Użytkownik "r@v" napisał w wiadomości
termonter to akurat maja,przynajmniej ja mam,ale oszukuje o 2 stopnie ;>
a komputera faktycznie, nie uwidzisz nawet w executive..
w glupim jazz 1,2 cool z 2004 sa komputery.
W accordach od 2006 roku po lifice pojawily sie w wyposazeniu
standardowym.
No to dobrze, że chociaż termometr montowali.
Jaki Twój Accord ma silnik ? Jakie wady ma to auto wg Ciebie ? Jakie
zalety ?
2.0 kombi z 2003 Comfort.
ogolnie nie mam jakis wiekszych zastrzezen procz kilku znanych niedociagniec
Hondy w tym modelu.
1. Szarpanie na 1 biegu - jesli ktos tego nie zrobil na gwarancji = koszt
~500 zl.( do wymiany oprogramowanie silnika + linka gazu lub przepustnica w
zaleznosci od VIN-u)(ponoc poliftingu 2006 to poprawili)
2. Brak wspomianego komputera ( wstyd bo nawet w skodzie taki montuja :))
( po liftingu wydaje mi sie ze powinien byc,przynajmniej w opcji)
3. Slyszalne stuki w sprzegle,jedni skarza sie na stuki przy wciskaniu
pedalu,inni na to ze jakos dziwnie lapie co dalo sie wywalczyc na gwarancji
( wymiana pompy sprzegla itp)
4. Detal - nie mozna zamknac kratek nawiweu na penelu przednim ( boczne sie
da)
Moje spostrzezenia co do 2.0 155KM i Kombi to ze silnik jak dla mnie jest
ciut za maly, owszem da sie jezdzic, jezdzi nawet ok ale ja osobicie
jezdzilem wczesniej ciut szybszym samochodem- przyzwyczajenie robi swoje;) w
sedanie jest znacznie lepiej
Zdarzaja sie wpadki lakiernicze ( az dziwne) slyszalem o naprawach przednich
klap z powodu przebarwien.Ja osobiscie walcze o naprawde tylnej klapy w
kombi z racji pojawiajacej sie rdzy!!! ktora wychodzi z pod uszczelki! 1-
ASO narazie powiedzialo ze jak po gwarnacji to nie uznaja.(a gwarnacja na
preformacje balchy??)
Diesle hondy 2.2 I-CDTI ponoc calkiem niezly,choc slyszalem o sporych
problemach z turbina, ASO twierdz ze to wina uzytkownikow ktorzy nie
potrafia jezdzic dieslami... prawda lezy gdzies po srodku.
Silnik 2,4 na taki radze polowac w kombi ( trudno znalesc), polecam
sprawdzac stan oleju bo te silniki 2.0 i 2,4 lubia sobie troche wypic.
Dosc drogie tarcze ham. komplet przod 1500 i tyl niewiele taniej
(oryginaly) zamienniki o polowe tansze choc nie zawsze chetnie sprzedawane
przez ASO.
Klocki w akcepotwalnej cenie 280 przod i 212 tyl.
Polecam szukac wersji Sport lub Execiutiv , ciut lepsze wyposazenie niz
komfort np tempomant czy lepsze radio nie wspominaja o ladniejszej
tapicerce.
Chyba wszystko
Pozdr
Mirek
5 |
Data: Maj 10 2007 10:22:47 |
Temat: Re: Pytanie do użytkowników Hondy Accord VII generacji |
Autor: Marcin P. |
1. Szarpanie na 1 biegu - jesli ktos tego nie zrobil na gwarancji = koszt
~500 zl.( do wymiany oprogramowanie silnika + linka gazu lub przepustnica w
zaleznosci od VIN-u)(ponoc poliftingu 2006 to poprawili)
2. Brak wspomianego komputera ( wstyd bo nawet w skodzie taki montuja :))
( po liftingu wydaje mi sie ze powinien byc,przynajmniej w opcji)
3. Slyszalne stuki w sprzegle,jedni skarza sie na stuki przy wciskaniu
pedalu,inni na to ze jakos dziwnie lapie co dalo sie wywalczyc na gwarancji
( wymiana pompy sprzegla itp)
Wady żywcem z CR-V wyjęte! To samo mam! Nie spejcalnie przeszkadza w życiu!
Komputera nie ma, ale wg mnie to kwestia raczej wyprowadzenia wyświetlacza na wierzch
i oprogramowania, które pokaże różne bajery na nim.
Serdeczne pozdrowienia
--
Marcin
CR-V 2.0 kat LS, 150 KM, `04
6 |
Data: Maj 09 2007 23:03:35 | Temat: Re: Pytanie do użytkowników Hondy Accord VII generacji | Autor: przemak |
W accordach od 2006 roku po lifice pojawily sie w wyposazeniu standardowym.
Kolega pod koniec 2006 (chyba wrzesien-pazdziernik, jakos tak) kupil accorda kombi 2.0, nie wiem jaka wersje. Komputera nie ma.
--
Przemek
www.mmstudio.com.pl
7 |
Data: Maj 09 2007 23:36:09 | Temat: Re: Pytanie do użytkowników Hondy Accord VII generacji | Autor: Michal_K |
Termometr w każdym razie jest ;)
--
Michał
| | |