Dotyczy Skody Fabii I:
Mama, która jeździ samochodem od święta, zaparkowała sobie przy
kraweżniku i skręciła koła tak, żeby oparły się o krawężnik, by samochód
nie mógł się stoczyć (ręczny kiepsko działa). Niestety nie mam pewności
czy robiła to z włączonym silnikiem (ze wspomaganiem) czy już po jego
zgaszeniu, niemniej jednak zrobiła to chyba z dużą siłą. Od tamtej pory
do jazdy na wprost, kierownicę trzeba trzymać wyraźnie skręconą w prawo,
jakieś 15 stopni.
Co mogło się stać? Czy oznacza to jakieś niebezpieczeństwo podczas jazdy?
--
"Truth or happiness. Never both."
2 |
Data: Kwiecien 08 2009 17:52:29 |
Temat: Re: Pytanie |
Autor: adamoxx1 |
adamoxx1 pisze:
Dotyczy Skody Fabii I:
Mama, która jeździ samochodem od święta, zaparkowała sobie przy
kraweżniku i skręciła koła tak, żeby oparły się o krawężnik, by samochód
nie mógł się stoczyć (ręczny kiepsko działa). Niestety nie mam pewności
czy robiła to z włączonym silnikiem (ze wspomaganiem) czy już po jego
zgaszeniu, niemniej jednak zrobiła to chyba z dużą siłą. Od tamtej pory
do jazdy na wprost, kierownicę trzeba trzymać wyraźnie skręconą w prawo,
jakieś 15 stopni.
Co mogło się stać? Czy oznacza to jakieś niebezpieczeństwo podczas jazdy?
:((((
--
"Truth or happiness. Never both."
3 |
Data: Kwiecien 08 2009 18:15:08 | Temat: Re: Pytanie | Autor: kffiatek |
W dniu 2009-04-08 17:52, adamoxx1 pisze:
adamoxx1 pisze:
Dotyczy Skody Fabii I:
Mama, która jeździ samochodem od święta, zaparkowała sobie przy
kraweżniku i skręciła koła tak, żeby oparły się o krawężnik, by samochód
nie mógł się stoczyć (ręczny kiepsko działa). Niestety nie mam pewności
czy robiła to z włączonym silnikiem (ze wspomaganiem) czy już po jego
zgaszeniu, niemniej jednak zrobiła to chyba z dużą siłą. Od tamtej pory
do jazdy na wprost, kierownicę trzeba trzymać wyraźnie skręconą w prawo,
jakieś 15 stopni.
Co mogło się stać? Czy oznacza to jakieś niebezpieczeństwo podczas jazdy?
:((((
Stańcie przy krawężniku w drugą stronę i spróbujcie odprostować te koła kręcąc odwrotnie. Sądząc po tym, że się zastanawiacie czy to, że można w samochodzie rękami przekręcić kierownicę nie skręcając kół, jest niebezpieczne, to Wy stanowicie największe zagrożenie w tym zestawie i niesprawny układ kierowniczy niewiele sprawę pogarsza.
--
kffiatek
4 |
Data: Kwiecien 08 2009 22:06:32 | Temat: Re: Pytanie | Autor: adamoxx1 |
kffiatek pisze:
W dniu 2009-04-08 17:52, adamoxx1 pisze:
adamoxx1 pisze:
Dotyczy Skody Fabii I:
Mama, która jeździ samochodem od święta, zaparkowała sobie przy
kraweżniku i skręciła koła tak, żeby oparły się o krawężnik, by samochód
nie mógł się stoczyć (ręczny kiepsko działa). Niestety nie mam pewności
czy robiła to z włączonym silnikiem (ze wspomaganiem) czy już po jego
zgaszeniu, niemniej jednak zrobiła to chyba z dużą siłą. Od tamtej pory
do jazdy na wprost, kierownicę trzeba trzymać wyraźnie skręconą w prawo,
jakieś 15 stopni.
Co mogło się stać? Czy oznacza to jakieś niebezpieczeństwo podczas
jazdy?
:((((
Stańcie przy krawężniku w drugą stronę i spróbujcie odprostować te koła
kręcąc odwrotnie. Sądząc po tym, że się zastanawiacie czy to, że można w
samochodzie rękami przekręcić kierownicę nie skręcając kół, jest
niebezpieczne, to Wy stanowicie największe zagrożenie w tym zestawie i
niesprawny układ kierowniczy niewiele sprawę pogarsza.
wypowiedzi swiadczą o ich nadawcy, nie jestes wyjątkiem
--
"Truth or happiness. Never both."
| | |