R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
1 | Data: Grudzien 26 2011 01:30:49 |
Temat: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | |
Autor: rightbent80 | WItam, chciałbym poznać za i przeciw R1 i GSXR w jeździe poza torem - 2 |
Data: Grudzien 26 2011 12:41:38 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | Autor: AZ | On 2011-12-26, rightbent80 wrote: WItam, chciałbym poznaÄ za i przeciw R1 i GSXR w jeździe poza torem -Poza torem to wazna jest estetyka na ktora plec piekna mocno zwraca uwage. Trzeba by zrobic ankiete w jakiejs galerii handlowej czy pod innym Mc-kiem. -- Artur ZZR 1200 3 |
Data: Grudzien 27 2011 08:52:53 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | Autor: Kamil Nowak 'Amil' | rightbent80 napisał(a): WItam, chciałbym poznać za i przeciw R1 i GSXR w jeździe poza torem - R1 sa wolne i nie hamuja. Byle babcia szybciej przechodzi przez ulice. -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf 4 |
Data: Grudzien 27 2011 10:32:43 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | Autor: Hinek | Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" napisał Znaczy się - zdąży uciec? Pozdr -- Hinek 5 |
Data: Grudzien 27 2011 09:44:43 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | Autor: AZ | On 2011-12-27, Kamil Nowak 'Amil' wrote: Chyba, ze jest to najlepiej doinwestowana i najpiekniejsza R! w Polsce.WItam, chciałbym poznaÄ za i przeciw R1 i GSXR w jeździe poza torem - Przed nia babcie nie daja rady uciec :-( -- Artur ZZR 1200 6 |
Data: Grudzien 27 2011 11:57:29 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | Autor: marider | Widac ze gosc ma nieduze pojecie o R1 i GSXR a Wy sie nabijacie jak zwykle ;P Szybciej sie konkretow dowie jak poszpera w google niz tu zadajac proste pytanie. On 2011-12-27, Kamil Nowak wrote: Chyba nie bardzo. Odbila sie baba z wlasnej glupoty i bedziecie o tym majaczyc jak o bankomacie Wieslawa przez nastepna dekade. Na zdrowie ;) Chyba, ze jest to najlepiej doinwestowana i najpiekniejsza R! w Polsce. Masz racje AZ- doinwestowana jest na pewno ale czy najpiekniejsza to nie wiem, inni osadza. Na razie nie widzialem w Polszy zadnej bardziej wypieszczonej albo zwyczajnie tu nie ma takich egzemplarzy a golasy ktore sa, to w 3/4 sciagniety i sklepany zlom glownie z USA czy wykopane z innych zlomowisk. Sami dokladnie wiecie co za kwiatki lataja po rynku i po drogach a jesli nie, to Wam wspolczuje :) Tu jest troche fotek kumpla dla ciekawskich: http://tinyurl.com/cxnh4np Przed nia babcie nie daja rady uciec :-( Teraz ma juz sw. spokoj, odbila sobie za to na moim zdrowiu i kieszeni - operacje w tym popapranym kraju zalatwilem po znajomosci bo bym czekal do 2015 proszac łaski. A stara lezy 1,5m pod ziemia i sie przewraca na boki ze smiechu. Pzdr PS: ostatnio kupilem Ohlinsa, zmienilem felgi, dorzucilem sety Gillesa + 3/4 Akrapovica, tj. tlumiki i y-pipe (Santa sie spisal w tym roku ;)). -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki Jog RR 50 LC (Lorenzo) 7 |
Data: Grudzien 27 2011 11:00:27 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | Autor: AZ | On 2011-12-27, marider wrote: Daj znac na wiosne jakie czasy wykrecasz :-) -- Artur ZZR 1200 8 |
Data: Grudzien 27 2011 11:06:02 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | Autor: AZ | On 2011-12-27, marider wrote: https://profiles.google.com/111554777461761137271/photos/5662623262999509201/5662624044104643602 Zamknales ogranicznik? Szacun! -- Artur 9 |
Data: Grudzien 27 2011 16:34:56 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | Autor: marider | W dniu 2011-12-27 10:44, AZ pisze: Chyba, ze jest to najlepiej doinwestowana > No sorry, dzis na Allegro trafil lepszy zestaw zawieszen (bo ja nie mam pelnych wkladow ani TTX'a) ale nikt mi nie wmowi ze sobie to gosc kupil na warszawskie ulice lacznie z pelnym ukladem ;^) http://otomoto.pl/yamaha-r1-poland-position-M3000285.html i najpiekniejsza R! w Polsce. No ta to na pewno nie :) Pzdr -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki Jog RR 50 LC (Lorenzo) 10 |
Data: Grudzien 27 2011 17:45:32 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | Autor: AZ | On 2011-12-27, marider wrote: No a Ty kupiles na Bialostockie ulice i na babcie i co za roznica? -- Artur ZZR 1200 11 |
Data: Grudzien 27 2011 21:30:23 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | Autor: marider | W dniu 2011-12-27 18:45, AZ pisze: On 2011-12-27, wrote: Tak na szybkiego? To jakies 20 tys zl w w/w nowym wyposazeniu po cenach w Polszy, ale ja po torach nie latam i nie mieszkam we Wawie ;) Pzdr -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki Jog RR 50 LC (Lorenzo) 12 |
Data: Grudzien 27 2011 20:35:13 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | Autor: AZ | On 2011-12-27, marider wrote: No my juz tu wiemy, ze mozna i tuningowac motocykl po to by mu pozniejNo a Ty kupiles na Bialostockie ulice i na babcie i co za roznica? robic zdjecia z psem na parkingu pod Oszou. -- Artur ZZR 1200 13 |
Data: Grudzien 27 2011 21:44:11 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | Autor: marider | W dniu 2011-12-27 21:35, AZ pisze: On 2011-12-27, wrote: Zes pojechal ale nie zgadles. To do kalendarza 2012 - Shetland sheepdog ;) Pzdr PS: Na K8 tak fajnie sie nie prezentowal hehe... -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki Jog RR 50 LC (Lorenzo) 14 |
Data: Grudzien 27 2011 22:23:16 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | Autor: Monster | W dniu 2011-12-27 16:34, marider pisze: W dniu 2011-12-27 10:44, AZ pisze:Kurde nie mogÄ zakumaÄ,do lansu to jakoĹ nie ta marka,jedyna zaleta to nazwa krótka,łatwa do zapamiÄtania:-P Ile by w to nie wpakowaÄ kasy to dalej zwykły przecinak,po dwóch latach mocno przeterminowany,nie lepiej coĹ ponadczasowego,MV czy 916/1098? -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem 15 |
Data: Grudzien 27 2011 22:56:37 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | Autor: marider | W dniu 2011-12-27 22:23, Monster pisze: Ile by w to nie wpakowaÄ kasy to dalej zwykły przecinak,po dwóch latach Wloszczyzna to tylko do zupy albo dla napalenca-amatora (pomijajac serwis w Polszy). Ale mozna z HDczopka zrobic choinke, tam to dopiero cuda niewidy, prawda? ;) Pzdr -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki Jog RR 50 LC (Lorenzo) 16 |
Data: Grudzien 28 2011 00:18:47 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | Autor: Monster | On 27 Gru, 22:56, marider wrote: Wloszczyzna to tylko do zupy albo dla napalenca-amatora (pomijajac Z tą zupą nie tak źle,z serwisem już nie jest ciężko. Z HD dopiero jest zabawa,pół moto do wymiany żeby się dało na lawetę wjechać:-) Tomek 17 |
Data: Grudzien 28 2011 20:13:26 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | Autor: jeDrASS | On 2011-12-28 09:18, Monster wrote: Z tą zupą nie tak źle,z serwisem już nie jest ciężko. wygląda na to że poprzednik to na włochu nie jechał ani nie zna własciciela jakiegoś.. Mozna się przychrzaniać, ale mają swój urok. A jakością detali wbijają w ziemię wiekszośc konkurencji. Niestety serwis jest trudniejszy, szczególnie Aprilki, kosztowne części i mało fachowców radzących sobie w temacie. -- jeDrASS plus naga włoszka 18 |
Data: Grudzien 28 2011 20:51:11 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | Autor: Monster | W dniu 2011-12-28 20:13, jeDrASS pisze: On 2011-12-28 09:18, Monster wrote:ja czy przedpoprzednik?:-)Jezdziłem długo i jeszcze w przyszłości zamierzam,detale to jest to,moto ma się przede wszystkim podobać,no i po co mam dokładać Ohlinsa jak fabryka sama dała:-) Części zazwyczaj za granicą kupowałem,połowę taniej. -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem 19 |
Data: Grudzien 28 2011 21:10:55 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | Autor: AZ | On 2011-12-28, Monster wrote: Cos Ci sie pozajaczkowalo. Moto ma zapierdalac, przede wszystkim. -- Artur ZZR 1200 20 |
Data: Grudzien 28 2011 22:30:19 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | Autor: Monster | W dniu 2011-12-28 22:10, AZ pisze: On 2011-12-28, wrote:to też,ale lubiÄ mieÄ motocykle które jakoĹ wyglÄ dajÄ . -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem 21 |
Data: Grudzien 28 2011 23:16:16 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | Autor: jeDrASS | On 2011-12-28 22:30, Monster wrote: to też,ale lubiÄ mieÄ motocykle które jakoĹ wyglÄ dajÄ . jadzie.. wyglÄ da.. i ma to coĹ :-D jakoĹ włosi potrafiÄ to wszystko połÄ czyÄ.. choÄ nie zawsze ;-) -- jeDrASS 22 |
Data: Grudzien 28 2011 23:12:43 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | Autor: jeDrASS | On 2011-12-28 20:51, Monster wrote: ja czy przedpoprzednik?:-)Jezdziłem długo i jeszcze w przyszłości Twój poprzednik.. :-) -- jeDrASS 23 |
Data: Grudzien 28 2011 21:09:54 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | Autor: AZ | On 2011-12-28, jeDrASS wrote: Ja nie jezdzilem ale widzialem dwa dukaty na Nowodworze! W jednym urwala sie tylna zebatka a drugi zaczal dymic jak radziecka dwusuwowa lokomotywa. -- Artur ZZR 1200 24 |
Data: Grudzien 28 2011 22:25:55 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | Autor: Monster | W dniu 2011-12-28 22:09, AZ pisze: Ja nie jezdzilem ale widzialem dwa dukaty na Nowodworze! W jednym urwalaBo to jeden goć obydwa popsuł:-P -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem 25 |
Data: Grudzien 28 2011 21:28:51 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | Autor: AZ | On 2011-12-28, Monster wrote: Moze w salonie nie zauwazyl ze to jest Kolumn/McD werszyn?Ja nie jezdzilem ale widzialem dwa dukaty na Nowodworze! W jednym urwalaBo to jeden goć obydwa popsuł:-P -- Artur ZZR 1200 26 |
Data: Grudzien 29 2011 21:52:57 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | Autor: MichaĹ V-R | W dniu 2011-12-28 22:25, Monster pisze: Bo to jeden goć obydwa popsuł:-P Fakt, kondrat nie oszedza moto, ale jakos jego poprzednie wytrzymywaly, kawa Z1000 zrobil paredziesiat kkm i nic sie nie stalo, wczesniej mial jache, tez dawala rade, dukaty juz nie bardzo -- Pozdrawiam Michal V-R gg 9409047 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- 27 |
Data: Grudzien 29 2011 21:51:23 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | Autor: MichaĹ V-R | W dniu 2011-12-28 22:09, AZ pisze: Ja nie jezdzilem ale widzialem dwa dukaty na Nowodworze! W jednym urwalaw tym pierwszym, nie urwala, tylko cale kolo rozjebalo, gdzie siabierak znajduje, a pozniej skrzynia w nim padla -- Pozdrawiam Michal V-R gg 9409047 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- 28 |
Data: Grudzien 28 2011 23:27:38 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | Autor: marider | W dniu 2011-12-28 20:13, jeDrASS pisze: On 2011-12-28 09:18, Monster wrote: Niestety zna jedna pechowa 999 kulegi i dlatego trzyma sie od tego g... z daleka :] Predzej bym kupil HD czopa niz Wlocha. Pzdr -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki Jog RR 50 LC (Lorenzo) 29 |
Data: Grudzien 29 2011 09:38:48 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | Autor: Nikanor | Dnia 28-12-2011 o 23:27:38 marider napisał(a): Niestety zna jedna pechowa 999 kulegi i dlatego trzyma sie od tego g.... z daleka :] Predzej bym kupil HD czopa niz Wlocha. Right. Z kulturÄ motoryzacyjnÄ to Włosi daleko za Murzynami. Czego siÄ nie tknÄli to spieprzyli, makaroniarze: Bugatti, Ferrari, Lamborghini, Ducati, Agusta, Vespa, Eurofighter, Pendolino... itd, itp. W życiu bym nie kupił. A nie, cholera. Kupiłem. Ale na szczÄĹcie Huska już jest niemiecka, to można. -- Nikanor [TE630, SH300, DR350] 30 |
Data: Grudzien 29 2011 09:51:32 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | Autor: Monster | W dniu 2011-12-29 09:38, Nikanor pisze: Right. Z kulturÄ motoryzacyjnÄ to Włosi daleko za Murzynami. Czego siÄNa połowÄ twojej listy mało kogo staÄ,ale fakt sprzÄt do drażnienia sÄ siadów. Vespa?pół Ĺwiata na tym jezdzi.
Co za róznica i tak wszystko składane na Tajwanie -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem 31 |
Data: Grudzien 30 2011 11:27:11 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | Autor: Hinek | Użytkownik "Nikanor" napisał Nawet pizze paskudnÄ robiÄ :] Pozdr -- Hinek 32 |
Data: Grudzien 30 2011 16:22:03 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | Autor: Tytus z domQ | Siemka 33 |
Data: Grudzien 30 2011 22:55:26 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | Autor: Nikanor | Dnia 30-12-2011 o 16:22:03 Tytus z domQ napisał(a): Siemka Helo. Pupa nie boli? :) Bo widziałem jak ironia wyskakuje z krzaków po twoim poĹcie :) duszy inzynierow makaroniarze to nie maja...za to ich biura projektowe tworza najpiekniejsze karoserie Karoserie też. Bo to nie karoserie Ferrari dojechały na 3. miejscu w F1 w zeszłym roku. JeĹli oni nie majÄ duszy inżynierów, to nie wiem kto ma. Ci makaroniarze, których ja spotkałem to mieli serio pierdolca na punkcie wszelkich rzeczy warczÄ cych. Z resztÄ popatrz ile oni tego robiÄ : samoloty, pociÄ gi, samochody, motocykle, do tego potÄżny rynek dostawców: Termignoni, LeoVince, Brembo, Magneti Marelli etc. A Agusta to nie tylko MVAgusta ale także AgustaWestland. Ĺmigłowce robiÄ . Cała ta włoska Finmeccanica to przemysł lotniczy i to potÄżny. -- Nikanor 34 |
Data: Grudzien 30 2011 22:10:19 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | Autor: zefir | W dniu 2011-12-29 09:38, Nikanor pisze: Dnia 28-12-2011 o 23:27:38 marider napisał(a): Bugatti to francuska marka. -- pzdr. zefir 35 |
Data: Grudzien 30 2011 23:02:25 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | Autor: Nikanor | Dnia 30-12-2011 o 22:10:19 zefir napisał(a): Right. Z kulturÄ motoryzacyjnÄ to Włosi daleko za Murzynami. Czego siÄ Fakt, ale Ettore Bugatti był Włochem. To już z resztÄ podwójna obraza: makaroniarz u żabojadów samochody robi. To nie ma prawa jeździÄ! -- Nikanor 36 |
Data: Grudzien 31 2011 10:38:41 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | Autor: Tytus z domQ | Siemka 37 |
Data: Grudzien 31 2011 12:35:13 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | Autor: zefir | W dniu 2011-12-31 10:38, Tytus z domQ pisze: Siemka Czy jeśli markę E.Wedel kupili Japończycy to jest ona już japońska czy jeszcze polska? -- pzdr. zefir 38 |
Data: Grudzien 31 2011 13:54:20 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT] | Autor: Kuczu | W dniu 2011-12-31 12:35, zefir pisze: W dniu 2011-12-31 10:38, Tytus z domQ pisze: Srau pies Wedla. Ale swiece Iskra sa japonskie !! -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X 39 |
Data: Grudzien 27 2011 12:11:24 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | Autor: Norbi | W dniu 2011-12-26 10:30, rightbent80 pisze: WItam, chciałbym poznać za i przeciw R1 i GSXR w jeździe poza torem - Standard - jak zwykle przy rozmowie o R1 schodzi na babcie :) Ogolnie - po roku 06 bardziej uniwersalny jest zdecydowanie gixer R1 nie posiada wcale dolu i pali jak glupia. Norbi BLACK XX'03 40 |
Data: Grudzien 27 2011 13:15:56 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | Autor: Arni | W dniu 27.12.2011 12:11, Norbi pisze: W dniu 2011-12-26 10:30, rightbent80 pisze: oj zmienia się. Juz nikt nie pyta czy to na pierwsze moto. -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat '99 Mazda 323F 2,0 DiTD 41 |
Data: Grudzien 27 2011 06:03:11 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | Autor: rightbent80 | motocykl może być albo za mocny albo za słaby, 42 |
Data: Grudzien 27 2011 14:12:29 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | Autor: AZ | On 2011-12-27, rightbent80 wrote: motocykl może byÄ albo za mocny albo za słaby,O ile przy takich mocach mozna mowic o jakichs problemach podjazdu pod gorke... No i pod gorke sie wjezdza momentem a nie konmi a konie to moment x obroty. -- Artur ZZR 1200 43 |
Data: Grudzien 27 2011 15:26:51 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | Autor: de Fresz | On 2011-12-27 15:12:29 +0100, AZ said: motocykl może być albo za mocny albo za słaby,O ile przy takich mocach mozna mowic o jakichs problemach podjazdu pod A to już zależy od górki. Może on chce brać udział w czymś takim: http://www.youtube.com/watch?v=-c_7fRq_19s&feature=related -- Pozdrawiam de Fresz 44 |
Data: Grudzien 27 2011 16:47:03 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | Autor: marider | W dniu 2011-12-27 15:03, rightbent80 pisze: motocykl może być albo za mocny albo za słaby, Albo tandetny. na kole r1 ma trochę ponad 130kucy a gixer trochę ponad 140KM, Dol mozna poprawic glupawa zmiana zebatek w najtanszej opcji za jakies 300zl wiec bierz to co bardziej wizualnie Ci sie podoba a reszte dopracujesz z czasem. Wszystko ma + i -. Porownaj tez serwis i koszty eksploatacyjne. http://www.factorypro.com/dyno/true1.html (wersje amerykanskie, europejskie daja lepsze wyniki). Poza tym i gixery i R1 maja swoje foruma wiec tam zapytaj o detale :) Pzdr -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki Jog RR 50 LC (Lorenzo) 45 |
Data: Grudzien 28 2011 10:44:47 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | Autor: ania |
Ogolnie - po roku 06 bardziej uniwersalny jest zdecydowanie gixer i drgania na kierownicy prostuja palce niektorym o litrowej suce nic nie mowie, bo mi sie nigdy nie podobala, wiec nawet nie testowalam -- ania 46 |
Data: Grudzien 28 2011 11:07:57 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | Autor: Norbi | W dniu 2011-12-28 10:44, ania pisze: o litrowej suce nic nie mowie, bo mi sie nigdy nie podobala, wiec nawet nie 750 lepsze - nieprawdaz ? :) Norbi BLACK XX'03 47 |
Data: Grudzien 28 2011 11:33:02 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | Autor: ania |
750 lepsze - nieprawdaz ? :) do miasta, czy na turystyka - bez dwoch zdan ale jednak litr to litr :-P i na razie nie zmieniam zdania, chociaz nowe 3/4 jest znowu calkiem calkiem -- ania 48 |
Data: Grudzien 29 2011 10:51:42 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | Autor: rightbent80 | Hej wracam z tym zagadnieniem, czy ktoś tutaj jeździł na R1 i GSX-R 49 |
Data: Grudzien 29 2011 21:48:09 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | Autor: marider | W dniu 2011-12-29 19:51, rightbent80 pisze: Hej wracam z tym zagadnieniem, czy ktoś tutaj jeździł na R1 i GSX-R Jezdzil. Na którym sie wygodniej siedzi, który jest zwinniejszy, ile pali r1 w K6 nie odpowiadal mi 0-1 gaz i reakcja na odkrecenie. To tyle ze starszych Suk, moze cos gildor lub tomek napisza lub dadza linka do opisow bo gixy mieli/maja. Tu masz moj i mojego kumpla wykres porownawczy z hamowni R1 vs K7 (oba po dodatkach): http://tinyurl.com/3yz37mw . R1 - dla mnie lepszy wyglad, hamulce, latwiej w zakretach, generalnie Yamaha i dluzszy serwis (generalnie antysuzukowy jestem bo za wiele padalcow widzialem ze znaczkiem "S"), spalanie srednio cos kolo 7 l/100km, po 180km zapalala mi sie rezerwa ale mialem kilka dodatkow - KN, pc3 i pelny uklad. Max cyferkami slabsza od GSXRa i wolniej sie wkreca na obroty ale jezdzilo mi sie i tak lepiej R1 (w sumie nieduzo bo zrobilem jakies 4 tys km jedynie zanim ja zabrali), a - zeby bylo dynamicznie to trzeba krecic powyzej 8 tys obr, nie meczy nadgarstkow ani plecow, przydaje sie wyzsza szyba, widocznosc do tylu OK. Zawiasy OK, na zegarach wszystko jasno i przejrzyscie poustawiane, sprzeglo lubi halasowac (zalezne jak wlasciciel dba o sprzeta a duzo dresow do gumowania je kupuje). K7 - nizszy i mniejszy niz r1, mniejsze spalanie (na objazdowce po poludniowe Europie zeszla na 4,5l/100km na trybie c z jazda w okolicach 100-120), na minus ciezki katalizator, podwojne tlumiki (choc i talk lepiej wygladaja niz te banany w k9), wyglad lipa no i kumpel 2 razy posadzil w tym g... panewki (raz niedopilnowal poziomu oleju i wystarczylo do zmielenia). Zrobil w tym sezonie 22 tys km. Poza tym K7 wykonanie ma tandetne - rozebranie tego z plastikow zeby nic nie polamac to sztuka, wszedzie jakies zatrzaski, wpinki, srynki, silnik pomagalem kumplowi wyjmowac z tego 2 razy (patrz walka). Twardo pracujacy silnik. Lusterka sa jakos wasko i malo widac z tylu, wezsze ma siedzenie kierowcy znaczy zbiornik bardziej sie w jaja wcina niz r1. Plus dla mnie byl taki ze nie grzal w dupe ani w prawa noge jak moja R1 i mial wyswietlacz biegow w standardzie. Mody A-B-C, dobrze sie latalo na B ale ja uzytkownik drogowy jestem a nie pilot oblatywacz. Tyle ze w/w masz o 2007. Nikt Ci nie powie jednoznacznie - kup to czy tamto bo to nie chleb zytni czy przenny za 3zl. Twoja kasa i Twoj wybor -im wiecej wiesz tym bardziej trafny-, grzeb w necie, czytaj, szukaj testow porownawczych itd a tu sie pochwal co nabyles :) BTW kazde moto mozna zarznac w kilka/nascie minut i to bez specjalnego wysilku. Rzeczy eksploatacyjne typu olej, opony, lancuch, klocki, zebatki itp. - ceny podobne a zuzycie gdzie szybciej to juz zalezy od Twojego stylu jazdy itd. Pzdr -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki Jog RR 50 LC (Lorenzo) 50 |
Data: Styczen 03 2012 11:19:52 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | Autor: rightbent80 | R1 - dla mnie lepszy wyglad, hamulce, latwiej w zakretach, generalnie marider, dzięki za info, dałeś sporo do myślenia, z wieloma sprawami sie zgadzam bo sam jeżdżę yamahą. Moja to już bryła gruzu, ale jest odporna na wszystko i w detalach jest jakość - plastiki, rollgaz, przełączniki, śrubki, dekle, rama, te sprawy, to wszysto jest w zajefajnej jakośći i generalnie sercem jestem z jamą. Tylko że teraz tak - odnośnie Gixxa: -ma ważny do jazdy poza torem dół, - wszędzie jest ich pełno i łatwiej jest kupić coś w niższym pułapie cenowym, albo w ogóle coś - mają pękatą ramę i zajebiste chłodnice i mimo że napisałeś że są niższe to wdają sie sporo szersze i raczej jednak większe. - są mimo to faktycznie lżejsze, ale akurat to ma teraz mniejsze znaczenie, to klasa jednak jednych z najlżejszych motocykli. Ponieważ mój moto jakoś tak często sie niespodziewanie wywraca, kominy Gixa bardzo mię irytują, jak potężne osłony sie na to zakłada? R1 sprawia wrażenie smukłej i zwinnej co też jest dobre. Wybór jest. 51 |
Data: Styczen 04 2012 01:11:57 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | Autor: marider | W dniu 2012-01-03 20:19, rightbent80 pisze: marider, dzięki za info, dałeś sporo do myślenia, z wieloma sprawami To wez Gixa (tylko dobrze rame obadaj ;) ), najwyzej go sprzedasz jak Ci nie podpasuje :) Albo w R1 wymien zebatki na -1/+2 (najtanszy mod i jeden z lepszych) i nie bedziesz narzekal na az taki brak dolu ;) Pzdr -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki Jog RR 50 LC (Lorenzo) 52 |
Data: Grudzien 30 2011 20:29:23 | Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw | Autor: Songoku | W dniu 2011-12-29 19:51, rightbent80 pisze: PodkreĹlam ze PrzesÄ dny jesteĹ? Czy podÄ żasz za obiegowymi opiniami..? -- _______ Songoku 2011 ZX10R ABS Power is black |