Problem z turbosprezarka w golfie
1 | Data: Pa?dziernik 07 2007 15:13:02 |
Temat: Problem z turbosprezarka w golfie | |
Autor: | Witam 2 |
Data: Pa?dziernik 07 2007 22:07:26 | Temat: Re: Problem z turbosprezarka w golfie | Autor: k.mazurek | Witam, 3 |
Data: Pa?dziernik 07 2007 23:56:33 | Temat: Re: Problem z turbosprezarka w golfie | Autor: Fenio | k.mazurek wrote: Mozliwe, ze nie jest to nic powaznego, moga to byc zapieczone Kierownice których w wersji 90KM nie ma. -- Pozdrawiam Fenio -=VW Golf II 1.8GT=- http://forum.vwgolf.pl 4 |
Data: Pa?dziernik 08 2007 21:58:26 | Temat: Re: Problem z turbosprezarka w golfie | Autor: Maks | Użytkownik "Fenio" napisał w wiadomości k.mazurek wrote: Taaa.... nie ma. A w 1Z, AHU, ALE też nie ma??? I czego jeszcze tam nie ma, szefuniu??? Sugestia jak najbardziej trafna. Dodałbym jeszcze sprawdzenie N75 (ominąć). Zrobić test na obciążeniu, zwracać uwagę na ciśnienie doładowania, wychylenie LMM. A zanim trafisz do warsztatu, weź WD40, jakieś kombinerki i spróbuj rozruszać sztangę pomiędzy metalową gruszką, a zimną stroną sprężarki (powinno chować się w gruszce). -- Pozdr. 5 |
Data: Pa?dziernik 10 2007 02:47:26 | Temat: Re: Problem z turbosprezarka w golfie | Autor: | On 8 Paź, 21:58, "Maks" wrote: > Kierownice których w wersji 90KM nie ma. Czyli twierdzisz że moje ALE ma turbinę o zmiennej geometrii ?? Ciekawe :D Najgorsze że turbina siedzi w nim tak że nie idzie jej ładnie obejrzeć :D Pozdro !! 6 |
Data: Pa?dziernik 12 2007 02:00:39 | Temat: Re: Problem z turbosprezarka w golfie | Autor: Fenio | Maks wrote: Taaa.... nie ma. Też nie mają. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=25536&highlight=zmienna+geometria http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=38009&highlight=ahu+geometria http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,7771.msg141762.html#msg141762 http://forum.tuning.info.pl/viewtopic.php?p=933070&sid=5908337e80d2bf6b705b2d44fab01291 -- Pozdrawiam Fenio -=VW Golf II 1.8GT=- http://forum.vwgolf.pl 7 |
Data: Pa?dziernik 11 2007 23:04:19 | Temat: Re: Problem z turbosprezarka w golfie | Autor: | On 12 Paź, 02:00, "Fenio" wrote: Maks wrote: Ja dodam jedno - napewno patrząc w Etce 1Z, AHU, ALE mają taką samą sprężarkę, ale jaka to jest to niestety jeszcze nie doszedłem jak przylukać jaka to ... Pozdro !! 8 |
Data: Pa?dziernik 12 2007 11:46:24 | Temat: Re: Problem z turbosprezarka w golfie | Autor: Fenio | Użytkownik wrote: Ja dodam jedno - napewno patrząc w Etce 1Z, AHU, ALE mają taką samą Maks na pewno wytłumaczy jak dostrzec łopatki o zmiennej geometrii w sprężarce bez łopatek o zmiennej geometrii ;-) -- Pozdrawiam Fenio -=VW Golf II 1.8GT=- http://forum.vwgolf.pl 9 |
Data: Pa?dziernik 12 2007 03:13:01 | Temat: Re: Problem z turbosprezarka w golfie | Autor: | On 12 Paź, 11:46, "Fenio" wrote: Maks na pewno wytłumaczy jak dostrzec łopatki o zmiennej geometrii w Wystarczy sprawdzić po numerze i to wsio, nie trzeba przecież jej oglądać. Pozdro !! 10 |
Data: Pa?dziernik 08 2007 02:31:58 | Temat: Re: Problem z turbosprezarka w golfie | Autor: Filip | k.mazurek wrote: Mozliwe, ze nie jest to nic powaznego, moga to byc zapieczone kierownice w turbinie.. Lol. Ale fajnie sie posmiac z tego jak sie wypowiadaja fachowcy na grupie :) -- /Pozdrawiam, Filip/ oooo 6_V6 Tiptronic - :) | www.c3cars.com http://www.brianmoss.com/home.htm | http://tinyurl.com/fhpfn PMS++ PJ S+ p++ M+++(+) W+ P++:++ X(+) L+(++) B M+(++) Z+ T- W(+) CB++ 11 |
Data: Pa?dziernik 08 2007 17:28:43 | Temat: Re: Problem z turbosprezarka w golfie | Autor: | k.mazurek wrote: Panowie ja tu mam powazny problem a wam zarty w glowie ;) Tak na powaznie, jak na razie, poza jedna osoba, nikt nie odniosl sie do zadnego z wielu moich pytan, watpliwosci... Jak to jest teraz z mechanikami kazdy chyba wie... ceny bardzo zroznicowane - nawet wysoka cena nie gwarantuje dobrze wykonanej pracy.... a z ocena co tak naprawde trzeba zrobic tez podobnie... Mam nadzieje, ze wypowie sie tutaj jeszcze ktos... -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 12 |
Data: Pa?dziernik 10 2007 09:40:00 | Temat: Re: Problem z turbosprezarka w golfie | Autor: Rafal Lorenc | Witam Nie wiem jaki masz model silnika, jeżeli turbo z łopatkami to zapieczone łopatki w turbo, zaworek n75, egr lub po prostu nieszczelność w układzie podciśnienia. Czy trzeba sie z tym pospieszyc - naprawa, wymiana, regeneracja.... czy moge tak Jeżeli będziesz jeździł do 2.5rpm bez pedała do tych obrotów w podłodze to możesz jeszcze chwilę pojeździć w przeciwnym wypadku gwarantowane wydmuchanie uszczelki z pod głowicy (turbina pompuje za pewne koło 2 barów przez 7 sekund jeżeli wpada auto w tryb awaryjny) Czy zmienia sie turbosprezarke na nowa, naprawia, czy tez moze regeneruje....? Jeżeli zapieczone łopatki vel kierownice w turbinie to możesz pojeździć na tym miesiąc, rok a nawet pięć. Ja w takim przypadku pojeździłem rok (45kkm) No i co sie z nia tak naprawde dzieje ze raz chodzi a pozniej sie wylacza? Auto dla bezpieczeństwa silnika wpada w tryb awaryjny dając Ci znać, że coś naprawdę jest nie tak. Zauwazylem tez przypadkiem ze wystarczy doslownie na chwile wylaczyc i wlaczyc Tak się właśnie dzieje. Pozdrawiam, Rafal Lorenc -- SysAdmin UsmiechaSie mobile: 503-611-119 www.usmiecha.sie.pl |