Grupy dyskusyjne »
QCYK - nowe Seicento
QCYK - nowe Seicento
1 | Data: Kwiecien 02 2014 00:10:37 |
Temat: QCYK - nowe Seicento | |
Autor: nadir | "Nowy" Polski samochód za mniej niż 20tys. zł. 2 |
Data: Kwiecien 02 2014 00:16:42 | Temat: Re: QCYK - nowe Seicento | Autor: anacron | W dniu 02.04.2014 00:10, nadir pisze: "Nowy" Polski samochód za mniej niż 20tys. zł. 1 kwietnia, to myĹ›limy. -- anacron Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-zaba/ Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza 3 |
Data: Kwiecien 02 2014 00:37:46 | Temat: Re: QCYK - nowe Seicento | Autor: nadir | 1 kwietnia, to myĹ›limy. Już drugi. ;) 4 |
Data: Kwiecien 01 2014 22:17:19 | Temat: Re: QCYK - nowe Seicento | Autor: AZ | On 2014-04-01, nadir wrote: "Nowy" Polski samochód za mniej niż 20tys. zł.Troche sie spozniles bo juz po 1.04. Jezeli chcesz sie posmiac to poszukaj newsow o nowej Syrenie albo Arrinerze ;-) -- Artur ZZR 1200 5 |
Data: Kwiecien 02 2014 00:43:04 | Temat: Re: QCYK - nowe Seicento | Autor: nadir | Troche sie spozniles bo juz po 1.04. Jezeli chcesz sie posmiac to Te Syreny i Husarie, to nie samochody dla ludzi, jak wyjdÄ… nawet poza koncepcje, to i tak mało kto to kupi. Ale komentarze internautów pod artykułem z kucykiem bezcenne. 6 |
Data: Kwiecien 01 2014 23:04:10 | Temat: Re: QCYK - nowe Seicento | Autor: AZ | On 2014-04-01, nadir wrote: Przeciez to tylko szukanie bardzo naiwnego inwestora ktory nie ma co zrobicTroche sie spozniles bo juz po 1.04. Jezeli chcesz sie posmiac to z kasa. Pytanie, czy w Polsce sa tacy naiwniacy ktorzy sa w stanie dac komus kase po okazaniu paru zenujacej jakosci renderow? No i nie mow, ze uwierzyles iz grupka kilku studentow jest w stanie zaprojektowac i zbudowac samochod od podstaw? Do tego trzeba ogromne doswiadczenia, jeszcze wiekszego zaplecza i naprawde sporo kasy. -- Artur ZZR 1200 7 |
Data: Kwiecien 01 2014 23:11:51 | Temat: Re: QCYK - nowe Seicento | Autor: AZ | On 2014-04-01, AZ wrote: On 2014-04-01, nadir wrote:Przepraszam, pominalem jednego z inwestorow. Jednak znalazl sie taki jeden: -- - Dofinansowanie z Narodowego Centrum BadaĹ„ i Rozwoju pomoże w powstaniu m.in. innowacyjnej elektrowni wiatrowej, która umożliwi uzyskanie wysokiej efektywnoĹ›ci przy niskich prÄ™dkoĹ›ciach wiatru, wypracowaniu nowych technologii produkcji Ĺ›wiatłowodów, a także w reaktywowaniu od podstaw nowej wersji kultowego polskiego samochodu „Syrenka”. -- - Dostali na to 4,5 mln PLN. -- Artur ZZR 1200 8 |
Data: Kwiecien 02 2014 01:54:11 | Temat: Re: QCYK - nowe Seicento | Autor: nadir | Dofinansowanie z Narodowego Centrum BadaĹ„ i Rozwoju pomoże w powstaniu m.in. Jak tymi Ĺ›wiatłowodami przeĹ›lÄ… prÄ…d z niskoobrotowych wiatraków do zasilania akumulatorów trakcyjnych Syrenki, która bÄ™dzie rozwijała prÄ™dkoĹ›ci 250km/h i miała przy tym zasiÄ™g 500km, to bÄ™dzie wielki kult. Na razie to oni raczej topiÄ… te pieniÄ…dze. :D 9 |
Data: Kwiecien 02 2014 01:47:34 | Temat: Re: QCYK - nowe Seicento | Autor: nadir | Przeciez to tylko szukanie bardzo naiwnego inwestora ktory nie ma co zrobic Różnego rodzaju TRV-y czy Zondy też pewnie tak zaczynały. Jak nie znajdÄ… naiwnych w kraju to może za granicÄ… siÄ™ coĹ› znajdzie. SÄ… ludzie, którzy za niszowy samochód czy jacht oddali by ostatniego iPhona. Mnie tam ani grzeje ani ziÄ™bi ta Syrena czy Husarz, ani to mój budżet ani rodzaj samochodów, które mnie ekscytujÄ… ale niech próbujÄ…, a nuż im siÄ™ uda. No i nie mow, ze uwierzyles iz grupka kilku studentow jest w stanie Bez przesady, pierwsze samochody to budowali przeważnie kowale, czÄ™sto w pojedynkÄ™. O nich też mówiono, że porywajÄ… siÄ™ z maczetÄ… na SłoĹ„ce. DziĹ› nie trzeba fabryki jak na Ĺ»eraniu żeby skonstruować i wybudować samochód, całe podzespoły można kupić od podwykonawców i tylko składać. Do niedawna jakaĹ› manufaktura klapała Honkery, może jeszcze to robiÄ…? Choć to faktycznie prosta konstrukcja i specjalnie rozbudowanej linii produkcyjnej nie potrzeba. 10 |
Data: Kwiecien 01 2014 16:53:45 | Temat: Re: QCYK - nowe Seicento | Autor: | W dniu ¶roda, 2 kwietnia 2014 01:47:34 UTC+2 użytkownik nadir napisał: > Przeciez to tylko szukanie bardzo naiwnego inwestora ktory nie ma co zrobic A Żerań to nie kupował od podwykonawców? Silniki, sprzęgła, alternatory, skrzynie biegów, radia itd były robione w wszędzie tylko nie na Żeraniu. Wi±zki przeł±czniki zespolone montowali na przykład więĽniowie w celach. Na Żeraniu tylko blachy tłoczyli i do kupy zgrzewali. Malowali to potem i montowali to co kooperacja zrobiła. Tak działa przemysł motoryzacyjny odk±d masowo zaczęto produkować samochody. |
QCYK - nowe Seicento
Newsletter
Galerie zdjęć