Grupy dyskusyjne   »   Problemy z przeplywem plynu chlodniczego.

Problemy z przeplywem plynu chlodniczego.



1 Data: Lipiec 03 2007 09:14:49
Temat: Problemy z przeplywem plynu chlodniczego.
Autor: Wiktor Czarodziej 

No wlasnie, ostatnio zauwazylem ze cos dziwnego dzieje sie z plynem
chlodniczym w moim kadeciku. otoz znika on.
A teraz po kolei jak sytuacja wyglada.
Wlewam do zbiorniczka plyn borygo, uruchamiam silnik i powolo acz sukcesywnie
poziom plynu opada, plyn krazy w obiegu bo widac jak z gornej rurki plyn
wyplywa, jednak nie w rownej predkosci jak widac bo szybciej jest zasysany niz
oddawany, az calkowicie znika z pojemnika.
Sprawdzam przewody wychodzace z silnika do chlodnicy i sa one bardzo twarde (
jak wszystko jest ok, to moge je scisnac, jak pracuje silnik to nie mam takiej
mozliwosci)
Jak wylacze silnik i odkrece korek wlewu to zaczyn bablowac i poziom plynu sie
wyrownuje, jednak poziom jest mniejszy od wlanego wczesniej.
Patrzylem pod silnik i nie widze zadnego wycieku plynu, pompa wody byla
wymieniana okolo rok temu.

moze mi ktos pomoc rozwiklac ta zagadke ?

Pozdrawiam
Wiktor Czarodziej
===============================================
Srebrny Opel Kadett 1.4 LS 1990 + gaz

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/



2 Data: Lipiec 03 2007 14:13:51
Temat: Re: Problemy z przeplywem plynu chlodniczego.
Autor: Funaki 

No wlasnie, ostatnio zauwazylem ze cos dziwnego dzieje sie z plynem
chlodniczym w moim kadeciku. otoz znika on.
A teraz po kolei jak sytuacja wyglada.
Wlewam do zbiorniczka plyn borygo, uruchamiam silnik i powolo acz sukcesywnie
poziom plynu opada, plyn krazy w obiegu bo widac jak z gornej rurki plyn
wyplywa, jednak nie w rownej predkosci jak widac bo szybciej jest zasysany niz
oddawany, az calkowicie znika z pojemnika.
Sprawdzam przewody wychodzace z silnika do chlodnicy i sa one bardzo twarde (
jak wszystko jest ok, to moge je scisnac, jak pracuje silnik to nie mam takiej
mozliwosci)
Jak wylacze silnik i odkrece korek wlewu to zaczyn bablowac i poziom plynu sie
wyrownuje, jednak poziom jest mniejszy od wlanego wczesniej.
Patrzylem pod silnik i nie widze zadnego wycieku plynu, pompa wody byla
wymieniana okolo rok temu.

moze mi ktos pomoc rozwiklac ta zagadke ?

Prawdopodobnie nieszczelna uszczelka pod głowicą/pęknięty blok robi z silnika benzynowego silnik parowy ;-)

--
3M
Felicia 1.9D GLX Break + mobil, y2k.

Problemy z przeplywem plynu chlodniczego.



Grupy dyskusyjne