Podczas jazdy kopci na niebiesko, szybko ubywa oleju w silniku - litr na 500km. Przewody odpowietrzające są mokre z oleju, spod bagnetu kopci. Kompresja dobra, wtryski ok.
2 |
Data: Maj 16 2007 09:39:49 |
Temat: Re: Co może być? Diesel |
Autor: Marcin J. Kowalczyk |
Fox pisze:
Podczas jazdy kopci na niebiesko, szybko ubywa oleju w silniku - litr na 500km. Przewody odpowietrzające są mokre z oleju, spod bagnetu kopci. Kompresja dobra, wtryski ok.
pierscienie?
3 |
Data: Maj 16 2007 09:31:58 | Temat: Re: Co może być? Diesel | Autor: xymax |
Użytkownik "Fox" napisał w wiadomości
Podczas jazdy kopci na niebiesko, szybko ubywa oleju w silniku - litr na
500km. Przewody odpowietrzające są mokre z oleju, spod bagnetu kopci.
Kompresja dobra, wtryski ok.
A zapach ? Nie czuć oleju ?
Jak dla mnie wygląda na uszczelkę. Ew jak masz turbinę to mogła paść.
--
MS
4 |
Data: Maj 16 2007 11:55:48 | Temat: Re: Co może być? Diesel | Autor: J.F. |
On Wed, 16 May 2007 09:31:58 +0200, xymax wrote:
Użytkownik "Fox" napisał w wiadomości
Podczas jazdy kopci na niebiesko, szybko ubywa oleju w silniku - litr na
500km. Przewody odpowietrzające są mokre z oleju, spod bagnetu kopci.
Kompresja dobra, wtryski ok.
A zapach ? Nie czuć oleju ?
Przeciez go widac [niebiesko] i ubywa.
Jak dla mnie wygląda na uszczelkę.
Pod glowica ? Tylko ze rzadko w silniku przewod olejowy przebiega obok
cylindra.
Wyglada niestety na pierscienie, ale moze uszczelniacze zaworow,
lub masz racje co do turbiny
Ew jak masz turbinę to mogła paść.
J.
5 |
Data: Maj 16 2007 15:03:58 | Temat: Re: Co może być? Diesel | Autor: Fox |
Użytkownik J.F. napisał:
On Wed, 16 May 2007 09:31:58 +0200, xymax wrote:
Użytkownik "Fox" napisał w wiadomości
Podczas jazdy kopci na niebiesko, szybko ubywa oleju w silniku - litr na 500km. Przewody odpowietrzające są mokre z oleju, spod bagnetu kopci. Kompresja dobra, wtryski ok.
A zapach ? Nie czuć oleju ?
Przeciez go widac [niebiesko] i ubywa.
Jak dla mnie wygląda na uszczelkę.
Pod glowica ? Tylko ze rzadko w silniku przewod olejowy przebiega obok
cylindra.
Wyglada niestety na pierscienie, ale moze uszczelniacze zaworow, lub masz racje co do turbiny
Ew jak masz turbinę to mogła paść.
J.
Olej ubywa, ale skoro kompresja równa na cylindrach to chyba uszczelniacze. Nierówno pracuje silnik jak jest zimny też. Ile może kosztować wymiana uszczelniaczy ew. zaworów?
Mechanik mówił że ja zdejmie głowicę to też pasek rozrządu do wymiany
| | | |