01-03 liftback klasy D do LPG II gen
1 | Data: Marzec 19 2008 19:25:48 |
Temat: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen | |
Autor: K | jest cos sensownego na rynku oprocz vectry B? 2 |
Data: Marzec 19 2008 20:34:33 | Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen | Autor: bratPit |
jest cos sensownego na rynku oprocz vectry B? gaz II generacji nie nadaje się do żadnego silnika Vectry B, brat 3 |
Data: Marzec 19 2008 20:40:50 | Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen | Autor: Scyzoryk |
jest cos sensownego na rynku oprocz vectry B? troche mniejsza Corolla z tych lat z silnikiem 1,6 (nie v-vti) -- Pozdr Scyzoryk Corolla e11 GSX 550 4 |
Data: Marzec 19 2008 21:43:11 | Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | K pisze: jest cos sensownego na rynku oprocz vectry B? Wskaż mi proszę, jaki sens ma poszukiwanie samochodu (i to dość młodego w dodatku) pod dany typ instalacji. Zwłaszcza jeśli cena między II a IV gen. LPG nie przekracza 1000zł (przy silniku 4-cylindrowym). -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] Biały Pug 306 1.4 + LPG z bombką pod autem ;) President JFK RS39 + ML 145 GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl 5 |
Data: Marzec 19 2008 22:09:11 | Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen | Autor: bratPit |
tym bardziej że autor wskazal na vectry z silnikami ktore maja dwie sondy lambda, elektroniczną przepustnicę, elektroniczny pedał gazu wiec załozenie II gen do takiego silnika to ..niezła sztuka, jakies dodatkowe emulatory itp wiec koszt jest prawie taki jak sekwencji a działanie bardzo wątpliwe, brat 6 |
Data: Marzec 20 2008 08:22:04 | Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen | Autor: K | bratPit napisał(a):
sens jest taki, ze 90% kursow robisz w kwadracie 5na5 km z zimnym silnikiem, po drugie mam instalke w polonezie BRC, z ktorej jestem tak zadowolony, ze chcialbym ja miec dalej.... odnosnie vectry to faktycznie odpada, myslalem ze to prosty konstrukcyjnie samochod.... pytanie pomocnicze w jakich latach byl montowany w octavii I silnik 2.0 8 zaworowy (z met. kolektorem?) -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 7 |
Data: Marzec 20 2008 01:24:32 | Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen | Autor: hamberg | po drugie mam instalke w polonezie BRC, z ktorej jestem tak zadowolony, ze ale brednie :( pytanie pomocnicze w jakich latach byl montowany w octavii I silnik 2.0 8 ale pisales o klasie D a nie segmencie C- 8 |
Data: Marzec 20 2008 08:31:46 | Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen | Autor: K | hamberg napisał(a): > po drugie mam instalke w polonezie BRC, z ktorej jestem tak zadowolony, ze brednie? :/ moze sie wyrazam niejasno: chce miec instalke, ktora przelaczam przygazowaniem do 2krpm... gdzie tu widzisz brednie?
ok... potrzebuje bagaznika 400-500l w wariancie liftback... brednia? inaczej - -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 9 |
Data: Marzec 20 2008 09:38:38 | Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen | Autor: Tadeusz |
> po drugie mam instalke w polonezie BRC, z ktorej jestem tak zadowolony, > ze a tu, że chcesz kupić auto, które tak się ma do Poloneza jak dzień do nocy... i jeszcze się obruszasz jak cię życzliwie ostrzegają przed ciągłymi problemami z takim gazem w takich autach... no ale twoja piaskownica i twoje zabawki, my za ciebie nie będziemy wydawać ciężkiej kasy np. po strzałach tego gazu... -- Tadeusz 10 |
Data: Marzec 20 2008 09:01:29 | Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen | Autor: K | Tadeusz napisał(a): a tu, że chcesz kupić auto, które tak się ma do Polonezanie obruszam sie, uscislam pytanie: czy jest jakis liftback z duzym bagaznikiem w zakresie wiekowym jaki podalem z prostym silnikiem benzynowym 8v i metalowym kolektorem? cel: w zwiazku z praktycznie wylaczna jazda miejska na 2-3km odcinkach wymagana inst. II gen. te byc moze specyficzne kryteria, moze sa malo "trendy", ale wynikaja z moich doswaiadczen jako posiadacza sam. z silnikiem HDI i poloneza, a ojciec ma sekwencje.... mysle ze wszystko jasne. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 11 |
Data: Marzec 20 2008 10:13:17 | Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen | Autor: Tadeusz |
nie obruszam sie, uscislam pytanie: czy jest jakis liftback z duzym bedzie ciężko... plastik i krzem wszechobecny :) a nawet chińskie i koreańskie "lepsiejsze" pudełka (a do takich w końcu zalicza się segment D) mają 16V -- Tadeusz 12 |
Data: Marzec 20 2008 20:53:44 | Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen | Autor: Piotrek | te byc moze specyficzne kryteria, moze sa malo "trendy", ale wynikaja z nic nie jest jasne:) bo nie napisales w czym jest problem z instalacja ojca:) no moze poza tym ze pewnie jakis partacz ja montowal. z mojej strony taka uwaga ze zanim zaczniesz porownywac instalacje gazowe to wypadalo by sie na nich choc troche znac:) ludzie ci dobrze radza, ale ty podchodzisz do tego z ignorancja. -- pzdr piotrek 13 |
Data: Marzec 20 2008 21:02:46 | Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen | Autor: Przembo | Użytkownik " K" napisał te byc moze specyficzne kryteria, moze sa malo "trendy", ale wynikaja z Jasne jest na razie tylko to, ze chcesz sobie zrobic krzywde. Mam propozycje, jedz do gazownika, popros o ustwienie progu przelaczenia na gaz przy 2000obr/min przy co najmniej 80 stopniach Celsjusza. Bedziesz psioczyl na IIg, ze praktycznie 100% dystansu pokonujesz na noPb, a przy sekwencji mogloby sie przelaczac od razu... Pozdr 14 |
Data: Marzec 21 2008 08:03:03 | Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen | Autor: K | Przembo napisał(a): Mam propozycje, jedz do gazownika, popros o ustwienie progu przelaczenia naa przy sekwencji mogloby sie przelaczac od razu...w tej chwili kolega uswiadomil mi, ze przyjalem bledne zalozenia, u starego przelacza nawet po 3-5 km, nie wiem przy jakiej temp bo brak wskaznika, co mnie oczywiscie "by nie urzadzalo", jezeli bezproblemowo mozna skalibrowac instalacje aby przelaczala sie po kilku metrach to problem znika, bo rzeczywiscie te kilkaset zlotych roznicy przy instalacji jest bez znaczenia... dzieki za naswietlenie tematu... -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 15 |
Data: Marzec 21 2008 16:01:20 | Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen | Autor: Przembo | Użytkownik " K" napisał w tej chwili kolega uswiadomil mi, ze przyjalem bledne zalozenia, u Przed montazem konkretnej instalacji musisz sie dowiedziec jaki jest minimalny prog jej przelaczenia. Co prawda zawsze mozna taka instalacje oszukac, ale skoro sa inne mozliwosci to po co? Wiekszosc instalek raczej spelni Twoje wymagania, ale na prawde polecam sie upewnic przed montazem, czy da sie ja przelaczyc. dzieki za naswietlenie tematu... Prosze bardzo. Pozdr 16 |
Data: Marzec 20 2008 09:56:52 | Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | K pisze: przygazowaniem do 2krpm... Po co? Mi pug spala jakieś 10L benzyny na każde 1000km w zimie. Czyli jak nic 1L/100. Przełącza się na gaz po paruset metrach (temp. przełączania ustawiona na 35 stopni; niedługo przestawię na 20-25, ale muszę porządek z przepustnicą zrobić). Ty chcesz przełączać na gaz zaraz po odpaleniu, tak? No wybacz, ale oszczędności z tego nie będzie. Benzyny nie spalisz, ale reduktor np. dostanie w dupę solidnie. Zresztą taka próba oszczędności, to typowe polskie druciarstwo jak dla mnie. Pamiętaj, że paliwo to tylko część kosztów utrzymania samochodu. Zastanawiałeś się, czy wogóle Cię na niego stać? -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] Biały Pug 306 1.4 + LPG z bombką pod autem ;) President JFK RS39 + ML 145 GG: 291246 ; kenickie<at>box43<kropek>pl; skype: kenickie_pl 17 |
Data: Marzec 20 2008 09:05:26 | Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen | Autor: K | Marcin \Kenickie\ Mydlak napisał(a): K pisze:moze sie myle, ale polonez jest tak uzytkowany od 2 lat i nie ma zadnego problemu, a u starego instalacja przelacza sie zdecydowanie "za pozno", umiejetnosci ani checi na grzebanie w sekwencji (temp. przel.) brak... -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 18 |
Data: Marzec 20 2008 20:57:44 | Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen | Autor: Piotrek | problemu, a u starego instalacja przelacza sie zdecydowanie "za pozno", czyli badziewna instalacja i tyle. nie zla sekwencja a zly model instalacji i beznadziejny gazownik. pewnie proba oszczedzenia 300 zl przy 3000 zł :D msci sie, prawda? tak jak II gen przy bardziej skomplikowanym silniku niz polonez, zemsci sie jeszcze szybciej -- pzdr piotrek 19 |
Data: Marzec 20 2008 16:55:08 | Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen | Autor: J.F. | On Thu, 20 Mar 2008 09:56:52 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote: K pisze: Znowu bajki powtarzasz - ja juz mam klopot z liczeniem ile to zim moj reduktor przetrwal z zapalaniem na gazie :-) Owszem, przydaloby sie ustawienie gdzies na -15 - ponizej sa klopoty i silnik musi sie rozgrzac :-) Zresztą taka próba oszczędności, to typowe polskie druciarstwo jak dla A ty wiesz ile gaznikowe auto pali na ssaniu ? :-) J. 20 |
Data: Marzec 20 2008 20:56:41 | Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen | Autor: Piotrek | Ty chcesz przełączać na gaz zaraz po odpaleniu, tak? No wybacz, ale przesadzasz, moj poprzedni samochod zrobil sporo ponad 100 tys km na jednym reduktorze BRCa i zawsze przelaczal sie na gaz zaraz po odpaleniu, reduktor mial sie dobrze do czasu osiagniecia przebiegu takiego ze konieczna byla wymiana :) dalem OMVLa i dalej jezdzil i jezdzi nadal odpalany na benzynie i przelaczany zaraz na gaz. przyznaje ze przy zimie -20 czy -25 stopni jak sie stanelo na swiatlach przy pierwszym 1-1,5 km to potrafil zgasnac poki nie zlapal temperatury:) od -15 w gore bylo juz zupelnie OK -- pzdr piotrek 21 |
Data: Marzec 20 2008 02:01:45 | Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen | Autor: hamberg | brednie? :/ moze sie wyrazam niejasno: chce miec instalke, ktora przelaczam moze za ostro napisalem - w tak nowych autach zapomnij o starej instalacji - skoro obstajesz przy instalce 2 generacji to wiekszosc bardzo ciekawych aut musisz na samym starcie wyeliminowac. Poza tym jak mam to rozumiec - chcesz z poldka wyjac instalke i wsadzic do nowego auta? bzdura^3 bo: - kto Ci zalozy legalnie uzywana instalke skoro kazdy patrzy zeby nowa instalowac bo z tego jest wieksza kasa - pewnie niedlugo bedzie trzeba ta instalacje serwisowac- okresowa wymiana butli, miksera, dopasowanie do wiekszego silnika - to jak instalka pracuje zalezy bardziej od montujacego instalacje niz od producenta instalacji ok... potrzebuje bagaznika 400-500l w wariancie liftback... brednia?najpierw piszesz o segmencie D a pozniej wyjezdzasz z octavia ktora jest ciasnym kompaktem z duza dupa. Zakladam ze chcesz powozic pasazerow skoro celowales w vectre - czy w takim razie w octavii bedziesz ich wozil w bagazniku bo to najwieksza przestrzen dostepna w tym aucie? 22 |
Data: Marzec 20 2008 09:18:19 | Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen | Autor: K | hamberg napisał(a): > brednie? :/ moze sie wyrazam niejasno: chce miec instalke, ktoraprzelaczam > przygazowaniem do 2krpm... gdzie tu widzisz brednie? luzik... moja wina tez, pokrecony jezyk... nie chce przekladac, tylko zalozyc taka sama w tym samym warsztacie, chodzi mi o bagaznik (wozki x2) a sama geneza pytania wlasnie jest taka, ze wyklucza ogromna wiekszosc modeli. -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 23 |
Data: Marzec 20 2008 02:40:20 | Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen | Autor: hamberg | luzik... moja wina tez, pokrecony jezyk... nie chce przekladac, tylko zalozyc No to calkiem nie rozumiem problemu - bralbym kombi (na te wozki) i na pierwszym miejscu odrzucilbym octavie. Wielu podchodzi do sprawy ze jak sie wozi dzieci z tylu to nie trzeba duzo miejsca i octavie uwaza sie za auto rodzinne - prawda jest niestety inna i w przypadku dziecka w foteliku potrzeba _wiecej_ miejsca z tylu niz dla doroslego aby nozki sie zmiescily. Pamietaj ze polonez ktorym wczesniej jezdziles zaliczany jest rowniez do klasy D i ma wiecej miejsca niz octavia. z tanszych i dobrych aut to sam wskazales vectre, ja dorzuce Xantie, P406, fiata Maree weekend a sama geneza pytania wlasnie jest taka, ze wyklucza ogromna wiekszosc naprawde warto dolozyc do drozszej instalacji i nie robic groszowych oszczednosci ktore pozniej bokiem wyjda... 24 |
Data: Marzec 20 2008 10:02:31 | Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen | Autor: K | hamberg napisał(a): > luzik... moja wina tez, pokrecony jezyk... nie chce przekladac, tylkozalozyc > taka sama w tym samym warsztacie, chodzi mi o bagaznik (wozki x2) ok, rozumiem twoja argumentacje tylko nie moge zrozumiec po co lansujesz swoje rozwiazania za wszelka cene, poprostu nie chce kombi, jezdze z zona tylko po miescie i na dacze, a jak gdzies dalej baaardzo rzadko (czesciej samolotem), nie chce kupowac wiekszego samochodu tylko po to aby dzieciak "nie zahaczyl" butem tapicerki przedniego siedzenia. no dobra przyznam sie: nie dbam o swoje samochody sprzedaje zawsze po paru latach jak nazbiera sie potencjalnych akcji serwisowych i sie "zuzyje" wnetrze... podsumowujac: -vectra odpada (2 sondy, elektron. pedal gazu) -octavia 2.0 8v 115 km - spelnia wymagania odnosnie met kolektora? ew. 1.6 8v 75km (przypominam bezp. sam. do miasta) -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 25 |
Data: Marzec 20 2008 06:26:28 | Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen | Autor: hamberg | ok, rozumiem twoja argumentacje tylko nie moge zrozumiec po co lansujesz wcale nie za wszelka cene - dyskutujemy i nic ponad to. Ponizej jeszcze krotkie sprostowanie mojej mysli i jak dla mnie EOT. samolotem), nie chce kupowac wiekszego samochodu tylko po to aby o zdrowie dziecka tez nie dbasz? gdyby tu chodzilo tylko o zniszczona tapicerke to bym sobie i Tobie tym glowy nie zawracal. Polecam Twojej uwadze testy zderzeniowe z dziecmi w fotelikach. 26 |
Data: Marzec 20 2008 14:52:42 | Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen | Autor: Jurand | " K" wrote in message hamberg napisał(a): Sekwencję też tak ustawisz. Jurand. 27 |
Data: Marzec 20 2008 20:51:44 | Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen | Autor: Piotrek | sens jest taki, ze 90% kursow robisz w kwadracie 5na5 km z zimnym no to trzeba jechac do takiego gazownika co potrafi myslec. jakos moja sekwencja w zimie sie przelacza po przejechaniu okolo 1 km, inna sprawa ze silnik mi sie szybko grzeje:) po drugie mam instalke w polonezie BRC, z ktorej jestem tak zadowolony, ze i myslisz ze ta instalacja bedzie dzialac w kazdym innym samochodzie tak samo dobrze?:) -- pzdr piotrek 28 |
Data: Marzec 19 2008 15:41:38 | Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen | Autor: hamberg | On 19 Mar, 20:25, "K" wrote: jest cos sensownego na rynku oprocz vectry B? xantia 29 |
Data: Marzec 20 2008 07:19:43 | Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen | Autor: AL | hamberg pisze: On 19 Mar, 20:25, "K" wrote: ta, zalozy gaz II-gen. i jak mu sie zacznie pieprzyc - to bedzie wina auta na f. niech juz wybierze ta vectre ;) -- pozdr Adam (AL) TG 30 |
Data: Marzec 20 2008 19:36:02 | Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen | Autor: Mirek Ptak | Dnia 2008-03-20 07:19, *AL* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: xantia PLONK warning ;) Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ 31 |
Data: Marzec 21 2008 08:52:13 | Temat: Re: 01-03 liftback klasy D do LPG II gen | Autor: AL | Mirek Ptak pisze: Dnia 2008-03-20 07:19, *AL* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:nie bierz sobie tej wypowiedzi do siebie (tu vectra ma aspekt symboliczny) ;) napisal vectre - to co mu bede podsuwal cos innego do zepsucia -- pozdr Adam (AL) TG |