On Tue, 02 Dec 2008 20:38:44 +0100, Tomasz Pyra
wrote:
Jest to nieseryjny układ hamulcowy - druga pompa hamulcowa działająca na
tylne koła (ręczny) i regulowany korektor siły hamowania, do tego
większe tarcze i zaciski z przodu.
Masz dwa problemy: jak masz układ diagonalny, to ratuje Cię
tylko podwójny korektor (drogi!). Diagnosta Ci nie puści
przeróbki diagonalnego na zwykły. Dalej: jak masz hydrauliczny
rękaw, to ratują Cię z tyłu tylko tarcze i drugi zacisk. Inaczej
znów żaden diagnosta poza takimi, co kasują forsę i nie chcą
oglądac auta, Ci tego nie przepuści (zwłaszcza że do hydrorękawa
w tym samym obwodzie co tył, będziesz musiał przerobić
diagonalny układ na zwykły).
Do tej pory jedyna wersja z jaką się spotkałem to poszukać diagnosty -
fana motorsportów który przymknie oko na takie przeróbki, ewentualnie
odkręcić dźwignie hydraulicznego ręcznego i liczyć że nie zauważy.
Ale może jest jakaś droga oficjalna wbicia takiej przeróbki w dowód?
Nie ma -- patrz wyżej.
Swap silnika można wbić bez problemu, ale hamowanie tego seryjnymi
spowalniaczami z CC to nie jest najlepszy pomysł.
A nie wystarczy przeszczepić hamulców z Uno Turbo?
r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com
zmien kreseczkę na kropeczkę:
http://forum-subaru.pl
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.