Grupy dyskusyjne   »   R1 i GSX-R 1000 za i przeciw

R1 i GSX-R 1000 za i przeciw



1 Data: Grudzien 26 2011 01:30:49
Temat: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
Autor: rightbent80 

WItam, chciałbym poznać za i przeciw R1 i GSXR w jeździe poza torem -
modele mniej więcej od 2006 roku?



2 Data: Grudzien 26 2011 12:41:38
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
Autor: AZ 

On 2011-12-26, rightbent80  wrote:

WItam, chciałbym poznać za i przeciw R1 i GSXR w jeździe poza torem -
modele mniej więcej od 2006 roku?

Poza torem to wazna jest estetyka na ktora plec piekna mocno zwraca uwage.
Trzeba by zrobic ankiete w jakiejs galerii handlowej czy pod innym
Mc-kiem.

--
Artur
ZZR 1200

3 Data: Grudzien 27 2011 08:52:53
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
Autor: Kamil Nowak 'Amil' 

rightbent80 napisał(a):

WItam, chciałbym poznać za i przeciw R1 i GSXR w jeździe poza torem -
modele mniej więcej od 2006 roku?

R1 sa wolne i nie hamuja. Byle babcia szybciej przechodzi przez ulice.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf

4 Data: Grudzien 27 2011 10:32:43
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
Autor: Hinek 

Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'"  napisał



Byle babcia szybciej przechodzi przez ulice.


Znaczy się - zdąży uciec?
Pozdr

--
Hinek

5 Data: Grudzien 27 2011 09:44:43
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
Autor: AZ 

On 2011-12-27, Kamil Nowak 'Amil'  wrote:

WItam, chciałbym poznać za i przeciw R1 i GSXR w jeździe poza torem -
modele mniej więcej od 2006 roku?

R1 sa wolne i nie hamuja. Byle babcia szybciej przechodzi przez ulice.

Chyba, ze jest to najlepiej doinwestowana i najpiekniejsza R! w Polsce.
Przed nia babcie nie daja rady uciec :-(

--
Artur
ZZR 1200

6 Data: Grudzien 27 2011 11:57:29
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
Autor: marider 

Widac ze gosc ma nieduze pojecie o R1 i GSXR a Wy sie nabijacie jak zwykle ;P Szybciej sie konkretow dowie jak poszpera w google niz tu zadajac proste pytanie.

W dniu 2011-12-27 10:44, AZ pisze:

On 2011-12-27, Kamil Nowak   wrote:
WItam, chciałbym poznać za i przeciw R1 i GSXR w jeździe poza torem -
modele mniej więcej od 2006 roku?

R1 sa wolne i nie hamuja. Byle babcia szybciej przechodzi przez ulice.

Chyba nie bardzo. Odbila sie baba z wlasnej glupoty i bedziecie o tym majaczyc jak o bankomacie Wieslawa przez nastepna dekade. Na zdrowie ;)

Chyba, ze jest to najlepiej doinwestowana i najpiekniejsza R! w Polsce.

Masz racje AZ- doinwestowana jest na pewno ale czy najpiekniejsza to nie wiem, inni osadza. Na razie nie widzialem w Polszy zadnej bardziej wypieszczonej albo zwyczajnie tu nie ma takich egzemplarzy a golasy ktore sa, to w 3/4 sciagniety i sklepany zlom glownie z USA czy wykopane z innych zlomowisk. Sami dokladnie wiecie co za kwiatki lataja po rynku i po drogach a jesli nie, to Wam wspolczuje :)

Tu jest troche fotek kumpla dla ciekawskich: http://tinyurl.com/cxnh4np

Przed nia babcie nie daja rady uciec :-(

Teraz ma juz sw. spokoj, odbila sobie za to na moim zdrowiu i kieszeni - operacje w tym popapranym kraju zalatwilem po znajomosci bo bym czekal do 2015 proszac łaski. A stara lezy 1,5m pod ziemia i sie przewraca na boki ze smiechu.


Pzdr
PS: ostatnio kupilem Ohlinsa, zmienilem felgi, dorzucilem sety Gillesa + 3/4 Akrapovica, tj. tlumiki i y-pipe (Santa sie spisal w tym roku ;)).
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Jog RR 50 LC (Lorenzo)

7 Data: Grudzien 27 2011 11:00:27
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
Autor: AZ 

On 2011-12-27, marider  wrote:


Pzdr
PS: ostatnio kupilem Ohlinsa, zmienilem felgi, dorzucilem sety Gillesa +
3/4 Akrapovica, tj. tlumiki i y-pipe (Santa sie spisal w tym roku ;)).

Daj znac na wiosne jakie czasy wykrecasz :-)

--
Artur
ZZR 1200

8 Data: Grudzien 27 2011 11:06:02
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
Autor: AZ 

On 2011-12-27, marider  wrote:


Tu jest troche fotek kumpla dla ciekawskich: http://tinyurl.com/cxnh4np

https://profiles.google.com/111554777461761137271/photos/5662623262999509201/5662624044104643602

Zamknales ogranicznik? Szacun!

--
Artur

9 Data: Grudzien 27 2011 16:34:56
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
Autor: marider 

W dniu 2011-12-27 10:44, AZ pisze:

Chyba, ze jest to najlepiej doinwestowana >

No sorry, dzis na Allegro trafil lepszy zestaw zawieszen (bo ja nie mam pelnych wkladow ani TTX'a) ale nikt mi nie wmowi ze sobie to gosc kupil na warszawskie ulice lacznie z pelnym ukladem ;^)

http://otomoto.pl/yamaha-r1-poland-position-M3000285.html

i najpiekniejsza R! w Polsce.

No ta to na pewno nie :)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Jog RR 50 LC (Lorenzo)

10 Data: Grudzien 27 2011 17:45:32
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
Autor: AZ 

On 2011-12-27, marider  wrote:


No sorry, dzis na Allegro trafil lepszy zestaw zawieszen (bo ja nie mam
pelnych wkladow ani TTX'a) ale nikt mi nie wmowi ze sobie to gosc kupil
na warszawskie ulice lacznie z pelnym ukladem ;^)

http://otomoto.pl/yamaha-r1-poland-position-M3000285.html

No a Ty kupiles na Bialostockie ulice i na babcie i co za roznica?

--
Artur
ZZR 1200

11 Data: Grudzien 27 2011 21:30:23
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
Autor: marider 

W dniu 2011-12-27 18:45, AZ pisze:

On 2011-12-27,   wrote:

No sorry, dzis na Allegro trafil lepszy zestaw zawieszen (bo ja nie mam
pelnych wkladow ani TTX'a) ale nikt mi nie wmowi ze sobie to gosc kupil
na warszawskie ulice lacznie z pelnym ukladem ;^)

http://otomoto.pl/yamaha-r1-poland-position-M3000285.html

No a Ty kupiles na Bialostockie ulice i na babcie i co za roznica?

Tak na szybkiego? To jakies 20 tys zl w w/w nowym wyposazeniu po cenach w Polszy, ale ja po torach nie latam i nie mieszkam we Wawie ;)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Jog RR 50 LC (Lorenzo)

12 Data: Grudzien 27 2011 20:35:13
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
Autor: AZ 

On 2011-12-27, marider  wrote:


No sorry, dzis na Allegro trafil lepszy zestaw zawieszen (bo ja nie mam
pelnych wkladow ani TTX'a) ale nikt mi nie wmowi ze sobie to gosc kupil
na warszawskie ulice lacznie z pelnym ukladem ;^)

http://otomoto.pl/yamaha-r1-poland-position-M3000285.html

No a Ty kupiles na Bialostockie ulice i na babcie i co za roznica?

Tak na szybkiego? To jakies 20 tys zl w w/w nowym wyposazeniu po cenach
w Polszy, ale ja po torach nie latam i nie mieszkam we Wawie ;)

No my juz tu wiemy, ze mozna i tuningowac motocykl po to by mu pozniej
robic zdjecia z psem na parkingu pod Oszou.

--
Artur
ZZR 1200

13 Data: Grudzien 27 2011 21:44:11
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
Autor: marider 

W dniu 2011-12-27 21:35, AZ pisze:

On 2011-12-27,   wrote:

No sorry, dzis na Allegro trafil lepszy zestaw zawieszen (bo ja nie mam
pelnych wkladow ani TTX'a) ale nikt mi nie wmowi ze sobie to gosc kupil
na warszawskie ulice lacznie z pelnym ukladem ;^)

http://otomoto.pl/yamaha-r1-poland-position-M3000285.html

No a Ty kupiles na Bialostockie ulice i na babcie i co za roznica?

Tak na szybkiego? To jakies 20 tys zl w w/w nowym wyposazeniu po cenach
w Polszy, ale ja po torach nie latam i nie mieszkam we Wawie ;)

No my juz tu wiemy, ze mozna i tuningowac motocykl po to by mu pozniej
robic zdjecia z psem na parkingu pod Oszou.

Zes pojechal ale nie zgadles. To do kalendarza 2012 - Shetland sheepdog ;)

Pzdr

PS: Na K8 tak fajnie sie nie prezentowal hehe...
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Jog RR 50 LC (Lorenzo)

14 Data: Grudzien 27 2011 22:23:16
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
Autor: Monster 

W dniu 2011-12-27 16:34, marider pisze:

W dniu 2011-12-27 10:44, AZ pisze:
Chyba, ze jest to najlepiej doinwestowana >

No sorry, dzis na Allegro trafil lepszy zestaw zawieszen (bo ja nie mam
pelnych wkladow ani TTX'a) ale nikt mi nie wmowi ze sobie to gosc kupil
na warszawskie ulice lacznie z pelnym ukladem ;^)

http://otomoto.pl/yamaha-r1-poland-position-M3000285.html

i najpiekniejsza R! w Polsce.

No ta to na pewno nie :)
Kurde nie mogę zakumać,do lansu to jakoś nie ta marka,jedyna zaleta to nazwa krótka,łatwa do zapamiętania:-P
Ile by w to nie wpakować kasy to dalej zwykły przecinak,po dwóch latach mocno przeterminowany,nie lepiej coś ponadczasowego,MV czy 916/1098?


--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

15 Data: Grudzien 27 2011 22:56:37
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
Autor: marider 

W dniu 2011-12-27 22:23, Monster pisze:

Ile by w to nie wpakować kasy to dalej zwykły przecinak,po dwóch latach
mocno przeterminowany,nie lepiej coś ponadczasowego,MV czy 916/1098?

Wloszczyzna to tylko do zupy albo dla napalenca-amatora (pomijajac serwis w Polszy). Ale mozna z HDczopka zrobic choinke, tam to dopiero cuda niewidy, prawda? ;)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Jog RR 50 LC (Lorenzo)

16 Data: Grudzien 28 2011 00:18:47
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
Autor: Monster 

On 27 Gru, 22:56, marider  wrote:

Wloszczyzna to tylko do zupy albo dla napalenca-amatora (pomijajac
serwis w Polszy). Ale mozna z HDczopka zrobic choinke, tam to dopiero
cuda niewidy, prawda? ;)

Z tą zupą nie tak źle,z serwisem już nie jest ciężko.
Z HD dopiero  jest zabawa,pół moto do wymiany żeby się dało na lawetę
wjechać:-)

Tomek

17 Data: Grudzien 28 2011 20:13:26
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
Autor: jeDrASS 

On 2011-12-28 09:18, Monster wrote:

Z tą zupą nie tak źle,z serwisem już nie jest ciężko.

wygląda na to że poprzednik to na włochu nie jechał ani nie zna własciciela jakiegoś.. Mozna się przychrzaniać, ale mają swój urok. A jakością detali wbijają w ziemię wiekszośc konkurencji. Niestety serwis jest trudniejszy, szczególnie Aprilki, kosztowne części i mało fachowców radzących sobie w temacie.

--
jeDrASS plus naga włoszka

18 Data: Grudzien 28 2011 20:51:11
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
Autor: Monster 

W dniu 2011-12-28 20:13, jeDrASS pisze:

On 2011-12-28 09:18, Monster wrote:

Z tą zupą nie tak źle,z serwisem już nie jest ciężko.

wygląda na to że poprzednik to na włochu nie jechał ani nie zna
własciciela jakiegoś.. Mozna się przychrzaniać, ale mają swój urok. A
jakością detali wbijają w ziemię wiekszośc konkurencji. Niestety serwis
jest trudniejszy, szczególnie Aprilki, kosztowne części i mało fachowców
radzących sobie w temacie.

ja czy przedpoprzednik?:-)Jezdziłem długo i jeszcze w przyszłości zamierzam,detale to jest to,moto ma się przede wszystkim podobać,no i po co mam dokładać Ohlinsa jak fabryka sama dała:-)
Części zazwyczaj za granicą kupowałem,połowę taniej.

--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

19 Data: Grudzien 28 2011 21:10:55
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
Autor: AZ 

On 2011-12-28, Monster  wrote:


moto ma się przede wszystkim podobać,

Cos Ci sie pozajaczkowalo. Moto ma zapierdalac, przede wszystkim.

--
Artur
ZZR 1200

20 Data: Grudzien 28 2011 22:30:19
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
Autor: Monster 

W dniu 2011-12-28 22:10, AZ pisze:

On 2011-12-28,   wrote:

moto ma się przede wszystkim podobać,

Cos Ci sie pozajaczkowalo. Moto ma zapierdalac, przede wszystkim.

to też,ale lubię mieć motocykle które jakoś wyglądają.

--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

21 Data: Grudzien 28 2011 23:16:16
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
Autor: jeDrASS 

On 2011-12-28 22:30, Monster wrote:

to też,ale lubię mieć motocykle które jakoś wyglądają.

jadzie.. wygląda.. i ma to coś :-D jakoś włosi potrafią to wszystko połÄ…czyć.. choć nie zawsze ;-)

--
jeDrASS

22 Data: Grudzien 28 2011 23:12:43
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
Autor: jeDrASS 

On 2011-12-28 20:51, Monster wrote:

ja czy przedpoprzednik?:-)Jezdziłem długo i jeszcze w przyszłości
zamierzam,detale to jest to,moto ma się przede wszystkim podobać,no i po
co mam dokładać Ohlinsa jak fabryka sama dała:-)
Części zazwyczaj za granicą kupowałem,połowę taniej.

Twój poprzednik.. :-)


--
jeDrASS

23 Data: Grudzien 28 2011 21:09:54
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
Autor: AZ 

On 2011-12-28, jeDrASS  wrote:


wygląda na to że poprzednik to na włochu nie jechał ani nie zna
własciciela jakiegoś.. Mozna się przychrzaniać, ale mają swój urok. A
jakością detali wbijają w ziemię wiekszośc konkurencji. Niestety serwis
jest trudniejszy, szczególnie Aprilki, kosztowne części i mało fachowców
radzących sobie w temacie.

Ja nie jezdzilem ale widzialem dwa dukaty na Nowodworze! W jednym urwala
sie tylna zebatka a drugi zaczal dymic jak radziecka dwusuwowa
lokomotywa.

--
Artur
ZZR 1200

24 Data: Grudzien 28 2011 22:25:55
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
Autor: Monster 

W dniu 2011-12-28 22:09, AZ pisze:

Ja nie jezdzilem ale widzialem dwa dukaty na Nowodworze! W jednym urwala
sie tylna zebatka a drugi zaczal dymic jak radziecka dwusuwowa
lokomotywa.

Bo to jeden goć obydwa popsuł:-P

--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

25 Data: Grudzien 28 2011 21:28:51
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
Autor: AZ 

On 2011-12-28, Monster  wrote:

Ja nie jezdzilem ale widzialem dwa dukaty na Nowodworze! W jednym urwala
sie tylna zebatka a drugi zaczal dymic jak radziecka dwusuwowa
lokomotywa.

Bo to jeden goć obydwa popsuł:-P

Moze w salonie nie zauwazyl ze to jest Kolumn/McD werszyn?

--
Artur
ZZR 1200

26 Data: Grudzien 29 2011 21:52:57
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
Autor: Michał V-R 

W dniu 2011-12-28 22:25, Monster pisze:

Bo to jeden goć obydwa popsuł:-P

Fakt, kondrat nie oszedza moto, ale jakos jego poprzednie wytrzymywaly, kawa Z1000 zrobil paredziesiat kkm i nic sie nie stalo, wczesniej mial jache, tez dawala rade, dukaty juz nie bardzo


--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

27 Data: Grudzien 29 2011 21:51:23
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
Autor: Michał V-R 

W dniu 2011-12-28 22:09, AZ pisze:

Ja nie jezdzilem ale widzialem dwa dukaty na Nowodworze! W jednym urwala
sie tylna zebatka a drugi zaczal dymic jak radziecka dwusuwowa
lokomotywa.

w tym pierwszym, nie urwala, tylko cale kolo rozjebalo, gdzie siabierak znajduje, a pozniej skrzynia w nim padla

--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

28 Data: Grudzien 28 2011 23:27:38
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
Autor: marider 

W dniu 2011-12-28 20:13, jeDrASS pisze:

On 2011-12-28 09:18, Monster wrote:

Z tą zupą nie tak źle,z serwisem już nie jest ciężko.

wygląda na to że poprzednik to na włochu nie jechał ani nie zna
własciciela jakiegoś.. Mozna się przychrzaniać, ale mają swój urok. A
jakością detali wbijają w ziemię wiekszośc konkurencji. Niestety serwis
jest trudniejszy, szczególnie Aprilki, kosztowne części i mało fachowców
radzących sobie w temacie.


Niestety zna jedna pechowa 999 kulegi i dlatego trzyma sie od tego g... z daleka :] Predzej bym kupil HD czopa niz Wlocha.

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Jog RR 50 LC (Lorenzo)

29 Data: Grudzien 29 2011 09:38:48
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
Autor: Nikanor 

Dnia 28-12-2011 o 23:27:38 marider  napisał(a):

Niestety zna jedna pechowa 999 kulegi i dlatego trzyma sie od tego g....  z daleka :] Predzej bym kupil HD czopa niz Wlocha.

Right. Z kulturą motoryzacyjną to Włosi daleko za Murzynami. Czego się nie  tknęli to spieprzyli, makaroniarze: Bugatti, Ferrari, Lamborghini, Ducati,  Agusta, Vespa, Eurofighter, Pendolino... itd, itp.

W życiu bym nie kupił.

A nie, cholera. Kupiłem.

Ale na szczęście Huska już jest niemiecka, to można.

--
Nikanor [TE630, SH300, DR350]

30 Data: Grudzien 29 2011 09:51:32
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
Autor: Monster 

W dniu 2011-12-29 09:38, Nikanor pisze:

Right. Z kulturą motoryzacyjną to Włosi daleko za Murzynami. Czego się
nie tknęli to spieprzyli, makaroniarze: Bugatti, Ferrari, Lamborghini,
Ducati, Agusta, Vespa, Eurofighter, Pendolino... itd, itp.

W życiu bym nie kupił.
Na połowę twojej listy mało kogo stać,ale fakt sprzęt do drażnienia sąsiadów.

Vespa?pół Świata na tym jezdzi.

A nie, cholera. Kupiłem.

Ale na szczęście Huska już jest niemiecka, to można.

Co za róznica i tak wszystko składane na Tajwanie



--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

31 Data: Grudzien 30 2011 11:27:11
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
Autor: Hinek 

Użytkownik "Nikanor"  napisał


Czego się nie  tknęli to spieprzyli, makaroniarze: Bugatti, Ferrari, Lamborghini, Ducati,  Agusta, Vespa, Eurofighter, Pendolino... itd, itp.


Nawet pizze paskudną robią :]
Pozdr

--
Hinek

32 Data: Grudzien 30 2011 16:22:03
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
Autor: Tytus z domQ 

Siemka
 "Nikanor"
 Czego się nie  tknęli to spieprzyli, makaroniarze: Bugatti,

Veyron to nieudane auto???

*** Ferrari,

ciekawe dlaczego czeka sie w kolejkach po te samochody??

***Lamborghini,

Lider w produkcji maszyn rolniczych i super samochodow

***Ducati,

IHMO najladniesze motocykle na swiecie

*** Agusta,

IHMO najbrzydsze motocykle na swiecie

***Vespa,

Skutery legendy

 Ale racja - duszy inzynierow makaroniarze to nie maja...za to ich biura projektowe tworza najpiekniejsze karoserie

--
Pozdrawiam
Tytus

33 Data: Grudzien 30 2011 22:55:26
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
Autor: Nikanor 

Dnia 30-12-2011 o 16:22:03 Tytus z domQ  napisał(a):

Siemka

Helo. Pupa nie boli? :) Bo widziałem jak ironia wyskakuje z krzaków po  twoim poście :)

duszy inzynierow makaroniarze to nie maja...za to ich biura projektowe  tworza najpiekniejsze karoserie

Karoserie też. Bo to nie karoserie Ferrari dojechały na 3. miejscu w F1 w  zeszłym roku.

Jeśli oni nie mają duszy inżynierów, to nie wiem kto ma. Ci makaroniarze,  których ja spotkałem to mieli serio pierdolca na punkcie wszelkich rzeczy  warczących. Z resztą popatrz ile oni tego robią: samoloty, pociągi,  samochody, motocykle, do tego potężny rynek dostawców: Termignoni,  LeoVince, Brembo, Magneti Marelli etc.

A Agusta to nie tylko MVAgusta ale także AgustaWestland. Śmigłowce robią.  Cała ta włoska Finmeccanica to przemysł lotniczy i to potężny.


--
Nikanor

34 Data: Grudzien 30 2011 22:10:19
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
Autor: zefir 

W dniu 2011-12-29 09:38, Nikanor pisze:

Dnia 28-12-2011 o 23:27:38 marider  napisał(a):

Niestety zna jedna pechowa 999 kulegi i dlatego trzyma sie od tego
g... z daleka :] Predzej bym kupil HD czopa niz Wlocha.

Right. Z kulturą motoryzacyjną to Włosi daleko za Murzynami. Czego się
nie tknęli to spieprzyli, makaroniarze: Bugatti

Bugatti to francuska marka.

--
pzdr.
zefir

35 Data: Grudzien 30 2011 23:02:25
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
Autor: Nikanor 

Dnia 30-12-2011 o 22:10:19 zefir   napisał(a):

Right. Z kulturą motoryzacyjną to Włosi daleko za Murzynami. Czego się
nie tknęli to spieprzyli, makaroniarze: Bugatti

Bugatti to francuska marka.

Fakt, ale Ettore Bugatti był Włochem. To już z resztą podwójna obraza:  makaroniarz u żabojadów samochody robi. To nie ma prawa jeździć!

--
Nikanor

36 Data: Grudzien 31 2011 10:38:41
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
Autor: Tytus z domQ 

Siemka
 "Nikanor"
Fakt, ale Ettore Bugatti był Włochem. To już z resztą podwójna obraza:
makaroniarz u żabojadów samochody robi. To nie ma prawa jeździć!

Chwila a to juz nie VW???


--
Pozdrawiam
Tytus

37 Data: Grudzien 31 2011 12:35:13
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
Autor: zefir 

W dniu 2011-12-31 10:38, Tytus z domQ pisze:

Siemka
"Nikanor"
Fakt, ale Ettore Bugatti był Włochem. To już z resztą podwójna obraza:
makaroniarz u żabojadów samochody robi. To nie ma prawa jeździć!

Chwila a to juz nie VW???

Czy jeśli markę E.Wedel kupili Japończycy to jest ona już japońska czy jeszcze polska?


--
pzdr.
zefir

38 Data: Grudzien 31 2011 13:54:20
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
Autor: Kuczu 

W dniu 2011-12-31 12:35, zefir pisze:

W dniu 2011-12-31 10:38, Tytus z domQ pisze:
Siemka
"Nikanor"
Fakt, ale Ettore Bugatti był Włochem. To już z resztą podwójna obraza:
makaroniarz u żabojadów samochody robi. To nie ma prawa jeździć!

Chwila a to juz nie VW???

Czy jeśli markę E.Wedel kupili Japończycy to jest ona już japońska czy
jeszcze polska?



Srau pies Wedla. Ale swiece Iskra sa japonskie !!

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

39 Data: Grudzien 27 2011 12:11:24
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
Autor: Norbi 

W dniu 2011-12-26 10:30, rightbent80 pisze:

WItam, chciałbym poznać za i przeciw R1 i GSXR w jeździe poza torem -
modele mniej więcej od 2006 roku?

Standard - jak zwykle przy rozmowie o R1 schodzi na babcie :)

Ogolnie - po roku 06 bardziej uniwersalny jest zdecydowanie gixer
R1 nie posiada wcale dolu i pali jak glupia.

Norbi
BLACK XX'03

40 Data: Grudzien 27 2011 13:15:56
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
Autor: Arni 

W dniu 27.12.2011 12:11, Norbi pisze:

W dniu 2011-12-26 10:30, rightbent80 pisze:
WItam, chciałbym poznać za i przeciw R1 i GSXR w jeździe poza torem -
modele mniej więcej od 2006 roku?

Standard - jak zwykle przy rozmowie o R1 schodzi na babcie :)

oj zmienia się. Juz nikt nie pyta czy to na pierwsze moto.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420
'01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat
'99 Mazda 323F 2,0 DiTD

41 Data: Grudzien 27 2011 06:03:11
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
Autor: rightbent80 

motocykl może być albo za mocny albo za słaby,
na kole r1 ma trochę ponad 130kucy a gixer trochę ponad 140KM,
już chyba niezależnie od charakterystyki silników to powinno pomóc
przy podjazdach pod górkę.

42 Data: Grudzien 27 2011 14:12:29
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
Autor: AZ 

On 2011-12-27, rightbent80  wrote:

motocykl może być albo za mocny albo za słaby,
na kole r1 ma trochę ponad 130kucy a gixer trochę ponad 140KM,
już chyba niezależnie od charakterystyki silników to powinno pomóc
przy podjazdach pod górkę.

O ile przy takich mocach mozna mowic o jakichs problemach podjazdu pod
gorke...

No i pod gorke sie wjezdza momentem a nie konmi a konie to
moment x obroty.

--
Artur
ZZR 1200

43 Data: Grudzien 27 2011 15:26:51
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
Autor: de Fresz 

On 2011-12-27 15:12:29 +0100, AZ  said:

motocykl może być albo za mocny albo za słaby,
na kole r1 ma trochę ponad 130kucy a gixer trochę ponad 140KM,
już chyba niezależnie od charakterystyki silników to powinno pomóc
przy podjazdach pod górkę.

O ile przy takich mocach mozna mowic o jakichs problemach podjazdu pod
gorke...

A to już zależy od górki. Może on chce brać udział w czymś takim:

http://www.youtube.com/watch?v=-c_7fRq_19s&feature=related


--

Pozdrawiam
de Fresz

44 Data: Grudzien 27 2011 16:47:03
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
Autor: marider 

W dniu 2011-12-27 15:03, rightbent80 pisze:

motocykl może być albo za mocny albo za słaby,

Albo tandetny.

na kole r1 ma trochę ponad 130kucy a gixer trochę ponad 140KM,

Dol mozna poprawic glupawa zmiana zebatek w najtanszej opcji za jakies 300zl wiec bierz to co bardziej wizualnie Ci sie podoba a reszte dopracujesz z czasem. Wszystko ma + i -. Porownaj tez serwis i koszty eksploatacyjne.

http://www.factorypro.com/dyno/true1.html (wersje amerykanskie, europejskie daja lepsze wyniki).


Poza tym i gixery i R1 maja swoje foruma wiec tam zapytaj o detale :)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Jog RR 50 LC (Lorenzo)

45 Data: Grudzien 28 2011 10:44:47
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
Autor: ania 


Użytkownik "Norbi"

Ogolnie - po roku 06 bardziej uniwersalny jest zdecydowanie gixer
R1 nie posiada wcale dolu i pali jak glupia.

i drgania na kierownicy prostuja palce niektorym
o litrowej suce nic nie mowie, bo mi sie nigdy nie podobala, wiec nawet nie
testowalam

--
ania

46 Data: Grudzien 28 2011 11:07:57
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
Autor: Norbi 

W dniu 2011-12-28 10:44, ania pisze:

o litrowej suce nic nie mowie, bo mi sie nigdy nie podobala, wiec nawet nie
testowalam


750 lepsze - nieprawdaz ? :)

Norbi
BLACK XX'03

47 Data: Grudzien 28 2011 11:33:02
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
Autor: ania 


Użytkownik "Norbi"

750 lepsze - nieprawdaz ? :)

do miasta, czy na turystyka - bez dwoch zdan
ale jednak litr to litr :-P i na razie nie zmieniam zdania, chociaz nowe 3/4
jest znowu calkiem calkiem


--
ania

48 Data: Grudzien 29 2011 10:51:42
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
Autor: rightbent80 

Hej wracam z tym zagadnieniem, czy ktoś tutaj jeździł na R1 i GSX-R
1000 i może napisać parę słów w czym są te motocykle podobne, a co je
różni w jeździe poza torem!?

Motocykle te, mimo że można je przerobić na torowe maszynki, są
oczywiście zbudowane do jazdy po ulicach, mają rejestracje, światła
ale są jednymi z najlepszych i właśnie na tym mi zależy. Podkreślam ze
w ogóle włoszczyzna mnie nie interesuje, tak samo jak BMW i Kawasaki.

Rozumiem że brak jakichkolwiek konkretów w tej sprawie świadczy zę są
to po prostu dwa porządne sprzęty które trudno rozróżnić poza
firmowymi kolorami i tym że gixxer ma dół a r1 w porównaniu nie ma.
Czy to tyle?

Na którym sie wygodniej siedzi, który jest zwinniejszy, ile pali r1
skoro mówi sie że tak duzo pali a ile gsxr, który ma tańsze częśći jak
napęd, owiewki, który jest bardziej odporny na złe traktowanie, w
końcu który warto kupić w kontekście ceny do jakości i ogólnego
zadowolenia z użytkowania poza torem. Np MotorcycleUSA wyraźnie stawia
na gixxera od 2005 praktycznie, potem deklasuje go s1000...

49 Data: Grudzien 29 2011 21:48:09
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
Autor: marider 

W dniu 2011-12-29 19:51, rightbent80 pisze:

Hej wracam z tym zagadnieniem, czy ktoś tutaj jeździł na R1 i GSX-R
1000 i może napisać parę słów w czym są te motocykle podobne, a co je
różni w jeździe poza torem!?

Jezdzil.

Na którym sie wygodniej siedzi, który jest zwinniejszy, ile pali r1
skoro mówi sie że tak duzo pali a ile gsxr, który ma tańsze częśći jak
napęd, owiewki, który jest bardziej odporny na złe traktowanie, w
końcu który warto kupić w kontekście ceny do jakości i ogólnego
zadowolenia z użytkowania poza torem. Np MotorcycleUSA wyraźnie stawia
na gixxera od 2005 praktycznie, potem deklasuje go s1000...

w K6 nie odpowiadal mi 0-1 gaz i reakcja na odkrecenie. To tyle ze starszych Suk, moze cos gildor lub tomek napisza lub dadza linka do opisow bo gixy mieli/maja.


Tu masz moj i mojego kumpla wykres porownawczy z hamowni R1 vs K7 (oba po dodatkach): http://tinyurl.com/3yz37mw .

R1 - dla mnie lepszy wyglad, hamulce, latwiej w zakretach, generalnie Yamaha i dluzszy serwis (generalnie antysuzukowy jestem bo za wiele padalcow widzialem ze znaczkiem "S"), spalanie srednio cos kolo 7 l/100km, po 180km zapalala mi sie rezerwa ale mialem kilka dodatkow - KN, pc3 i pelny uklad. Max cyferkami slabsza od GSXRa i wolniej sie wkreca na obroty ale jezdzilo mi sie i tak lepiej R1 (w sumie nieduzo bo zrobilem jakies 4 tys km jedynie zanim ja zabrali), a - zeby bylo dynamicznie to trzeba krecic powyzej 8 tys obr, nie meczy nadgarstkow ani plecow, przydaje sie wyzsza szyba, widocznosc do tylu OK. Zawiasy OK, na zegarach wszystko jasno i przejrzyscie poustawiane, sprzeglo lubi halasowac (zalezne jak wlasciciel dba o sprzeta a duzo dresow do gumowania je kupuje).


K7 - nizszy i mniejszy niz r1, mniejsze spalanie (na objazdowce po poludniowe Europie zeszla na 4,5l/100km na trybie c z jazda w okolicach 100-120), na minus ciezki katalizator, podwojne tlumiki (choc i talk lepiej wygladaja niz te banany w k9), wyglad lipa no i kumpel 2 razy posadzil w tym g... panewki (raz niedopilnowal poziomu oleju i wystarczylo do zmielenia). Zrobil w tym sezonie 22 tys km.
Poza tym K7 wykonanie ma tandetne - rozebranie tego z plastikow zeby nic nie polamac to sztuka, wszedzie jakies zatrzaski, wpinki, srynki, silnik pomagalem kumplowi wyjmowac z tego 2 razy (patrz walka). Twardo pracujacy silnik. Lusterka sa jakos wasko i malo widac z tylu, wezsze ma siedzenie kierowcy znaczy zbiornik bardziej sie w jaja wcina niz r1. Plus dla mnie byl taki ze nie grzal w dupe ani w prawa noge jak moja R1 i mial wyswietlacz biegow w standardzie. Mody A-B-C, dobrze sie latalo na B ale ja uzytkownik drogowy jestem a nie pilot oblatywacz.


Tyle ze w/w masz o 2007. Nikt Ci nie powie jednoznacznie - kup to czy tamto bo to nie chleb zytni czy przenny za 3zl. Twoja kasa i Twoj wybor -im wiecej wiesz tym bardziej trafny-, grzeb w necie, czytaj, szukaj testow porownawczych itd a tu sie pochwal co nabyles :) BTW kazde moto mozna zarznac w kilka/nascie minut i to bez specjalnego wysilku. Rzeczy eksploatacyjne typu olej, opony, lancuch, klocki, zebatki itp. - ceny podobne a zuzycie gdzie szybciej to juz zalezy od Twojego stylu jazdy itd.


Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Jog RR 50 LC (Lorenzo)

50 Data: Styczen 03 2012 11:19:52
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
Autor: rightbent80 

R1 - dla mnie lepszy wyglad, hamulce, latwiej w zakretach, generalnie
Yamaha i dluzszy serwis (generalnie antysuzukowy jestem bo za wiele
padalcow widzialem ze znaczkiem "S"), spalanie srednio cos kolo 7
l/100km,

marider, dzięki za info, dałeś sporo do myślenia, z wieloma sprawami
sie zgadzam bo sam jeżdżę yamahą. Moja to już bryła gruzu, ale jest
odporna na wszystko i w detalach jest jakość - plastiki, rollgaz,
przełączniki, śrubki, dekle, rama, te sprawy,  to wszysto jest w
zajefajnej jakośći i generalnie sercem jestem z jamą.

Tylko że teraz tak - odnośnie Gixxa:
-ma ważny do jazdy poza torem dół,
- wszędzie jest ich pełno i łatwiej jest kupić coś w niższym pułapie
cenowym, albo w ogóle coś
- mają pękatą ramę i zajebiste chłodnice i mimo że napisałeś że są
niższe to wdają sie sporo szersze i raczej jednak większe.
- są mimo to faktycznie lżejsze, ale akurat to ma teraz mniejsze
znaczenie, to klasa jednak jednych z najlżejszych motocykli.

Ponieważ mój moto jakoś tak często sie niespodziewanie wywraca, kominy
Gixa bardzo mię irytują, jak potężne osłony sie na to zakłada?

R1 sprawia wrażenie smukłej i zwinnej co też jest dobre.

Wybór jest.

51 Data: Styczen 04 2012 01:11:57
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
Autor: marider 

W dniu 2012-01-03 20:19, rightbent80 pisze:

marider, dzięki za info, dałeś sporo do myślenia, z wieloma sprawami
sie zgadzam bo sam jeżdżę yamahą. Moja to już bryła gruzu, ale jest
odporna na wszystko i w detalach jest jakość - plastiki, rollgaz,
przełączniki, śrubki, dekle, rama, te sprawy,  to wszysto jest w
zajefajnej jakośći i generalnie sercem jestem z jamą.

Tylko że teraz tak - odnośnie Gixxa:

To wez Gixa (tylko dobrze rame obadaj ;) ), najwyzej go sprzedasz jak Ci nie podpasuje :) Albo w R1 wymien zebatki na -1/+2 (najtanszy mod i jeden z lepszych) i nie bedziesz narzekal na az taki brak dolu ;)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Jog RR 50 LC (Lorenzo)

52 Data: Grudzien 30 2011 20:29:23
Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
Autor: Songoku 

W dniu 2011-12-29 19:51, rightbent80 pisze:

 Podkreślam ze
w ogóle włoszczyzna mnie nie interesuje, tak samo jak BMW i Kawasaki.

Przesądny jesteś? Czy podążasz za obiegowymi opiniami..?


--
_______
Songoku
2011 ZX10R ABS
Power is black

R1 i GSX-R 1000 za i przeciw



Grupy dyskusyjne