Przeróbka anglika
1 | Data: Lipiec 09 2010 14:40:30 |
Temat: Przeróbka anglika | |
Autor: Tata | Jaki anglik, samochód oczywiÅ›cie, jest fabrycznie przystosowany do przeróbki na ruch prawostronny? Bez ciÄ™cia, giÄ™cia, spawania i szlifowania. W grÄ™ wchodzÄ… Vauxhall, Passat i Mercedes, z silnikami 1.7 - 2.5 litra, diesel, do 10 lat. Ile, orientacyjnie, wynoszÄ… koszty fachowej i dok³adnej przeróbki, uwzglÄ™dniajÄ…c materia³y i robociznÄ™? Części w bardzo dobrym stanie i dobrej jakoÅ›ci, mogÄ… być ze szrotu. 2 |
Data: Lipiec 09 2010 14:56:41 | Temat: Re: Przeróbka anglika | Autor: krzysiek82 | Tata pisze: Ile, orientacyjnie, wynoszÄ… koszty Trzeba sprawdzić czy Å›ciana grodziowa jest na sta³e czy przykrÄ™cana, jeÅ›li chcesz to komuÅ› zlecić to musisz uwa¿ać. Ja bym wola³ samemu, chocia¿ jest to ogrom pracy. Robi³em przek³adkÄ™ golfa 3 i powiem tak to jest proste auto a roboty by³a ca³a masa co dopiero nowsze auto np taki pasek z CAN. Podstawa to zdobyć maglownicÄ™, serwo jeÅ›li jest inne oraz kompletna instalacja elektryczna. Reszta to drobiazgi takie jak deska, mechanizm wycieraczek oraz boczki drzwiowe, siedzenia itp. -- krzysiek82 3 |
Data: Lipiec 09 2010 16:08:53 | Temat: Re: Przeróbka anglika | Autor: PrzemysÅ‚aw Czaja |
Ile, orientacyjnie, wynoszÄ… koszty MyÅ›lÄ™, ¿e bardziej chodzi³o o to, jakie auta nie wymagajÄ… przeróbek grodzi, spawania giÄ™cia i wiercenia - rozumiesz? zdejmujesz deskÄ™ i masz ju¿ gotowe otwory pod kolumnÄ™ kierowniczÄ… i inne elementy wyposa¿enia - ja niestety nie znam takich modeli, ale chyba vectry w pierwszej wersji takie by³y 4 |
Data: Lipiec 09 2010 16:31:28 | Temat: Re: Przeróbka anglika | Autor: krzysiek82 | Przemys³aw Czaja pisze: MyÅ›lÄ™, ¿e bardziej chodzi³o o to, jakie auta nie wymagajÄ… przeróbek grodzi, spawania giÄ™cia i wiercenia - rozumiesz? Chyba nie ma takiego auta, bo czasami otwory na linki powiercić trzeba w miejscu do tego przeznaczonym po drugiej stronie jest Å›lad a nie ma otworu. -- krzysiek82 5 |
Data: Lipiec 09 2010 09:39:13 | Temat: Re: Przeróbka anglika | Autor: Pszemol |
Jaki anglik, samochód oczywiÅ›cie, jest fabrycznie przystosowany do przeróbki na ruch prawostronny? Bez ciÄ™cia, giÄ™cia, spawania i szlifowania. W grÄ™ wchodzÄ… Vauxhall, Passat i Mercedes, z silnikami Kombinujesz jak koÅ„ pod górÄ™... ¿e Ci siÄ™ chce. Sprzedasz anglika i kupisz sobie auto z kierownicÄ… z lewej. Å»eby nie wiem jak by³o "przystosowane" to i tak auto bÄ™dzie musia³o być okaleczone takÄ… przeróbkÄ… a koszt części i robocizny nie uzasadnia jakiejÅ› przewagi nad sprzeda¿Ä… i kupnem. 6 |
Data: Lipiec 09 2010 18:10:22 | Temat: Re: Przeróbka anglika | Autor: Tata | Kombinujesz jak koÅ„ pod górÄ™... ¿e Ci siÄ™ chce. DziÄ™ki. Moje dzieci w Anglii, chcÄ… mi kupić "prawokierownicowe" auto i wymaga³oby one przeróbki. Mia³bym gwarancjÄ™ co do stanu technicznego i tego, ¿e nie by³oby klepane, czy sk³adane z kilku innych wraków. Za 5-7 tys. funtów mo¿na kupić ju¿ coÅ› sensownego. Syn ma nie bitego Vauxhall'a 1.7 diesla, który jako roczniaka naby³ okazyjnie od znajomych Anglików za 7 tys. funtów, ale trzeba by³o kilka miesiÄ™cy poszukać. Z powa¿aniem MJ 7 |
Data: Lipiec 09 2010 18:29:11 | Temat: Re: Przeróbka anglika | Autor: bratPit |
DziÄ™ki. Moje dzieci w Anglii, chcÄ… mi kupić "prawokierownicowe" auto i ka¿dy Vauxhall bÄ™dzie wymaga³ prac z zakresu metaloplastyki - ciÄ™cie, spawanie, itd z tego co wiem to tego problemu nie ma np z grupÄ… aut koncernu VW, brat 8 |
Data: Lipiec 09 2010 22:34:36 | Temat: Re: Przeróbka anglika | Autor: huri_khan | Dnia Fri, 9 Jul 2010 18:29:11 +0200, bratPit napisa³(a): Dziêki. Moje dzieci w Anglii, chc± mi kupiæ "prawokierownicowe" auto i Ale w Vectrze B chyba nie trzeba nic ci±æ, tylko przek³adanie wi±zek i deski. -- [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094] [Astra G '1,6 16V] [SY] 9 |
Data: Lipiec 10 2010 10:55:00 | Temat: Re: Przeróbka anglika | Autor: Mirek Ptak | Dnia 2010-07-09 18:29, *bratPit* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:
Ka¿dy w miarê nowy, ale starsze modele mia³y jeszcze p³ask± ¶cianê grodziow± z przet³oczeniami na otwory do wersji "przeciwnej" :) - na pewno tak ma Agila A i Astra F, G i dalej ju¿ nie. Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ 10 |
Data: Lipiec 09 2010 11:32:51 | Temat: Re: Przeróbka anglika | Autor: Pszemol |
Kombinujesz jak koÅ„ pod górÄ™... ¿e Ci siÄ™ chce. Jestem pewny ¿e za 7 tysiÄ™cy funtów kupisz w Polsce coÅ› sensowniejszego ni¿ wymagajÄ…cy przerabiania i sporo nowych części samochód angielski. Takie przeróbki to nie jest trywialna sprawa i du¿o ryzykujesz zlecajÄ…c je. No chyba ¿e Ci nie zale¿y ¿e coÅ› potem nie bÄ™dzie kontaktować, jakiÅ› zegar na desce nie bÄ™dzie pracować zawsze tylko jak bÄ™dzie ³adna pogoda i ¿e pod deskÄ… bÄ™dzie coÅ› trzeszczeć i chrzęścić na ka¿dym zakrÄ™cie... Nie mówimy tu o przeróbce wojskowego jeepa z lat 60-tych tylko o nowoczesnych autach nafaszerowanych drobiazgami które potem utrudniać Ci bÄ™dÄ… ¿ycie. 11 |
Data: Lipiec 09 2010 19:44:41 | Temat: Re: Przeróbka anglika | Autor: CeSaR | Syn ma nie bitego Vauxhall'a 1.7 diesla, który jako roczniaka naby³ Siedem tysiêcy funciaków plus wszelkie koszty dodatkowe to przecie¿ bêdzie spory worek kasy.... IMO szkoda sensu. C 12 |
Data: Lipiec 09 2010 21:03:28 | Temat: Re: Przeróbka anglika | Autor: Jotte | W wiadomoÅ›ci Tata Moje dzieci w Anglii, chcÄ… mi kupić "prawokierownicowe" auto i wymaga³oby one przeróbki. Mia³bym gwarancjÄ™ co do stanu technicznego i tego, ¿e nie by³oby klepane, czy sk³adane z kilku innych wraków.Owszem, mia³byÅ› gwarancjÄ™ stanu technicznego - fatalnego. Oraz solidnÄ… gwarancjÄ™ "klepania" (czyli robót blacharskich). A tak¿e sk³adactwa. Ten pomys³ nie ma sensu. Za 5-7 tys. funtów mo¿na kupić ju¿ coÅ› sensownego.W Polsce za to tym bardziej kupisz coÅ› sensownego. Syn ma nie bitego Vauxhall'aAlbo o biciu nie wie. 1.7 diesla, który jako roczniaka naby³ okazyjnie od znajomych Anglików za 7 tys. funtów, ale trzeba by³o kilka miesiÄ™cy poszukać.To niech sprzeda za tyle to cudo i da ci kasÄ™. WyjÅ›cie inne jest... Brać to auto i przeprowadzić siÄ™ do Anglii, Australii, Japonii... tu sobie mo¿esz wybrać: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ruch_lewostronny -- Jotte 13 |
Data: Lipiec 09 2010 23:26:30 | Temat: Re: Przeróbka anglika | Autor: Pan Piskorz | wymaga³oby one przeróbki. Mia³bym gwarancjÄ™ co do stanu technicznego IMO po przeróbce takiej gwarancji ju¿ nie masz. Diabli wiedzÄ…, ile elementów trzeba kupić, nowy musi być kokpit, fotele, Å›wiat³a, lusterka, w moim aucie wersja prawostronna ma inny uk³ad wentylacji np. P. 14 |
Data: Lipiec 09 2010 23:39:44 | Temat: Re: Przeróbka anglika | Autor: Pszemol | "Pan Piskorz" wrote in message wymaga³oby one przeróbki. Mia³bym gwarancjÄ™ co do stanu technicznego A czemu chcesz zmieniać fotele? 15 |
Data: Lipiec 10 2010 07:39:22 | Temat: Re: Przeróbka anglika | Autor: Przemys³aw Bernat | Dnia Fri, 9 Jul 2010 23:39:44 -0500, Pszemol napisa³(a): A czemu chcesz zmieniaæ fotele? Bo czêsto fotel kierowcy ma bogatsze wyposa¿enie ni¿ pasa¿era. Ja bym siê wkurzy³ jakby pasa¿er mia³ pod³okietnik i mnóstwo regulacji a kierowca tylko przód-ty³ i nachylenie oparcia: jak w maluchu :-) -- Pozdrawiam, Przemek 16 |
Data: Lipiec 09 2010 23:38:54 | Temat: Re: Przeróbka anglika | Autor: Trzeci | Dnia Fri, 09 Jul 2010 18:10:22 +0200, Tata napisa³(a): Kombinujesz jak koñ pod górê... ¿e Ci siê chce. To czemu nie poszukaja na autotraderze uk, samochodu ze slowem kluczowym LHD (left hand drive)? 17 |
Data: Lipiec 10 2010 03:37:49 | Temat: Re: Przeróbka anglika | Autor: to | Tata wrote: DziÄ™ki. Moje dzieci w Anglii, chcÄ… mi kupić "prawokierownicowe" auto i W swoich obliczeniach co do op³acalnoÅ›ci nie zapomnij o tym, o ile taniej to auto potem sprzedasz ni¿ podobne z kierownicÄ… od nowoÅ›ci po w³aÅ›ciwej stronie. -- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g 18 |
Data: Lipiec 09 2010 23:30:43 | Temat: Re: Przeróbka anglika | Autor: JD | On Jul 10, 1:10 am, Tata wrote: > Kombinujesz jak koñ pod górê... ¿e Ci siê chce. Roznica miedzy cena kupna i sprzedazy u angielskiego dealera to >1 tys. funtow (zaleznie od wartosci auta). Wiec jesli syn kupil to auto bezposrednio to zarobil w tym przypadku ok. 1tys. funtow i tyle samo prawdopodobnie zyskal na tej tranzakcji sprzedawca. Problem w tym, ze sprzedaz bezposrednia poza kregiem znajomych jest rzadko spotykana ze wzgledu na ryzyko (platnosc, brak gwarancji) i niewygode (umowa, ogledziny). W praktyce gdyby syn chcial to auto sprzedac w Anglii to prawdopodobnie i tak musialby pojechac do dealera. To niestety oznacza, ze taki prosty manewr jak sprzedaz samochodu RHD i zakup porownywalnego LHD to w tym przypadku conajmniej 2000 funtow w plecy. Zgadzam sie z innymi, ze takiego samochodu nie warto przerabiac. Mozesz jeszcze rozwazyc angielskie ubezpieczenie i jazde w Polsce samochodem RHD. Nie wiem jak z legalnoscia takiego rozwiazania w Polsce, w Anglii jest np. limit czasu po uplywie ktorego trzeba samochod przerejestrowac. Gdyby jednak dalo sie tak zrobic to jest to moim zdaniem najlepsze rozwiazanie. Mozesz miec dobry samochod (lepszy od tych z Niemiec za ta cene), a do pozycji kierownicy przyzwyczaisz sie po tygodniu jazdy (jesli jestes praworeczny to ja nawet polubisz). JD 19 |
Data: Lipiec 10 2010 02:25:03 | Temat: Re: Przeróbka anglika | Autor: Pszemol | "JD" wrote in message Zgadzam sie z innymi, ze takiego samochodu nie warto przerabiac. Ale autobusów to ju¿ nie wyprzedza³bym w takim aucie w Polsce, siedz±c z prawej strony... ¯e te¿ ludzie maj± super pomys³y, ech... 20 |
Data: Lipiec 10 2010 00:53:15 | Temat: Re: Przeróbka anglika | Autor: JD | On Jul 10, 4:25 pm, "Pszemol" wrote:
Po pierwsze, nie wyprzedzaj. Na palcach jednej reki moglbym policzyc przypadki kiedy *musialem* kogos w tym roku wyprzedzic. Po drugie, zrob to poprawnie, czyli przy odpowiednim dystansie od autobusu i pustym pasie z przeciwka. Wtedy pozycja kierowcy jest bez znaczenia. Siedzienie po prawej stronie wrecz zabezpiecza Cie przed pokusa wyprzedzenia "na wcisk" (co w pewnym stopniu tlumaczyloby dlaczego jest tak malo wypadkow przy wyprzedzaniu z udzialem pojazdow LHD w Anglii czy RHD w Polsce). JD 21 |
Data: Lipiec 10 2010 13:10:21 | Temat: Re: Przeróbka anglika | Autor: pavellz | U¿ytkownik "JD" napisa³ w wiadomo¶ci On Jul 10, 4:25 pm, "Pszemol" wrote:
Po pierwsze, nie wyprzedzaj. Na palcach jednej reki moglbym policzyc przypadki kiedy *musialem* kogos w tym roku wyprzedzic. Po drugie, zrob to poprawnie, czyli przy odpowiednim dystansie od JD Poza tym je¶li bêdziesz je¼dzi³ ci±gle komu¶ na ogonie to mo¿esz kupiæ te¿ auto bez sprawnych ¶wiate³ d³ugich, które i tak siê rzadko u¿ywa w nocy. Poza tym przy wolnej je¼dzie jest czas ¿eby siê obróciæ do ty³u, wiêc mo¿esz spokojnie braæ brykê z urwanymi lusterkami. Nie wspomnê ju¿ o tym, ¿e potem mo¿na oszczêdzaæ na przegl±dach, bo z niskiej prêdko¶ci hamowaæ da radê tylko silnikiem, wiêc odpada ci koszt zakupu klocków. Pzdr Pawe³ P.S. Nie daj siê te¿ namówiæ na sprawne airbagi i napinacze pasów, bo to ju¿ w ogóle jest kaplica - bêdziesz siê czu³ pewniej i wyprzedza³. Reasumuj±c w 500 Funtach spokojnie siê zmie¶cisz i bryka jak ta lala. :) 22 |
Data: Lipiec 10 2010 13:37:07 | Temat: Re: Przeróbka anglika | Autor: J.F. | On Sat, 10 Jul 2010 13:10:21 +0200, pavellz wrote: Po pierwsze, nie wyprzedzaj. Na palcach jednej reki moglbym policzyc No owszem. Ale jak wolno mozna jechac ? :-) Poza tym dochodza kwestie prawno-podatkowe. Zarejestrowac w Polsce chyba sie nie da ? J. 23 |
Data: Lipiec 10 2010 05:27:22 | Temat: Re: Przeróbka anglika | Autor: JD | On Jul 10, 8:37 pm, J.F. wrote:
Wiec pisze, ze czasem trzeba kogos wyprzedzic. "Czasem", "kogos", a nie "zawsze" i "kazdego". Przy tym w normalnych warunkach mozna to zrobic tak samo latwo i bezpiecznie jak samochodem LHD. Roznica jest tylko taka, ze samochodem LHD *moze* uda sie wyprzedzic nieprzepisowo, a RHD raczej nie. To jest oczywista niedogodnosc, ale dla kogos, kto juz ma samochod RHD jest ona kompensowana z nawiazka przez fakt, ze nie musi go sprzedawac i kupowac nowego. Poza tym dochodza kwestie prawno-podatkowe. Zarejestrowac jeszcze sie nie da ale jezdzic zarejestrowanym w Wielkiej Brytanii wolno. Slyszalem tylko, ze raz w roku trzeba nim pojechac na MOT do Anglii i wykupic tamtejsze ubezpieczenie (nie wiem czy ostatnio cos sie w tej kwestii zmienilo). JD 24 |
Data: Lipiec 10 2010 08:39:05 | Temat: Re: Przeróbka anglika | Autor: Pszemol | "JD" wrote in message On Jul 10, 8:37 pm, J.F. wrote: Róznica jest taka ze w jednym masz dobra widocznosc ze swojej pozycji kierowcy a w drugim masz chuj***wa i jezdzisz po ciemku ryzykujac wiele. To, ze Ty masz takie auto ze skapstwa i dorobiles sobie ladna teoryjke o bezpieczenstwie nie znaczy wcale ze takie auto jest bezpieczne. Równie dobrze móglbys sobie zapowietrzyc hamulce "dla bezpieczenstwa". Majac skopane hamulce tez bedziesz jezdzil wolniej i bezpieczniej :-)))) Takie myslenie ze uszkodzonym lub niedostosowanym autem bedziesz unikal brawury i przez to auto uszkodzone lub niedostosowane do jazdy jest bezpieczniejsze jest pomyleniem z poplataniem i oszukiwaniem siebie samego. To jest oczywista niedogodnosc, ale dla kogos, kto juz ma samochod RHD To jest wmawianie sobie na sile sztucznej rekompensaty. Tymczasem powinienes otworzyc oczy na fakt, ze takie auto jest zwyczajnie niebezpieczne bo bardzo powaznie ogranicza Ci widocznosc w czasie jazdy. Poza tym dochodza kwestie prawno-podatkowe. Da sie jezdzic nawet autem bez hamulców, pytanie tylko czy warto. 25 |
Data: Lipiec 10 2010 07:19:56 | Temat: Re: Przeróbka anglika | Autor: JD | On Jul 10, 10:39 pm, "Pszemol" wrote:
Samochodem bez hamulcow nie da sie jezdzic. Samochodami z kierownica po drugiej stronie pojazdu jezdza codziennie (i calkowicie legalnie) miliony kierowcow (wliczajac przez pewien czas mnie) i jesli juz na cos narzekaja to na bramki na parkingach/autostradach. To ty wmawiasz innym swoje urojone problemy, na dodatek piszesz jak pospolity cham. Plonk. JD 26 |
Data: Lipiec 10 2010 10:00:10 | Temat: Re: Przeróbka anglika | Autor: Pszemol | "JD" wrote in message On Jul 10, 10:39 pm, "Pszemol" wrote: Mylisz "legalnie" z "wygodnie i bezpiecznie". Legalnie jezdzisz bo ustawodawca przewidzial wyjazdy WYCIECZKOWE na druga strone kanalu i umozliwil taka opcje. Legalne nie jest to po to abys takim samochodem stwarzal dlugotrwale zagrozenie na drodze stosujac sztuczki z legalizacja auta co roku za granica... miliony kierowcow (wliczajac przez pewien czas mnie) i jesli juz na Widzisz - napisales o nastepnej sprawie o której nie pomyslalem nawet. Uzywanie na stale takiego auta uwazam za totalna glupote i buractwo. Ale czego to ludzie nie zrobia ze skapstwa? Zdolnosci Polaków do unikania wydawania pieniedzy sa znane na calym swiecie i stad tak wiele "polish jokes". Mysle ze UK kraza takie o Polakach kupujacych RHD auta do Polski z zachlannosci :-) To ty wmawiasz innym swoje urojone problemy, na dodatek piszesz jak Sorry ze urazilem Wasza Skapstwosc, Sir. 27 |
Data: Lipiec 10 2010 08:33:39 | Temat: Re: Przeróbka anglika | Autor: Pszemol | "JD" wrote in message Po pierwsze, nie wyprzedzaj. Na palcach jednej reki moglbym policzyc To ma³o je¼dzisz... Albo je¼dzisz jak dziadek w kapeluszu. Po drugie, zrob to poprawnie, czyli przy odpowiednim dystansie od Upo¶ledzenie widoczno¶ci dla kierowcy NIE JEST ¿adnym zabezpieczeniem. Jest powa¿nym DODATKOWYM ryzykiem na jakie nara¿asz siê kupuj±c takie auto do jazdy ci±g³ej. Co innego jest parê dni pouwa¿aæ na wycieczce za Kana³ a co innego jest u¿ywaæ takiego auta dzieñ w dzieñ miesiacami. 28 |
Data: Lipiec 11 2010 10:40:14 | Temat: Re: Przeróbka anglika | Autor: Iguan007 |
Ale autobusów to ju¿ nie wyprzedza³bym w takim aucie w Polsce, Po pierwsze, nie wyprzedzaj. Na palcach jednej reki moglbym policzyc Po drugie, zrob to poprawnie, czyli przy odpowiednim dystansie od Moim zdaniem nieco przesadzasz. Wyprzedzanie traktoru czy rowerzysty, omijanie autobusu stojacego na przystanku czy zepsutego samochodu bedzie uciazliwe w samochodzie z kierownica po "zlej" stronie. Nawet prosty skret w lewo - bedziesz musial czekac az pojazdy przed Toba pojada zebys widzial czy nic z przeciwka nie jedzie. Pewnie, mozesz czekac az cala droga jest pusta ale czy nie lepiej kupic samochod ktory nadaje sie do normalnej i bezpiecznej jazdy? Pozdrawiam, Iguan -- -- Iguan007 Sezon caly rok: http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia -- 29 |
Data: Lipiec 10 2010 19:09:27 | Temat: Re: Przeróbka anglika | Autor: JD | On Jul 11, 9:40 am, "Iguan007" wrote:
Mowimy tu o przypadku, w ktorym ktos juz taki samochod posiada i musi wybrac: albo bawic sie w sprzedaz i kupno, albo przystosowac samochod, albo nim jezdzic. Kazde z tych rozwiazan wiaze sie z niedogodnosciami, ktorych nie neguje. Podwazam tylko zarzut nizszego poziomu bezpieczenstwa. Co do widocznosci - to tylko <1m roznicy w pozycji glowy kierowcy. To tak jakby zabronic rejestracji SUV-ow bo siedzi sie w nich dalej od naroznika niz w Maluchu. W pewnych sytuacjach to moze byc istotne (ciasny wyjazd z garazu itp), ale zostawmy ten wybor kierowcy - on najlepiej wie czy chce SUV-a, "anglika" czy Malucha. Sezon caly rok:http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia Australia jest jednym z krajow, w ktorych AFAIK nie wolno rejestrowac LHD. To o tyle ciekawe, ze tylko w krajach gdzie _nie wolno_ tego robic ludzie czesto podnosza kwestie bezpieczenstwa. Tym czasem zarowno w Wielkiej Brytanii jak i reszcie EU (poza Polska i chyba Slowacja) zarejestrowane sa miliony takich pojazdow i statystyki nie pokazuja zadnej roznicy w liczbie wypadkach miedzy LHD/RHD (pomijam trzykrotna per capita roznice w ogolnej liczbie wypadkow pomiedzy Wielka Brytania i Polska, to juz inna historia). JD 30 |
Data: Lipiec 10 2010 19:14:24 | Temat: Re: Przeróbka anglika | Autor: JD | On Jul 11, 9:40 am, "Iguan007" wrote:
Ladne i ciekawe zdjecia. JD 31 |
Data: Lipiec 11 2010 14:18:06 | Temat: Re: Przeróbka anglika | Autor: Iguan007 |
Ladne i ciekawe zdjecia. dzieki :) Pozdrawiam, Iguan -- -- Iguan007 Sezon caly rok: http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia -- 32 |
Data: Lipiec 11 2010 09:49:07 | Temat: Re: Przeróbka anglika | Autor: Pszemol | "Iguan007" wrote in message Moim zdaniem nieco przesadzasz. Wyprzedzanie traktoru czy rowerzysty, omijanie autobusu stojacego na przystanku czy zepsutego samochodu bedzie uciazliwe w samochodzie z kierownica po "zlej" stronie. Nawet prosty skret w lewo - bedziesz musial czekac az pojazdy przed Toba pojada zebys widzial czy nic z przeciwka nie jedzie. Pewnie, mozesz czekac az cala droga jest pusta ale czy nie lepiej kupic samochod ktory nadaje sie do normalnej i bezpiecznej jazdy? Zrozum, ¿e on JU¯ MA taki samochód. Ju¿ nim je¼dzi. Teraz ju¿ tylko dorabia sobie ideologiê do tego co ma aby czuæ siê lepiej po b³êdzie jaki zrobi³. 33 |
Data: Lipiec 12 2010 09:06:20 | Temat: Re: Przeróbka anglika | Autor: Yakhub | Dnia Sat, 10 Jul 2010 00:53:15 -0700 (PDT), JD napisa³(a): Ale autobusów to ju¿ nie wyprzedza³bym w takim aucie w Polsce, A sk±d bêdziesz wiedzia³, czy pas z przeciwka jest pusty, skoro siedzisz przy poboczu, a widok zas³ania Ci dupa autobusu? -- Yakhub 34 |
Data: Lipiec 14 2010 07:37:33 | Temat: Re: Przeróbka anglika | Autor: Pszemol | "Yakhub" wrote in message Dnia Sat, 10 Jul 2010 00:53:15 -0700 (PDT), JD napisa³(a): Nie czyta³e¶? Po pierwsze "nie wyprzedzaj" :-))) Kupowaæ auto którym nie da siê wyprzedzaæ ... no g³upota do kwadratu. 35 |
Data: Lipiec 10 2010 13:25:42 | Temat: Re: Przeróbka anglika | Autor: J.F. | On Fri, 9 Jul 2010 09:39:13 -0500, Pszemol wrote: Kombinujesz jak koñ pod górê... ¿e Ci siê chce. Nie kupisz. Jak myslisz - czemu w ogole o tym mysli ? ¯eby nie wiem jak by³o "przystosowane" to i tak auto bêdzie Trzeba miec drugiego "prawostronnego" jako zrodlo czesci, ale rozbitki sa tanie. J. 36 |
Data: Lipiec 12 2010 09:26:11 | Temat: Re: Przeróbka anglika | Autor: gregor | W dniu 2010-07-09 14:40, Tata pisze: Jaki anglik, samochód oczywiÅ›cie, jest fabrycznie przystosowany do Mojemu ojcowi z 15 lat temu udalo sie przelozyc poloneza Caro ;) Kupil czysta angielska bude no i mial fiata z silnikiem poloneza, auto sprzedal z 4 biegami ale jezdzil jak nalezy kupujacy oczywiscie sie nie zorientowal tylko zastanawial sie dlaczego nie wchodzi 5 bieg ... gregor |