Honda Civic Type R sedan LOL
1 | Data: Kwiecien 01 2007 01:44:06 |
Temat: Honda Civic Type R sedan LOL | |
Autor: Rysiek Branson | najpierw zj*** subaru impreza, a teraz 4 drzwiowy, dotad najbardziej 2 |
Data: Kwiecien 01 2007 01:54:15 | Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL | Autor: Alex81 | In article says... najpierw zj*** subaru impreza, a teraz 4 drzwiowy, dotad najbardziej Moja własna opinia w kwestii wyglądu (i tylko wyglądu): w przeciwieństwie do Subaru, ten mi się podoba. Szkoda że będzie tylko JDM. Btw, inna sprawa że opinie ludzi którzy nie zamierzają kupować samochodu tej klasy (wliczając moją) mają ogólnie żadne znaczenie i są tak samo bezcelowe jak płakanie ludzi jeżdżących nastoletnimi miejskimi toczydełkami o tym jakie dziadowskie i żenujące dla image'u marki jest Porsche Cayenne. Jak ktoś ma ochotę i go stać to i tak kupi, nie przejmując się rzewnym łkaniem watahy "fanów" którzy będą latami wzdychać o _jakimkolwiek_ Porsche a koniec końców zejdą z tego świata nie wchodząc nigdy w ich posiadanie. -- Alex GG#1667593 '97 Caro 1.6GLSI http://www.skotniczny.com/samochody/stratus/tjunink.jpg http://alex81.byxonline.com 3 |
Data: Kwiecien 01 2007 02:06:08 | Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL | Autor: Reseller | Rysiek Branson napisał(a): najpierw zj*** subaru impreza, a teraz 4 drzwiowy, dotad najbardziej sportowy model Hondy, co sie dzieje w glowach producentow aut? schodza na psy..Pomysl dobry, wykonanie gorsze. Uwielbiam auta typu "spioch" nie wygladaja a potrafia. Jak Audi S, rozni sie niewiele od cywilki a szatan pod maska. -- Reseller GG:1794 4 |
Data: Kwiecien 01 2007 06:09:05 | Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL | Autor: Filip | Reseller wrote: Pomysl dobry, wykonanie gorsze. Uwielbiam auta typu "spioch" nie wygladaja a potrafia. Jak Audi S, rozni sie niewiele od cywilki a szatan pod maska.Niewiele? Przeciez cala sylwetka auta jest inna. Poszerzone nadkola, obnizony, wieksze felgi, szersze opony i jeszcze pare innych szczegolow, w zaleznosci od modelu. -- /Pozdrawiam, Filip/ A6, 2.5 TDI V6, Tiptronic - :) http://www.brianmoss.com/home.htm www.c3cars.com http://tinyurl.com/fhpfn http://www.wikings.pl/~kafar/pms/Mechanik_i_Granada.jpg PMS++ PJ S+ p++ M+++(+) W+ P++:++ X(+) L+(++) B M+(++) Z+ T- W(+) CB++ 5 |
Data: Kwiecien 01 2007 11:21:03 | Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL | Autor: GrzegorzG |
Reseller wrote: zapytaj milosnika Calibry czy golfa albo innego fana aut krzyczacych ze sa sportowe czy dla niego duzo rozni sie audi A od S. 6 |
Data: Kwiecien 01 2007 11:47:15 | Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL | Autor: Filip | GrzegorzG wrote: Przepraszam, czemu mnie obraziles??zapytaj milosnika Calibry czy golfa albo innego fana aut krzyczacych ze sa sportowe czy dla niego duzo rozni sie audi A od S.Pomysl dobry, wykonanie gorsze. Uwielbiam auta typu "spioch" nie wygladaja a potrafia. Jak Audi S, rozni sie niewiele od cywilki a szatan pod maska.Niewiele? Przeciez cala sylwetka auta jest inna. Poszerzone nadkola, obnizony, wieksze felgi, szersze opony i jeszcze pare innych szczegolow, w zaleznosci od modelu. -- /Pozdrawiam, Filip/ Renault Megane II, 1.5 cdi - :) http://www.brianmoss.com/home.htm www.c3cars.com http://tinyurl.com/fhpfn http://www.wikings.pl/~kafar/pms/Mechanik_i_Granada.jpg PMS++ PJ S+ p++ M+++(+) W+ P++:++ X(+) L+(++) B M+(++) Z+ T- W(+) CB++ 7 |
Data: Kwiecien 01 2007 10:04:49 | Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL | Autor: Quattroxx[MALPA]o2.pl | najpierw zj*** subaru impreza, a teraz 4 drzwiowy, dotad najbardziej oojj widzialem brzydsze autka... 8 |
Data: Kwiecien 01 2007 11:21:54 | Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL | Autor: GrzegorzG |
najpierw zj*** subaru impreza, a teraz 4 drzwiowy, dotad najbardziej ta, logan. imho proporcje w tym i 3d civicu sa troche spieprzone. Bułowate to auto jest, nie wyglada juz jak stary civic. 9 |
Data: Kwiecien 01 2007 11:10:43 | Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL | Autor: Waldek Godel | Dnia Sun, 1 Apr 2007 01:44:06 +0200, Rysiek Branson napisał(a): 10 |
Data: Kwiecien 01 2007 12:21:08 | Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL | Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki | On 2007-04-01, Waldek Godel wrote: Dnia Sun, 1 Apr 2007 01:44:06 +0200, Rysiek Branson napisał(a): Europejska konkurencja robi 112 KM/litr wolnossacego silnika ? ;-) w dodatku z całkowicie No i ? Co to ma być? Wibrator analny dla zboczeńców czy samochód? Dziwnie projektujesz... od czasow rewolucji w serwerach SMTP pogorszylo Ci sie. A że idiotów nie brakuje, pewnie będzie kultowe auto. A potem będa płakać, Tak tak i ten zawirusowany HDI bedzie tak samo sprawnie jezdzil po zakretach, szczegolnie zaraz po opuszczeniu salonu. Nie pamietam jak jest w tym modelu ale chyba sa wersje w ktorych LSD zostalo. -- ___________________________________________ Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net 11 |
Data: Kwiecien 01 2007 13:10:42 | Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL | Autor: PeJot - Krk | Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości taaa... najbardziej sportowa wersja wygląda spokojniej od wersji To jest właśnie piękna sprawa w silnikach Hondy gdzie w okolicach maksymalnego momentu, moc rośnie "stromo" wciskając zarazem w fotel :) A w niskim zakresie obrotów on ma wystarczający moment i moc, żeby się nim sprawnie poruszać ... pozdro PeJot Civic 3D 1.4iS'97 12 |
Data: Kwiecien 01 2007 15:39:51 | Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL | Autor: | To jest właśnie piękna sprawa w silnikach Hondy gdzie w okolicachPolicz sobie te "stromizne" albo przeczytaj moj wczesniejszy post. Tak bylo KIEDYS i juz se ne vrati.... Tomek 13 |
Data: Kwiecien 01 2007 17:18:16 | Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL | Autor: zkruk [Lodz] | Waldek Godel wrote: Czyli sporo gorzej od europejskiej konkurencji, w dodatku z całkowicie o czym dokladnie mowisz??? bo chyba to fantastyka... ktora europejska konkurencja osiagala 120KM z litra 15 lat temu? (bez turbo) debilną charakterystyką silnika - 8k obrotów dla maksymalnej mocy???? nie - to jest silnik, a nie wiatraczek - ktory w przeciwienstwie do konkurencji potrafi osiagnac tyle obrotow konkurencja ma czerwone pole na 6k -- pozdrawiam www.zbigniewkruk.com <-- prywatna strona www.foto.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych www.lodz.forumslubne.pl <-- forum dla par mlodych z okolic Łodzi 14 |
Data: Kwiecien 01 2007 16:30:36 | Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL | Autor: Waldek Godel | Dnia Sun, 1 Apr 2007 17:18:16 +0200, zkruk [Lodz] napisał(a): o czym dokladnie mowisz??? bo chyba to fantastyka... Zgadza się, bo już w połowie tego ostro ciągnie, a ten silnik się jeszcze wtedy zastanawia, czy warto się budzić, czy może jeszcze się trochę kimnąć. Co z tego, że wolnossący, jak go trzeba kręcić gorzej jak uturbionego? To co za korzyść z tego braku turbo? -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.telekomunikacja.org "Porównywanie francuskich aut podatnych na uszkodzenia z niemiecką solidnością i prawdziwie ponadczasową bryłą samochodu jest dość śmieszne." 15 |
Data: Kwiecien 01 2007 21:11:01 | Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL | Autor: zkruk [Lodz] | Waldek Godel wrote:
w stosunku do mocy koncowej - moze i tak ale porownanie do innych silnikow daje ten sam wynik na tych samych obrotach moc uzyskuje sie poprzez dodatkowy zakres 2k obrotow... wiec przy 6k europejczyk wlasnie zmienia bieg, a w hondzie masz dodatkowe jeszcze 80 KM :] Co z tego, że wolnossący, jak go trzeba kręcić gorzej jak turbo to klopoty z kompresja i sprezarka a tu mamy wydajnosc silnika turbo bez problemow turbo pamietaj ze zmieniajac biegi nie schodzisz ponizej poziomu zalaczania sie vteca - i caly czas pracujesz w optymalnych obrotach -- pozdrawiam www.zbigniewkruk.com <-- prywatna strona www.foto.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych www.lodz.forumslubne.pl <-- forum dla par mlodych z okolic Łodzi 16 |
Data: Kwiecien 01 2007 20:19:29 | Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL | Autor: Waldek Godel | Dnia Sun, 1 Apr 2007 21:11:01 +0200, zkruk [Lodz] napisał(a): moc uzyskuje sie poprzez dodatkowy zakres 2k obrotow... aha.. czyli chcesz mi wmówić, że jak taka Astra III 2.0 turbo VXR osiąga 225 KM w okolicach 5200 obrotów, a silnik Hondy osiągnie te rejony prawie 3000 obrotów wyżej i jeszcze ma być szybszy? I to nie jest rżnięcie głupa? Zwłaszcza, że ma 320Nm przy 2,400rpm, a silnik Hondy ledwo 2/3 tego gdziekolwiek (czytaj - tam gdzie szlifierka dentystyczna) turbo to klopoty z kompresja i sprezarka I potężne problemy z trwałością przy takich obrotach oraz ZNACZNIE wyższe wymagania co do olejów i paliwa. pamietaj ze zmieniajac biegi nie schodzisz ponizej poziomu zalaczania sie pamiętaj, że możesz mieć całkowicie inaczej zestopniowaną skrzynię biegów mając większy o połowę moment obrotowy, którego maksimum znajduje się 50 niżej. I również poruszać się w zakresie optymalnych obrotów - znacznie wcześniej. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.telekomunikacja.org "Porównywanie francuskich aut podatnych na uszkodzenia z niemiecką solidnością i prawdziwie ponadczasową bryłą samochodu jest dość śmieszne." 17 |
Data: Kwiecien 01 2007 22:12:02 | Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL | Autor: zkruk [Lodz] | Waldek Godel wrote: Dnia Sun, 1 Apr 2007 21:11:01 +0200, zkruk [Lodz] napisał(a): ja pisalem o silnikach bez turbo :] w zwiazku z Twoim stwierdzeniem, ze europejczyki sa lepsze... wstaw turbine do Hondy wtedy mozemy porownac... nie widze sesnu porownania beznyny turbo do benzyny atmosferycznej :] bo to oczywiste ze turbo sprawuje sie milej... osiąga 225 KM w okolicach 5200 obrotów, a silnik Hondy osiągnie te i ta droga dojdziemy do tego ze dobrze uturbiony diesel jest lepszy bo ma wysoka moc.. problem polega na tym, ze europa musi wstawic turbine by uzyskac 225KM z 2.0 a Honda miala juz 10 czy 15 lat temu 240KM z 2.0 :] czy tez 124KM z litra w silniku 1.6 :] I potężne problemy z trwałością przy takich obrotach oraz ZNACZNIE jak widac po VTI nie ma problemow - duzo tego jezdzi i wczesniej sypia sie blachy lub po prostu testowane sa na drzewach niz sie silniki zajedzie... problem polega na tym, ze japonczycy potrafia wykonac taki silnik - a europa wciaz nie wszystko rozbija sie o jakosc materialow i technologie... pamiętaj, że możesz mieć całkowicie inaczej zestopniowaną skrzynię ja jedynie sugeruje, ze startujac na 400m nie istotny jest przebieg tej mocy w zakresie 1500-4000 obrotow ja tez uwazalem kiedys ze dobrze jest miec duzy moment obrotowy - jednak jazda Tdieslem po miescie zniecheca mnie do takiego myslenia na trasie jest b milo - ale ja na trasach robie 2-3kkm rocznie na 20-25kkm ogolem :] -- pozdrawiam www.zbigniewkruk.com <-- prywatna strona www.foto.forumslubne.pl <-- forum dla fotografow slubnych www.lodz.forumslubne.pl <-- forum dla par mlodych z okolic Łodzi 18 |
Data: Kwiecien 01 2007 21:21:29 | Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL | Autor: Waldek Godel | Dnia Sun, 1 Apr 2007 22:12:02 +0200, zkruk [Lodz] napisał(a): wstaw turbine do Hondy wtedy mozemy porownac... A ja widzę, bo Honda będzie z tymi autami konkurowała na rynku i będzie przegrywać. Zakładając, że będzie jednak wersja europejska kiedyś. I w takim kontekście się od początku wypowiadam. ja jedynie sugeruje, ze startujac na 400m nie istotny jest przebieg tej mocy w mieście też się ładnie sprawdza - można niżej zmieniać biegi i w autku jest ciszej. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.telekomunikacja.org "Porównywanie francuskich aut podatnych na uszkodzenia z niemiecką solidnością i prawdziwie ponadczasową bryłą samochodu jest dość śmieszne." 19 |
Data: Kwiecien 03 2007 09:08:27 | Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL | Autor: Boombastic | I potężne problemy z trwałością przy takich obrotach oraz ZNACZNIE wyższe Bzdura do kwadratu począwszy od pierwszych wysilonych silników Hondy. Buda się rozsypie, a silnik wytrzyma. Jeszcze nie słyszałem by w S2K padały silniki, a tam masz 120 KM/1 l. 20 |
Data: Kwiecien 03 2007 09:30:08 | Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL | Autor: Przemek | Bzdura do kwadratu począwszy od pierwszych wysilonych silników Hondy. Ja tam nie lubie takich wiertarek, ale kolega przejachal dwulitrowym akordem ponad 260 tys nie schodzac ponizej 4 tys obrotow ;-) - silnik do konca (do sprzedazy) dzialal idealnie, kolejny wlasciciel rowniez zadowolony. -- Przemek www.mmstudio.com.pl 21 |
Data: Kwiecien 03 2007 10:07:26 | Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL | Autor: | A nie ogluchl aby, ciekawosc.Bzdura do kwadratu począwszy od pierwszych wysilonych silników Hondy. To jest wlasnie koniecznosc wyborow, o ktorej bylo przy wojtowym stole w ostatnim odcinku "Ranczo". Tomek 22 |
Data: Kwiecien 03 2007 14:34:49 | Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL | Autor: Boombastic | Ja tam nie lubie takich wiertarek, ale kolega przejachal dwulitrowym Naprawdę kręcił powyżej 4 tys. rpm? No to kozak jest i mastach. Takie gadki o żyłowaniu silników uskuteczniają chyba kierowcy Ursusów, bo jak Japsy wymyśliły, że ma się zakręcić do 8 tys. rpm, to ma się zakręcić i wytrzymać i nic mu się nie stanie. Taka jest charakterystyka Hondy, że idą w obroty a nie w turbo i jak się komuś nie podoba to nie ma przymusu kupowania. Tylko potem jeżdżąc do 3 tys. rpm niech nie narzeka, że słabo jedzie, bo zaturbiony ma dwa razy więcej mocy przy tych obrotach, tylko niech spojrzy na wykres przebiegu mocy i momentu. 23 |
Data: Kwiecien 03 2007 17:17:03 | Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL | Autor: | zaturbiony ma dwa razy więcej mocy przy tych obrotach, tylko niech spojrzyPoliczylem, ze 1,09. Czyli nic specjalnego. Jesli ma maks moc przy 7900 a odcina przy 8500, to gorzej (RELATYWNIE) jedzie od ecotecow oplowskich i innego parcha, co ma moc przy 6000 a tnie juz 6500. Tomek P.S. Ja tez mam gowniane 1.0000 elastycznosci, ale moc przy 5100 a tnie dopiero przy 6500. I to jest ta roznica. T. 24 |
Data: Kwiecien 03 2007 20:41:12 | Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL | Autor: Boombastic |
>zaturbiony ma dwa razy więcej mocy przy tych obrotach, tylko niech Przyznam się, że zupełnie nie rozumiem o czym piszesz. Dla jasności napiszę o co mi chodzi. Otóż odczytujac z wykresu np. mocy moc chwilową przy pewnych obrotach dla silnika atmosferycznego wysokoobrotowego i silnika zaturbionego nie ma bata - ten drugi będzie miał ją zdecydowanie wyższą. Z tego wynika subiektywna ocena, że takie turbo jest mocniejsze, bo ciągnie przy niższych obrotach, a silnik wysokoobrotowy trzeba zakręcić o te 2-3 tysiące wyżej by mieć taką samą moc. A to, ze tnie przy załóżmy twoich 8500 a max mocy jest przy 7900 nie ma takiego znaczenia, bo znaczenie ma punkt przełaczenia VTECa na ostrą krzywkę i niespadanie poniżej tego punktu przy zmianie biegów, a nie kiedy odetnie obroty. A co do tezy, że inne kompakty mające nieco większe moce objadą tego Cifa to smiem watpić, ze jednak nie objadą. Poogladaj sobie parę filmów z wyscigów na torach tych mocniejszych kompaktów. Jakoś dziwnym trafem te słabsze Hondy zadziwiajaco dobrze sobie tam radziły i objeżdżały auta mocniejsze. 25 |
Data: Kwiecien 03 2007 20:16:48 | Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL | Autor: | Krzywki nie maja tu nic do rzeczy. 1.09 mozna uzyskac bez zadnych krzywek, tyle ze nizej. Te krzywki mialy znaczenie kiedys. Faktycznie (pisalem niedawno o tym, ale nie udalo sie ustalic auta) byl silnik Hondy, w ktorym po zmianie krzywek moc przyrastała lawinowo. Tutaj tego nie ma!!!!! Nowe silniki BMW maja w zasadzie takie krzywki pod postacia systemu VANOS. Tam tez nie ma lawinowego przyrostu mocy, tylko jest powyzej 100KM z litra wolnossaka, tylko ze znacznie nizej. To czym bylo 1,6 VTEC 160KM pietnascie lat temu, to teraz jest tylko labedzim spiewem starego pomyslu. Ostatecznie i do poldka dalo sie dorobic walek wyscigowy! To, co ma do rzeczy, to jazda dookola obrotow mocy maksymalnej. Jesli odciecie jest bardzo blisko MM, to kierowca sporo traci. Szczegolny dramat jest na biegach nizszych. Nawet przy szesciu kolach zebatych. Albo wezmiesz elastyczny silnik. Dla takiej hondzi byloby to okolo 1,25. Wtedy to, co napisales, byloby prawda -- daloby sie nie spadac z obszaru prawie stalej mocy. I niech jej nam bedzie dane jak najwiecej. Tomek 26 |
Data: Kwiecien 03 2007 22:49:38 | Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL | Autor: Boombastic | Krzywki nie maja tu nic do rzeczy. 1.09 mozna uzyskac bez zadnych Jak nie maja znaczenia. Własnie mają znaczenie, bo chodzi o w miare oddawanie liniowe mocy, a nie słaby dół i mocną górę. To dlatego jest taka różnica pomiędzy silnikami serii B i serii K. W silniku serii B tak się działo, że silnik dostawał kopa dopiero po przejściu na ostre krzywki, w serii K stosuje się juz bardziej zaawansowane sterowanie i więcej poziomów ustawienia krzywek, a wszystko po to by silnik ciągnął powyżej tych 8 tys. rpm i nie miał słabego dołu. Ja sie tez kiedyś kłóciłem w sprawie CTR, ale ich użytkownicy wyprowadzili mnie z błędu, ze to nie to co stare B16, które jednak miało słaby dół i mocna górę, że jednak jest to auto którym można spokojnie dynamicznie sie poruszać na co dzień, a w razie potrzeby jest jeszcze duża rezerwa. 27 |
Data: Kwiecien 03 2007 20:43:24 | Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL | Autor: przemak | Naprawdę kręcił powyżej 4 tys. rpm? No to kozak jest i mastach. Takie gadki o żyłowaniu silników uskuteczniają chyba kierowcy Ursusów, bo jak Japsy wymyśliły, że ma się zakręcić do 8 tys. rpm, to ma się zakręcić i wytrzymać i nic mu się nie stanie. Ja nie rozumiem, o czym do mnie rozmawiacie ;-) Mial dwie hondy, civica i akorda, akorda wymienil na nowego, civic jezdzi nadal, wszystkie trzy krecone i jezdza jak trzeba. Ja tak nie lubie, dlatego o hondzie nawet nie myslalem - wrecz przeciwnie, bardziej o dieslu (i to najlepiej klekocie prawdziwym), ale za drogi, wiec... tez mam teraz wiertarke, ale za to slaba (corolle)... -- Przemek www.mmstudio.com.pl 28 |
Data: Kwiecien 01 2007 15:38:41 | Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL | Autor: | Oprócz tego: 215 Nm @ 6100 daje tu 187 KM. Staly moment obrotowy dalby tu 171,5 KM. Zatem elastycznosc wynosi 187/171,5 = 1,09. To jest silnik do czerpania radosci z jazdy autem o masie wlasnej do 1 tony. Nowy Civic ma pewnie powyzej 1300 kg i w dwie osoby fanu nie ma. Nawet przy szesciu biegach. Podejrzewam, ze do Focusa z odpowiednimi literkami sie to nie umyje. Oczywiscie, pilujac od 6000 do odciecia cos tam sie wycisnie, ale ile tak mozna jezdzic po ulicach??? I czemu ten bak taki maly? Tomek 29 |
Data: Kwiecien 02 2007 21:09:46 | Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL | Autor: PeJot - Krk | Użytkownik napisał w wiadomości 215 Nm @ 6100 daje tu 187 KM. Staly moment obrotowy dalby tu 171,5 KM. E tam od razu piłować ... Dla silników topowych Hond to są normalne warunki pracy to nie Ford czy Fiat żeby się podniecać 6-cioma tysiącami obrotów :P pozdro PeJot Civic 3D 1.4iS'97 30 |
Data: Kwiecien 02 2007 20:26:36 | Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL | Autor: | Tu nie chodzi o podniete, tylko o permanentny RYK. Tomek 31 |
Data: Kwiecien 01 2007 12:59:19 | Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL | Autor: PeJot - Krk | Użytkownik "Rysiek Branson" napisał w wiadomości najpierw zj*** subaru impreza, a teraz 4 drzwiowy, dotad najbardziej sportowy model Hondy, co sie dzieje w glowach producentow aut? schodza na psy.. Ja niepogardziłbym tym białym sedanem ze złotymi felgami :) Przynajmniej widać że ma jakiś charakter w porównaniu z wyjątkowo "skopaną" Imprezą ... pozdro PeJot Civic 3D 1.4iS'97 32 |
Data: Kwiecien 02 2007 09:25:41 | Temat: Re: Honda Civic Type R sedan LOL | Autor: dep | Rysiek Branson napisał(a): najpierw zj*** subaru impreza, a teraz 4 drzwiowy, dotad najbardziej sportowy model Hondy, co sie dzieje w glowach producentow aut? schodza na psy.. wogóle civic sedan to straszny brzydal się zrobił. type r, to tylko konsekwencja pierwotnej brzydoty. |