Grupy dyskusyjne   »   Honda Accord - prośba o opinie

Honda Accord - prośba o opinie



1 Data: Styczen 05 2007 18:56:35
Temat: Honda Accord - prośba o opinie
Autor: Jurek 

witam
chciałbym prosić urzytkowników wspomnianego auta o opinie. Przymierzam się
do rocznika 2000-2001 z silnikiem 1,8 (znalazłem kilka modeli z różnymi
mocami 137-150 KM - czy tak jest naprawdę czy to tylko nieprecyzyjne danego
sprzedających?)
- chodzi mi głównie o trwałość elementów zawieszenia, karoserii itp.
dostępność części (oryginalnych i zamienników w przystępnych cenach)
- na co zwrócić szczególną uwagę w tym modelu ( nie chodzi mi o
bezwypadkowość czy tym podobne ale o typowe dolegliwości)
- ogólne wrażenia o aucie, ceny użytkowania

Spotkałem się z autami z automatyczną skrzynią plus tiptronic - jakby ktoś
miał z tym doświadczenie w tym modelu
Podobnie z klimatronikiem


Dziękuję za wszelkie podpowiedzi
Pozdrawiam
Jurek





2 Data: Styczen 05 2007 19:01:37
Temat: Re: Honda Accord - prośba o opinie
Autor: Boombastic 


Użytkownik "Jurek"  napisał w wiadomości

witam
chciałbym prosić urzytkowników wspomnianego auta o opinie. Przymierzam się
do rocznika 2000-2001 z silnikiem 1,8 (znalazłem kilka modeli z różnymi
mocami 137-150 KM - czy tak jest naprawdę czy to tylko nieprecyzyjne
danego sprzedających?)

Silnik 1,8 ma 136 KM.

3 Data: Styczen 05 2007 19:37:39
Temat: Re: Honda Accord - prośba o opinie
Autor: Filip KK 

Boombastic wrote:

witam
chciałbym prosić urzytkowników wspomnianego auta o opinie. Przymierzam się do rocznika 2000-2001 z silnikiem 1,8 (znalazłem kilka modeli z różnymi mocami 137-150 KM - czy tak jest naprawdę czy to tylko nieprecyzyjne danego sprzedających?)


Silnik 1,8 ma 136 KM.
Marzenie. Chyba, ze poprawisz wszystkie masy fabryczne.


--
/Pozdrawiam, Filip/      :( + VW = :)

www.c3cars.com
http://tinyurl.com/fhpfn

4 Data: Styczen 05 2007 20:37:28
Temat: Re: Honda Accord - prośba o opinie
Autor: marcin.d 

Marzenie. Chyba, ze poprawisz wszystkie masy fabryczne.


ty jestes filipek chory na leb. masz masowa manie, wiesz?

5 Data: Styczen 05 2007 20:39:50
Temat: Re: Honda Accord - prośba o opinie
Autor: Akcent 

Silnik 1,8 ma 136 KM.
Marzenie. Chyba, ze poprawisz wszystkie masy fabryczne.

Ty masz kolego jakąs obsesję z tymi masami i śmietnikami...
:)
Taki komediant zawsze dodaje kolorytu. Tak trzymaj :))

--
Pozdrawiam,
Piotr

6 Data: Styczen 05 2007 20:46:23
Temat: Re: Honda Accord - prośba o opinie
Autor: marcin.d 

Taki komediant zawsze dodaje kolorytu. Tak trzymaj :))

a mi juz przyglupek kaka zaczyna dzialac na nerwy, bo jest potwornie
monotematyczny.

7 Data: Styczen 05 2007 21:31:30
Temat: Re: Honda Accord - prośba o opinie
Autor: Jurek 

i tylko ten jeden model był produkowany?


Użytkownik "Boombastic"  napisał w
wiadomości


Użytkownik "Jurek"  napisał w wiadomości

witam
chciałbym prosić urzytkowników wspomnianego auta o opinie. Przymierzam
się do rocznika 2000-2001 z silnikiem 1,8 (znalazłem kilka modeli z
różnymi mocami 137-150 KM - czy tak jest naprawdę czy to tylko
nieprecyzyjne danego sprzedających?)

Silnik 1,8 ma 136 KM.


8 Data: Styczen 06 2007 10:12:23
Temat: Re: Honda Accord - prośba o opinie
Autor: Mirek Ziółek 


"Jurek"  wrote in message

i tylko ten jeden model był produkowany?


Użytkownik "Boombastic"  napisał w
wiadomości

Użytkownik "Jurek"  napisał w wiadomości

witam
chciałbym prosić urzytkowników wspomnianego auta o opinie. Przymierzam
się do rocznika 2000-2001 z silnikiem 1,8 (znalazłem kilka modeli z
różnymi mocami 137-150 KM - czy tak jest naprawdę czy to tylko
nieprecyzyjne danego sprzedających?)

Silnik 1,8 ma 136 KM.

tu masz wiecej o wersjach silnikowych.
http://www.hondapl.org/accord/accord2001e/accord2001e.html

Pozdr
Mirek

9 Data: Styczen 06 2007 10:12:08
Temat: Re: Honda Accord - prośba o opinie
Autor: Lady Patryshia 

Jurek wrote:

i tylko ten jeden model był produkowany?


Tak, w danym roku i tej samej pojemnosci silnik bedzie mial taka sama moc.
Pytales o "Honde Accord" o okreslonym roku produkcji i wielkosci silnika   -to jest wlasnie model jako calosc.
Nie wydaje ci sie ze to logiczne?
Inne elementy tworzace poziom wyposazenia takie jak: A/C, Auto/Manual skrzynia biegow, rodzaj stereo., tapicerka itp. - nie maja wplywu na moc zainstalowanego silnika.
Innmi producenci samochodow moga miec opcje kilku roznych wielkosci silnikow w tym samym modelu np: 2.7L, 3.2L, 3.5L  albo 1.8L, 2.0L, 2.4L gdzie te opcje z reguly beda wiazaly sie z okreslonym packietem poziomu wyposazenia oznaczonym dodatkowo jako np: SE, SXE, LE, STS,LX,Limited, it.d. Nie znaczy to jednak ze nie mozna kupic pojazdu z nizszym poziomem   wyposazenia ale za to z wiekszym silnikiem.
Chociaz ostatnio w moidelkach na 2007 wprowadzane sa coraz wieksze naciski na zamawianie opcji zwiazanych ze soba jako "PACKET"./

P.s. Moze to prawda ze wybrales wlasciwa grupe "dyskusyjna" na motoryzacyjne pytanie ale adresujac je do wlascicieli tego pojazdu wydaje mi sie bez sensu.
Nigdy nie otrzymasz objektywnej opinii. To tak jakbys zapytal czlonkow SamoObrony o opinie o tej Partji, bo wlasnie masz zamiar przystapic do jakiejs partii politycznej.

10 Data: Styczen 06 2007 16:51:21
Temat: Re: Honda Accord - proœba o opinie
Autor: J.F. 

On Sat, 06 Jan 2007 10:12:08 -0500,  Lady Patryshia wrote:

Jurek wrote:
i tylko ten jeden model był produkowany?

Tak, w danym roku i tej samej pojemnosci silnik bedzie mial taka sama moc.
Pytales o "Honde Accord" o okreslonym roku produkcji i wielkosci silnika
 -to jest wlasnie model jako calosc.
Nie wydaje ci sie ze to logiczne?

Biorac pod uwage game roznych silnikow roznych producentow
to niekoniecznie. 8V i 16V, Honda to VTEC roznej generacji,
1.9TDI ktory mial chyba ze 6 mocy, VW ktory oferowal
niezbyt dawno dwa rozne silniki 1.6 o mocy roznej o 2KM,
ople w wersji odprezonej .. oj, nie tylko odprezonej.

Chociaz ostatnio w moidelkach na 2007 wprowadzane sa coraz wieksze
naciski na zamawianie opcji zwiazanych ze soba jako "PACKET"./

Tak mowiac szczerze to ciekaw jestem jak[by] wyglada organizacja
w fabryce gdy opcje sa dowolne.

Chlopaki/towarzysze, minuta przerwy, bo ta sztuka bez klimy ?

J>

11 Data: Styczen 06 2007 16:14:39
Temat: Re: Honda Accord - pro?ba o opinie
Autor: Lady Patryshia 

J.F. wrote:

On Sat, 06 Jan 2007 10:12:08 -0500,  Lady Patryshia wrote:

Chociaz ostatnio w modelach na 2007 wprowadzane sa coraz wieksze naciski na zamawianie opcji zwiazanych ze soba jako "PACKET"./


Tak mowiac szczerze to ciekaw jestem jak[by] wyglada organizacja
w fabryce gdy opcje sa dowolne.


J>


Akurat tak sie slada ze pracuje w Auto Industry i moge wyjasnic jak wyglada (NIE JAKBY wygladala) na dzien dzisiejszy organizacja przy wykorzystaniu obecnej technolgii.
Po pierwsze: Ze wzgledow ekonomicznychj wszystkie samochody bez wyjatku produkowane sa na konkretne zamowienie, badz to pojedynczego konsumenta, takiego jak ty lub ja,  badz to zbiorowego nabywcy np: Car Rental, Policja, Wojsko, Urzedy Administracji Pastwowej i na koncu Dealer.
Dealer zamawia w zasadzie na pierszy rzut oka "w ciemno" czyli taka ilosc i takie opcje, ktore zdaniem jego sprzedawcow beda maly najwiekszy popyt w okreslonym czasie i miejscu dla codziennych nabywcow, ktorzy potrzebuja auto "JUZ TERAZ" zamiast zamowic i czekac na niego powiedzmy jakies 2 miesiace az "sie zrobi".
Wiele ludzi tak wlasnie kupuje auta "prosto z delerowskiej loty". Zaznacze tu ze nie ma zadnej roznicy w cenie i jakosci pomiedzy tym pojazdem ktory jest juz gotowy i czeka na nabywce, a tym zamawianym ktory bedzie dostepny dopiero za jakis czas. Od 25 lat tak wlasnie kupuje dla siebie, zony i rodziny - My mamy czas....
Mala uwaga odnosnie cen: W okresach kiepskiej sprzedazy lub koncowki modelu z poprzedniego roku producenci samochodow w porozumieniu z dealerami oglaszaja specjalne "zachety" w postaci roznego rodzaju rabatow, zwrotu pewnej kwoty gotowki, wprowadzanie na wybrane modele na okreslony okres czasu cen na poziomie rownym z cenami dla pracownikow czyli tzw. "Employee Price".
Powracajac do tematu, jak juz wspomnialem, od samego poczatku kazdy pojazd jest "budowany na obstalunek" zgodnie z przygotowanym wczesniej harmonogramem zwanym "Scheduling".
Kazdy pracownik na na wlasnym stanowisku linii produkcyjnej ma dedykowany dla tego stanowiska "terminal" czyli monitor i K/B (a czesto takze scanner optyczny) i tam ma wyswietlone wielkimi literami lub cyframi symbol czesci ktora ma zabudowac do poazdu znajdujacego sie w danym momencie za jego stanowisku. Ta koniecznosc jest wymagana gdyz istalowany element moze byc innego koloru, innej funkcji lub z innym wbudowanym programem albo wcale nie wystepowac w danym pojezdzie; poniewaz na tej samej linii produkcyjnej  produkuje sie nie tylko kilka odmian tegosamego modelu pojazdu rozniacych sie nie tylko kolorem i opocjami a takze zupelnie inny pojazd nie majacy zadnej wspolnej czesci a nawet uzywa sie innch "fasteners" czyli srob, wkretow a takze czesto innych narzedzi do ich montowana.
Musze tu dodac ze wszystkie wazniejsze polaczenia srubowe zaliczone do grupy bezpieczenstwa tzw "Safety Items" sa elektronicznie kontrolowane i osiagniety moment dokrecenia tych srob jest automatycznie zachowany w pamieci systemu lacznie z innymi wynikami regulacji i kontroli koncowej przypisane danemu pojazdowi okreslonemu w VIN. \
Informacje te sa takze wzbogacone o numery seryjne wszystkich czesci i modulow (zespolow) zainstalowanych do tego pojazdu podczas montazu na kolejnych stanowiskach. Niemal kazda wazniejsza czesc ma trwala naklejke z barcode i jest scanmowana bezposrednio przed zabudowaniem do samochodu.
Calosc jest wlaczona w jeden wielki network komputerowy.
Jedynie co wspolnego maja to jest ta sama technologia wytwarzania, budynek fabryczny i ci sami ludzie.
Malarnia jest jedna, wspolna nezaleznie od modelu pojazdu.
Kazdy pojazd przechodzi siedem procesow technologicznych/warstw/powlok w malarni.

Cala "filozofia"  organizacji tego rodzaju produkcji polega na odpowiedniej synchronizacji poszczegolnych procesow wewnatrz w zakadzie jak i dostaw podzepolow i czesci oraz dystrybucji gotowego produktu.
Wszyscy liczacy sie producenci pojazdow przerabiaja dzis swoje fabryki na bardziej elastyczna technologie pozwalajaca na budowanie kilku modeli samochodow na tej samej linii produkcyjnej.
Dla przykladu: Chrysler 300 - wszystkie jego odmiany(zwykly "300", 300 Touring, 300 Limited, 300C, 300SRT8 i inne -lacznie 8 pakietow) z silnkami 2.7L, 3.5" oraz 2 rodzaje HEMI, zarowno RWD jak i AWD a takze opcja MDS (Multi Displacement System) nie wystepujaca przy wszystkich modelach, produkowane sa na wspolnej linii razem z Dodge Charger, rowniez w wielu mozliwych opcjach a takze dolacz do tego Dodge Magnum rowniez w wielu odmianach opcji silnikowych, wyposazenia, kolorystyki.
Inny przyklad: Chrysler Town&Country, Dodge Grand Caravan oraz Pacifica   z wszelkimi mozliwymi ich opcjami sa budowane na wspolnej linii produkcyjnej podobnie ja tamte wspommniane wyzej. Nie byloby to nic specjalnego jezeli nie wsponiec o szybkosci produkcji. Otoz jeden zaklad produkuje ponad 1300 pojazdow dziennie! (Tak, jeden tysiac i trzysta sztuk)
Podobnie produkcja jest zorgaizowana w wielu innych fabrykach samochodow zarowno Toyoty, Hondy, Forda a takze w wiekszosci Fabryk GM.
Czy potrafisz to sobie wyobrazic?

Jezeli nie...  to znaczy ze nawet nie potrafisz podazyc z wyobraznia za tymi ktorzy tworza dzisiejsza technologie i organizacje pracy w swiecie.
Za tymi ktorzy dyktuja kierunek i szybkosc tego postepu.

12 Data: Styczen 06 2007 17:12:05
Temat: Re: Honda Accord - prośba o opinie
Autor: Jurek 



Tak, w danym roku i tej samej pojemnosci silnik bedzie mial taka sama moc.
Pytales o "Honde Accord" o okreslonym roku produkcji i wielkosci
silnika -to jest wlasnie model jako calosc.
Nie wydaje ci sie ze to logiczne?

Owszem logiczne, ale nie jestem pewien czy nie wystąpiły silniki np 8V i 16V
czy wszystkie były VTEC - a to wiąże się z tym że przy tej samej pojemności
może być różna moc, różne rozwiązania techniczne i różna awaryjność.



P.s. Moze to prawda ze wybrales wlasciwa grupe "dyskusyjna" na
motoryzacyjne pytanie ale adresujac je do wlascicieli tego pojazdu wydaje
mi sie bez sensu.
Nigdy nie otrzymasz objektywnej opinii. To tak jakbys zapytal czlonkow
SamoObrony o opinie o tej Partji, bo wlasnie masz zamiar przystapic do
jakiejs partii politycznej.

Tu się nie zgodzę, zależy mi na wypowiedziach ludzi którzy jeżdzą tymi
samochodami a nie na teoretykach. Ktoś kto przejechał "parę "kilometrów tym
modelem jest w stanie okreslić co mu się podoba a co nie, na co uważać przy
kupnie, ile go kosztuje utrzymanie itp.
suche dane znalazłem na stronach www.

pozdrawiam
Jurek

13 Data: Styczen 06 2007 20:54:00
Temat: Re: Honda Accord - prośba o opinie
Autor: Rafał 


Owszem logiczne, ale nie jestem pewien czy nie wystąpiły silniki np 8V i
16V czy wszystkie były VTEC - a to wiąże się z tym że przy tej samej
pojemności może być różna moc, różne rozwiązania techniczne i różna
awaryjność.

Te roczniki miały już tylko VTECa, wcześniej tylko 2.2 miał tę "nowość".
Normalnie mocą się nie różniły dla poszczególnych pojemności. Oczywiście
Honda ma też swoje TypeR, czy TypeS, ale to inna bajka ;-) Zajrzyj sobie na
to forum hondowe, www.hondapl.org, to będziesz wszystko wiedział ;-)

14 Data: Styczen 07 2007 12:15:11
Temat: Re: Honda Accord - prośba o opinie
Autor: Jurek 

dziękuję - www.hondapl.org dużo mi pomogła, na pozostałych moto -forach też
otrzymałem kilka cennych rad


Użytkownik "Rafał"  napisał w wiadomości

>
Owszem logiczne, ale nie jestem pewien czy nie wystąpiły silniki np 8V i
16V czy wszystkie były VTEC - a to wiąże się z tym że przy tej samej
pojemności może być różna moc, różne rozwiązania techniczne i różna
awaryjność.

Te roczniki miały już tylko VTECa, wcześniej tylko 2.2 miał tę "nowość".
Normalnie mocą się nie różniły dla poszczególnych pojemności. Oczywiście
Honda ma też swoje TypeR, czy TypeS, ale to inna bajka ;-) Zajrzyj sobie
na to forum hondowe, www.hondapl.org, to będziesz wszystko wiedział ;-)





15 Data: Styczen 06 2007 20:54:00
Temat: Re: Honda Accord - prośba o opinie
Autor: Rafał 


Owszem logiczne, ale nie jestem pewien czy nie wystąpiły silniki np 8V i
16V czy wszystkie były VTEC - a to wiąże się z tym że przy tej samej
pojemności może być różna moc, różne rozwiązania techniczne i różna
awaryjność.

Te roczniki miały już tylko VTECa, wcześniej tylko 2.2 miał tę "nowość".
Normalnie mocą się nie różniły dla poszczególnych pojemności. Oczywiście
Honda ma też swoje TypeR, czy TypeS, ale to inna bajka ;-) Zajrzyj sobie na
to forum hondowe, www.hondapl.org, to będziesz wszystko wiedział ;-)

16 Data: Styczen 07 2007 12:15:11
Temat: Re: Honda Accord - prośba o opinie
Autor: Jurek 

dziękuję - www.hondapl.org dużo mi pomogła, na pozostałych moto -forach też
otrzymałem kilka cennych rad


Użytkownik "Rafał"  napisał w wiadomości

>
Owszem logiczne, ale nie jestem pewien czy nie wystąpiły silniki np 8V i
16V czy wszystkie były VTEC - a to wiąże się z tym że przy tej samej
pojemności może być różna moc, różne rozwiązania techniczne i różna
awaryjność.

Te roczniki miały już tylko VTECa, wcześniej tylko 2.2 miał tę "nowość".
Normalnie mocą się nie różniły dla poszczególnych pojemności. Oczywiście
Honda ma też swoje TypeR, czy TypeS, ale to inna bajka ;-) Zajrzyj sobie
na to forum hondowe, www.hondapl.org, to będziesz wszystko wiedział ;-)





Re: Honda Accord - prośba o opinie



Grupy dyskusyjne