W dniu 2012-01-13 23:30, Marcin Kasprzak pisze:
Witam
Latem nie odczulem tego klopotu
Teraz wyjezdzajac rano samochod zapala za 4 czy 5 razem z klopotem nawet
jak jeszcze mrozu nie ma
Jezdzac nim w dzien nawet jak silnik ostygnie i jest mroz zapali od razu
bez klopotu
Zauwazylem tez ze jak jest pelen lub prawie pelen zbiornik klopot maleje
im mniej paliwa w zbiorniku wieksze klopoty
Zaczolem od swiec zarowych wszystkie wymienione ale bez zadnej
jakiejkolwiek roznicy
Podejrzane miejsca:
1 - świece żarowe - może nie grzeją - kontrolka świeci tylko na zasadzie "włączam świece" a nie potwierdza fizycznie ich włączenia.
Jeszcze trzeba by sprawdzić pojawianie się napięcia na WYJŚCIU przekaźnika.
2 - jaki masz układ - Bosch czy Siemens? - w tym ostatnim często problemem jest zapowietrzanie się przewodów :( i pompa nie jest w stanie zassać paliwa z baku.
Gdzieś przy silniku powinna być gumowa gruszka do pompowania paliwa (nie znam 206)- przy zimnym silniku spróbuj nią podpompować - aż będzie twarda i wtedy zapalić.
więcej na Priva lub tutaj:
http://www.peugeot-klub.pl/index.php
Pozdrawiam
--
Wojciech Smagowicz