Grupy dyskusyjne   »   Problem po wymianie magla

Problem po wymianie magla



1 Data: Wrzesien 10 2010 05:57:17
Temat: Problem po wymianie magla
Autor: Dyrdymalek 

Pacjent - Astra G (2003r).
Magiel regenerowany. Po montazu mam mniejszy zakres obrotu kierownica,
czyli w lewo pelne dwa obroty, w prawo 1 i 3/4.  Ktos zna przyczyne
takiego stanu?
Czy do tego auta (ze wspomaganiem) sa rozne typy maglownic? Pytam, bo
magiel kupilem w firmie A, a wymienialem ja w firmie B i oczywiscie
nikt sie nie poczuwa do winy.
Silnik Z18XE.

Pozdrawiam.



2 Data: Wrzesien 10 2010 15:46:11
Temat: Re: Problem po wymianie magla
Autor: J.F. 

Uzytkownik "Dyrdymalek"  napisal w wiadomosci

Magiel regenerowany. Po montazu mam mniejszy zakres obrotu kierownica,
czyli w lewo pelne dwa obroty, w prawo 1 i 3/4.  Ktos zna przyczyne
takiego stanu?

A dawniej bylo ile ? 2*2, czy 2* 1 i 7/8 ?

Pewnie ci ustawili na poczatku nie na srodku, potem nadziali kierownice tak zeby byla prosta, potem regulowali na drazkach zeby i kola byly proste.
Suwmiarka w dlon i zmierzyc zakres ruchu przekladni w obie strony.

Trzeba ustawic przekladnie w polowie, zdjac kiere, zalozyc prosto, a potem wyregulowac drazki.

J.

3 Data: Wrzesien 10 2010 07:26:11
Temat: Re: Problem po wymianie magla
Autor: Dyrdymalek 

On 10 Wrz, 15:46, "J.F."  wrote:

A dawniej bylo ile ? 2*2, czy 2* 1 i 7/8 ?

Pewnie ci ustawili na poczatku nie na srodku, potem nadziali
kierownice tak zeby byla prosta, potem regulowali na drazkach zeby
i kola byly proste.
Suwmiarka w dlon i zmierzyc zakres ruchu przekladni w obie strony.

Trzeba ustawic przekladnie w polowie, zdjac kiere, zalozyc prosto,
a potem wyregulowac drazki.

Czy przed operacja bylo 2*2 czyli 2*1 i 7/8 nie pamietam. Z pewnoscia
zakres w obie strony byl taki sam (lub niewiele inny) i na pewno ruch
w prawa strone byl wiekszy. W kazdym razie mozliwe jest, jak
sugerujesz, ze teraz w lewo mam za duzo a w prawo za malo. Z zeznan
montujacego wynika ze wogole nie zdejmowal kierownicy, oraz ze w tym
aucie magiel mozna zamontowac wylacznie w jeden sposob (cokolwiek to
znaczy) i nie ma mozliwosci regulacji na drazkach w takim zakresie aby
"zabrac" te cwierc obrotu. Wine oczywiscie przerzuca na zle zlozona
maglownice.
Moze jest tu uzytkownik Astry ktory sprawdzi zakres obrotu kierownicy
w swoim aucie i podzieli sie ta cenna dla mnie informacja?

Pozdrawiam

4 Data: Wrzesien 12 2010 11:17:22
Temat: Re: Problem po wymianie magla
Autor: Rafal... 

Uzytkownik "Dyrdymalek"  napisal w wiadomosci grup
dyskusyjnych:6619b5a3-6664-43dc-8945-


Moze jest tu uzytkownik Astry ktory sprawdzi zakres obrotu kierownicy
w swoim aucie i podzieli sie ta cenna dla mnie informacja?

1,5 obrotu z naprawde minimalnymi groszami, po równo w kazda strone

--
Rafal - Tarnów
rafal.tarnow ( malpa ) gazeta.pl

Problem po wymianie magla



Grupy dyskusyjne