Dnia Thu, 15 Jul 2010 20:57:20 +0200, Tomasz Pyra napisa³(a):
Reguluj± to jakie¶ normy?
Sygna³ ma byæ nieprzera¼liwy.
W rowerze. W samochodzie - do 96 dB.
--
Pozdrawiam,
Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com
JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl
Tlen: madman1985, GG: 2283138
4 |
Data: Lipiec 15 2010 21:22:22 |
Temat: Re: G³o¶no¶æ klaksonu |
Autor: MadMan |
Dnia Thu, 15 Jul 2010 21:16:58 +0200, MadMan napisa³(a):
Reguluj± to jakie¶ normy?
Sygna³ ma byæ nieprzera¼liwy.
W rowerze. W samochodzie - do 96 dB.
Dobra, doczyta³em, hau hau :)
Minimum 96 dB, sygna³ ci±g³y i nieprzera¼liwy.
--
Pozdrawiam,
Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com
JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl
Tlen: madman1985, GG: 2283138
5 |
Data: Lipiec 15 2010 21:29:58 | Temat: Re: G³oœnoœæ klaksonu | Autor: J.F. |
On Thu, 15 Jul 2010 21:22:22 +0200, MadMan wrote:
Dnia Thu, 15 Jul 2010 21:16:58 +0200, MadMan napisa³(a):
W rowerze. W samochodzie - do 96 dB.
Dobra, doczyta³em, hau hau :)
Minimum 96 dB, sygna³ ci±g³y i nieprzera¼liwy.
W jakiej odleglosci ?
Bo tu mozna troche kombinowac.
J.
6 |
Data: Lipiec 15 2010 21:36:04 | Temat: Re: G³o�no�ć klaksonu | Autor: Tomasz Pyra |
J.F. pisze:
On Thu, 15 Jul 2010 21:22:22 +0200, MadMan wrote:
Dnia Thu, 15 Jul 2010 21:16:58 +0200, MadMan napisa³(a):
W rowerze. W samochodzie - do 96 dB.
Dobra, doczyta³em, hau hau :)
Minimum 96 dB, sygna³ ciÄ…g³y i nieprzera¼liwy.
W jakiej odleglosci ?
3m
7 |
Data: Lipiec 15 2010 23:13:33 | Temat: Re: G³o�no�ć klaksonu | Autor: 'Tom N' |
Tomasz Pyra w
J.F. pisze:
On Thu, 15 Jul 2010 21:22:22 +0200, MadMan wrote:
Dnia Thu, 15 Jul 2010 21:16:58 +0200, MadMan napisa³(a):
W rowerze. W samochodzie - do 96 dB.
Dobra, doczyta³em, hau hau :)
Minimum 96 dB, sygna³ ci±g³y i nieprzera¼liwy.
W jakiej odleglosci ?
3m
< http://42.pl/u/2otE_3m>? ;-)
--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]
8 |
Data: Lipiec 16 2010 13:10:41 | Temat: Re: G³o¶no¶æ klaksonu | Autor: Piotrek |
Dobra, doczyta³em, hau hau :)
Minimum 96 dB, sygna³ ci±g³y i nieprzera¼liwy.
A jest jakie¶ maksimum w przepisach?
9 |
Data: Lipiec 16 2010 13:55:13 | Temat: Re: G³o¶no¶æ klaksonu | Autor: MadMan |
Dnia Fri, 16 Jul 2010 13:10:41 +0200, Piotrek napisa³(a):
Dobra, doczyta³em, hau hau :)
Minimum 96 dB, sygna³ ci±g³y i nieprzera¼liwy.
A jest jakie¶ maksimum w przepisach?
Nie przekraczaj 300 dB... :)
--
Pozdrawiam,
Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com
JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl
Tlen: madman1985, GG: 2283138
10 |
Data: Lipiec 15 2010 23:48:57 | Temat: Re: G³o¶no¶æ klaksonu | Autor: bratPit |
Reguluj± to jakie¶ normy?
Sygna³ ma byæ nieprzera¼liwy.
no w³a¶nie, ciekawe czy w ¶wietle przepisów móg³bym sobie zamontowaæ sprê¿arkê, zbiornik ci¶nienia i takie tr±bki jak w samochodach u¿ytkowych - ten d¼wiêk jest niesamowity, problemem jedynie jest wymiar tych tr±bek ale pod zderzak by pewnie wesz³y,
brat
11 |
Data: Lipiec 16 2010 08:25:18 | Temat: Re: G³o¶no¶æ klaksonu | Autor: Szymon £uczak |
bratPit pisze:
Reguluj± to jakie¶ normy?
Sygna³ ma byæ nieprzera¼liwy.
no w³a¶nie, ciekawe czy w ¶wietle przepisów móg³bym sobie zamontowaæ sprê¿arkê, zbiornik ci¶nienia i takie tr±bki jak w samochodach u¿ytkowych - ten d¼wiêk jest niesamowity, problemem jedynie jest wymiar tych tr±bek ale pod zderzak by pewnie wesz³y,
brat
Mia³em takie w poprzednim samochodzie (astra F) na przegl±dzie siê do nich nie doczepili.:) Fakt faktem wiadomo jak czasem przegl±dy wygl±daj± ale zawsze je¼dzi³em do takich co sumiennie do swoich obowi±zków podchodz±. Efekt by³ piorunuj±cy w momencie gdy jeden z drugim wymusza³ na mnie pierwszeñstwo. Mo¿na powiedzieæ ¿e jako¶ tak zwalniali zaraz po tym manewrze do teraz nie wiem zupe³nie dlaczego :):)
12 |
Data: Lipiec 16 2010 08:39:14 | Temat: Re: G³o¶no¶æ klaksonu | Autor: bratPit[pr] |
Reguluj± to jakie¶ normy?
Sygna³ ma byæ nieprzera¼liwy.
no w³a¶nie, ciekawe czy w ¶wietle przepisów móg³bym sobie zamontowaæ sprê¿arkê, zbiornik ci¶nienia i takie tr±bki jak w samochodach u¿ytkowych - ten d¼wiêk jest niesamowity, problemem jedynie jest wymiar tych tr±bek ale pod zderzak by pewnie wesz³y,
Mia³em takie w poprzednim samochodzie (astra F) na przegl±dzie siê do nich nie doczepili.:) Fakt faktem wiadomo jak czasem przegl±dy wygl±daj± ale zawsze je¼dzi³em do takich co sumiennie do swoich obowi±zków podchodz±. Efekt by³ piorunuj±cy w momencie gdy jeden z drugim wymusza³ na mnie pierwszeñstwo. Mo¿na powiedzieæ ¿e jako¶ tak zwalniali zaraz po tym manewrze do teraz nie wiem zupe³nie dlaczego :):)
hehe, kolega jeszcze w latach 90-tych je¼dzi³ w firmie Polonezem Truckiem ch³odni±, co¶ tam siê porozszczelnia³o/popsu³o w tej ch³odni i podemontowali wiêkszo¶æ rzeczy i auto robi³o jako izoterma, ale sprê¿arka zosta³a, kolega za³o¿y³ zbiornik ci¶nienia, elektrozawór i tr±bkê z ...elektrowozu, to by³ dopiero d¼wiêk o_O
jak zatr±bi³ na dwupasmówce to nagle wszyscy "okupanci lewego pasa" momentalnie l±dowali na prawym pasie lol :D
brat
13 |
Data: Lipiec 16 2010 16:40:46 | Temat: Re: G³oÅ›noæ klaksonu | Autor: Zbylut |
news-gazeta napisal(a):
Jaka jest dopuszczalna g³oÅ›noæ sygna³u dzwiÄ™kowego (klaksonu)?
Chodzi mi o decybele, probuje cos znalezc ale nic nie widze :(
Zmontowa³em sobie "horn train" i jest niesamowicie g³oÅ›ny,
nie da siÄ™ stać obok i s³uchać bez nauszników.
RegulujÄ… to jakieÅ› normy?
regulujesz to w zale¿noÅ›ci od sprawnoÅ›ci hamulców, na zasadzie:
s³absze hamulce = g³oÅ›niejszy klakson
;)
--
pozdrawiam, Zbylut
* Usenet news. Learn what you know, share what you don't *
14 |
Data: Lipiec 18 2010 00:29:34 | Temat: Re: G³o¶no¶æ klaksonu | Autor: Arbiter |
U¿ytkownik "news-gazeta" napisa³ w wiadomo¶ci
Chodzi mi o decybele, probuje cos znalezc ale nic nie widze :(
Zmontowa³em sobie "horn train" i jest niesamowicie g³o¶ny,
czym to zasilasz?
Bo aktualnie borykam sie z takim problemem. Drugi problem - to elektrozawór
przy du¿ym cisnieniu zasilania tr±bek (7atm) nie daje rady otworzyæ
powietrza
| | | | | | | | | | |