat ma taki tester. PD lecÄ w 2.0 TDI....w 1.9 to przypadek niezauważalny w porównaniu do ogółu choÄby 3.0TDi-CR
Owszem..zgodzÄ siÄ że VP ciut mniej pali niż PD....lecz pamiÄtaj że od poczÄ tku mówiłeĹ o PD vs CR i teraz siÄ juz motasz VP. Zapewne znów wymyĹlisz sobie że celowo podałem celowo ceny korzystniejsze dla PD...w sumie ty możesz wszystko wymyĹleÄ (np. czemu nie zrobiłem zdjÄÄ cen z katalogu ASO ;-) albo Bóg wie co jeszcze)...ale zauważ jedno...ja podajÄ cyferkowe fakty a ty podajesz swoje teorie...jest róznica, czyż nie ? ;) JesteĹ mechanikiem ? JeĹli tak to współczuje twoim klientom bo wartoć merytoryczna twoich postów jest marna. Ponadto jeĹli byłbyĹ w stanie pokazaÄ mi choÄ 10 postów z tej grupy w którym to właĹciele wymieniali PD ? Ja ciebie o to prosiłem...jest może kilka padniÄtych PD...lecz z tych kilku wiÄkszoć jest z 2.0PD Jak widaÄ znów lejesz wodÄ bez żadnego pokrycia. wiem że proszÄ CiÄ o rzeczy absurdalne lecz chcÄ abyĹ ty i inni uĹwiadomili sobie że utrzymanie CR jest DROĹťSZE niż PD. Ten cudowy Ford i jego TDCI którego to wiele razy łomotano na tym forum za te nieszczesne lejÄ ce wtryski....ehh Karolek ;) -- Bugatti 55 |
Data: Marzec 23 2010 17:08:06 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Karolek | Bugatti pisze: LOL Ja sie oburzam na to, ze dla Ciebie istnieja tylko silniki VW. Porownaj sobie moze te PD do CR w wydaniu BMW :> Ba, wyobraz sobie, ze to nie VW robi najlepsze silniki diesla :> Ja twierdze, ze CR sie mniej sypia. Ale zaleta jest tez prostota konstrukcji, chocby samej glowicy. Nie, to Ty raczej doliczasz koszty, ktorych nie ma. Ty zakladasz, ze jak w PD musisz wszystko wymieniac to i w CR tez :> Same wtryskiwacze to wymienia sie uszkodzone, a nie wszystkie, w przeciwienstwie do PD, gdzie i tak leci jeden po drugim :> Ta, a PD musisz za kazdym razem ustawiac (rozrzad), a bez kompa tego nie zrobisz. Chcialbys :> Nie, sie motasz, tylko ludzie kupujacy juz dosc stare auta, wola rotacyjna pompe od PD dlatego, poniewaz nic innego VAG nie zaoferowal w owym czasie (CR jeszcze nie bylo w VW) :> Nie, ja podaje fakty, bo mam na co dzien do czynienia z PD i CR. Nie wiesz kim jestem i nigdy sie nie dowiesz :> Ja ciebie o to prosiłem...jest może kilka padniÄtych PD...lecz z tych kilku wiÄkszoć jest z 2.0PD Nie to Ty kazesz mi (jakim prawem?) odwalac brudna robote. Chcesz cos udowodnic, to sam zapodaj te przyklady padajacych CR :> Nie jest, bo o ile to nie renault, czy ford to CR w zasadzie (pamietajmy ze to tylko maszyna) sie nie psuje. Wiesz, podobnie jak VW innym markom rowniez sie silniki nie udaly, wszyscy przeciez nie moga miec najlepszych silnikow :> -- Karolek 56 |
Data: Marzec 23 2010 17:46:59 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Bugatti | Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomoĹci: 57 |
Data: Marzec 23 2010 18:01:02 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | Bugatti pisze: Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomoĹci: To całkiem tak jak i Ty. :P Póki co, nie przedstawiłeĹ żadnego sensownego argumentu na poparcie swoich Ĺmiałych stwierdzeĹ. EOT ;) ChciałbyĹ. Ale my Ci nie damy siÄ ewakuowaÄ. :P -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 Laguna I - http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11422627 58 |
Data: Marzec 23 2010 21:26:09 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Karolek | Bugatti pisze: Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomoĹci: ROTFL, a co dla Ciebie bedzie merytoryczne? Wyniki badan laboratoryjnych?
Ten EOT wynika zapewne z mocy Twoich argumentow ;> -- Karolek 59 |
Data: Marzec 19 2010 14:20:52 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Artur 'futrzak' MaĹlÄ
g | Bugatti pisze: Bo upierali sie, ze technologia pompowtryskiwaczy jest lepsza. JakieĹ uzasadnienie? A to tylko slepa uliczka byla. Aha, wprowadzenie CR to było ku uciesze gawiedzi? Ciekawa teoria. Ale w rzeczywistoĹci wprowadzili CR bo niezawodnoć tego układu jest marna i dzieki temu bÄdÄ mieÄ kasÄ od ogłupionej gawiedzi elementy tego systemu. Nie, no jasne. Możesz wskazaÄ te problemy z CR np. w silnikach PSA? ChoÄ wcale nie twierdzÄ że PD i VP miały wysoki współczynnik niezawodnoĹci i wogóle były super...ale na pewno były trwalsze niż CR + pierdzilion czujników. Póki nie było pompowtrysków to owszem, można było mówiÄ o niezawodnoĹci. Tak wiem że jeszcze kolejnym powodem były normy emisji Euro 5...z tym że jeĹli inżynierstwo i szefostwo miało odwagÄ i wiedzÄ to wygarnełoby UE do gardeł ten mit o CO2 (i tlenkach azotu). A pewnie majÄ niezłe pensje (na lewo) z przytakiwaniem (że im temperaturka roĹnie) ecofaszystom . No tak, trzeba było od razu od tego zaczÄ Ä, wtedy by nie było wÄ tpliwoĹci, dlaczego te stare konstrukcje VW miały byÄ najlepsze na Ĺwiecie. 60 |
Data: Marzec 19 2010 18:40:11 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Bugatti | Użytkownik "Artur 'futrzak' MaĹlÄ
g" napisał w wiadomoĹci: Bugatti pisze: Spójrz na budowe pompy wysokiego ciĹnienia CR...toż to drugi silnik...masz w nim suw ssania, tłoczenia, tłoczek, wałek napÄdowy...gdybys wiedział jak działa CR to byĹ takie pytania nie zadawał. W PD też miałeĹ tłoczek ale tylko jednÄ pompe paliwka przy baku... Jak teraz tego nie zrozumiesz że im wiÄcej elementów tym wiÄksza zawodnoć systemu to nigdy tego nie zrozumiesz A to tylko slepa uliczka byla. Nie napisałem że gawiedź tego żÄ dała - czytaj ze zrozumieniem. ZresztÄ .. kto tym wÄ tku cieszy siÄ z CR..no kto ;-) ? Ale w rzeczywistoĹci wprowadzili CR bo niezawodnoć tego układu jest marna i dzieki temu bÄdÄ mieÄ kasÄ od ogłupionej gawiedzi elementy tego systemu. A ty możesz wskazaÄ ile widziałeĹ zasyfionych wtryskiwaczy i pomop CR w stosunku do lejÄ cych pompowtrysków ? No tak, trzeba było od razu od tego zaczÄ Ä, wtedy by nie było WymigałeĹ siÄ od sensownej odpowiedzi nt. CO2 i napisałeĹ jakiĹ wiersz ....ble ;-p Pozdr. -- Bugatti 61 |
Data: Marzec 19 2010 18:51:08 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Artur MaĹlÄ
g | Bugatti pisze: "Artur 'futrzak' MaĹlÄ g" napisał w wiadomoĹci: Dobrze, dziÄkujÄ, wiÄcej pytaĹ nie mam - na szczÄĹcie doskonale wiem jak to działa, a sensownych argumentów przeciw już siÄ nie spodziewam. Ogólniki o awaryjnoĹci możesz zachowaÄ dla siebie. Jak odpowiesz na zadane pytanie o problemy z CR w silnikach PSA to maże zmieniÄ zdanie o Twojej argumentacji. -- Jutro to dziĹ - tyle że jutro. 62 |
Data: Marzec 21 2010 13:29:54 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Bugatti | Użytkownik "Artur MaĹlÄ
g" napisał w wiadomoĹci:
Problemy CR dot. silników PSA sÄ podobne jak u innych...nie ma co bic piany i siÄ powtarzaÄ. Pozdr. -- Bugatti 63 |
Data: Marzec 19 2010 06:58:35 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: hamberg | twierdzę że PD i VP miały wysoki współczynnik niezawodności i wogóle były a jakiez to czujniki mialy CR ktorych nie bylo w PD? 64 |
Data: Marzec 19 2010 18:30:17 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Bugatti | Użytkownik "hamberg" napisał w wiadomości: twierdzę że PD i VP miały wysoki współczynnik niezawodności i wogóle były a jakiez to czujniki mialy CR ktorych nie bylo w PD? -- -- -- -- -- -- -- -- Na przykładzie 2.0 TDI-CR 170 PS w któym to mamy (w porównaniu do 1.9 PD): 1.czujnik ciśnienia paliwa 2. czujnik położenia przepustnicy (1.9 TDI (i nie tylko) wogóne nie było przepustnicy) 3. w 1.9 był 1 czujnik położenia pedału gazu a w CR są 2 4. czujnik położenia klap wirowych (tutaj nie jestem do końca pewny) 3. dzieki DPF'owi mamy 4 dodatkowe czujniki - czujnik ciśnienia spalin - dwa czujniki temp. spalin przed i za filtrem - przyłącze czujnika ciśnienia spalin Już nie wspominam o zaworku dawkowania paliwa na pompie CR i innych zaworków. Owszem w 1.9 TDI było ich sporo... Pozdr. -- Bugatti 65 |
Data: Marzec 18 2010 14:57:30 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Krzysztof 45 | Lopez napisał(a): Witam,Jak diesel to tylko sześć garów. Przejedz sie takim to zmienisz zdanie. -- Krzysiek 66 |
Data: Marzec 18 2010 15:01:23 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Yans van Horn | Krzysztof 45 wrote: Lopez napisał(a): 8, 10, 12 nie może być ? ;-) -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik 67 |
Data: Marzec 18 2010 20:57:41 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Krzysztof 45 | Yans van Horn napisał(a): 8, 10, 12 nie może być ? ;-)Wystarczy 6 :) -- Krzysiek 68 |
Data: Marzec 18 2010 14:05:56 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Lopez | Krzysztof 45 napisał(a): Jak diesel to tylko sze=B6=E6 gar=F3w. Aż tak dobrze to nie ma, jeszcze nie, jeszcze pewnie długo nie :) L. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 69 |
Data: Marzec 18 2010 15:13:54 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: szymo | Jak diesel to tylko sześć garów. Ja tam nie wiem chłopaki co wy tak narzekacie jeżdżę Astrą H 1.3 CDTI i bardzo mi się ten odgłos silnika podoba :) może dlatego że ogólnie mam sentyment do wysokoprężnych :) 70 |
Data: Marzec 18 2010 20:59:48 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Krzysztof 45 | szymo napisał(a): Ja tam nie wiem chłopaki co wy tak narzekacie jeżdżę Astrą H 1.3 CDTI i bardzo mi się ten odgłos silnika podoba :) może dlatego że ogólnie mam sentyment do wysokoprężnych :)No to jak byś posłuchał sześć garów to by Ci sie mokro zrobiło ;) -- Krzysiek 71 |
Data: Marzec 18 2010 21:30:02 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Czarek Daniluk | W dniu 2010-03-18 20:59, Krzysztof 45 pisze: szymo napisał(a): Mi wystarczyłoby 5 z Audi 100 C4 ;) Pozdrawiam !! 72 |
Data: Marzec 19 2010 10:52:15 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Mario | Krzysztof 45 pisze: szymo napisał(a): eetam sześć, osiem to jest to :-) pozdrawiam mario 73 |
Data: Marzec 19 2010 12:17:56 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: P_ablo | Użytkownik "szymo" napisał w wiadomości Ja tam nie wiem chłopaki co wy tak narzekacie jeżdżę Astrą H 1.3 CDTI i Ile ?! 1,3 ?! Tyle maja wiatraki nagrzewnic w porzadnych samochodach... -- Picasso 74 |
Data: Marzec 20 2010 16:16:30 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: szymo | P_ablo pisze: Użytkownik "szymo" napisał w wiadomościCo to według ciebie jest porządny samochód 75 |
Data: Marzec 21 2010 00:03:37 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: P_ablo | Użytkownik "szymo" napisał w wiadomości
No taki ktory ma przynajmniej wiatrak w nagrzewnicy tej mocy... U mnie tyle maja silniczki do szyb ;) Wez nie rob jaj... naprawde masz "tysioncczysta" !? I do tego diesla ?! -- Picasso 76 |
Data: Marzec 21 2010 01:10:46 | Temat: Re: Poďż˝egnanie z klekotem – HIP HI P HURRRRR!!!! | Autor: R2r | W dniu 2010-03-21 00:03, P_ablo pisze: Weź nie rób jaj i nie opowiadaj, że masz w samochodzie silnik wentylatora albo szyb o mocy 50 kW...Co to wedďż˝ug ciebie jest porzďż˝dny samochďż˝d :-> -- Pozdrawiam. Artur. ________________________________________________________ 77 |
Data: Marzec 22 2010 15:51:04 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: szymo | P_ablo pisze: Użytkownik "szymo" napisał w wiadomościTak posiadam i do tego silnika nie potrzebuję wujka szejka w arabi saudyjskiej aby przysyłał mi pociągi z ropą do silniczków do szybach. 78 |
Data: Marzec 24 2010 01:19:35 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: P_ablo | Użytkownik "szymo" napisał w wiadomości
Silniczki "w szybach" to pryszcz! Kosiarke mam z silnikiem od Valkyrie (1500 ccm) - na caly trawnik musze 2 x tankowac. Ale na gaz jest i mam wujka Vladimira z rasyji co mi gaz rurociagiem podsyla... -- Picasso 79 |
Data: Marzec 18 2010 17:24:02 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Irokez | Użytkownik "Krzysztof 45" napisał w wiadomości Lopez napisał(a): Witam,Jak diesel to tylko sześć garów. Przejedz sie takim to zmienisz zdanie. eetam, już 5 jest fajne, zupełnie inna harakterystyka pracy silnika, ciągnie duzo niżej pozdrofka -- Irokez AR 156 2.4JTD 80 |
Data: Marzec 18 2010 17:52:19 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: to | Krzysztof 45 wrote: Jak diesel to tylko szeć garów. ....do momentu, aż siÄ benzynowym V6 przejdzie... -- cokolwiek 81 |
Data: Marzec 18 2010 20:54:24 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: DoQ | to pisze: Krzysztof 45 wrote: Dokladnie :) Pozdrawiam Pawel 82 |
Data: Marzec 19 2010 07:21:42 | Temat: Re: Pozegnanie z klekotem | Autor: Massai | DoQ wrote: to pisze: Uch, mnie siÄ teraz marzy 8... -- Pozdro Massai 83 |
Data: Marzec 19 2010 10:57:40 | Temat: Re: Pozegnanie z klekotem | Autor: DoQ | Massai pisze: Uch, mnie siÄ teraz marzy 8...Dokladnie :)Jak diesel to tylko szeć garów....do momentu, aż siÄ benzynowym V6 przejdzie... I to takie najmniej 4litrowe:) Pozdrawiam Pawel 84 |
Data: Marzec 19 2010 10:06:30 | Temat: Re: Pozegnanie z klekotem | Autor: Massai | DoQ wrote: Massai pisze: Własnie taki buczÄ cy łomot takiego V8 to jest to! ;-) -- Pozdro Massai 85 |
Data: Marzec 19 2010 12:31:25 | Temat: Re: Pozegnanie z klekotem | Autor: DoQ | Massai pisze: Własnie taki buczÄ cy łomot takiego V8 to jest to! ;-) http://www.youtube.com/watch?v=yoyJRfSxEbs Dokladnie takie - z wolnego wydechu :)) Pozdrawiam Pawel 86 |
Data: Marzec 19 2010 15:17:19 | Temat: Re: Pozegnanie z klekotem | Autor: Seba | Dnia Fri, 19 Mar 2010 12:31:25 +0100, DoQ napisał(a): Własnie taki buczący łomot takiego V8 to jest to! ;-)http://www.youtube.com/watch?v=yoyJRfSxEbs Piękna rzecz :) -- Pozdrawiam, Sebastian S. 87 |
Data: Marzec 19 2010 22:53:13 | Temat: Re: Pozegnanie z klekotem | Autor: Przemek V |
Dnia Fri, 19 Mar 2010 12:31:25 +0100, DoQ napisał(a): Jak V8 to tylko z "flat plane crankshaft" - swoją drogą jak to jest po polsku? - wał płaski? wał z płaskim wykorbieniem? http://www.youtube.com/watch?v=aHa4y3uUTHg Całkiem inne brzmienie np w porównaniu z V6 (ostatnie 10-15 sek.) http://www.youtube.com/watch?v=q4KvikKWCMo Flat plane łopatologicznie: http://www.youtube.com/watch?v=I29P3K6POu4 88 |
Data: Marzec 19 2010 22:59:57 | Temat: Re: Pozegnanie z klekotem | Autor: DoQ | Przemek V pisze: Jak V8 to tylko z "flat plane crankshaft" - swojÄ drogÄ jak to jest po polsku? - wał płaski? wał z płaskim wykorbieniem? "Sounds like rapedďťż honda..." ;-) Całkiem inne brzmienie np w porównaniu z V6 (ostatnie 10-15 sek.) V6 tez nie brzmia zawsze tak samo :) Moja np. ladnie gulgocze ;-) Flat plane łopatologicznie: http://www.youtube.com/watch?v=I29P3K6POu4 http://www.youtube.com/watch?v=NloXNKARXCM a to zwykle V8, zupelnie inny uklad na wale:) Dlatego pewnie flat brzmi jak "raped honda" ;-) Pozdrawiam Pawel 89 |
Data: Marzec 20 2010 16:16:01 | Temat: Re: Pozegnanie z klekotem | Autor: Przemek V |
http://www.youtube.com/watch?v=NloXNKARXCM a to zwykle V8, zupelnie innyDokładnie. Flat plane to tak jak dwie czwórki na raz. Warto jeszcze wyguglować dźwięk V8 w TVR. Te to już zupełnie dziko brzmią. 90 |
Data: Marzec 20 2010 17:18:15 | Temat: Re: Pozegnanie z klekotem | Autor: DoQ | Przemek V pisze: Dokładnie. Flat plane to tak jak dwie czwórki na raz. Warto jeszcze wyguglować dźwięk V8 w TVR. Te to już zupełnie dziko brzmią. On tez maja flat plane? Bo brzmi zupelnie inaczej :) http://www.youtube.com/watch?v=iSEj_TN-lSo Pozdrawiam Pawel 91 |
Data: Marzec 20 2010 17:28:46 | Temat: Re: Pozegnanie z klekotem | Autor: Przemek V |
Przemek V pisze:Może nie zupełnie - ja tam słyszę podobieństwo znając na żywo jak moja brzmi. Silnik AJP V8 własnej konstrukcji TVR jest flat plane. To co na youtube piszą, że to silnik z Rovera to bzdury. Starsze TVRy miały silniki Rovera ex-Buicka. AJP jest TVR'a i tylko w TVR'ach był montowany. Swoją drogą ciekawe kto ma teraz do niego prawa, oprzyrządowanie, rysunki techniczne itp. 92 |
Data: Marzec 21 2010 13:34:31 | Temat: Re: Pozegnanie z klekotem | Autor: Brzezi | pią, 19 mar 2010 o 12:31 GMT, DoQ napisał(a): Massai pisze: Mi sie teraz udalo kupic w ekstra stanie CL500 W140 5l V8, komfort niesamowity, bajerow tyle ze teraz samochody malo ktore maja tyle... http://www.youtube.com/watch?v=av_z9TsYlaI No i dzwiek piekna V8 tylko taki bardziej przytlumiony: http://www.youtube.com/watch?v=zI0tyZ97OjQ Zakochalem sie w tym samochodzie :) Pozdrawiam Brzezi 93 |
Data: Marzec 21 2010 20:25:10 | Temat: Re: Pozegnanie z klekotem | Autor: DoQ | Brzezi pisze: Mi sie teraz udalo kupic w ekstra stanie CL500 W140 5l V8, komfort Mialem okazje poeksploatowac takiego troche - faktycznie genialna bryka, klasyczny MB... I wlasnie ten silnik :) Pozdrawiam Pawel 94 |
Data: Marzec 18 2010 15:05:37 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Pan Piskorz | > a obecnie dostałem 1.4 FSI. 95 |
Data: Marzec 18 2010 14:11:07 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Lopez | Pan Piskorz napisał(a): > a obecnie dostałem 1.4 FSI. Dokłanie tak, jeszcze się nie nauczyłem. nie wiem czemu napisałem FSI L. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 96 |
Data: Marzec 18 2010 15:56:23 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Bydlę | Lopez wrote: 97 |
Data: Marzec 18 2010 16:12:27 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Paweł W. |
98 |
Data: Marzec 18 2010 23:25:46 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Bydlę | Paweł W. wrote: 99 |
Data: Marzec 18 2010 21:38:19 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Ludvigus | Some day 2010-03-18 14:21, some human being called * Lopez* claimed... Witam, Piszesz, że silnik Diesel'a jest głośny, a jeździłeś jednym z najbardziej topornych z poprzedniej epoki. Gdybyś przejechał się dla porównania gnojówkowozem z common-railem, zmieniłbyś trochę zdanie o "klekocie". Pozdrawiam, -- | | "IEFBR14. Elegant and clearly the most reliable code on the planet." | | ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ | |__ v0.9 [ cobol programmer / electronic music lover / AR156 driver ] |____ UDVIGUS greetz you! me_gg: 783307 me_mail: ludvigus AT op DOT pl 100 |
Data: Marzec 18 2010 22:30:26 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: R2r | W dniu 2010-03-18 14:21, Lopez pisze: Ale o ciszÄ w Ĺrodku, doć tego klekotania od którego wszystkie plomby w No, jak dla kogoĹ silnik diesla to jedynie z VWagenowski TDI to tak to właĹnie wyglÄ da... -- Pozdrawiam. Artur. ________________________________________________________ 101 |
Data: Marzec 19 2010 06:09:10 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Karolek | R2r pisze: W dniu 2010-03-18 14:21, Lopez pisze: Dokladnie. Powszechna wiedza Polakow o silnikach diesla konczy sie na tym, ze istnieja TDI, ktore sa niby nie zawodne :P -- Karolek 102 |
Data: Marzec 19 2010 00:39:37 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Gom | On 19 Mar, 06:09, Karolek wrote: Powszechna wiedza Polakow o silnikach diesla konczy sie na tym, ze Fakt.. Ja już nie mam siły ciągle poprawiać znajomego, któremu zamarzył się MB E 2,7 CDI na "pompowstryskach" ;-) -- Gom 103 |
Data: Marzec 19 2010 12:10:58 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Pan Piskorz | Powszechna wiedza Polakow o silnikach diesla konczy sie na tym, ze Jak widaÄ powszechna wiedza Polaków o ortografii też jest nikła. P. 104 |
Data: Marzec 21 2010 08:23:54 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Karolek | Pan Piskorz pisze: Powszechna wiedza Polakow o silnikach diesla konczy sie na tym, ze LOL O interpunkcji jak widac rowniez. :P Chyba frajerstwo filipka jest zarazliwe :/ -- Karolek 105 |
Data: Marzec 19 2010 13:38:53 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Lopez | R2r napisał(a): No, jak dla kogoĹ silnik diesla to jedynie z VWagenowski TDI to tak to No właśnie nie. Nie miałem odczyniania tylko z tym sikaniem TDI . Prywatnie miałem okazję jeździć jeszcze Honda Accord, Peugot 407 i są sporo głośniejsze od tego 1.4 TSI. Również sprawdzałem Octiave z tym 2.0 z CR, nie jest tak masakrycznie jak w 1.9 TDi ale tez jest głośno. Wszystkie silnik Diesla słychać cały czas i na postoju i w czasie jazdy nawet bardzo spokojnej. Za to ten benzynowy przy spokojnej jeździe i na postoju jest praktycznie nie słyszalny ale jak już dzwięk jest o wiele bardziej przyjemny niż w Dieslu. L. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 106 |
Data: Marzec 19 2010 14:54:02 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Artur 'futrzak' Maśląg | Lopez pisze: Również sprawdzałem Octiave z tym 2.0 z CR, nie jest tak masakrycznie jak w 1.9 TDi ale tez jest głośno. Wszystkie silnik Diesla słychać cały czas i na postoju i w czasie jazdy nawet bardzo spokojnej. Najwyraźniej użytkowanie VW 1.9 TDI odcisnęło swoje piętno na Tobie i masz teraz fobię przed każdym dieslem :) Za to ten benzynowy przy spokojnej jeździe i na postoju jest praktycznie nie słyszalny ale jak już dzwięk jest o wiele bardziej przyjemny niż w Dieslu. Spokojnie - benzynę też słychać. Pojeździsz trochę, zaczniesz narzekać :) 107 |
Data: Marzec 19 2010 10:44:30 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Jacek | W moim fiacie z silnikiem 1,9 multijet też było cicho, dopóki kuny nie 108 |
Data: Marzec 19 2010 10:50:01 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: krzysiek82 | Jacek pisze: W moim fiacie z silnikiem 1,9 multijet też było cicho, dopóki kuny nie wyniosły mi maty wyciszającej na budowe gniazda :-( te zwierzaki :) -- krzysiek82 109 |
Data: Marzec 19 2010 10:51:24 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Mario | Nowej Octavce jedyne co słychać to świst powietrze i bardzo przyjemne mruczenie silnika. to ja już wolę słuchać diesla niż benzynowe 4cyl badziewie. :-) pozdrawiam mario 110 |
Data: Marzec 19 2010 10:45:14 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Adam Adamaszek | On 19 Mar, 10:51, Mario wrote: Nowej Octavce jedyne co słychać to świst powietrze i bardzo Sa wyjatki: http://www.youtube.com/watch?v=yl3PCxLF-5k&feature=related pozdr AA 111 |
Data: Marzec 19 2010 21:35:30 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Mario | Adam Adamaszek pisze: On 19 Mar, 10:51, Mario wrote: aj, no tak zapomniałem o silnikach Boxer. :-) choć jednak wolę takie coś: http://www.youtube.com/watch?v=GYk1nGLSAFk pozdrawiam mario 112 |
Data: Marzec 19 2010 13:54:02 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Lopez | Lopez napisał(a):
Widzę, że sporo wątek się zrobił, chciałem wyjaśnić. Nie jestem miłośnikiem VW czy niemieckiej motoryzacji. Prywatnie wolałbym samochód włoski, bo jest ładny lub francuski, bo wygody. Ale darowanemu koniowi …….:) Moim zdaniem jazda samochodem benzynowym z turbo jest dużo przyjemniejszy niż wysokoprężny z turbo czy to z CR czy nie. Z podanych przykładów na super diesle nie mogę się odnieść tylko do Fiata bo ostatni Fiat jakim jeździłem to 126p jakiś 25 lat temu. Z resztą się nie zgodzę, ani Honda Accrod ani Peugot 407 nie są tak ciche ani nie przyspieszają tak równo jak turbo benzyna. Ale to rzecz gustu, ja Diesla na pewno nie kupię. Dzięki za Wasz opinie Lopez -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 113 |
Data: Marzec 19 2010 14:54:00 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Eneuel Leszek Ciszewski |
Mało co nie dałem się namówić na 2.0 TDI - brrrrrr Wiem, że z oleju napędowego zbudowano bombę, która zawaliła wielki gmach rządu USA, ale nie widziałem żadnego palącego się samochodu osobowego napędzanego silnikiem Diesla. :) A benzynowe pochodnie osobowe -- widziałem. :) Autokary to inna bajka, bo są ciężkie. Podobnie z czołgami, bo są palone celowo koktajlami Mołotowa. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... 114 |
Data: Marzec 19 2010 21:53:13 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: DoQ | Eneuel Leszek Ciszewski pisze: gmach rządu USA, ale nie widziałem żadnego palącego się samochodu No patrz, a ja z kolei nigdy nie widzialem plonacego autokaru napedzanego silnikiem benzynowym. Pozdrawiam Pawel 115 |
Data: Marzec 19 2010 21:55:33 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Artur Maśląg | DoQ pisze: Eneuel Leszek Ciszewski pisze: Nie bądź taki - te Solarisy to benzyną podlewali? ;) -- Jutro to dziś - tyle że jutro. 116 |
Data: Marzec 19 2010 22:28:11 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: DoQ | Artur Maśląg pisze: No patrz, a ja z kolei nigdy nie widzialem plonacego autokaru napedzanego silnikiem benzynowym.Nie bądź taki - te Solarisy to benzyną podlewali? ;) Moze akurat te spalone byly wlasnie na etyline?;) Pozdrawiam Pawel 117 |
Data: Marzec 22 2010 13:25:42 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Eneuel Leszek Ciszewski |
> gmach rządu USA, ale nie widziałem żadnego palącego się samochodu Jakaś rocznica związana z tym wybuchem (może rocznica końca procesu sprawcy -- sprawcę złapano niemal natychmiast) to 11 września. Ale sprawcą tamtego wybuchu (budynek zmniejszył się o chyba dwie kondygnacje) nie był żaden Arab, lecz weteran z Wietnamu. > osobowego napędzanego silnikiem Diesla. :) A benzynowe pochodnie No patrz, a ja z kolei nigdy nie widzialem plonacego autokaru Za młody jesteś -- gdybyś jeździł po ZSRR, widziałbyś nieraz. Produkowano nawet czołgi z silnikami benzynowymi. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... 118 |
Data: Marzec 22 2010 13:50:39 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Artur 'futrzak' Maśląg | Eneuel Leszek Ciszewski pisze: "DoQ"(...) No patrz, a ja z kolei nigdy nie widzialem plonacego autokaru LOL - ale argument. Zapomniałeś pewnie też o Ził-ach, Krazach itd., które tez były pędzone etyliną. Trzeba było widzieć np. zdziwionego kierowcę Stara 28 po zatankowaniu do pełna etyliną. 119 |
Data: Marzec 22 2010 23:32:18 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Eneuel Leszek Ciszewski |
LOL - ale argument. Zapomniałeś pewnie też o Ził-ach, Krazach itd., Trudno powiedzieć, czy zapomniałem. :) Mowa była o autobusach, więc wyjaśniłem, że nawet czołgi były z silnikami beznynowymi. Większej lądowej budowli jeżdżącej niż czołg chyba nie ma. Z innej strony -- nie wiem, czy te duże czołgi były napędzane takimi silnikami. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... 120 |
Data: Marzec 19 2010 22:40:12 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Krzysztof 45 | Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a): --Co to jest? -- Krzysiek 121 |
Data: Marzec 20 2010 11:27:27 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: P_ablo | Użytkownik "Krzysztof 45" napisał w wiadomości Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a): pomylony reczny delimiter :) ja tez wstawiam recznie bo mi sie OE power tool nie chce skonfigurowac :) -- Picasso 122 |
Data: Marzec 20 2010 12:19:23 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: Krzysztof 45 | P_ablo napisał(a): pomylony reczny delimiter :)Pytam sie właściciela tego cuda, bo nie wiem czy jest świadomy z (kaszanki) :) ja tez wstawiam recznie bo mi sie OE power tool nie chce skonfigurowac :)Ja z OE od lat nie korzystam, ale o ile dobrze pamiętam, było coś kiedyś jak OE-QuoteFix świetna nakładka i dawała radę. Polecam to sprawdzić jak z OE podpisałeś jakiś cyrograf ;) -- Krzysiek 123 |
Data: Marzec 21 2010 07:37:44 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: | Witam serdecznie. Dwa dni temu dostałem nowe auto od firmy, wcześniej było to Octavia 1.9 TDISzczęściarz. Gratulacje. Też tak chciałbym. I powiem jedno: nigdy więcej Diesla. Nigdy!!!! Teraz czuje, że mam samochód aA gdyby tak jeszcze porządny wolnossący motor... Pozdrawiam. Sebastian http://www.speedyelise.fora.pl/ -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 124 |
Data: Marzec 21 2010 20:58:44 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: V-Tec | Lopez pisze: Witam, miałeś po prostu niewyciszoną octavię na pompowtryskiwaczach :) Jeden sąsiad jeździ corsą 1.3cdti drugi jeździł fabia 1.4tdi - zgadnij, które auto budziło mnie rano. -- pozdr, W. 125 |
Data: Marzec 22 2010 09:17:30 | Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! | Autor: | |