On Thu, 26 Jun 2008 01:08:28 +0200, "Tomy M."
wrote:
- z prawej strony silnika jest zębatka zdawcza wału korbowego
przykręcona śrubą do wału. Zgodnie z kierunkiem obrotów wału
powinna być ona lewoskrętna. Nie wiem czy jest tak faktycznie
bo nie jestem w stanie jej odkręcić za pomocą żadnego klucza :-(
Próbowałem już nawet przecinakiem,
No to teraz to faktycznie masz problem. Było odkręcać dobrym
pneumatykiem z dobrą nasadką, ew. na gorąco (ale z grzaniem ostrożnie,
bo to czop wału). No ale jak śruba jest juz po spotkaniu z
przecinakiem, to słabo to widzę :-/
Darz bór,
Eskimos
FJ1200
Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
Poznań
3 |
Data: Czerwiec 25 2008 16:49:15 |
Temat: Re: Problem remontem... |
Autor: Contravene |
On 26 Cze, 01:08, "Tomy M." wrote:
skąd wziąć taką śrubę (lewą) ... z doświadczenia wiem że baaaardzo
trudno kupić jakiekolwiek lewoskrętne śruby.
Osobiscie, jesli nie moge nigdzie dostac, dorabiam w zakladzie
parajacym sie obrobka metali.
Szerokiej drogi,
Contravene
GPZ500S
4 |
Data: Czerwiec 26 2008 02:41:34 | Temat: Re: Problem remontem... | Autor: Tomy M. |
Użytkownik "Contravene" napisał w wiadomości
On 26 Cze, 01:08, "Tomy M." wrote:
skąd wziąć taką śrubę (lewą) ... z doświadczenia wiem że baaaardzo
trudno kupić jakiekolwiek lewoskrętne śruby.
Osobiscie, jesli nie moge nigdzie dostac, dorabiam w zakladzie
parajacym sie obrobka metali.
Też zamawiałem, ale takie pierdoły są zawsze ostatnie
w kolejce, firmy teraz zawalone są robotą :-(
Ja myślisz, ścinać ją fleksem, oczywiście delikatnie aby
nie przegrzać ?
Tomy M. www.ansibl.com
5 |
Data: Czerwiec 26 2008 09:23:13 | Temat: Re: Problem remontem... | Autor: Tomek W |
Ja myślisz, ścinać ją fleksem, oczywiście delikatnie aby
nie przegrzać ?
tylko jak zetniesz jej łeb to bedziesz mial problem z wykręceniem tego co
zostanie w wale, pozostanie tylko rozwiercanie
pozdrawiam
Tomek W
Hard Enduro/motocross
6 |
Data: Czerwiec 26 2008 07:22:04 | Temat: Re: Problem remontem... | Autor: Omo |
Użytkownik "Tomy M." napisał w wiadomości
Witam !
W manualu nie ma oznaczenia LEWA/PRAWA :-(
Może ktoś wie chociaż w którą stronę kręcić ?!
Lewa nakrętka powinna mieć na zewnętrznych narożnikach sześciokąta obwodowe,
małe nacięcia. Jeśli ma - na pewno jest lewa. Jeśli nie ma - w dalszym ciągu
nic pewnego ;)
Pozdrawiam - Omo
7 |
Data: Czerwiec 26 2008 08:31:09 | Temat: Re: Problem remontem... | Autor: |
On Thu, 26 Jun 2008 07:22:04 +0200, "Omo" wrote:
Lewa nakrętka powinna mieć na zewnętrznych narożnikach sześciokąta obwodowe,
małe nacięcia. Jeśli ma - na pewno jest lewa. Jeśli nie ma - w dalszym ciągu
nic pewnego ;)
Do trej pory nie spotkalem sie z serwisowka w ktorej lewe gwinty nie
bylyby wyraznie oznaczone 'LH'.
Pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
Kosovo je Srbija!
8 |
Data: Czerwiec 26 2008 08:43:07 | Temat: Re: Problem remontem... | Autor: Kuczu |
pisze:
Do trej pory nie spotkalem sie z serwisowka w ktorej lewe gwinty nie
bylyby wyraznie oznaczone 'LH'.
A ja tak. Tam pisza Linksgewinde :)
--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C
http://www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
9 |
Data: Czerwiec 26 2008 22:59:06 | Temat: Re: Problem remontem... | Autor: Tomy M. |
.... dałem radę, Diabeł w Centrum Motocyklowym mi
odkręcił tą śrubę, jest prawa i była przyklejona na jakiś
stopgwint.
keywords: wał, suzuki, 125, RM125, śruba, kierunek
dzięki wszystki za pomoc!
Tomy M. www.ansibl.com
| | | | | | |