On 10 Wrz, 15:46, "J.F." wrote:
A dawniej bylo ile ? 2*2, czy 2* 1 i 7/8 ?
Pewnie ci ustawili na poczatku nie na srodku, potem nadziali
kierownice tak zeby byla prosta, potem regulowali na drazkach zeby
i kola byly proste.
Suwmiarka w dlon i zmierzyc zakres ruchu przekladni w obie strony.
Trzeba ustawic przekladnie w polowie, zdjac kiere, zalozyc prosto,
a potem wyregulowac drazki.
Czy przed operacja bylo 2*2 czyli 2*1 i 7/8 nie pamietam. Z pewnoscia
zakres w obie strony byl taki sam (lub niewiele inny) i na pewno ruch
w prawa strone byl wiekszy. W kazdym razie mozliwe jest, jak
sugerujesz, ze teraz w lewo mam za duzo a w prawo za malo. Z zeznan
montujacego wynika ze wogole nie zdejmowal kierownicy, oraz ze w tym
aucie magiel mozna zamontowac wylacznie w jeden sposob (cokolwiek to
znaczy) i nie ma mozliwosci regulacji na drazkach w takim zakresie aby
"zabrac" te cwierc obrotu. Wine oczywiscie przerzuca na zle zlozona
maglownice.
Moze jest tu uzytkownik Astry ktory sprawdzi zakres obrotu kierownicy
w swoim aucie i podzieli sie ta cenna dla mnie informacja?
Pozdrawiam
4 |
Data: Wrzesien 12 2010 11:17:22 |
Temat: Re: Problem po wymianie magla |
Autor: Rafal... |
Uzytkownik "Dyrdymalek" napisal w wiadomosci grup
dyskusyjnych:6619b5a3-6664-43dc-8945-
Moze jest tu uzytkownik Astry ktory sprawdzi zakres obrotu kierownicy
w swoim aucie i podzieli sie ta cenna dla mnie informacja?
1,5 obrotu z naprawde minimalnymi groszami, po równo w kazda strone
--
Rafal - Tarnów
rafal.tarnow ( malpa ) gazeta.pl
|