Witam,
mam pytanie odnosnie wyboru pomiedzy:
1. Toyota Corolla 96 r. - 1,4 B (88 KM) z przebiegiem 135 tys.km -
cena 8500,
2. Toyota Corolla 97 r. - 1,4 B (88 KM) z przebiegiem 185 tys.km -
cena 8000,
3. Toyota Corolla 94 r. - 2,0 olej napędowy (80 KM) z przebiegiem 220
tys. km - cena 7500.
Osobiscie sklaniam ze wzgledow oszczednosciowych zwiazanych z rodzajem
paliwa do pozycji 3. Tylko sie zastanawiam, czy to nie jest tylko i
wylacznie pozorna oszczednosc, mam tu na mysli dosc duzy przebieg w
porownaniu do pozostalych modeli, ktory moze sie przelozyc na dosc
kosztowne naprawy silnika itp itd.
Czekam na Wasze opinie, ktory wybrac model? Na co w szczegolnosci
zwrocic uwage przy zakupie takiego auta?
Z gory dzieki za odpowiedz.
Pozdrawiam
2 |
Data: Czerwiec 08 2007 10:27:11 |
Temat: Re: Przebieg - Corolla. |
Autor: Tomasz Pyra |
Lem87 pisze:
Witam,
mam pytanie odnosnie wyboru pomiedzy:
1. Toyota Corolla 96 r. - 1,4 B (88 KM) z przebiegiem 135 tys.km -
cena 8500,
2. Toyota Corolla 97 r. - 1,4 B (88 KM) z przebiegiem 185 tys.km -
cena 8000,
3. Toyota Corolla 94 r. - 2,0 olej napędowy (80 KM) z przebiegiem 220
tys. km - cena 7500.
Osobiscie sklaniam ze wzgledow oszczednosciowych zwiazanych z rodzajem
paliwa do pozycji 3. Tylko sie zastanawiam, czy to nie jest tylko i
wylacznie pozorna oszczednosc, mam tu na mysli dosc duzy przebieg w
porownaniu do pozostalych modeli, ktory moze sie przelozyc na dosc
kosztowne naprawy silnika itp itd.
Jeżdżę Corollą E11 '98 z silnikiem 4efe (praktycznie taki sam jak w punkcie 1 i 2) i zużywa mi do 7l/100km w mieście i około 5.5-6l/100km w trasie. Nie sądzę żebyś tym dieslem dokonał jakiś szalonych oszczędności w stosunku do tego co da się wycisnąć z tej benzyny.
A jednak przebieg będziesz miał znacznie mniejszy i samochód nowszy.
W 1997 roku były już Corolle E11 (okrągłe reflektory), jeżeli ten punkt 2 to już ten model, to bym się
Czekam na Wasze opinie, ktory wybrac model? Na co w szczegolnosci
zwrocic uwage przy zakupie takiego auta?
Przy takim przebiegu lubi się sypać zawieszenie i mając wybór warto wybrać taki z zawieszeniem w lepszym stanie.
Tak poza tym to samochód praktycznie bezawaryjny.
--
PMS++ PJ S+ p+ M(+) W+>+++ P++:++ X(+) L++ B+ M+ Z++(+++) T- W- CB++
3 |
Data: Czerwiec 08 2007 01:38:55 | Temat: Re: Przebieg - Corolla. | Autor: Lem87 |
Slowo uzupelnienia do postu:
Pozycja nr 1 i 3 to Corolla E10 (hatchback) - koncowka tej wersji -
takze juz dopracowane E10. Pozycja nr 2 to E11 (kombi).
W jaki sposób zawieszenie sprawdzić nie korzystając z usług mechanika,
o co pytać, o jakie wymiany ostanio robione w szczególności pytać?
Pozdrawiam
4 |
Data: Czerwiec 08 2007 11:55:02 | Temat: Re: Przebieg - Corolla. | Autor: Tomasz Pyra |
Lem87 pisze:
Slowo uzupelnienia do postu:
Pozycja nr 1 i 3 to Corolla E10 (hatchback) - koncowka tej wersji -
takze juz dopracowane E10. Pozycja nr 2 to E11 (kombi).
No to chyba lepiej tą E11, chociaż mi osobiście z twarzy bardziej podoba się E10. No ale mimo wszystko E11 to nowsza generacja.
Te roczniki są jeszcze w całości produkowane w Japonii.
Kombi jest wybitnie brzydkie, ale jednak dużo bardziej funkcjonalne.
W jaki sposób zawieszenie sprawdzić nie korzystając z usług mechanika,
o co pytać, o jakie wymiany ostanio robione w szczególności pytać?
Zawieszenie w większości warsztatów sprawdzisz za darmo, kompletna diagnostyka z geometrią i regulacją to koszt rzędu 100zł, więc chyba nie ma co oszczędzać.
Samemu to wejść pod samochód (najlepiej na kanale) i poszarpać za wszystkie elementy patrząc czy nie ma luzów.
Tu też przyda się jednak ktoś kto się zna, bo niektóre elementy to koszty rzędu kilku złotych (np. gumki stabilizatora), a niektóre to już większy wydatek.
--
PMS++ PJ S+ p+ M(+) W+>+++ P++:++ X(+) L++ B+ M+ Z++(+++) T- W- CB++
5 |
Data: Czerwiec 08 2007 03:06:31 | Temat: Re: Przebieg - Corolla. | Autor: Lem87 |
Uzupelnienie do mylnego slowa uzupełnienia:
Pozycja nr 2 to rownież E10 (ta z ostatnich wypuszczonych na rynek z
tej serri) a nie jak pislaem, że E11.
Takze dochodzi jeszcze jedna pozycja nr
4. Toyota Corolla 97 r. - 1,4 B z przebiegiem nieznany tys.km - cena
8900 (kombi) (tylko ze daleko od mojego miejsca zamieszkania).
Osobiście również z twarzy bardziej mi przypadła do gustu E10 niz E11.
Czy pomiedzy E11 a E10 jest tak duża róznica?
Pozdr.
6 |
Data: Czerwiec 08 2007 12:17:38 | Temat: Re: Przebieg - Corolla. | Autor: Maciej Muran |
Użytkownik "Lem87" napisał
[...]
http://forum.corollaclub.org/
M.
7 |
Data: Czerwiec 08 2007 13:14:18 | Temat: Re: Przebieg - Corolla. | Autor: Scyzoryk |
<ciach>
ja bym bral nr 1 lub 2. Diesel troche za stary, chociaz trzeba przyznac ze
ten silnik jest wytrzymaly i te 220tys to dobry poczatek :)
cena jak za e11 podejrzanie niska (ptk 2) Jesli faktycznie z nia wszystko ok
to ja bym bral taka. Niedawno sam kupilem. Do wygladu mozna sie przyzwyczaic
;-) U mnie przy 125kkm nie ma najmniejszego luzu w zawieszeniu. Wez ja na
szarpaki i niech sprawdza zawieszenie. Ja mam 1,6 4afe ale z silnikiem nie
powinno sie nic zlego dziac.
Jesli z e11 bedzie cos nie tak to o rok starsza e10 bedzie rownie dobrym
wyborem. Generalnie wez ta ktora bedzie w lepszym stanie/lepsze wyposazenie.
Jesli 1 i 2 nie beda mialy nic do zarzucenia to wez e11.
--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Pozdr Scyzoryk
Corolla e11 1.6 PMS edition
Uniden 510 + AT1200
GSX 550
8 |
Data: Czerwiec 08 2007 15:28:01 | Temat: Re: Przebieg - Corolla. | Autor: Adrian |
Witam
Sam posiadam Corolle e10 95 r 190 tys przebieg z silnikiem 2.0 D
%%%3. Toyota Corolla 94 r. - 2,0 olej napędowy (80 KM) z przebiegiem 220
* tam jest 72 KM
Samochod bardzo ekonomiczny ale slaby - wersja 1.4 benzyna ma zdecydowanie
lepszego kopa.
%^%%duzy przebieg w
porownaniu do pozostalych modeli, ktory moze sie przelozyc na dosc
kosztowne naprawy silnika itp itd.
* wcale nie jest to duzy przebieg. Mowia ze japonczyki przy takich
przebiegach to sie dopiero docieraja a ich bezawaryjne przebiegi to 500 -
800 tys.
Postaraj sie wybadac czy w pozostalych samochodach przypadkiem ktos nie
robil korekty licznika.
Sam przebieg nie mowi za wiele o stanie auta. Najlepiej samochod sprawdzic u
mechnika. Jesli to nie mozliwe to poprostu nie napalac sie na dany model
tylko rozsadnie wszystko przemyslec bo handlarze maja juz wielkie
doswiadczenie w "odnawianiu" samochodów.
pozdr
Adrian
| | | | | | |