Użytkownik "rysiek" <> napisał w wiadomości ...
Witam.
Jak w temacie
załozenia takie:
- suv (moze byc duże kombi),
- 4x4,
- ok 200kM, ON
- wiek 5-6 l
- budzet ok, 65kPln
Poruszam sie A6 C5 1,9
jak narazie moim fav. jest x5
mozecie cos doradzic, odradzic?
pzdr
jezdziłem trochę półrocznym X5 i jest to całkiem ciekawe auto,
bardzo dobrze jeżdżące ale niestety wydaje się - jak dla mnie -
zdecydowanie za twarde na większość naszych dróg :(
jeżeli X5 to tylko 3.0d R6 no chyba że stać cię na V8 :)
i jedno małe "ale": 5-letnie X5 3.0d za 65 kPLN to będzie albo padlina
klepana z 2 przystanków albo anglik po przekładce w stodole
albo jeszcze inny przeszczep :(
z tym budżetem możesz szukać poprzedniego modelu (E53)
i to raczej roczniki 2003 - 2004, biorąc pod uwagę, że po kupnie
coś trzeba będzie do niego dołożyć, choćby opony a tu komplet
będzie cię kosztował min. 4 kPLN
--
pozdrawiam
Tadeusz
3 |
Data: Maj 17 2011 09:51:17 |
Temat: Re: Pytanie z serii co kupic |
Autor: rysiek |
jezdziłem trochę półrocznym X5 i jest to całkiem ciekawe auto,
bardzo dobrze jeżdżące ale niestety wydaje się - jak dla mnie -
zdecydowanie za twarde na większość naszych dróg :(
jeżeli X5 to tylko 3.0d R6 no chyba że stać cię na V8 :)
i jedno małe "ale": 5-letnie X5 3.0d za 65 kPLN to będzie albo padlina
klepana z 2 przystanków albo anglik po przekładce w stodole
albo jeszcze inny przeszczep :(
z tym budżetem możesz szukać poprzedniego modelu (E53)
i to raczej roczniki 2003 - 2004, biorąc pod uwagę, że po kupnie
coś trzeba będzie do niego dołożyć, choćby opony a tu komplet
będzie cię kosztował min. 4 kPLN
--
pozdrawiam
Tadeusz
Tu z tym rocznikiem i cena masz zdecydowanie racje, poniosla mnie fantazja
a moze masz doswiadczenie z x3 widzialem ze silniki 3.0 tez tam montuja,
troche malutki
no ale zawsze cos podobnego i nawiazujacego do x5
pzdr
4 |
Data: Maj 17 2011 11:59:02 | Temat: Re: Pytanie z serii co kupic | Autor: Tadeusz |
Użytkownik "rysiek" <> napisał w wiadomości ...
Tu z tym rocznikiem i cena masz zdecydowanie racje, poniosla mnie fantazja
a moze masz doswiadczenie z x3 widzialem ze silniki 3.0 tez tam montuja, troche malutki
no ale zawsze cos podobnego i nawiazujacego do x5
nie mam żadnych praktycznych doświadczeń z X3
ale gdybym musiał wybrać to zamiast X3 wolałbym np. 530xd :)
--
pozdrawiam
Tadeusz
5 |
Data: Maj 16 2011 17:49:49 | Temat: Re: Pytanie z serii co kupic | Autor: Grzegorz PrÄdki |
W dniu 2011-05-16 14:55, rysiek pisze:
Witam.
Jak w temacie
załozenia takie:
- suv (moze byc duże kombi),
- 4x4,
- ok 200kM, ON
- wiek 5-6 l
- budzet ok, 65kPln
Poruszam sie A6 C5 1,9
jak narazie moim fav. jest x5
mozecie cos doradzic, odradzic?
pzdr
Volvo xc70, xc90.
6 |
Data: Maj 16 2011 19:19:02 | Temat: Re: Pytanie z serii co kupic | Autor: Tadeusz |
Użytkownik "Grzegorz PrÄdki" <"> napisał w wiadomoĹci ...
Volvo xc70, xc90.
XC70 2,5T MY'2006 miałem przez 2 lata
byłby to samochód idealny, gdyby miał precyzyjny układ
kierowniczy a tak jest to dobre, wszechstronne auto
ale prowadzi siÄ jak wóz drabiniasty :)
XC 90 D5 MY'2007 ma mój kolega
i jest to całkiem niezły wybór na polskie drogi bo jest raczej
miÄkki i komfortowy wiÄc do spokojnej jazdy super
bo nie odważyłbym siÄ tym wejć ostro w zakrÄt :)
MożliwoĹci napÄdu AWD Volvo sÄ
gorsze niż X-drive BMW,
również trwałoć tapicerek skórzanych Volvo jest zdecydowanie
niższa niż BMW, awaryjnoć wydaje siÄ na podobnym poziomie,
koszty serwisu wyższe w BMW...
--
pozdrawiam
Tadeusz
7 |
Data: Maj 18 2011 23:57:30 | Temat: Re: Pytanie z serii co kupic | Autor: Filip KK |
W dniu 2011-05-16 19:19, Tadeusz pisze:
MożliwoĹci napÄdu AWD Volvo sÄ
gorsze niż X-drive BMW,
również trwałoć tapicerek skórzanych Volvo jest zdecydowanie
niższa niż BMW, awaryjnoć wydaje siÄ na podobnym poziomie,
koszty serwisu wyższe w BMW...
Big LOL.
8 |
Data: Maj 19 2011 08:50:10 | Temat: Re: Pytanie z serii co kupic | Autor: Tadeusz |
Użytkownik "Filip KK" <> napisał w wiadomoĹci ...
W dniu 2011-05-16 19:19, Tadeusz pisze:
MożliwoĹci napÄdu AWD Volvo sÄ
gorsze niż X-drive BMW,
również trwałoć tapicerek skórzanych Volvo jest zdecydowanie
niższa niż BMW, awaryjnoć wydaje siÄ na podobnym poziomie,
koszty serwisu wyższe w BMW...
Big LOL.
a coĹ konkretnego masz do powiedzenia czy tylko chciałeĹ zaistnieÄ?
tak siÄ składa że prywatnie miałem BMW 740, Volvo S60 2,5T AWD,
Volvo XC70 2,5T AWD - każdy min. 2 lata i możliwoć jeżdżenia
X5 oraz 530 xd - doĹwiadczenia mam praktyczne i konkretne
a nie z autoĹwiata :)
9 |
Data: Maj 16 2011 20:52:54 | Temat: Re: Pytanie z serii co kupic | Autor: Maciej Browarczyk |
W dniu 2011-05-16 17:49, Grzegorz PrÄdki pisze:
Volvo xc70, xc90.
D5 w tej kasie nie ma 200KM.
--
Pozdrawiam,
Maciek
10 |
Data: Maj 17 2011 10:55:20 | Temat: Re: Pytanie z serii co kupic | Autor: Tadeusz |
Użytkownik "Maciej Browarczyk" <> napisał w wiadomoĹci ...
W dniu 2011-05-16 17:49, Grzegorz PrÄdki pisze:
Volvo xc70, xc90.
D5 w tej kasie nie ma 200KM.
jeździłem XC60 D5 najpierw demonstracyjnym 185KM
a potem mojego kolegi tym nowym D5 205KM
i powiem ci że nie ma żadnych odczuwalnych różnic w jeździe...
--
pozdrawiam
Tadeusz
11 |
Data: Maj 18 2011 23:51:33 | Temat: Re: Pytanie z serii co kupic | Autor: Grzegorz PrÄdki |
W dniu 2011-05-16 20:52, Maciej Browarczyk pisze:
W dniu 2011-05-16 17:49, Grzegorz PrÄdki pisze:
Volvo xc70, xc90.
D5 w tej kasie nie ma 200KM.
"- ok 200kM, ON"
12 |
Data: Maj 16 2011 20:55:51 | Temat: Re: Pytanie z serii co kupic | Autor: Maciej Browarczyk |
W dniu 2011-05-16 14:55, rysiek pisze:
[cut]
Przejedź się Touaregiem jak Ci z wyglądu pasuje. Raczej nic się nie psuje, zawieszenie proste, silniki 2.5 R5 TDI (jeśli satysfakcjonuje Cię 174KM + ewentualny chip na 210-220KM) lub 3.0 V6 TDI (224KM + chip na 270-280KM). Omijaj 5.0 V10 TDI i pneumatyczne zawieszenie, bo silnik cienkawy i trudno go naprawić poza ASO a zawieszenie problemowe.
--
Pozdrawiam,
Maciek
13 |
Data: Maj 17 2011 09:52:18 | Temat: Re: Pytanie z serii co kupic | Autor: rysiek |
Użytkownik "Maciej Browarczyk" napisał w
wiadomości
W dniu 2011-05-16 14:55, rysiek pisze:
[cut]
Przejedź się Touaregiem jak Ci z wyglądu pasuje. Raczej nic się nie psuje,
zawieszenie proste, silniki 2.5 R5 TDI (jeśli satysfakcjonuje Cię 174KM +
ewentualny chip na 210-220KM) lub 3.0 V6 TDI (224KM + chip na 270-280KM).
Omijaj 5.0 V10 TDI i pneumatyczne zawieszenie, bo silnik cienkawy i trudno
go naprawić poza ASO a zawieszenie problemowe.
--
Pozdrawiam,
Maciek
Nawet nie bralem pod uwage, musze luknac
dzieki za wskazowki
pzdr
| | | | | | | | | | |