napisał(a):
Zaznaczam, ze Kopulka aparatu zaplonowego jest nowa, palec ok, przewody zaplonowe nowe i swiece rowniez.
Pierwsza sprawa to pytanie, czy kopułka i palec są porządnej jakości (najlepiej oryginalne)?? Ja kupiłem raz (nieświadomie) rzemiosło takie, że pracowało gorzej niż sterany wiekiem oryginał (do którego wróciłem po czyszczeniu).
Drugie pytanie to czy świece i przewody WN są porządnej jakości?
Trzecie pytanie - czy ktokolwiek zczytał kody błędów z komputera?
Jeżeli świece, przewody, kopułka i palec są ok, to przyczyną może być czujnik optyczy aparatu zapłonowego, o czym poinformowały by błędy komputera.
Pozdrawiam
Krzysztof Smyk
--
..::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.
>> Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić <<
>> Jeżeli problemu nie można rozwiązać - nie ma się po co martwić. <<
3 |
Data: Styczen 27 2007 20:54:57 |
Temat: Re: Problem z Matzem |
Autor: |
On 27 Sty, 21:35, Krzychu wrote:
napisał(a):
> Zaznaczam, ze Kopulka aparatu zaplonowego jest nowa, palec ok,
> przewody zaplonowe nowe i swiece rowniez.Pierwsza sprawa to pytanie, czy kopułka i palec są porządnej jakości
(najlepiej oryginalne)?? Ja kupiłem raz (nieświadomie) rzemiosło takie,
że pracowało gorzej niż sterany wiekiem oryginał (do którego wróciłem po
czyszczeniu).
Palec jest oryginalny, kopulka nie ale zanim ja wymienili to prawie
nie dalo sie jezdzic a teraz jest niemal idealnie. Tylko problemem
jest to nieszczesne odpalanie.
Drugie pytanie to czy świece i przewody WN są porządnej jakości?
Swiece NGK a przewody nie wiem, nie sprawdzalem
Trzecie pytanie - czy ktokolwiek zczytał kody błędów z komputera?
Kody byly zczytywane przed wymiana w/w czesci i wskazywal ich wiele.
Teraz wskazuje tylko blad klimatyzacji, ktorej to nie ma wiec jest to
logiczne
Jeżeli świece, przewody, kopułka i palec są ok, to przyczyną może być
czujnik optyczy aparatu zapłonowego, o czym poinformowały by błędy
komputera.
Tylko tych bledow nie ma :(
Pozdrawiam
Krzysztof Smyk
--
.::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.
>> Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić <<
>> Jeżeli problemu nie można rozwiązać - nie ma się po co martwić. <<
4 |
Data: Styczen 27 2007 21:07:42 | Temat: Re: Problem z Matzem | Autor: Michał |
Wejdz na http://autokacik.pl/postlist.php?Cat=0&Board=matiz tam zaloguj się,
bo inaczej nie da się chyba, wejdz do pokoju Matiza a potem poszukaj w
archiwum. Temat średnio przerabiany 2 razy w miesiącu.
Pozdrawiam
Michał
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
5 |
Data: Styczen 27 2007 22:24:16 | Temat: Re: Problem z Matzem | Autor: Krzychu |
napisał(a):
Tylko tych bledow nie ma :(
Tak jak Ci już ktoś poradził, zajrzyj do archiwum autokącika Matiza
http://autokacik.pl/postlist.php?Cat=0&Board=matiz
Moje doświadczenie z problemami z zapłonem zostały usunięte po rozwiązaniu kwestii o których Ci pisałem, więc więcej nie jestem w stanie pomóc.
Pozdrawiam
Krzysztof Smyk
--
..::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.
>> Jeżeli problem można rozwiązać - nie ma się czym martwić <<
>> Jeżeli problemu nie można rozwiązać - nie ma się po co martwić. <<
6 |
Data: Styczen 27 2007 21:40:46 | Temat: Re: Problem z Matzem | Autor: |
Wielkie dzieki za pomoc.
Znalazlem bardzo podobny watek. Wyglada na cewke zaplonowa. Musze to
sprawdzic.
Pozdrawiam
Marcin
| | | |