Primera p11 2.0TD - pytanie o silnik i opinie
1 | Data: Listopad 23 2009 00:04:02 |
Temat: Primera p11 2.0TD - pytanie o silnik i opinie | |
Autor: michaca | Witam, 2 |
Data: Listopad 23 2009 09:21:31 | Temat: Re: Primera p11 2.0TD - pytanie o silnik i opinie | Autor: leon | Witam, Ty też mi na geja wyglądasz -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 3 |
Data: Listopad 23 2009 00:49:39 | Temat: Re: Primera p11 2.0TD - pytanie o silnik i opinie | Autor: b | to jest jeszcze silnik nissana - zadna rewelacja, ale jezdzi... 4 |
Data: Listopad 23 2009 03:09:27 | Temat: Re: Primera p11 2.0TD - pytanie o silnik i opinie | Autor: michaca | On Nov 23, 9:49 am, b wrote: to jest jeszcze silnik nissana - zadna rewelacja, ale jezdzi... a czy ten silnik ma turbo, dwumasy i te inne ktore sieja postrach na grupie? 5 |
Data: Listopad 23 2009 10:21:35 | Temat: Re: Primera p11 2.0TD - pytanie o silnik i opinie | Autor: rz |
Ty też mi na geja wyglądasz i pisze upośledzone głupoty 6 |
Data: Listopad 23 2009 11:47:30 | Temat: Re: Primera p11 2.0TD - pytanie o silnik i opinie | Autor: Jakub Witkowski | michaca pisze: Witam, Przejdź się na forum nissana i popytaj. Z tego co mi się obiło o uszy, silnik ten to taki nudny przeciętniak: głośny, niezbyt oszczędny, mało dynamiczny, średnio awaryjny, raczej nie najtańszy w ew. naprawach. Primera - generalnie raczej toporne auto. Największą zaletą są silniki... ale benzynowe :) Prosta konstrukcja całości, klasyczna, łatwa w naprawie i z minimalną ilością elektroniki. Trwałe elementy napędowe. Fajne zawieszenie - na podwójnych wahaczach z przodu, b. dobrze się prowadzi, choć okupiono to sztywnością i szybkim zużywaniem się górnych wahaczy (TTTM). Części coraz tańsze - np. wspomniane wahacze w dobrych zamiennikach są obecnie po 100-150 zł/szt. Blachowo jest raczej średnio. W P10 to wręcz słabo, rdza niestety żre chętnie. P11 chyba wypadała ciut lepiej. -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. 7 |
Data: Listopad 23 2009 03:12:36 | Temat: Re: Primera p11 2.0TD - pytanie o silnik i opinie | Autor: michaca | On Nov 23, 11:47 am, Jakub Witkowski Primera - generalnie raczej toporne auto. Największą zaletą są silniki...wlasnie to by mi bardziej odpowiadalo (niz ten diesel, ale duzego wyboru na ten model to chyba nie ma) dzieki za rozszerzone info, zapisze sie na forum Nissana choc boje sie, ze tam kolesie nie beda obiektywni. Pozdrawiam, Michal 8 |
Data: Listopad 23 2009 06:50:52 | Temat: Re: Primera p11 2.0TD - pytanie o silnik i opinie | Autor: arek.pp | Podróżowałem kiedyś często Primerą /ale nie byłem właścicielem/ 9 |
Data: Listopad 23 2009 16:53:27 | Temat: Re: Primera p11 2.0TD - pytanie o silnik i opinie | Autor: CeSaR | wlasnie to by mi bardziej odpowiadalo (niz ten diesel, ale duzego Miałem kiedyś P10 kupione z niewiadomo jakim przebiegiem. Sam dołożyłem trochę, sprzedałem w 2000r kumplowi, który męczy ją do tej pory. Zagazował jeszcze w międzyczasie. Z tego co wiem to samochód dzielnie znosi trudy użytkowania. Silnik 1.6, wersja slx bez klimy. Silnik spokojnie nadawał się do jazdy ale osiągów sportowych nie było co oczekiwać. Silnik 2.0 był mocniejszy ale tam jakieś cuda się działy z 5 biegiem w skrzyni. Wnętrze OK i wytrzymałe, bardziej daje mu się we znaki czas niż zużycie. Poszukaj, generalnie bardzo fajny statek choć dziś już niestety wiekowy. C 10 |
Data: Listopad 23 2009 15:43:17 | Temat: Re: Primera p11 2.0TD - pytanie o silnik i opinie | Autor: Stefan Szczygielski | Jakub Witkowski wrote: michaca pisze: Głośność jest kwestią gustu (jest to klasyczny klekot), dynamiką nie grzeszy (w szczególności w przeliczeniu na litr pojemności) ale z awaryjnością i ceną napraw się nie zgodzę. Jest to klasyczny silnikd diesla i nic w nim specjalnego nie ma, a już szczególnie nic kosztownego. Za cenę jednego pompowtrysku do współczesnego TDCI/whatever wyremontujesz praktycznie cały. Jeśli chodzi o samo auto to jest to jeszcze klasyczne japońskie optimum elektryki/elektroniki w samochodzie z praktyczną nudną szczurzą tapicerką. Komfort i trwałość zawieszenia jest bardzo dobra i jeśli wymagasz od samochodu niezawodnego narzędzia przemieszczania się z punktu A do B, to jest to IMO dobry wybór. I w dotyku jest całkiem miłe, jeszcze nie odkryto wówczas poziomu oszczędności, jaki mogą przynieść chropowate twarde plastiki. Stopniowe oszczędności technologiczne przyniosła dopiero P11.144. S. 11 |
Data: Listopad 24 2009 03:12:06 | Temat: Re: Primera p11 2.0TD - pytanie o silnik i opinie | Autor: Michal Martys | On Nov 23, 3:43 pm, Stefan Szczygielski wymagasz od samochodu niezawodnego narzędzia przemieszczania się zDzieki za info, co do diesla to pewnie wybiore jednak losowo (miedzy benzyna) gdyz raczej duzego wyboru mial nie bede (wbijam cyrkiel na srodku rynku glownego i szukam w promieniu 30km ;-) ) Poza tym zakup planuje w styczniu-lutym czyli 10-11letnie auto, chyba nienajlepszy pomysl na pierwszego diesla w zyciu mimo, ze to nie legendarne dci czy TDCI Pozdrawiam, Michal 12 |
Data: Listopad 24 2009 12:50:25 | Temat: Re: Primera p11 2.0TD - pytanie o silnik i opinie | Autor: Jakub Witkowski | Michal Martys pisze: Dzieki za info, co do diesla to pewnie wybiore jednak losowo (miedzy Jeśli zależy ci głównie na niezawodności, mogę polecić benz. 1.6 To stara konstrukcja, niewysilony, trwały, na łańcuchu. Mój P10 1.6 ma już jakieś 350kkm i niezauważalne zużycie oleju. I, w co niektórzy nie mogą uwierzyć, ma oryginalny, wciąż działający katalizator (wyniki spalin potwierdzają), cały wydech zresztą nadal fabryczny. Z kolei silniki 2.0 mają podobne zalety i są dynamiczniejsze, ale faktem jest że ich skrzynia miały jakieś problemy z wypadaniem 5 biegu. -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |