pomijajac fakt iz nie powinno sie tego robic moj uno 1.4 na monowtrysku z
gazem ma problemy z odpalaniem szczegolnie
w chlodniejsze dni;
cos ostatnio mu odwalilo bo jeszcze miesiac temu palil na dotyk bez
problemow
na benzynie nie ma tego objawu
Swiece, przewody i kopolka sprawne - sprawdzalem iskre
stawiam cos na automatyczne ssanie, bo wiadomo jak zimny potrzebuje
bogatszej mieszanki i wtedy ma problem, a gdy juz cieply pali na dotyk
Filtr gazu wymieniany, parownik powoli zaczyna siadac, pewno membranki do
wymiany
Jakies pomysly macie ?
2 |
Data: Kwiecien 24 2009 20:14:13 |
Temat: Re: Problem z paleniem na gazie |
Autor: Lukasz W. |
pomijajac fakt iz nie powinno sie tego robic moj uno 1.4 na monowtrysku z gazem ma problemy z odpalaniem szczegolnie
w chlodniejsze dni;
cos ostatnio mu odwalilo bo jeszcze miesiac temu palil na dotyk bez problemow
na benzynie nie ma tego objawu
Swiece, przewody i kopolka sprawne - sprawdzalem iskre
stawiam cos na automatyczne ssanie, bo wiadomo jak zimny potrzebuje bogatszej mieszanki i wtedy ma problem, a gdy juz cieply pali na dotyk
Filtr gazu wymieniany, parownik powoli zaczyna siadac, pewno membranki do wymiany
Jakies pomysly macie ?
sam sobie odpowiedzialeś że się nie powinno :)
ale skoro membranki sztywne to mogą być powodem takiego stanu rzeczy
przy zuzytym parowniku, sztywne membrany mogą powodować zalewanie silnika mieszanką LPG a dokladniej czymś co powinno być mięszanką LPG - powietrze i stad problemy z paleniem
L.W.
3 |
Data: Kwiecien 27 2009 17:30:33 | Temat: Re: Problem z paleniem na gazie | Autor: nom |
Nie wiem jaki masz reduktor, ale u mnie BRC Techno po 90 tys. km jest to samo. Kiedys odpalal na gazie nawet przy -15*C, teraz nie chce nawet przy +5*C. :-)
Z tego co zaobserowałem (tester sondy lambda) to po przelaczeniu na gaz jak silnik jest zimny mieszanka na LPG jest bardzo bogata, normalizuje się dopiero jak silnik (reduktor) osiagnie jakies 50*C.
Teraz odpalam na benzynce i przelaczam po kilku kilimetrach, pewnie membrany do wymiany.
| |