na ** p.m.s ** Bartek Kacprzak pisze tak:
Witam
Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu.
W mojej T25 uszkodzeniu uległ regulator napięcia, wymieniony
został w firmie Bendix w Łodzi regulator wraz z (chyba)
alternatorem. W tej chwili ustąpił problem z padającym
akumulatorem ale pojawił się nowy. Po uruchomieniu silnika do
momentu nagrzania obroty utrzymują się na poziomie około 1200
obr/min. Po osiągnięciu normalnej temperatury obroty spadają do
około 600 i utrzymują się na tym poziomie doprowadzając cały
samochód do uciążliwych drgań. Po dodaniu gazu obroty wzrastają do
np 2000 spadają do 400 następnie wzrastają do 800 i znów wracają
do 600. Po zdjęciu nogi z pedału przyśpieszania obroty spadają do
400 i znów wzrastają do 600.
Wcześniej przed wymianą czegoś takiego nie było.
coś przy okazji zepsuli, urwali kabel (np sondy lambda), nie złożyli
dokładnie dolotu, pękła rura, jest nieszczelność.
zdejmij pasek z alternatora to dowiesz się czy obecnie wyższe napięcie
w instalacji powoduje ww objawy. Założe się że nie.
--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.
3 |
Data: Pa?dziernik 23 2015 10:25:07 |
Temat: Re: FalujÄ
ce obroty Avensis T25 |
Autor: Lewis |
W dniu 2015-10-22 o 10:52, Bartek Kacprzak pisze:
Witam
ProszÄ o pomoc w zdiagnozowaniu problemu.
W mojej T25 uszkodzeniu uległ regulator napiÄcia, wymieniony został w
firmie Bendix w Ĺodzi regulator wraz z (chyba) alternatorem.
W tej chwili ustÄ
pił problem z padajÄ
cym akumulatorem ale pojawił siÄ nowy.
Po uruchomieniu silnika do momentu nagrzania obroty utrzymujÄ
siÄ na
poziomie około 1200 obr/min. Po osiÄ
gniÄciu normalnej temperatury obroty
spadajÄ
do około 600 i utrzymujÄ
siÄ na tym poziomie doprowadzajÄ
c cały
samochód do uciÄ
żliwych drgaĹ. Po dodaniu gazu obroty wzrastajÄ
do np
2000 spadajÄ
do 400 nastÄpnie wzrastajÄ
do 800 i znów wracajÄ
do 600. Po
zdjÄciu nogi z pedału przyĹpieszania obroty spadajÄ
do 400 i znów
wzrastajÄ
do 600.
WczeĹniej przed wymianÄ
czegoĹ takiego nie było.
pozdrawiam
Silnik 1.8VVti? Gówno w którym urywa siÄ łaĹcuch?
Po odłÄ
czeniu aku skasowali adaptacjÄ.
OdłÄ
cz aku na noc. Rano podłÄ
cz, odpal, włÄ
cz Ĺwiatła, radio i nie dotykaj gazu aż do zagrzania sie silnika, właczenia siÄ wentylatora i wyłÄ
czenia sie wentylatora, zgaĹ silnik. Zrobi sobie adaptacje i jako tako bÄdzie chodziÄ.
--
Pozdrawiam
Lewis
4 |
Data: Pa?dziernik 23 2015 11:11:07 | Temat: Re: FalujÄ
ce obroty Avensis T25 | Autor: Bartek Kacprzak |
W dniu 2015-10-23 o 10:25, Lewis pisze:
Silnik 1.8VVti? Gówno w którym urywa siÄ łaĹcuch?
Po odłÄ
czeniu aku skasowali adaptacjÄ.
OdłÄ
cz aku na noc. Rano podłÄ
cz, odpal, włÄ
cz Ĺwiatła, radio i nie
dotykaj gazu aż do zagrzania sie silnika, właczenia siÄ wentylatora i
wyłÄ
czenia sie wentylatora, zgaĹ silnik. Zrobi sobie adaptacje i jako
tako bÄdzie chodziÄ.
Na szczÄĹcie inne gówno, 2.0 benzyna, bezpoĹredni wtrysk.
Ok. mogÄ odpiÄ
Ä aku, czy to okreĹlenie "jako tako" okreĹla "jako tako" czy da siÄ doprowadziÄ do stanu "chodzi dobrze"?
;)
pozdrawiam
--
BartekZX9R
Ave2.0
EL
5 |
Data: Pa?dziernik 23 2015 23:37:48 | Temat: Re: FalujÄ
ce obroty Avensis T25 | Autor: Lewis |
W dniu 2015-10-23 o 11:11, Bartek Kacprzak pisze:
W dniu 2015-10-23 o 10:25, Lewis pisze:
Silnik 1.8VVti? Gówno w którym urywa siÄ łaĹcuch?
Po odłÄ
czeniu aku skasowali adaptacjÄ.
OdłÄ
cz aku na noc. Rano podłÄ
cz, odpal, włÄ
cz Ĺwiatła, radio i nie
dotykaj gazu aż do zagrzania sie silnika, właczenia siÄ wentylatora i
wyłÄ
czenia sie wentylatora, zgaĹ silnik. Zrobi sobie adaptacje i jako
tako bÄdzie chodziÄ.
Na szczÄĹcie inne gówno, 2.0 benzyna, bezpoĹredni wtrysk.
Ok. mogÄ odpiÄ
Ä aku, czy to okreĹlenie "jako tako" okreĹla "jako tako"
czy da siÄ doprowadziÄ do stanu "chodzi dobrze"?
;)
pozdrawiam
w 2.0 powinno byÄ OK.
1.8 Miały problemy z obrotami przez swoje debilne sterowanie i nisko ustawione obroty biegu jałowego.
--
Pozdrawiam
Lewis
| | |