406 - v40 - corolla
1 | Data: Luty 17 2008 02:32:32 |
Temat: 406 - v40 - corolla | |
Autor: Konrad L | Witajcie :) 2 |
Data: Luty 17 2008 02:35:58 | Temat: Re: 406 - v40 - corolla | Autor: Konrad L | aha, focus I jest IMO brzydki, bo pewnie taka propozycja sie tez pojawi :) 3 |
Data: Luty 17 2008 08:04:44 | Temat: Re: 406 - v40 - corolla | Autor: placebo | brzydki? myślę że oryginalniejszy od innych "zwyklych" 4 |
Data: Luty 17 2008 10:10:27 | Temat: Re: 406 - v40 - corolla | Autor: Tomek |
brzydki? myślę że oryginalniejszy od innych "zwyklych" Z zewnatrz to on jeszcze jakos wyglada, moze sie podobac. W srodku jest przynajmniej w mojej opinii nijaki, z przodu malo miejsca i niewygodne siedzenia (przy moim wzroscie 187, lepiej jest np megane I). Szare plastiki, niemile w dotyku, wystajaca ze srodka konsoli zapalniczka. Jezdzi moze i fajnie, ale np w kilkuletnim (4-5 roczny) focusie mojego ojca byla juz wymieniana cewka (tuz po gwarancji) i wyszly punkty rdzy. Generalnie focus ma tendencje do rdzy. Pozdrawiam 5 |
Data: Luty 17 2008 11:58:35 | Temat: Re: 406 - v40 - corolla | Autor: Konrad L | brzydki? myślę że oryginalniejszy od innych "zwyklych" Oryginalniejszy to napewno ale, ladny to po mojemu on nie jest, dopiero II calkiem fajnie IMO wyglada. Pozdr. 6 |
Data: Luty 17 2008 09:22:14 | Temat: Re: 406 - v40 - corolla | Autor: Waldek Godel | Dnia Sun, 17 Feb 2008 02:32:32 +0100, Konrad L napisał(a): - Peugeot 406 w sedanie, coupe mi sie tez strasznie podoba, ale jednak W czym? Może w blistrze od Bburago? - Volvo v40 ewentualnie s40 nie wiem o co chodzi z tym 406, jeżeli jednak przypadkiem chodzi o normalnego 406, to jest to auto o klasę wyżej od pozostałych, w dodatku wygodne i dosyć niezawodne. Oprócz tego jak gdzieś nie wjedziesz 406, to v40 nie wjedziesz z całą pewnością. 406 coupe nie jest istotnie niżej zawieszone, chyba że jakiś burak spaskudził to piękne auto jakimś pługiem śnieżnym -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan, rzecznik centrali ZUS. 7 |
Data: Luty 17 2008 12:02:50 | Temat: Re: 406 - v40 - corolla | Autor: Konrad L | nie wiem o co chodzi z tym 406, jeżeli jednak przypadkiem chodzi o no troche nieprecyzyjnie napisalem, a chodzilo mi o to zeby do rozwazan brac sedana 406, o coupe tak tylko wspomnialem ze jest super ladny, ale imo niepraktyczny i pewnie drozszy w eksploatacji. Oprócz tego jak gdzieś nie wjedziesz 406, to v40 nie wjedziesz z całą Aha, no i rowniez o takie info mi chodzi, nie bylem swiadom ze v40 jest nizsze. Pozdr. 8 |
Data: Luty 17 2008 12:43:48 | Temat: Re: 406 - v40 - corolla | Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | Konrad L pisze: sedana 406, o coupe tak tylko wspomnialem ze jest super ladny, ale imo niepraktyczny i pewnie drozszy w eksploatacji. Dodatkowo, ze względu na sportowy charakter auta większa szansa na zakup padliny :( . W prawdzie to nie autko typu Calibra, które częściej zmieniają właścicieli niż olej ;) , ale i tak można się spodziewać sporego procenta egzemplarzy "zmęczonych życiem". -- Wojciech Smagowicz http://www.ebaja.pl zabawki, które Twoje dziecko pokocha 9 |
Data: Luty 19 2008 11:02:55 | Temat: Re: 406 - v40 - corolla | Autor: Chris | Internauta Waldek Godel w wiadomości - Volvo v40 ewentualnie s40nie wiem o co chodzi z tym 406, jeżeli jednak przypadkiem chodzi o Eeeee nie wiem gdzie jest wyżej ?? możesz to wyjaśnić ?? Oprócz tego jak gdzieś nie wjedziesz 406, to v40 nie wjedziesz z całą Mam V40 i spokojnie ładuję do środka pół tony towaru (ostatnio wiozłem płtyki do nowego mieszkania) i nie zauważyłem żeby auto było niższe przez to, przejechalem bez problemu po całej dziurawej Warszawie ze wszystkimi ogranicznikami na drodze. 406 Coupe ma mój brat i auto to jest strasznie niskie, potrafi przytrzeć o glupi ogranicznik na drodze jeśli jest za wysoki, zawieszenie jest nowe nie obniżane. Inna sprawa to taka że orginalne zawieszenie z regulacją kosztuje 2.500 za jeden amorek :) -- "Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota. I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein. 10 |
Data: Luty 19 2008 15:15:24 | Temat: Re: 406 - v40 - corolla | Autor: Waldek Godel | Dnia Tue, 19 Feb 2008 11:02:55 +0100, Chris napisał(a): nie wiem o co chodzi z tym 406, jeżeli jednak przypadkiem chodzi o generalnie wszędzie klasa średnia jest wyżej od kompaktów. Nie dotyczy strefy wpływów marketoidów skody. Mam V40 i spokojnie ładuję do środka pół tony towaru (ostatnio wiozłem Józek Śliwka z pierdziszewa górnego nie takie rzeczy woził w Golfie I. Może czas pomyśleć o zmianie? obniżane. Inna sprawa to taka że orginalne zawieszenie z regulacją kosztuje a w Leningradzie rozdają mercedesy. Cena brutto: 197,03 zł nazwa: Amortyzator, tylna oś opis : AMORTYZATOR {TYŁ} OLEJOWY PEUGEOT 406 COUPE 97.03- Cena brutto: 184,37 zł nazwa: Amortyzator, przednia oś opis : AMORTYZATOR {PRAWY, PRZÓD} OLEJOWY PEUGEOT 406 Cena brutto: 184,37 zł nazwa: Amortyzator, przednia oś opis : AMORTYZATOR {LEWY, PRZÓD} OLEJOWY PEUGEOT 406 -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan, rzecznik centrali ZUS. 11 |
Data: Luty 21 2008 10:54:33 | Temat: Re: 406 - v40 - corolla | Autor: Chris | Internauta Waldek Godel w wiadomości obniżane. Inna sprawa to taka że orginalne zawieszenie z regulacją> kosztuje 2.500 za jeden amorek :) Nie w Leningradzie a w Moskwie. Cena brutto: 197,03 zł Tak zgadzam się ale to nie są amorki z regulacją twardości, zwykłe bez regulacji tyle kosztują. Jedyna wada to taka że twardość ma na stałę i przycisk na konsoli mryga pomarańczową diodą. -- "Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota. I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein. 12 |
Data: Luty 17 2008 10:32:32 | Temat: Re: 406 - v40 - corolla | Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | Konrad L pisze: Silnik... no najwazniejsze bezawaryjny(zeby sie nie posypal przy jednym tankowaniu nienajlepszego paliwa) i malopalny (trasa tak do 5,5-6,5l, miasto do 8), a jaki to bedzie dizel czy benzyna to juz mniej istotne. Na osiagach tez mi za bardzo nie zalezy, no ale wiadomo bez przesady, zeby jakos tam jechalo.Współczesne silniki Diesla - i to niezależnie od producenta czy pochodzenia nie lubią 2 rzeczy - gnojowicy i druciarstwa :( Czyli do działania precyzyjnych układów wtrysku (np. Common Rail) potrzebne jest dobrej jakości paliwo i myślący mechanik, który nie będzie giął przewodów przy wymianie filtra oleju. Jeśli chcesz coś więcej się dowiedzieć szczególnie o silnikach HDi (Citroen/Peugeot/Ford/Mazda/Suzuki/Fiat/Volvo/BMW/Lancia...) to zapraszam na forum poświęcone 406 na www.peugeot-klub.com.pl - tam sobie możesz poczytać. I nie możesz tego brać w taki sposób - "Francuz to dziadostwo" - Wszystkie nowoczesne silniki tak mają - a tu tylko dobry opis. Zawieszenie... miekko i spokojnie, bez nadmiernego wytrzasania :)No to pod uwagę weź jeszcze Citroena Xanitę - z ostatniego roku produkcji :) "Polubisz każdą drogę" Tylko tyle i aż tyle :) Citroena C5 z początku produkcji bym nie radził - cierpi na choroby dziecięce :( elektryki. Jeśli chodzi o Peugeota 406/Citroena Xantię to możesz jeszcze poszukać starszego z silnikiem 2.1TD - silnik jest stosunkowo odporny na "wynalazki" - ma mechaniczną pompę wtryskową (ale już sterowaną elektronicznie). Dzięki temu jest odporny na nasze paliwo. 109 KM pozwala na swobodą jazdę. Istotny dla mnie jest tez stosunek: usterkowowsc/do kosztow czesci i serwisu, czyli czasem ogolnie lepiej wyjdzie lekko bardziej awaryjne auto przy tanszych naprawach/czesciach. Tak wiec co byscie wybrali, odrzucili i dlaczego z tej czwórki? Ewentualnie moze na jakis inny samochod zwrocic uwage (rocznik 2002 i wyzej)? (oprocz astry II, rodzice to maja i stasznie nijaki ten samochod, w sumie nie moge sprecyzowac co z nim nie tak ale nie chcialbym nim jezdzic, megan II korci 5 gwiazdek, ale jednak za duzo zlego sie naczytalem) Sam nie możesz się zdecydować - czy szukasz kompakta Corolla/Almera/Megane/Astra czy sedana klasy D - Peugeot 406/Volvo V40 Osobiście jak masz rodzinę i/lub przewozisz cokolwiek większego to radzę szukać jednak większego samochodu. Z doświadczenia - jak będziesz miał 20cm wolnego w bagażniku to nic się nie stanie, ale jak zabraknie tych 20cm to problem :) -- Wojciech Smagowicz http://www.ebaja.pl zabawki, które Twoje dziecko pokocha 13 |
Data: Luty 17 2008 12:12:20 | Temat: Re: 406 - v40 - corolla | Autor: Konrad L | Współczesne silniki Diesla - i to niezależnie od producenta czy Zdaje sobie sprawę, ale czasem tak bywa ze po prostu trzeba zatankowac w jakims podejrzanym miejscu i niechialbym zeby taka przygoda kosztowala x000 zl. Jeśli chcesz coś więcej się dowiedzieć szczególnie o silnikach HDi Dzieki, napewno poczytam. I nie możesz tego brać w taki sposób - "Francuz to dziadostwo" - Wszystkie Ja niczego takiego nawet nie sugeruje i szczerze mowiac skalniam sie w strone 406 :) Zawieszenie... miekko i spokojnie, bez nadmiernego wytrzasania :)No to pod uwagę weź jeszcze Citroena Xanitę - z ostatniego roku produkcji o, dzieki ciekawa alternatywa i z tego co widze na autocentrum rownie malo awaryjna jak 406. Co prawda designem odstaje troche od np 406-ki ale nie jest zle :) Sam nie możesz się zdecydować - czy szukasz kompakta To nie wynika z tego ze nie moge sie zdecydowac, tylko poprostu nie musze sie decydowac na jakis konkretny segment bo jest mi to obojetne ile powietrza bede wozil :) Osobiście jak masz rodzinę i/lub przewozisz cokolwiek większego to radzę Narazie rodziny brak, tyl okazyjnie bedzie obsadzony :) Pozdr. 14 |
Data: Luty 17 2008 12:58:36 | Temat: Re: 406 - v40 - corolla | Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | Konrad L pisze: jakims podejrzanym miejscu i niechialbym zeby taka przygoda kosztowala x000 zl.Niestety koszt takiej przygody morzę się zamknąć w przypadku HDi np w 5k PLN :( Mnie to groziło - objawy były nieciekawe, a winna okazała się elektryka - połatana "do sprzedaży" :( - jak sucho to pracuje idealnie, a po deszczu, lub przejeździe po wertepach - silnik zdycha. Ja niczego takiego nawet nie sugeruje i szczerze mowiac skalniam sie w strone 406 :)To było przeznaczone nie tylko dla Ciebie, ale i dla innych czytających wątek. Szczególnie, aby nie cieszyli się wielbiciele "paska w dizlu i w tedei" ;) Dodatkowa zaleta - żaden nawet pijany czy naćpany dresik nie zainteresuje się Xantią - TTTM :). No chyba, że zostawiasz laptopa na wierzchu.o, dzieki ciekawa alternatywa i z tego co widze na autocentrum rownie maloawaryjna jak 406. Co prawda designem odstaje troche od np 406-ki ale nie jest zle :) A design sprawą dyskusyjną - nie zmienił się od czasu wprowadzenia na rynek - czyli od 1993r. - "na oko" ciężko powiedzieć czy to auto ma 7 czy 15 lat. Jak masz zawistnych sąsiadów to też zaleta. A z 406 Xantia ma więcej wspólnego niż się powszechnie sądzi - te same silniki, ta sama płyta podłogowa, część drobnych elementów wyposażenia.... Narazie rodziny brak, tyl okazyjnie bedzie obsadzony :)Do czasu ;) Pozdrawiam -- Wojciech Smagowicz http://www.ebaja.pl zabawki, które Twoje dziecko pokocha 15 |
Data: Luty 17 2008 14:30:42 | Temat: Re: 406 - v40 - corolla | Autor: Hektor | Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" napisał 109 KM pozwala na swobodą jazdę. !? Chyba z duzej góry... 16 |
Data: Luty 17 2008 14:49:32 | Temat: Re: 406 - v40 - corolla | Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | Hektor pisze: No tak - klekocik to powinien mieć tak ze 450KM, bo inaczej to słabizna, strach wyprzedzać... (jak kierowca d...)109 KM pozwala na swobodą jazdę. Akurat jeżdżę autem o numer większym - też z 109KM (tylko innej konstrukcji) pod maską i nie narzekam. Wczoraj wracałem Zakopianką - przede mną czołgał jakiś warszawiak w nowym Volvo ledwie sunął 40 - przy warunkach i na drodze, gdzie 70 była by jazdą spokojną i bezpieczną. oczywiście tam, gdzie była 2-pasmówka to odrazu zniknął z oczu (dopuszczalna 110)... No ale do sprintu "kto wcześniej z piskiem opon stanie pod następnymi światłami" to się nie nadaje. Wyobraź sobie, że niektórzy używają samochodów do innych celów... Spróbuj to sobie wyobrazić... -- Wojciech Smagowicz http://www.ebaja.pl zabawki, które Twoje dziecko pokocha 17 |
Data: Luty 17 2008 16:03:18 | Temat: Re: 406 - v40 - corolla | Autor: Hektor | Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" napisał Akurat jeżdżę autem o numer większym - też z 109KM (tylko innej konstrukcji) pod maską i nie narzekam. No wiele tlumaczy. Skoro Ty nie narzekasz to najprawdopodobniej nikomu juz nie zabraknie mocy pod maska z tego stada 109 koni. Wczoraj wracałem Zakopianką - przede mną czołgał jakiś warszawiak w nowym Volvo ledwie sunął 40 - przy warunkach i na drodze, gdzie 70 była by jazdą spokojną i bezpieczną. oczywiście tam, gdzie była 2-pasmówka to odrazu zniknął z oczu (dopuszczalna 110)... Czemu ma sluzyc ta porazajaca w wymowie historia? No ale do sprintu "kto wcześniej z piskiem opon stanie pod następnymi światłami" to się nie nadaje. Wyobraź sobie, że niektórzy używają samochodów do innych celów... A do jakich innych celów ich uzywaja jesli nie do jezdzenia ? Zbigniew Kordan 18 |
Data: Luty 17 2008 16:11:19 | Temat: Re: 406 - v40 - corolla | Autor: Irokez | Użytkownik "Hektor" napisał w wiadomości Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" napisał Mam 136 koni. Za mało czy może być? -- Irokez Uwaga:adres bez cyferki :) 19 |
Data: Luty 17 2008 16:57:22 | Temat: Re: 406 - v40 - corolla | Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | Hektor pisze: Szczególnie, że zakładający wątek pisał o zwyczajnej jeździe, a nie o paleniu gum.Akurat jeżdżę autem o numer większym - też z 109KM (tylko innej konstrukcji) pod maską i nie narzekam. Czemu ma sluzyc ta porazajaca w wymowie historia?Wykazaniu, że moje 109 koni w aucie ważącym ok 1900kg przy kierowcy, który umie jechać jest zdecydowanie szybsze niż >200KM u ciamajdy. Korek wq... kierowców za cieciem był rozciągnięty na kilka kilometrów... Do sprawnego i wygodnego przemieszczania się z A do B - a nie do popisówNo ale do sprintu "kto wcześniej z piskiem opon stanie pod następnymi światłami" to się nie nadaje. Wyobraź sobie, że niektórzy używają samochodów do innych celów... "co ja to nie mam". -- Wojciech Smagowicz http://www.ebaja.pl zabawki, które Twoje dziecko pokocha 20 |
Data: Luty 18 2008 23:47:40 | Temat: Re: 406 - v40 - corolla | Autor: Tomek Glowka | On 17 Lut, 16:57, "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" Hektor pisze:Mogloby sie okazac, ze majac o polowe mniej kilogramow na konia w ogole bys tego ciamajcy nie zapamietal... > A do jakich innych celów ich uzywaja jesli nie do jezdzenia ?Jazda droga krajowa z predkoscia 40km/h za jakims [...] nie jest ani sprawna ani wygodna. pozdrawiam, tomek 21 |
Data: Luty 19 2008 16:57:27 | Temat: Re: 406 - v40 - corolla | Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | Tomek Glowka pisze: On 17 Lut, 16:57, "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" wrote:Pewnie może by się udało - na motocyklu.... bo samochodem nie było fizycznej możliwości... Jazda droga krajowa z predkoscia 40km/h za jakims [...] nie jest aniŚwięte słowa ... Konkretnie odcinek Skomielna Biała - Naprawa - Tenczyn :( podwójna ciągła x kilometrów i lita ściana samochodów na pasie w przeciwną stronę. :( Nie było jak wyprzedzić. A palant czołgał się; Pewnie był cały dumny i blady "GÓRY PRZEJECHAŁEM..." -- Wojciech Smagowicz http://www.ebaja.pl zabawki, które Twoje dziecko pokocha 22 |
Data: Luty 17 2008 17:46:40 | Temat: Re: 406 - v40 - corolla | Autor: Tomek |
> Akurat jeżdżę autem o numer większym - też z 109KM (tylko innej Kurcze, ja jezdze teraz 90 konnym wozem drabiniastym, na ktory przesiadlem sie ze 100 konnego, cholera, w ogole co ja robie na drodze? A do jakich innych celów ich uzywaja jesli nie do jezdzenia ? No popatrz, mimo posiadania jedynie 90 KM udaje mi sie przeturlac z punktu A do punktu B. Na dodatek "na trasie" wyprzedzaja mnie zwykle tylko duzo lepsze fury (takie na oko > 130 KM). Kwestia _nie tylko_ ile sie ma, ale jak umie je wykorzystac (takze z rozsadkiem). Pozdrawiam 23 |
Data: Luty 18 2008 20:47:15 | Temat: Re: 406 - v40 - corolla | Autor: Artur 'futrzak' MaĹlÄ
| Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a): Sam nie możesz siÄ zdecydowaÄ - czy szukasz kompakta V40 - klasa D? Pug owszem. V40 to przeroĹniÄty kompakt. -- Jutro to dziĹ tyle, że jutro... 24 |
Data: Luty 18 2008 21:12:16 | Temat: Re: 406 - v40 - corolla | Autor: Boombastic |
Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a): Nawet nie przerośnięty. 25 |
Data: Luty 18 2008 23:27:41 | Temat: Re: 406 - v40 - corolla | Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | Artur 'futrzak' MaĹlÄ
g pisze: Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisaÄšďż˝(a):ooops - ĹwiÄte słowa - pomyliłem siÄ - patrzÄ c siÄ na kompaktowÄ C30. V40 z 2640 mm rozstawu osi tak samo pasuje do segmentu D jak Octavia. -- Wojciech Smagowicz http://www.ebaja.pl zabawki, które Twoje dziecko pokocha 26 |
Data: Luty 18 2008 12:09:16 | Temat: Re: 406 - v40 - corolla | Autor: Grzech | - no mooooze jeszcze Nissan Almera w sedanie ale krotko i na tematSilnik 2.2 w dieslu jest niezawodny (180kkm bez mechanika, na lancuszku nie pasku) Zawieszenie nie najlepsze. Prowadzi sie bardzo dobrze, jednak na nierownosciach slychac wyboje:( Grzech 27 |
Data: Luty 21 2008 17:52:32 | Temat: Re: 406 - v40 - corolla | Autor: Reed | Konrad L napisał(a): Witajcie :)Hej, posiadam V40 z 2000r, 1.9D. Nic zlego nie moge o nim powiedziec. Spalanie okolo 6 l/100. Na trasie nawet mniej. Raz nawet dojechalem z Amsterdamu do Wroclawia bez tankowania po drodze. Ropy dolalem na Karkonoskiej po przejechaniu 950 km. Ale to byla powolna podroz - 120 km/h na tempomacie i do przodu. Generalnie auto wygdne i dobrze wyposazone. Dla rodziny 2+2 wystarczy. O kosztach napraw nie bede sie wypowiadal, bo mam auto od roku i jeszcze nic w nim nie wymienialaem (procz oleju). Auto ma na liczniku 280k km i jezdzi bez zastrzezen pozdrawiam Reed van Holland -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/ 28 |
Data: Luty 23 2008 00:49:38 | Temat: Re: 406 - v40 - corolla | Autor: Konrad L | Dzieki, wlasnie o takie opienie mi chodzilo :) 29 |
Data: Luty 25 2008 10:31:33 | Temat: Re: 406 - v40 - corolla | Autor: Chris | Internauta Reed w wiadomości posiadam V40 z 2000r, 1.9D. Nic zlego nie moge o nim powiedziec. Mam V40 z 2001 roku ale benzyna 1.8 Generalnie auto wygdne i dobrze wyposazone. Dla rodziny 2+2 wystarczy. Auto wygodne i nie mam prawie nic do zarzucenia ergonomi, są drobne przeciw ale można się przyzwyczaić i są to drobnostki, typu brak podstawki pod kubki, wysoki próg załadunkowy jak na kombi (ale mi to akurat pasuje bo auto to nie ciężarówka). Koszty napraw po tym jak miałem HONDE to niebo a ziemia, VOLVO mimo opini (skąd oni je boprą ?) kosztuje mnie grosze. Jeżdzę od dwóch lat i na na razie tylko wymiana oleju, klocki itp, innymi słowy normalna eksploatacja. Dodam do tego jeszcze opinię kobiety która teraz czuje się bezpiecznie i do tego wygodnie, jedyna wada dla mnei ale inaczej się nie da to brak rączki pry dzwiach do wychodzenia (kurtyny), uzasadnię to tym że jest w 6 miesiącu ciąży i jest jej po prostu nie wygodnie teraz. Brat ma Peugeota 406 Coupe 3.0 V6 i od roku władował w niego więcej niż ja dałem za całe auto :) oczywiście żaruję ale wydaje na to auto od groma kasy i jeśli ktoś chce zamienniki amorków (nie orginalne i bez regulacji twardości) to kupi ale jeśli chce mieć auto takie jak kupił czyli z regulacją a przydaje się (czuć różnice) to koszty wymiany są juz spore (2.5K za jeden amorek). Wybór auta zostawiam tobie sam zdecydujesz co lepsze. -- "Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota. I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein. |