50 lat minelo od wyprodukowania pierwszego Trabanta.
1 | Data: Luty 21 2007 08:30:30 |
Temat: 50 lat minelo od wyprodukowania pierwszego Trabanta. | |
Autor: Worek | Witam 2 |
Data: Luty 21 2007 09:47:30 | Temat: Re: 50 lat minelo od wyprodukowania pierwszego Trabanta. | Autor: Lukasz | A 70 od wypuszczenia garbusa. 3 |
Data: Luty 21 2007 09:59:56 | Temat: Re: 50 lat minelo od wyprodukowania pierwszego Trabanta. | Autor: J.F. | On Wed, 21 Feb 2007 09:47:30 +0100, Lukasz wrote: Volkswagen garbus - powstało z idei "auto dla każdego", które lansował A Ford przed I ws :-) niektóre elementy projektował bodaj sam Porshe, z Eee, tam, zdziera sie :-) Czy fabryki nie nauczyły się jeszcze, że największą kasę robi się na Obawiam sie ze sie mylisz. Nie mozna, wyprodukowanie kosztuje ok 20-30 tys. A zarabia sie na pojazdach 1.5 razy drozszych, sprzedanych za 2x wiecej :-) A jeszcze lepiej zarabia sie na pojazdach co prawda drogich w produkcji, ale sprzedanych 20x drozej. No tak, tylko u nas większą popularnościa będzie się cieszyć 15 Jezdziles ty kiedys maluchem ? :-) J. 4 |
Data: Luty 21 2007 10:42:55 | Temat: Re: 50 lat minelo od wyprodukowania pierwszego Trabanta. | Autor: Radosław Wnuk | J.F. wrote: Jezdzilem Maluchem i bardzo milo wspominam. Mialem okazje sie przejechac Fiatem 126 pn (przedni naped) i jeszcze milej wspominam. Trzeba tez wziac pod uwage, ze tehnologia poszla troche do przodu w porownaniu z tymi autami. Nie widze, przeszkod dla ktorych nie mialoby powstac tanie, male auto. Nie chodzi o auto do podrozy ale maly smigacz miejski. Chociaz teraz japonczyki juz z litra 100 kucy wyciskaja ;-) wiec napewno i w takich maluszkach wyprawy z Kraka nad morze bylyby uskuteczniane :-). Teraz kazde male auto rosnie o pare centymetrow co wersja i segment B to juz prawie stare D, a po co? Pozdrofka -- Radoslaw Wnuk Polonez 1.6 GLi + LPG + kupa samozaparcia 5 |
Data: Luty 21 2007 10:49:32 | Temat: Re: 50 lat minelo od wyprodukowania pierwszego Trabanta. | Autor: J.F. | On Wed, 21 Feb 2007 10:42:55 +0100, "Radosław Wnuk" J.F. wrote: Krasnoludek czy masochista ? :-) Nie widze, przeszkod dla ktorych nie mialoby powstac tanie, male auto. Nie No to przeciez sa - A-klasse, Smart, Seicento i ta wloszczyzna co to mozna bez PJ prowadzic :-) Teraz kazde male auto rosnie o pare centymetrow co wersja i segment B Zeby bylo wygodniej, zeby zmiescil sie wozek z zakupami .. J. 6 |
Data: Luty 21 2007 11:12:08 | Temat: Re: 50 lat minelo od wyprodukowania pierwszego Trabanta. | Autor: Radosław Wnuk | J.F. wrote: Neee chyba normalny jestem ;-) Powiem wiecej jezdzilem Maluchem z kumplem co ma 196 i tez nie narzekal ;-) No to przeciez sa - A-klasse, Smart, Seicento i ta wloszczyznaZa 10k? To chyba parafrazujac "Paragraf 22" nowe ledwo 5 letnie, nigdy nie bite po dwoch dachowaniach, legalnie kradzione w Hiszpanii :-) W Maluchu zakupy jezdzily na tylnej laweczce ;-) i tez im bylo dobrze. Pozdrofka -- Radoslaw Wnuk Polonez 1.6 GLi + LPG + kupa samozaparcia 7 |
Data: Luty 21 2007 11:24:15 | Temat: Re: 50 lat minelo od wyprodukowania pierwszego Trabanta. | Autor: Lukasz | No to przeciez sa - A-klasse, Smart Spradzałeś ile kosztują? -- Lukasz 8 |
Data: Luty 21 2007 13:36:37 | Temat: Re: 50 lat minelo od wyprodukowania pierwszego Trabanta. | Autor: J.F. | On Wed, 21 Feb 2007 11:24:15 +0100, Lukasz wrote: No to przeciez sa - A-klasse, Smart Najwyrazniej tyle ile powinny :-) J. 9 |
Data: Luty 21 2007 13:46:07 | Temat: Re: 50 lat minelo od wyprodukowania pierwszego Trabanta. | Autor: J.F. | On Wed, 21 Feb 2007 11:12:08 +0100, "Radosław Wnuk" J.F. wrote: Ale wsadzalo sie i wyciagalo niewygodnie. Maluch to byl wyrob nie wiem dla kogo .. moze dla wloskich studentek. Lepiej postuluj zeby cinquecento robili taniej. J. 10 |
Data: Luty 21 2007 11:22:02 | Temat: Re: 50 lat minelo od wyprodukowania pierwszego Trabanta. | Autor: Lukasz | Obawiam sie ze sie mylisz. Nie mozna, wyprodukowanie kosztuje ok 20-30 Maluchy kosztowały 11 tys... a ceny się od tamtego czasu nie zmieniły. A jeszcze lepiej zarabia sie na pojazdach co prawda drogich w Mam inne zdanie. Najlepiej zarabia się na masówce. Ekskluzywnych fabryk jest naprawdę tylko kilka, produkują "kilka" samochodów rocznie, a wszycy biorą je za przykład, że na drogich rzeczach można nieźle zarobić. Może w Rosji. Dam ci przykład: żony biznesmenów otwierają jakiś super hiper ekskluzywny salon kosmetyczny i mówią: "ceny u mnie sa wysokie, bo mój salon jest przeznaczony dla ekskluzywnej klienteli, pań z klasą. Taa pani zapłaci więcej, więc tyle samo zarobię". 99% takich firm pada prawie natychmiast, a "byznes-łomen" dalej wisi na garnuszku męża, który zbija kasę na chińskich zupkach. Jezdziles ty kiedys maluchem ? :-) Jasne, i nie narzekałem. Mam 182 cm wzrostu i w maluchu zmieści się nawet ktoś, kto ma 190, tylko to jest auto dla 2-ch osób. W swojej klasie (11 tys. zł) to naprawdę udana konstrukcja. -- Lukasz 11 |
Data: Luty 21 2007 13:42:52 | Temat: Re: 50 lat minelo od wyprodukowania pierwszego Trabanta. | Autor: J.F. | On Wed, 21 Feb 2007 11:22:02 +0100, Lukasz wrote: Obawiam sie ze sie mylisz. Nie mozna, wyprodukowanie kosztuje ok 20-30 Maluch to nie samochod, ceny pracy byc moze wlasnie sie troche zmienily, dodaj katalizator, silnik spelniajacy normy, amortyzacje maszyn i koszt opracowania lepszego modelu - to pewnie wyjdzie ze mniej niz 20k sie nie da. A jeszcze lepiej zarabia sie na pojazdach co prawda drogich w Obecnie Ferrari ma sie swietnie. W odroznieniu od Fiata w kwestii tanszych samochodow osobowych. Jezdziles ty kiedys maluchem ? :-) Masochista :-) ktoś, kto ma 190, tylko to jest auto dla 2-ch osób. W swojej klasie (11 tys. To chyba wole 10 letnia sierre .. no sierry takiej mlodej juz nie ma, ale moze mondeo rownie dobre :-) Kosztuje mniej, pali mniej [lpg], psuje sie mniej, OC niewiele drozsze, a reszty to szkoda porownywac bo ci sie przykro zrobi :-) J. 12 |
Data: Luty 21 2007 14:26:43 | Temat: Re: 50 lat minelo od wyprodukowania pierwszego Trabanta. | Autor: Lukasz | Maluch to nie samochod, ceny pracy byc moze wlasnie sie troche Maluchy mialy katalizator, nie wiem, jak z tymi normami teraz , ale w 2002 jeszcze się mieścił. , amortyzacje Skoro 5 lat temu się dało produkowac malucha, to i teraz pewnie też się da. Koszt opracowania nowego modelu rozkłada się równo na cała serię sprzedanych aut. Fabryka wcale nie musi płacić za projekty "studyjne", "koncepcyjne", Formułę 1, roboty typu Honda Asimo itp. Obecnie Ferrari ma sie swietnie. W odroznieniu od Fiata w kwestii Drogie auta np. Porshe maja duży zysk w przeliczeniu na samochód. Ale ile Porshe, czy Ferrari sprzedaje się w takiej Polsce? jesttaka stara żydowska zasada: lepiej sprzedać więcej i taniej, niż mniej i drożej. To chyba wole 10 letnia sierre Ciekawi mnie tylko, czemu za granicą zabraniają rejestracji takich aut... Jeszcze kilka lat i będziemy jak na Kubie. Oni też wolą swoje zabytki z lat 50-tych. Już jesteśmy jednym wielkim złomowiskiem Europy. -- - Lukasz 13 |
Data: Luty 21 2007 13:32:51 | Temat: Re: 50 lat minelo od wyprodukowania pierwszego Trabanta. | Autor: | Jeszcze kilka lat i będziemy jak na Kubie. Oni też wolą swoje zabytki z lat wolą, bo nie mają wyboru -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl 14 |
Data: Luty 21 2007 14:40:51 | Temat: Re: 50 lat minelo od wyprodukowania pierwszego Trabanta. | Autor: marcins | wrote: Jak nie mają - swego czasu Fidel proponował - oddajesz mi swój wóz, a ja ci daję nową Ładę. Nikt nie chciał wymienić :-)Jeszcze kilka lat i będziemy jak na Kubie. Oni też wolą swoje zabytki z lat 50-tych. Już jesteśmy jednym wielkim złomowiskiem Europy. -- marcins 15 |
Data: Luty 21 2007 15:25:05 | Temat: Re: 50 lat minelo od wyprodukowania pierwszego Trabanta. | Autor: Maks | Użytkownik "Lukasz" napisał w wiadomości Tak sobie myślę, że marketingowcy od aut może nie wiedzą, co to znaczy Słuchaj: jak się tak doskonale znasz na strategiach marketingowych, że potrafisz tak bezbłędnie wytknąć fachowcom i wyjadaczom ich błędy, to może zatrudnij się w takiej firmie i działaj. To są potężne pieniądze. Stratny nie będziesz. Skoro jesteś lepszy, na pewno ktoś Cię przyjmie. Zacznij od Daimler-Chryslera, podskocz do AUDI, mógłbyś też zajrzeć do skody. Oni zdaje się mają dość tupetu, żeby robić jakiegoś SUPERBa, czy coś w tym stylu. Albo mam lepszy pomysł: Strzel biznes-plan i wal z nim do banku. Tam też pracują fachowcy od marketingu. Może któryś z nich okaże się dość dobry, żeby załapać sens Twoich rozważań i bank sfinansuje Ci stworzenie nowego samochodu "dla ludu". Lukasz, marnujesz się, daję słowo! Masz szanse być najbogatszym Polakiem, a tracisz czas na jałowe dyskusje na P.M.S. Gdzie tu sens? Gdzie logika? :))))))))))))))))))))))))))))))))) -- Pozdrawiam Maks 16 |
Data: Luty 21 2007 16:00:28 | Temat: Re: 50 lat minelo od wyprodukowania pierwszego Trabanta. | Autor: Lukasz | zatrudnij się w takiej firmie i działaj Właśnie to robię. W IT ;) W branży samochodowej w Polsce nie podejmuje się takich decyzji. -- Lukasz 17 |
Data: Luty 21 2007 09:51:46 | Temat: Re: 50 lat minelo od wyprodukowania pierwszego Trabanta. | Autor: J_K_K |
18 |
Data: Luty 21 2007 10:11:44 | Temat: Re: 50 lat minelo od wyprodukowania pierwszego Trabanta. | Autor: Worek | | Witam Witam Dokladnie tak. "Sputnik" w tlumaczniu na nasze. Pozdrawiam Worek 19 |
Data: Luty 21 2007 10:24:14 | Temat: Re: 50 lat minelo od wyprodukowania pierwszego Trabanta. | Autor: J_K_K |
20 |
Data: Luty 21 2007 10:35:45 | Temat: Re: 50 lat minelo od wyprodukowania pierwszego Trabanta. | Autor: Worek |
| Dokladnie tak. "Sputnik" w tlumaczniu na nasze. Pewnie obaj mamy racje. :) Pozdrawiam Worek |