Grupy dyskusyjne   »   Prawko A2. Jak liczyć stosunek mocy do masy?

Prawko A2. Jak liczyć stosunek mocy do masy?



1 Data: Maj 07 2014 18:39:16
Temat: Prawko A2. Jak liczyć stosunek mocy do masy?
Autor: potter192 

Witam. Wiem, że na zadane przeze mnie pytanie odpowiedĽ wydaje się być banalna, jednak mam na my¶li pewien szczegół... Mianowicie zastanawiam się czy ten stosunek należy liczyć (w przypadku motocykla blokowanego) przed zablokowaniem czy po zablokowaniu. Np. Suzuki GSX 600 F z 1999r ma 56.9kW i 229 kg. W takim wypadku stosunek mocy do masy wynosi ~0.25, a więc przekracza wymagane maximum(o.2kW/kg). Jednak gdy policzymy ten iloraz po zablokowaniu do wymaganych 35kW, przy tej samej wadze, stosunek mocy do masy wynosi ~0.15 czyli mie¶ci się w ograniczeniu. W takim razie moje ostateczne pytanie brzmi: Który z w.w. sposobów obliczania stosunku mocy do masy, wg nowych przepisów dotycz±cych kat. A2, jest wła¶ciwy?

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/



2 Data: Maj 07 2014 21:03:00
Temat: Re: Prawko A2. Jak liczyďż˝ stosunek mocy do m asy?
Autor: Kuczu 

W dniu 2014-05-07 20:39, potter192 pisze:

Witam. Wiem, że na zadane przeze mnie pytanie odpowiedĽ wydaje siÄ™ być
banalna, jednak mam na myĹ›li pewien szczegół... Mianowicie zastanawiam
siÄ™ czy ten stosunek należy liczyć (w przypadku motocykla blokowanego)
przed zablokowaniem czy po zablokowaniu. Np. Suzuki GSX 600 F z 1999r ma
56.9kW i 229 kg. W takim wypadku stosunek mocy do masy wynosi ~0.25, a
więc przekracza wymagane maximum(o.2kW/kg). Jednak gdy policzymy ten
iloraz po zablokowaniu do wymaganych 35kW, przy tej samej wadze,
stosunek mocy do masy wynosi ~0.15 czyli mieści się w ograniczeniu. W
takim razie moje ostateczne pytanie brzmi: Który z w.w. sposobów
obliczania stosunku mocy do masy, wg nowych przepisów dotyczÄ…cych kat.
A2, jest właĹ›ciwy?

ale co w tym skomplikowanego ?
ustawa:
motocykl o mocy nieprzekraczajÄ…cej 35 kW i stosunku mocy do masy własnej
nieprzekraczajÄ…cym 0,2 kW/kg, przy czym nie może on powstać w wyniku wprowadzenia zmian w pojeĽdzie o mocy przekraczajÄ…cej dwukrotnoć
mocy tego motocykla,

Czyli zdlawiony do 35kW GSX600F bedzie spelnial warunki gdyz:
35/229=0,152<0,2
Oraz
56,9<70

I tyle.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

3 Data: Maj 07 2014 19:27:19
Temat: Re: Prawko A2. Jak liczyďż˝ stosunek mocy do m asy?
Autor: potter192 

Kuczu napisal

W dniu 2014-05-07 20:39, potter192 pisze:
Witam. Wiem, że na zadane przeze mnie pytanie odpowiedĽ wydaje siÄ™ być
banalna, jednak mam na myĹ›li pewien szczegół... Mianowicie zastanawiam
siÄ™ czy ten stosunek należy liczyć (w przypadku motocykla blokowanego)
przed zablokowaniem czy po zablokowaniu. Np. Suzuki GSX 600 F z 1999r ma
56.9kW i 229 kg. W takim wypadku stosunek mocy do masy wynosi ~0.25, a
więc przekracza wymagane maximum(o.2kW/kg). Jednak gdy policzymy ten
iloraz po zablokowaniu do wymaganych 35kW, przy tej samej wadze,
stosunek mocy do masy wynosi ~0.15 czyli mieści się w ograniczeniu. W
takim razie moje ostateczne pytanie brzmi: Który z w.w. sposobów
obliczania stosunku mocy do masy, wg nowych przepisów dotyczÄ…cych kat.
A2, jest właĹ›ciwy?

ale co w tym skomplikowanego ?
ustawa:
motocykl o mocy nieprzekraczajÄ…cej 35 kW i stosunku mocy do masy własnej
nieprzekraczajÄ…cym 0,2 kW/kg, przy czym nie może on powstać w wyniku
wprowadzenia zmian w pojeĽdzie o mocy przekraczajÄ…cej dwukrotnoć
mocy tego motocykla,

Czyli zdlawiony do 35kW GSX600F bedzie spelnial warunki gdyz:
35/229=0,152<0,2
Oraz
56,9<70

I tyle.

Dzięki wielkie :D O to wła¶nie mi chodziło. --
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

4 Data: Maj 08 2014 09:50:32
Temat: Re: Prawko A2. Jak liczyďż˝ stosunek mocy do m asy?
Autor:

W dniu ¶roda, 7 maja 2014 21:27:19 UTC+2 użytkownik potter192 napisał:

Kuczu napisal



> W dniu 2014-05-07 20:39, potter192 pisze:

>> Witam. Wiem, że na zadane przeze mnie pytanie odpowiedĽ wydaje siÄ™ być

>> banalna, jednak mam na myĹ›li pewien szczegół... Mianowicie zastanawiam

>> siÄ™ czy ten stosunek należy liczyć (w przypadku motocykla blokowanego)

>> przed zablokowaniem czy po zablokowaniu. Np. Suzuki GSX 600 F z 1999r ma

>> 56.9kW i 229 kg. W takim wypadku stosunek mocy do masy wynosi ~0.25, a

>> więc przekracza wymagane maximum(o.2kW/kg). Jednak gdy policzymy ten

>> iloraz po zablokowaniu do wymaganych 35kW, przy tej samej wadze,

>> stosunek mocy do masy wynosi ~0.15 czyli mieści się w ograniczeniu. W

>> takim razie moje ostateczne pytanie brzmi: Który z w.w. sposobów

>> obliczania stosunku mocy do masy, wg nowych przepisów dotyczÄ…cych kat.

>> A2, jest właĹ›ciwy?



> ale co w tym skomplikowanego ?

> ustawa:

> motocykl o mocy nieprzekraczajÄ…cej 35 kW i stosunku mocy do masy własnej

> nieprzekraczajÄ…cym 0,2 kW/kg, przy czym nie może on powstać w wyniku

> wprowadzenia zmian w pojeĽdzie o mocy przekraczajÄ…cej dwukrotnoć

> mocy tego motocykla,



> Czyli zdlawiony do 35kW GSX600F bedzie spelnial warunki gdyz:

> 35/229=0,152<0,2

> Oraz

> 56,9<70



> I tyle.



Dzi�ki wielkie :D O to w�a�nie mi chodzi�o.



--

Wys�ano z czytnika �cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Kuczu jest nie zast±piony :)
pozdrawiam
mmaurycy
Hyosung GT650

5 Data: Maj 10 2014 03:08:55
Temat: Re: Prawko A2. Jak liczy? stosunek mocy do m asy?
Autor: Akarm 

W dniu 2014-05-08 18:50,  pisze:

Kuczu jest niezast±piony :)

Chociaż raz mnie szlag trafił, kiedy szukałem informacji o butach, które s± s± dla większo¶ci motocyklistów za ciasne. :)
Wtedy mi nie pomógł.

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Prawko A2. Jak liczyć stosunek mocy do masy?



Grupy dyskusyjne