Seat Leon z grodnia 2006, TDI 140 KM ztunungowany przez serwis przed sprzedażą na 170 KM.
Przejechane pponad 8 tys km
Od miesiąca cztery razy ta sama awaria. Rano jeździ normalnie następnie po zagrzaniu, odstawieniiu na parking i ponownym ruszeniu brak mocy
nie przyśpiesza, gaz wciśniety do dechy a obroty max 3300.
Po chwili zapala się żółta kontrolka silnika. Następnego dnia rano znów jeździ normalnie ale kontrolka świeci się już stale.
Wymieniany sterownik, wymienili turbosprężarkę, bez efektu. Dziś znowu został w serwisie.
Proszę o sugestie
--
Używam programu pocztowego Opery: http://www.opera.com/mail/
2 |
Data: Lipiec 03 2007 21:33:36 |
Temat: Re: Problem z Leonem |
Autor: Seth |
Witaj,
Gdzie serwisujesz? Może zmień serwis? A co do chipa... dostałeś wykres z
hamowni czy to 170 KM jest czysto teoretyczne?
--
Pozdrawiam
Maciej
Clio II ph 2 dCi
100 KM - Powered by V-TECH
Użytkownik "Marian" napisał w wiadomości
Seat Leon z grodnia 2006, TDI 140 KM ztunungowany przez serwis przed
sprzedażą na 170 KM.
Przejechane pponad 8 tys km
Od miesiąca cztery razy ta sama awaria. Rano jeździ normalnie następnie po
zagrzaniu, odstawieniiu na parking i ponownym ruszeniu brak mocy
nie przyśpiesza, gaz wciśniety do dechy a obroty max 3300.
Po chwili zapala się żółta kontrolka silnika. Następnego dnia rano znów
jeździ normalnie ale kontrolka świeci się już stale.
Wymieniany sterownik, wymienili turbosprężarkę, bez efektu. Dziś znowu
został w serwisie.
Proszę o sugestie
--
Używam programu pocztowego Opery: http://www.opera.com/mail/
3 |
Data: Lipiec 05 2007 15:10:22 | Temat: Re: Problem z Leonem | Autor: Marian |
Wrocław Auto-ĹlÄ
sk
Nie było żadnego wykresu z siłowni, wszystko na gÄbÄ i tzw organoleptycznie.
Jetsem po kolejnej wizycie. Wymienili mi teraz sterownik podciĹnienia turbosprÄżarki.
Wydawało sie że bÄdzie ok.
Ale dziĹ po przejechaniu 20 km i postoju na parkingu znowu to samo. Z małÄ
różnicÄ
nie zapaliła siÄ kontrolka silnika a po kilku godzinach stania znowu
jeździ jak szatan.
Dnia 03-07-2007 o 21:33:36 Seth napisał:
Witaj,
Gdzie serwisujesz? MoÂże zmieĂą serwis? A co do chipa... dostaÂłeÂś wykres z
hamowni czy to 170 KM jest czysto teoretyczne?
--
Używam programu pocztowego Opery: http://www.opera.com/mail/
4 |
Data: Lipiec 07 2007 22:02:47 | Temat: Re: Problem z Leonem | Autor: nom |
To może to jest wina czujnika temperatury? A swojÄ
drogÄ
to jak zapala
siÄ kontrolka silnika to serwis powinien odczytaÄ jaki to bład z ECU.
| | |