Grupy dyskusyjne   »   QCYK - nowe Seicento

QCYK - nowe Seicento



1 Data: Kwiecien 02 2014 00:10:37
Temat: QCYK - nowe Seicento
Autor: nadir 

"Nowy" Polski samochód za mniej niż 20tys. zł.

http://moto.onet.pl/aktualnosci/qcyk-polskie-auto-za-18-tys-zl/4pctk

OsobiĹ›cie przejechałem Seicento może ze 3-4 kilometry, łÄ…cznie jako kierowca i pasażer, wiÄ™c nie mam rozeznania w tym samochodzie.
Ale jak myĹ›licie, bÄ™dzie to hit czy raczej niewypał.



2 Data: Kwiecien 02 2014 00:16:42
Temat: Re: QCYK - nowe Seicento
Autor: anacron 

W dniu 02.04.2014 00:10, nadir pisze:

"Nowy" Polski samochód za mniej niż 20tys. zł.

http://moto.onet.pl/aktualnosci/qcyk-polskie-auto-za-18-tys-zl/4pctk

OsobiĹ›cie przejechałem Seicento może ze 3-4 kilometry, łÄ…cznie jako
kierowca i pasażer, wiÄ™c nie mam rozeznania w tym samochodzie.
Ale jak myĹ›licie, bÄ™dzie to hit czy raczej niewypał.

1 kwietnia, to myślimy.

--
anacron
Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/
Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

3 Data: Kwiecien 02 2014 00:37:46
Temat: Re: QCYK - nowe Seicento
Autor: nadir 

1 kwietnia, to myślimy.

Już drugi. ;)

4 Data: Kwiecien 01 2014 22:17:19
Temat: Re: QCYK - nowe Seicento
Autor: AZ 

On 2014-04-01, nadir  wrote:

"Nowy" Polski samochód za mniej niż 20tys. zł.

http://moto.onet.pl/aktualnosci/qcyk-polskie-auto-za-18-tys-zl/4pctk

OsobiĹ›cie przejechałem Seicento może ze 3-4 kilometry, łÄ…cznie jako
kierowca i pasażer, wiÄ™c nie mam rozeznania w tym samochodzie.
Ale jak myĹ›licie, bÄ™dzie to hit czy raczej niewypał.

Troche sie spozniles bo juz po 1.04. Jezeli chcesz sie posmiac to
poszukaj newsow o nowej Syrenie albo Arrinerze ;-)

--
Artur
ZZR 1200

5 Data: Kwiecien 02 2014 00:43:04
Temat: Re: QCYK - nowe Seicento
Autor: nadir 

Troche sie spozniles bo juz po 1.04. Jezeli chcesz sie posmiac to
poszukaj newsow o nowej Syrenie albo Arrinerze ;-)

Te Syreny i Husarie, to nie samochody dla ludzi, jak wyjdÄ… nawet poza koncepcje, to i tak mało kto to kupi.
Ale komentarze internautów pod artykułem z kucykiem bezcenne.

6 Data: Kwiecien 01 2014 23:04:10
Temat: Re: QCYK - nowe Seicento
Autor: AZ 

On 2014-04-01, nadir  wrote:

Troche sie spozniles bo juz po 1.04. Jezeli chcesz sie posmiac to
poszukaj newsow o nowej Syrenie albo Arrinerze ;-)

Te Syreny i Husarie, to nie samochody dla ludzi, jak wyjdÄ… nawet poza
koncepcje, to i tak mało kto to kupi.

Przeciez to tylko szukanie bardzo naiwnego inwestora ktory nie ma co zrobic
z kasa. Pytanie, czy w Polsce sa tacy naiwniacy ktorzy sa w stanie dac
komus kase po okazaniu paru zenujacej jakosci renderow?

No i nie mow, ze uwierzyles iz grupka kilku studentow jest w stanie
zaprojektowac i zbudowac samochod od podstaw? Do tego trzeba ogromne
doswiadczenia, jeszcze wiekszego zaplecza i naprawde sporo kasy.

--
Artur
ZZR 1200

7 Data: Kwiecien 01 2014 23:11:51
Temat: Re: QCYK - nowe Seicento
Autor: AZ 

On 2014-04-01, AZ  wrote:

On 2014-04-01, nadir  wrote:
Troche sie spozniles bo juz po 1.04. Jezeli chcesz sie posmiac to
poszukaj newsow o nowej Syrenie albo Arrinerze ;-)

Te Syreny i Husarie, to nie samochody dla ludzi, jak wyjdÄ… nawet poza
koncepcje, to i tak mało kto to kupi.

Przeciez to tylko szukanie bardzo naiwnego inwestora ktory nie ma co zrobic
z kasa. Pytanie, czy w Polsce sa tacy naiwniacy ktorzy sa w stanie dac
komus kase po okazaniu paru zenujacej jakosci renderow?

Przepraszam, pominalem jednego z inwestorow. Jednak znalazl sie taki jeden:
-- -
Dofinansowanie z Narodowego Centrum BadaĹ„ i Rozwoju pomoże w powstaniu m.in.
innowacyjnej elektrowni wiatrowej, która umożliwi uzyskanie wysokiej
efektywności przy niskich prędkościach wiatru, wypracowaniu nowych
technologii produkcji Ĺ›wiatłowodów, a także w reaktywowaniu od podstaw
nowej wersji kultowego polskiego samochodu „Syrenka”.
-- -

Dostali na to 4,5 mln PLN.

--
Artur
ZZR 1200

8 Data: Kwiecien 02 2014 01:54:11
Temat: Re: QCYK - nowe Seicento
Autor: nadir 

Dofinansowanie z Narodowego Centrum BadaĹ„ i Rozwoju pomoże w powstaniu m.in.
innowacyjnej elektrowni wiatrowej, która umożliwi uzyskanie wysokiej
efektywności przy niskich prędkościach wiatru, wypracowaniu nowych
technologii produkcji Ĺ›wiatłowodów, a także w reaktywowaniu od podstaw
nowej wersji kultowego polskiego samochodu „Syrenka”.
-- -

Dostali na to 4,5 mln PLN.

Jak tymi Ĺ›wiatłowodami przeĹ›lÄ… prÄ…d z niskoobrotowych wiatraków do zasilania akumulatorów trakcyjnych Syrenki, która bÄ™dzie rozwijała prÄ™dkoĹ›ci 250km/h i miała przy tym zasiÄ™g 500km, to bÄ™dzie wielki kult.
Na razie to oni raczej topiÄ… te pieniÄ…dze.
:D

9 Data: Kwiecien 02 2014 01:47:34
Temat: Re: QCYK - nowe Seicento
Autor: nadir 

Przeciez to tylko szukanie bardzo naiwnego inwestora ktory nie ma co zrobic
z kasa. Pytanie, czy w Polsce sa tacy naiwniacy ktorzy sa w stanie dac
komus kase po okazaniu paru zenujacej jakosci renderow?

Różnego rodzaju TRV-y czy Zondy też pewnie tak zaczynały. Jak nie znajdÄ… naiwnych w kraju to może za granicÄ… siÄ™ coĹ› znajdzie. SÄ… ludzie, którzy za niszowy samochód czy jacht oddali by ostatniego iPhona.
Mnie tam ani grzeje ani ziÄ™bi ta Syrena czy Husarz, ani to mój budżet ani rodzaj samochodów, które mnie ekscytujÄ… ale niech próbujÄ…, a nuż im siÄ™ uda.

No i nie mow, ze uwierzyles iz grupka kilku studentow jest w stanie
zaprojektowac i zbudowac samochod od podstaw? Do tego trzeba ogromne
doswiadczenia, jeszcze wiekszego zaplecza i naprawde sporo kasy.

Bez przesady, pierwsze samochody to budowali przeważnie kowale, czÄ™sto w pojedynkÄ™. O nich też mówiono, że porywajÄ… siÄ™ z maczetÄ… na SłoĹ„ce.
DziĹ› nie trzeba fabryki jak na Ĺ»eraniu żeby skonstruować i wybudować samochód, całe podzespoły można kupić od podwykonawców i tylko składać.
Do niedawna jakaĹ› manufaktura klapała Honkery, może jeszcze to robiÄ…? Choć to faktycznie prosta konstrukcja i specjalnie rozbudowanej linii produkcyjnej nie potrzeba.

10 Data: Kwiecien 01 2014 16:53:45
Temat: Re: QCYK - nowe Seicento
Autor:

W dniu ¶roda, 2 kwietnia 2014 01:47:34 UTC+2 użytkownik nadir napisał:

> Przeciez to tylko szukanie bardzo naiwnego inwestora ktory nie ma co zrobic

> z kasa. Pytanie, czy w Polsce sa tacy naiwniacy ktorzy sa w stanie dac

> komus kase po okazaniu paru zenujacej jakosci renderow?



Różnego rodzaju TRV-y czy Zondy też pewnie tak zaczynały. Jak nie znajd±

naiwnych w kraju to może za granic± się co¶ znajdzie. S± ludzie, którzy

za niszowy samochód czy jacht oddali by ostatniego iPhona.

Mnie tam ani grzeje ani ziębi ta Syrena czy Husarz, ani to mój budżet

ani rodzaj samochodów, które mnie ekscytuj± ale niech próbuj±, a nuż im

się uda.



> No i nie mow, ze uwierzyles iz grupka kilku studentow jest w stanie

> zaprojektowac i zbudowac samochod od podstaw? Do tego trzeba ogromne

> doswiadczenia, jeszcze wiekszego zaplecza i naprawde sporo kasy.



Bez przesady, pierwsze samochody to budowali przeważnie kowale, często w

pojedynkę. O nich też mówiono, że porywaj± się z maczet± na Słońce.

Dzi¶ nie trzeba fabryki jak na Żeraniu żeby skonstruować i wybudować

samochód, całe podzespoły można kupić od podwykonawców i tylko składać.

Do niedawna jaka¶ manufaktura klapała Honkery, może jeszcze to robi±?

Choć to faktycznie prosta konstrukcja i specjalnie rozbudowanej linii

produkcyjnej nie potrzeba.

A Żerań to nie kupował od podwykonawców? Silniki, sprzęgła, alternatory, skrzynie biegów, radia itd były robione w wszędzie tylko nie na Żeraniu. Wi±zki przeł±czniki zespolone montowali na przykład więĽniowie w celach. Na Żeraniu tylko blachy tłoczyli i do kupy zgrzewali. Malowali to potem i montowali to co kooperacja zrobiła. Tak działa przemysł motoryzacyjny odk±d masowo zaczęto produkować samochody.

QCYK - nowe Seicento



Grupy dyskusyjne