Grupy dyskusyjne   »   KoÅ„czy siÄ™ rumakowanie

Kończy się rumakowanie



1 Data: Listopad 08 2012 09:42:58
Temat: Koñczy siê rumakowanie
Autor: PB 


Jeszcze chwilka i wszyscy bêd± je¼dziæ 50km/h

http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/




--
Pozdrawiam
Piotr Biega³a          Warszawa
Citroen BX 1.9 BVA, C4GP 1.6HDi BVA
Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA



2 Data: Listopad 08 2012 10:29:00
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor:

W dniu 2012-11-08 09:42, PB pisze:


Jeszcze chwilka i wszyscy bÄ™dÄ… je¼dzić 50km/h

http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/


“Budowa centralnego systemu automatycznego
nadzoru nad ruchem drogowym“, finansowanego
przez UniÄ™ EuropejskÄ… ze Å›rodków Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu
Infrastruktura i Åšrodowisko."

Jak widzÄ™ takÄ… formu³kÄ™ i to w takim kontekÅ›cie to siÄ™ zastanawiam jak jeszcze bardziej idiotycznie mo¿na wydawać _MOJE_ podatki.
Na prawdÄ™ jest w narodzie wiÄ™kszoæ która uwa¿a takie postÄ™powanie za mÄ…dre? Nie mo¿e być a¿ tak ¼le z szarymi komórkami Polaków.
To nie mo¿liwe.

z

3 Data: Listopad 08 2012 11:10:27
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: Robson 


Jak widzê tak± formu³kê i to w takim kontek¶cie to siê zastanawiam jak
jeszcze bardziej idiotycznie mo¿na wydawaæ _MOJE_ podatki.
Na prawdê jest w narodzie wiêkszo¶æ która uwa¿a takie postêpowanie za
m±dre? Nie mo¿e byæ a¿ tak ¼le z szarymi komórkami Polaków.
To nie mo¿liwe.

Trzeba by³o byæ takim m±drym 7 i 8 czerwca 2003 r.

"Cieszy miê ten rym: Polak m±dry po szkodzie.
Lecz je¶li prawda i z tego nas zbodzie,
Now± przypowie¶æ Polak sobie kupi
¯e i przed szkod±, i po szkodzie g³upi."

R

4 Data: Listopad 08 2012 19:58:52
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor:

W dniu 2012-11-08 11:10, Robson pisze:

Trzeba by³o byæ takim m±drym 7 i 8 czerwca 2003 r.


Dok³adnie!

z

5 Data: Listopad 08 2012 11:12:17
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: elmer radi radisson 

On 2012-11-08 10:29, z wrote:

Jak widzÄ™ takÄ… formu³kÄ™ i to w takim kontekÅ›cie to siÄ™ zastanawiam jak
jeszcze bardziej idiotycznie mo¿na wydawać _MOJE_ podatki.
Na prawdÄ™ jest w narodzie wiÄ™kszoæ która uwa¿a takie postÄ™powanie za
mÄ…dre? Nie mo¿e być a¿ tak ¼le z szarymi komórkami Polaków.
To nie mo¿liwe.

Ale to zdecydowala mniejszosc, nie wiekszosc. Wybrana przez wiekszosc ;)
A co do podatkow, to przeciez wiadomo ze to jest wunderwaffe, ktore ma
ratowac oczekiwane przez Vincenta wplywy z mandatow. Czyli to beda
ruchome punkty poboru nadzwyczajnego podatku drogowego.






--

memento lorem ipsum

6 Data: Listopad 08 2012 18:46:16
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: ToMasz 


Jak widzÄ™ takÄ… formu³kÄ™ i to w takim kontekÅ›cie to siÄ™ zastanawiam jak
jeszcze bardziej idiotycznie mo¿na wydawać _MOJE_ podatki.
powtórzÄ™ to jak za ka¿dym razem. wyobra¼ sobie ¿e TY masz zmniejszyć iloæ pieniÄ™dzy wydawanych na leczenie skutków wypadków. JAk to zrobisz? Tak aby nikogo za bardzo nie wnerwić?
1. Wprowadzisz przepis ¿e kierowca sam p³aci za skutki tego co zrobi³
2. radykalnie podniesiesz sk³Ä…dki na ubezpieczeniea wszystkim
3. wprowadzisz wiÄ™cej fotoradarów które zmiejszÄ… wydatki na leczeie o 0.0001% ale dodatkowo zarobiÄ… na siebie, obs³ugÄ™ i paru urzÄ™dników.

WiÄ™c nie marud¼ proszÄ™ o _naszych podatkach_, bo przeciÄ™tny polak jest takim mato³em który chce wszystko za darmo. OczywiÅ›cie ¿e dostaje wiele za "darmo", ale to "darmo" jest finansowane z podatków.
Jak przeciÄ™tny polak zrozumie i zag³osuje ¿e nie chce nic za darmo, bÄ™dzie go stać na to samo co ma, i zostanie ta iloæ kasy którÄ… teraz "³yka" system i politycy

ToMasz

7 Data: Listopad 08 2012 19:57:21
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor:

W dniu 2012-11-08 18:46, ToMasz pisze:

Wiêc nie marud¼ proszê o _naszych podatkach_, bo przeciêtny polak jest
takim mato³em który chce wszystko za darmo.

Mów za siebie. Ja mam ma³e wymagania i chcê proporcjonalnie do tego p³aciæ podatki. Chcê ¿eby mi siê nikt pod ko³drê nie wpycha³ z kolejnymi bezzsensownymi dyrektywami unijnymi i chcê _odpowiadaæ_ za swoje czyny bo tak wygl±da normalno¶æ.
Wiem, to jest niepoprawne POlitycznie bo banda urzêdasów nie bêdzie mog³a przek³adaæ kasy z kupki na kupkê po drodze sobie pobieraj±c ogromn± mar¿ê.
Tu nie trzeba odkrywaæ Ameryki. Redystrybucja kosztuje i prowadzi do zad³u¿ania pañstwa a w nastêpnej kolejno¶ci do nêdzy wszystkich. Nawet tych co jeszcze wie¿± ¿e pañstwo da.

z

8 Data: Listopad 09 2012 10:50:05
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: Jakub Witkowski 

W dniu 2012-11-08 19:57, z pisze:

Redystrybucja kosztuje i prowadzi do zad³u¿ania pañstwa a w nastêpnej kolejno¶ci do nêdzy wszystkich.

Albo i nie prowadzi. Przyk³ady: Grecja, Szwecja.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog± byæ niepowa¿ne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadaæ w czê¶ci
gts /kropka/ pl    |  lub ca³o¶ci pogl±dom ich Autora.

9 Data: Listopad 09 2012 12:17:33
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor:

W dniu 2012-11-09 10:50, Jakub Witkowski pisze:

Albo i nie prowadzi. Przyk³ady: Grecja, Szwecja.


Grunt do dobry przyk³ad. ;-) Tak samo dobrym przyk³adem na potwierdzenie galopu zad³u¿eniowego jest Japonia. ;-) H³e³e³e...
W³a¶nie taki jeden populista w sejmie brandzlowa³ siê procentami obs³ugi d³ugu i znowu powo³ywa³ siê na Japoniê. ¯a³o¶æ.

z

10 Data: Listopad 08 2012 19:19:16
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: abn140 


Jak widzê tak± formu³kê i to w takim kontek¶cie to siê zastanawiam jak
jeszcze bardziej idiotycznie mo¿na wydawaæ _MOJE_ podatki.
Na prawdê jest w narodzie wiêkszo¶æ która uwa¿a takie postêpowanie za
m±dre? Nie mo¿e byæ a¿ tak ¼le z szarymi komórkami Polaków.
To nie mo¿liwe.

z
Ale powiedz - glosowanie na Nowa Prawice jest Ci obce co nie?
Nie glosujesz bo to debile i oszolomy z naciskiem na to ostatnie w liczbie
pojedynczej....
Cosh - mozesz oczywiscie pozostac przy dotychczasowych......
no chyba ze sie myle to przepraszam......
no ale swiat taki jest. sa wiele gorsze i bardziej skretyniale prawdy
objawione jak ta ze skurwysynow socjalistow nie mozna wywlaszczyc z
sejmu....
kilka z brzegu bajek:
religie
zaleznosc holesterol - tluszcz i cala teoria lipidowa
"pieniadz papierowy lepszy od zlotego"
"deflacja jest zlem"
inflacja to tylko 1,5% (realna na shadowstats.com)
"Keynes ma racje"
w chuj innych.
ale ja juz stary jestem i mam to w dupie.
a wy mlodzi albo dacie sie zaruchac na smierc albo zmadrzejecie. jedno
klikniecie dalej masz dzisiaj wiedze. powodzenia.

11 Data: Listopad 09 2012 21:16:29
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: BydlÄ™ 

On 2012-11-08 10:29:00 +0100, z  said:

W dniu 2012-11-08 09:42, PB pisze:

Jeszcze chwilka i wszyscy bÄ™dÄ… je¼dzić 50km/h

http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/


“Budowa centralnego systemu automatycznego
nadzoru nad ruchem drogowym“, finansowanego
przez UniÄ™ EuropejskÄ… ze Å›rodków Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu
Infrastruktura i Åšrodowisko."

Jak widzÄ™ takÄ… formu³kÄ™ i to w takim kontekÅ›cie to siÄ™ zastanawiam jak jeszcze bardziej idiotycznie mo¿na wydawać _MOJE_ podatki.

Nie denerwuj siÄ™ -jest szansa na ma³e rumakowanie:

"UrzÄ…dzenia przystosowane sÄ… do pracy przez 24 h/dobÄ™ przez 360 dni w roku"

Czyli nie ca³y rok...
;-)



--
BydlÄ™

12 Data: Listopad 10 2012 20:21:50
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: J.F. 

Dnia Thu, 08 Nov 2012 10:29:00 +0100, z napisaù(a):

http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/
´Budowa centralnego systemu automatycznego
nadzoru nad ruchem drogowym´, finansowanego
przez Uniæ Europejskà ze úrodków Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu
Infrastruktura i Úrodowisko."

Jak widzæ takà formuùkæ i to w takim kontekúcie to siæ zastanawiam jak
jeszcze bardziej idiotycznie moýna wydawaã _MOJE_ podatki.
Na prawdæ jest w narodzie wiækszoúã która uwaýa takie postæpowanie za
màdre? Nie moýe byã aý tak êle z szarymi komórkami Polaków.
To nie moýliwe.

A znasz jakies inne rozwiazanie ? Jak swiat swiatem - panstwo pobiera
podatki i ulepsza swoj aparat represji, aby lepiej pobierac podatki.
Stare suszarki niby skad byly ?

W tym przypadku pozostaje sie tylko cieszyc ze to nie tylko nasze podatki,
ale z calej europy. I jak dobrze pojdzie, to zaplaca za to, zeby im wysylac
mandaty  :-)

J.

13 Data: Listopad 08 2012 11:22:57
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: elmer radi radisson 

On 2012-11-08 09:42, PB wrote:

Jeszcze chwilka i wszyscy bêd± je¼dziæ 50km/h

http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/

Mysle, ze te samochody beda sie jednak rzucac w oczy - albo blyskaniem,
albo charakterystyczna glowica i kamera. I na CB info zacznie isc
szybko ze ktos cos zauwazyl.


--

memento lorem ipsum

14 Data: Listopad 08 2012 11:34:28
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: Lewis 

W dniu 2012-11-08 11:22, elmer radi radisson pisze:

On 2012-11-08 09:42, PB wrote:

Jeszcze chwilka i wszyscy bêd± je¼dziæ 50km/h

http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/

Mysle, ze te samochody beda sie jednak rzucac w oczy - albo blyskaniem,
albo charakterystyczna glowica i kamera. I na CB info zacznie isc
szybko ze ktos cos zauwazyl.



Ciekawe kiedy zaczn± pojawiaæ siê samochody cywili z zainstalowanymi dzia³kami pp...

--
Pozdrawiam
Lewis

15 Data: Listopad 08 2012 10:36:18
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: AZ 

On 2012-11-08, elmer radi radisson  wrote:

Jeszcze chwilka i wszyscy bÄ™dÄ… je¼dzić 50km/h

http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/

Mysle, ze te samochody beda sie jednak rzucac w oczy - albo blyskaniem,
albo charakterystyczna glowica i kamera. I na CB info zacznie isc
szybko ze ktos cos zauwazyl.

No i anten maja duzo :-)

--
Artur
ZZR 1200

16 Data: Listopad 08 2012 11:56:59
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: elmer radi radisson 

On 2012-11-08 11:36, AZ wrote:

No i anten maja duzo :-)

Bo ja wiem - moze maja jedna antene wiecej i to tez nie do radiostacji, tylko do lacznosci komorkowej. Bo Orange realizuje komunikacje dla ITD
wiec prawdopodobne ze takze w tych wozach. Chyba ze beda mieli tez CB,
jak ten na obrazku.

Natomiast podczas pracy raczej musza jechac zgodnie z przepisami, bo
przeciez nikogo nie gonia ;P. A kto widzial "flotowe" marki normalnie
tak jezdzace?


--

memento lorem ipsum

17 Data: Listopad 08 2012 12:03:33
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: Liwiusz 

W dniu 2012-11-08 11:56, elmer radi radisson pisze:

Natomiast podczas pracy raczej musza jechac zgodnie z przepisami, bo
przeciez nikogo nie gonia ;P. A kto widzial "flotowe" marki normalnie
tak jezdzace?

Ale¿, kumie, quis custodiet ipsos custodes?

--
Liwiusz

18 Data: Listopad 08 2012 13:06:04
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: elmer radi radisson 

On 2012-11-08 12:03, Liwiusz wrote:

quis custodiet ipsos custodes

"Wzmo¿ona kontrola d¼wigniÄ… spo³ecznego zaufania" :)


--

memento lorem ipsum

19 Data: Listopad 08 2012 13:10:35
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: elmer radi radisson 

... przeciez nie moga sie podkladac ze na fotce jest "obiekt: 78/50, predkosc wlasna: 69/50" bo by zaraz operator stracil prawo jazdy ;)

Kontratyp tutaj nie zadziala, bo nie dzialaja w zakresie zatrzymania
sprawcy wykroczenia na goracym uczynku.




--

memento lorem ipsum

20 Data: Listopad 08 2012 12:11:48
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: AZ 

On 2012-11-08, elmer radi radisson  wrote:

.. przeciez nie moga sie podkladac ze na fotce jest "obiekt: 78/50,
predkosc wlasna: 69/50" bo by zaraz operator stracil prawo jazdy ;)

Kontratyp tutaj nie zadziala, bo nie dzialaja w zakresie zatrzymania
sprawcy wykroczenia na goracym uczynku.

Ale przeciez nie musza wysylac Ci zadnej fotki :-)

--
Artur
ZZR 1200

21 Data: Listopad 08 2012 14:02:36
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: elmer radi radisson 

On 2012-11-08 13:11, AZ wrote:

Ale przeciez nie musza wysylac Ci zadnej fotki :-)

Ale jesli ktos odmowi przyjecia to bedzie mogl obejrzec ja w sadzie
grodzkim. Tak czy owak, twardy dowod przeginki jest i tylko czekac,
jak ktos uzyje to w jakiejs wewnetrznej rozgrywce sluzb ;)




--

memento lorem ipsum

22 Data: Listopad 08 2012 19:26:46
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: Gotfryd Smolik news 

On Thu, 8 Nov 2012, elmer radi radisson wrote:

.. przeciez nie moga sie podkladac ze na fotce jest "obiekt: 78/50, predkosc
wlasna: 69/50" bo by zaraz operator stracil prawo jazdy ;)

  Rzuæ okiem w komentarze - kto¶ ju¿ zauwa¿y³, ¿e taka jedna tam jest :)
(58/49/30)

Kontratyp tutaj nie zadziala, bo nie dzialaja w zakresie zatrzymania
sprawcy wykroczenia na goracym uczynku.

  Dopisz± prawo do prowokacji :P

pzdr, Gotfryd

23 Data: Listopad 08 2012 20:43:46
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: Tom N 

Gotfryd Smolik news w
<news:Pine.WNT.4.64.1211081925390.3024quad>:

On Thu, 8 Nov 2012, elmer radi radisson wrote:

.. przeciez nie moga sie podkladac ze na fotce jest "obiekt: 78/50, predkosc
wlasna: 69/50" bo by zaraz operator stracil prawo jazdy ;)

  Rzuæ okiem w komentarze - kto¶ ju¿ zauwa¿y³, ¿e taka jedna tam jest :)
(58/49/30)

Na Przyczó³kowej w DC, gdzie jest 60 albo 50 dopuszczalne (redachtór pisze o
50).

Te 30 to, jak te¿ kto¶ stwierdzi³ w komentarzach, w celu testowania sprzêtu
sobie ustawili, a przepis o przetwarzaniu i przechowywaniu zdjêæ w zale¿no¶æ
od prêdko¶ci ca³kiem niedawno podawa³em, zapewne nie zapisali.

Ale ja widzê na tym zdjêciu inny "problem" -- nie ma wyboru 70 (czê¶æ
Wis³ostrady ma taka dopuszczaln±), nie ma 80 (czê¶æ Trasy Siekierkowskiej ma
tak± dopusczaln±), nie ma 100 (dwujezdniowe maj± tak± dopuszczaln±) itd...
<http://oskduet.pl/sites/oskduet/files/myimages/30/predkosci_w_polsce_2011.jpg>

Ale za to jest 160 do wyboru ;-)

--
'Tom N'

24 Data: Listopad 09 2012 00:38:52
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: AZ 

On 2012-11-08,  (Tom N)  wrote:


Ale ja widzÄ™ na tym zdjÄ™ciu inny "problem" -- nie ma wyboru 70 (czÄ™æ
Wis³ostrady ma taka dopuszczalnÄ…), nie ma 80 (czÄ™æ Trasy Siekierkowskiej ma
takÄ… dopusczalnÄ…), nie ma 100 (dwujezdniowe majÄ… takÄ… dopuszczalnÄ…) itd...
<http://oskduet.pl/sites/oskduet/files/myimages/30/predkosci_w_polsce_2011.jpg>

Ale za to jest 160 do wyboru ;-)

No ale co Cie dziwi? To nie sa predkosci ktore obowiazuja na danym odcinku tylko
predkosci zarobkowe dla danego odcinka. Przeciez nikt nie bedzie sie rozbijal
o mandat 100 pln, dochodowe sa powiedzmy od 200-300 pln wzwyz (czyli np 160
na autostradzie). :-)

--
Artur
ZZR 1200

25 Data: Listopad 08 2012 13:35:30
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: mister 

W dniu 2012-11-08 11:56, elmer radi radisson pisze:

Natomiast podczas pracy raczej musza jechac zgodnie z przepisami, bo
przeciez nikogo nie gonia ;P. A kto widzial "flotowe" marki normalnie
tak jezdzace?

tak jak na tym zdjeciu?
http://hoga.pl/wp-content/gallery/mobiliny-fotoradar/fotoradary-samo_11_06_2012_143710photo_m_02-zbikowsk_713.jpg
na ograniczeniu do 30 zrobili zdjecie gosciowi ktory jechal 58 km/h, samemu jadac 49 km/h. lol.

26 Data: Listopad 08 2012 14:01:05
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: elmer radi radisson 

On 2012-11-08 13:35, mister wrote:

na ograniczeniu do 30 zrobili zdjecie gosciowi ktory jechal 58 km/h,
samemu jadac 49 km/h. lol.

"Przez godzinê je¼dzili¶my nowym Fordem Mondeo ulic± Przyczó³kow± w Warszawie. Przy obowi±zuj±cej prêdko¶ci 50 km/godz (..)"

Chyba ze znasz to miejsce i faktycznie tam jest 30 - to jak nic,
jest dowod z ktorego kazdy chetny moze zrobic uzytek i zglosic
wykroczenie ;)


--

memento lorem ipsum

27 Data: Listopad 08 2012 14:25:52
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: mister 

W dniu 2012-11-08 14:01, elmer radi radisson pisze:

"Przez godzinê je¼dzili¶my nowym Fordem Mondeo ulic± Przyczó³kow± w
Warszawie. Przy obowi±zuj±cej prêdko¶ci 50 km/godz (..)"

Chyba ze znasz to miejsce i faktycznie tam jest 30 - to jak nic,
jest dowod z ktorego kazdy chetny moze zrobic uzytek i zglosic
wykroczenie ;)

nie znam miejsca, ale widac wyraznie ze maja ustawione ograniczenie 30 km/h wiec robili zdjecia samochodom poruszajacym sie powyzej tej predkosci.

28 Data: Listopad 08 2012 15:00:49
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: elmer radi radisson 

On 2012-11-08 14:25, mister wrote:

nie znam miejsca, ale widac wyraznie ze maja ustawione ograniczenie 30
km/h wiec robili zdjecia samochodom poruszajacym sie powyzej tej predkosci.

Skoro to byla pokazowka, to rownie dobrze mogli ustawic prog
zadzialania FR ponizej realnego ograniczenia zeby szybko zademonstrowac
wykonanie zdjecia. Ale niewykluczone ze na testach, szczegolnie takich
po ktorych foty ida nie do dokumentacji a do smieci, mogli sobie
zwyczajnie pofolgowac.

Jesli foty beda szly do archiwum i w okreslonych okolicznosciach bedzie
mozna udowodnic, ze prowadzacy pojazd ITD przekroczyl predkosc 129 razy
dziennie, to nie wiem czy bedzie tak luzno ;). Tak czy owak, w tej
sytuacji nie beda mieli takich podstaw do obrony, jakimi zaslania
sie policja podczas poscigow nieoznakowanymi wozami i ktore to
koncza sie zatrzymaniem ofiary. Poza tym nie ma tutaj roznego rodzaju
bzdurnych tlumaczen ze "trzeba chwile jechac ze zblizona predkoscia
do rejestrowanego pojazdu" itd.



--

memento lorem ipsum

29 Data: Listopad 08 2012 20:28:23
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: Tom N 

elmer radi radisson w


On 2012-11-08 13:35, mister wrote:

na ograniczeniu do 30 zrobili zdjecie gosciowi ktory jechal 58 km/h,
samemu jadac 49 km/h. lol.

"Przez godzinê je¼dzili¶my nowym Fordem Mondeo ulic± Przyczó³kow± w
Warszawie. Przy obowi±zuj±cej prêdko¶ci 50 km/godz (..)"

Chyba ze znasz to miejsce i faktycznie tam jest 30 - to jak nic,
jest dowod z ktorego kazdy chetny moze zrobic uzytek i zglosic
wykroczenie ;)

No i analnsrom niby to zrobi³, choæ miejsca nie zna -- na du¿ej czê¶ci
Przyczó³kowej w DC jest 60 km/h, na pozosta³ej czê¶ci 50 km/h


--
'Tom N'

30 Data: Listopad 08 2012 20:55:14
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: Artur Ma¶l±g 

W dniu 2012-11-08 20:28,  (Tom N) pisze:

elmer radi radisson:
(...)
Chyba ze znasz to miejsce i faktycznie tam jest 30 - to jak nic,
jest dowod z ktorego kazdy chetny moze zrobic uzytek i zglosic
wykroczenie ;)

No i analnsrom niby to zrobi³, choæ miejsca nie zna -- na du¿ej czê¶ci
Przyczó³kowej w DC jest 60 km/h, na pozosta³ej czê¶ci 50 km/h

Wiêkszo¶æ Przyczó³kowej ma 60 - 50 jest tylko na kawa³ku
Wilanowska - Vogla i odcinku Przyczó³kowej przebiegaj±cym
poza DW724 (Powsin). Drewny te¿ ma 60 - uwaga, maps.google
jest nieaktualne.

31 Data: Listopad 08 2012 21:01:31
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: Tom N 

Artur Ma¶l±g w


W dniu 2012-11-08 20:28,  (Tom N) pisze:
elmer radi radisson:
(...)
Chyba ze znasz to miejsce i faktycznie tam jest 30 - to jak nic,
jest dowod z ktorego kazdy chetny moze zrobic uzytek i zglosic
wykroczenie ;)
No i analnsrom niby to zrobi³, choæ miejsca nie zna -- na du¿ej czê¶ci
Przyczó³kowej w DC jest 60 km/h, na pozosta³ej czê¶ci 50 km/h

Wiêkszo¶æ Przyczó³kowej ma 60 - 50 jest tylko na kawa³ku
Wilanowska - Vogla i odcinku Przyczó³kowej przebiegaj±cym
poza DW724 (Powsin). Drewny te¿ ma 60 - uwaga, maps.google
jest nieaktualne.

Ale bajki pisane przez MOtyliñskiego ci±gle aktualne :D


--
'Tom N'

32 Data: Listopad 09 2012 18:00:30
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: anacron 

W dniu 2012-11-08 21:01,  (Tom N) pisze:

Artur Ma¶l±g w


W dniu 2012-11-08 20:28,  (Tom N) pisze:
elmer radi radisson:
(...)
Chyba ze znasz to miejsce i faktycznie tam jest 30 - to jak nic,
jest dowod z ktorego kazdy chetny moze zrobic uzytek i zglosic
wykroczenie ;)
No i analnsrom niby to zrobi³, choæ miejsca nie zna -- na du¿ej czê¶ci
Przyczó³kowej w DC jest 60 km/h, na pozosta³ej czê¶ci 50 km/h

Wiêkszo¶æ Przyczó³kowej ma 60 - 50 jest tylko na kawa³ku
Wilanowska - Vogla i odcinku Przyczó³kowej przebiegaj±cym
poza DW724 (Powsin). Drewny te¿ ma 60 - uwaga, maps.google
jest nieaktualne.

Ale bajki pisane przez MOtyliñskiego ci±gle aktualne :D

Odpierdol siê, wys³a³em skargê, nie moja sprawa ile tam jest, wed³ug
zdjêcia jest mniej, niech oni sprawdza i odpisz±. Po to s± jak dupa od
sprania.

33 Data: Listopad 09 2012 19:21:42
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: Artur Ma¶l±g 

W dniu 2012-11-09 18:00, anacron pisze:

W dniu 2012-11-08 21:01,  (Tom N) pisze:
Artur Ma¶l±g w


W dniu 2012-11-08 20:28,  (Tom N) pisze:
elmer radi radisson:
(...)
Chyba ze znasz to miejsce i faktycznie tam jest 30 - to jak nic,
jest dowod z ktorego kazdy chetny moze zrobic uzytek i zglosic
wykroczenie ;)
No i analnsrom niby to zrobi³, choæ miejsca nie zna -- na du¿ej czê¶ci
Przyczó³kowej w DC jest 60 km/h, na pozosta³ej czê¶ci 50 km/h

Wiêkszo¶æ Przyczó³kowej ma 60 - 50 jest tylko na kawa³ku
Wilanowska - Vogla i odcinku Przyczó³kowej przebiegaj±cym
poza DW724 (Powsin). Drewny te¿ ma 60 - uwaga, maps.google
jest nieaktualne.

Ale bajki pisane przez MOtyliñskiego ci±gle aktualne :D

Odpierdol siê, wys³a³em skargê, nie moja sprawa ile tam jest, wed³ug
zdjêcia jest mniej, niech oni sprawdza i odpisz±. Po to s± jak dupa od
sprania.

Znakomita wiêkszo¶æ inteligentnych (bywa ¿e i wykszta³conych) ludzi,
je¿eli ju¿ skargê jak±kolwiek sk³ada, to stara siê jednak zweryfikowaæ
merytorycznie jej podstawy, by nie wyj¶æ na zwyk³ego g³upka, czy te¿
takowego pieniacza. Tak, oni sprawdz± ile jest naprawdê, zweryfikuj±
wiarygodno¶æ zdjêcia itd. Policja (i nie tylko) nie jest jak dupa
od "sprania" (cokolwiek by to mia³o znaczyæ), by sprawdzaæ Twoje
imaginacje. Odrzuc± w pierwszym czytaniu i email wpakuj± do bl.

Taki Twój los....

34 Data: Listopad 09 2012 19:46:03
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: Artur Ma¶l±g 

W dniu 2012-11-08 21:01,  (Tom N) pisze:

Artur Ma¶l±g w


W dniu 2012-11-08 20:28,  (Tom N) pisze:
elmer radi radisson:
(...)
Chyba ze znasz to miejsce i faktycznie tam jest 30 - to jak nic,
jest dowod z ktorego kazdy chetny moze zrobic uzytek i zglosic
wykroczenie ;)
No i analnsrom niby to zrobi³, choæ miejsca nie zna -- na du¿ej czê¶ci
Przyczó³kowej w DC jest 60 km/h, na pozosta³ej czê¶ci 50 km/h

Wiêkszo¶æ Przyczó³kowej ma 60 - 50 jest tylko na kawa³ku
Wilanowska - Vogla i odcinku Przyczó³kowej przebiegaj±cym
poza DW724 (Powsin). Drewny te¿ ma 60 - uwaga, maps.google
jest nieaktualne.

Ale bajki pisane przez MOtyliñskiego ci±gle aktualne :D

Mo¿e inaczej - wypisywanie bajek jest ci±gle aktualne :P

35 Data: Listopad 08 2012 14:59:04
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: anacron 

W dniu 2012-11-08 13:35, mister pisze:

W dniu 2012-11-08 11:56, elmer radi radisson pisze:
Natomiast podczas pracy raczej musza jechac zgodnie z przepisami, bo
przeciez nikogo nie gonia ;P. A kto widzial "flotowe" marki normalnie
tak jezdzace?

tak jak na tym zdjeciu?
http://hoga.pl/wp-content/gallery/mobiliny-fotoradar/fotoradary-samo_11_06_2012_143710photo_m_02-zbikowsk_713.jpg

na ograniczeniu do 30 zrobili zdjecie gosciowi ktory jechal 58 km/h,
samemu jadac 49 km/h. lol.

Cytujê:

Proszê o ukaranie kierowcy samochodu ITD mandatem za przekroczenie
prêdko¶ci 30km na godzinê. o 16km/h.
Dowód wykroczenia maja pañstwo na stronie:
http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/ konkretnie na zdjêciu
http://hoga.pl/wp-content/gallery/mobiliny-fotoradar/fotoradary-samo_11_06_2012_143710photo_m_02-zbikowsk_713.jpg

Rozumiem, ¿e w tym kraju nie ma równych i równiejszych. Dziêkujê.

<Tu dane teleadresowe>
koniec cytatu.

Posz³o na  dw:  i UDW:
kilkunastu dziennikarzy do których znam prywatne e-maile.

Odpowiedzi± siê podzielê.

36 Data: Listopad 08 2012 20:51:26
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: megrims 

W dniu 2012-11-08 14:59, anacron pisze:

W dniu 2012-11-08 13:35, mister pisze:
W dniu 2012-11-08 11:56, elmer radi radisson pisze:
Natomiast podczas pracy raczej musza jechac zgodnie z przepisami, bo
przeciez nikogo nie gonia ;P. A kto widzial "flotowe" marki normalnie
tak jezdzace?

tak jak na tym zdjeciu?
http://hoga.pl/wp-content/gallery/mobiliny-fotoradar/fotoradary-samo_11_06_2012_143710photo_m_02-zbikowsk_713.jpg

na ograniczeniu do 30 zrobili zdjecie gosciowi ktory jechal 58 km/h,
samemu jadac 49 km/h. lol.

Cytujê:

Proszê o ukaranie kierowcy samochodu ITD mandatem za przekroczenie
prêdko¶ci 30km na godzinê. o 16km/h.
Dowód wykroczenia maja pañstwo na stronie:
http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/ konkretnie na zdjêciu
http://hoga.pl/wp-content/gallery/mobiliny-fotoradar/fotoradary-samo_11_06_2012_143710photo_m_02-zbikowsk_713.jpg

Rozumiem, ¿e w tym kraju nie ma równych i równiejszych. Dziêkujê.

<Tu dane teleadresowe>
koniec cytatu.

Posz³o na  dw:  i UDW:
kilkunastu dziennikarzy do których znam prywatne e-maile.

Odpowiedzi± siê podzielê.

wy¶lij im jeszcze to:
http://www.customer.scaneye.net/shop?nazwa=&kto=kancelaria+sejmu

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

37 Data: Listopad 08 2012 23:07:25
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: RafaÅ‚ "SP" Gil 

W dniu 2012-11-08 20:51, megrims pisze:


wyślij im jeszcze to:
http://www.customer.scaneye.net/shop?nazwa=&kto=kancelaria+sejmu

I enlarge motyliński tomasz penis ;)


--
Rafa³ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Kontakt: Wroc³aw +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterów MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

38 Data: Listopad 09 2012 18:01:33
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: anacron 

W dniu 2012-11-08 23:07, "Rafa³ \"SP\" Gil" pisze:

W dniu 2012-11-08 20:51, megrims pisze:


wyślij im jeszcze to:
http://www.customer.scaneye.net/shop?nazwa=&kto=kancelaria+sejmu

I enlarge motyliński tomasz penis ;)

G³upi Rafa³ Gil i tyle.

39 Data: Listopad 08 2012 22:45:26
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: jerzu 

On Thu, 08 Nov 2012 14:59:04 +0100, anacron
wrote:

Posz³o na  dw:  i UDW:
kilkunastu dziennikarzy do których znam prywatne e-maile.

Jak wys³a³e¶ to naprawdê, to zrobi³e¶ z siebie debila. Ale jako¶ mnie
to nie martwi.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski 
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

40 Data: Listopad 08 2012 20:04:56
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor:

W dniu 2012-11-08 13:35, mister pisze:

tak jak na tym zdjeciu?
http://hoga.pl/wp-content/gallery/mobiliny-fotoradar/fotoradary-samo_11_06_2012_143710photo_m_02-zbikowsk_713.jpg

na ograniczeniu do 30 zrobili zdjecie gosciowi ktory jechal 58 km/h,
samemu jadac 49 km/h. lol.

Niedobrze. Tak± furê wyczuwam na kilometr ale jad±c± w tym samym kierunku co ja. :-)
To zdjêcie zrobione delikwentowi jad±cemu z przeciwka :-(

z

41 Data: Listopad 08 2012 16:14:34
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: Cezary Daniluk 

W dniu 2012-11-08 11:22, elmer radi radisson pisze:

On 2012-11-08 09:42, PB wrote:

Jeszcze chwilka i wszyscy bêd± je¼dziæ 50km/h

http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/

Mysle, ze te samochody beda sie jednak rzucac w oczy - albo blyskaniem,
albo charakterystyczna glowica i kamera. I na CB info zacznie isc
szybko ze ktos cos zauwazyl.


Dlatego teraz CB bêdzie na sta³e na dachu i w u¿ytku ;)

Pozdrawiam !

42 Data: Listopad 08 2012 12:06:11
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: dddddd 

W dniu 2012-11-08 09:42, PB pisze:


Jeszcze chwilka i wszyscy bêd± je¼dziæ 50km/h

http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/




mi po g³owie chodzi pomys³ i jednostkowo chcê go zrealizowaæ, do produkcji seryjnej potrzeba by pewnie parê baniek.
Otó¿: jaki¶ komputerek (ja bêdê próbowa³ na naspberry pi choæ to trochê s³abe, ale full hd ponoæ obs³uguje) do tego w wersji full dwie kamery, a dla zapierdalaczy jedna kamera (z przodu, bo przecie¿ nikt ich nie dogoni ;). Do tego oprogramowanie do rozpoznawania tablic rejestracyjnych (obecne drogie, ale jakby siê chcia³o urz±dzenie wyprodukowaæ to informatyk sam napisze...). Baza samochodów z wideo jaka¶ jest, w miarê rozpowszechnienia przez u¿ytkowników sami w prosty sposób mogliby dodawaæ kolejne auta (z weryfikacj±). W dobrych warunkach pogodowych mia³oby to racjê bytu, w gorszych i tak je¼dzimy wolniej wiêc komputer mia³by wiêcej czasu na przemy¶lenie.
Na wy¶wietlaczu mog³oby siê pojawiaæ zdjêcie i opis, np. Ciemne Mondeo PO XXXXX - i porównujemy - je¶li przed nami faktycznie jest ciemne Mondeo to noga z gazu :)
Koszt urz±dzenia my¶lê ¿e zamkn±³ by siê w 2000z³, osobi¶cie za t± cenê bym co¶ takiego kupi³ :)

--
Pozdrawiam
Lukasz

43 Data: Listopad 08 2012 14:44:09
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: anacron 

W dniu 2012-11-08 09:42, PB pisze:

Jeszcze chwilka i wszyscy bêd± je¼dziæ 50km/h
http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/

ROTFL.

Po pierwsze flotowe marki nie je¿d¿± przepisowo, wiêc jak takiego
zobaczysz to masz podejrzenie.
Po drugie g³owice Dopplera widaæ bêdzie wyra¼nie.
Po trzecie istnieje CB, wiêc bardzo ¿adko bêdziesz wpada³ na takie gówno
bez ostrze¿enia (tylko trzeba miec CB radio - a nie szumofon z jakiego¶
Media... i poprawnie zamontowan± antenê - a nie kawa³ek drewna ma magnesie).

Pozdrawiam

44 Data: Listopad 08 2012 14:54:30
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: 4CX250 

U¿ytkownik "anacron"  napisa³ w wiadomo¶ci

Media... i poprawnie zamontowan± antenê - a nie kawa³ek drewna ma magnesie).

Nie wiedzia³em ¿e sprzedaj± drewniane anteny :)))


Marek

45 Data: Listopad 08 2012 15:00:32
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: anacron 

W dniu 2012-11-08 14:54, 4CX250 pisze:

U¿ytkownik "anacron"  napisa³ w wiadomo¶ci

Media... i poprawnie zamontowan± antenê - a nie kawa³ek drewna ma
magnesie).

Nie wiedzia³em ¿e sprzedaj± drewniane anteny :)))

Sprzedaj±, potem jegomo¶æ siê pyta 30 razy o to samo, mimo ¿e mu
odpowiadaj± :) Jak ma jeszcze magnesik i przez to terkot od silnika to
ju¿ kaplica, taki ma CB i zap³aci.

46 Data: Listopad 08 2012 20:35:34
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: RafaÅ‚ "SP" Gil 

W dniu 2012-11-08 14:54, 4CX250 pisze:

Media... i poprawnie zamontowanÄ… antenÄ™ - a nie kawa³ek drewna
ma magnesie).
Nie wiedzia³em ¿e sprzedajÄ… drewniane anteny :)))

Komendant z motyliÅ„skim majÄ… spó³kÄ™ POJEBY GMBH, handlujÄ… wszystkim ... To je motyliÅ„ski - tego nie zresocjalizujesz ...


--
Rafa³ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Kontakt: Wroc³aw +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterów MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

47 Data: Listopad 08 2012 23:06:24
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: anacron 

W dniu 2012-11-08 20:35, "Rafa³ \"SP\" Gil" pisze:

W dniu 2012-11-08 14:54, 4CX250 pisze:

Media... i poprawnie zamontowanÄ… antenÄ™ - a nie kawa³ek drewna
ma magnesie).
Nie wiedzia³em ¿e sprzedajÄ… drewniane anteny :)))

Komendant z motyliÅ„skim majÄ… spó³kÄ™ POJEBY GMBH, handlujÄ… wszystkim ...
To je motyliński - tego nie zresocjalizujesz ...

G³upi Rafa³ Gil znów swoje debilne mÄ…droÅ›ci wyg³asza. No ale nie ma to
jak być debilem Rafa³em Gil.

48 Data: Listopad 08 2012 23:08:22
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: RafaÅ‚ "SP" Gil 

W dniu 2012-11-08 23:06, anacron pisze:



G³upi Rafa³ Gil znów swoje debilne mÄ…droÅ›ci wyg³asza. No ale nie ma to
jak być debilem Rafa³em Gil.


Ty pacz - ja taki g³upi - a twoja ¿ona loda robi mi ... tobie zostaje plucie w monitorek i kawki u komendanta.

Komendantowi te¿ nie staje ? :)

--
Rafa³ "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Kontakt: Wroc³aw +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterów MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

49 Data: Listopad 09 2012 18:02:17
Temat: Re: Kończy się rumakowanie
Autor: anacron 

W dniu 2012-11-08 23:08, "Rafa³ \"SP\" Gil" pisze:

Ty pacz - ja taki g³upi - a twoja ¿ona loda robi mi ... tobie zostaje
plucie w monitorek i kawki u komendanta.

Komendantowi te¿ nie staje ? :)

G³upi Rafa³ Gil, ¿e te¿ matka Cie nie dopi³a po porodzie...

50 Data: Listopad 09 2012 18:34:40
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello anacron,

Friday, November 9, 2012, 6:02:17 PM, you wrote:

Ty pacz - ja taki g³upi - a twoja ¿ona loda robi mi ... tobie zostaje
plucie w monitorek i kawki u komendanta.
Komendantowi te¿ nie staje ? :)
G³upi Rafa³ Gil, ¿e te¿ matka Cie nie dopi³a po porodzie...

A ciebie dopija³a? Wampirka jaka¶?

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

51 Data: Listopad 09 2012 22:47:37
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: anacron 

W dniu 2012-11-09 18:34, RoMan Mandziejewicz pisze:

Hello anacron,

Friday, November 9, 2012, 6:02:17 PM, you wrote:

Ty pacz - ja taki g³upi - a twoja ¿ona loda robi mi ... tobie zostaje
plucie w monitorek i kawki u komendanta.
Komendantowi te¿ nie staje ? :)
G³upi Rafa³ Gil, ¿e te¿ matka Cie nie dopi³a po porodzie...

A ciebie dopija³a? Wampirka jaka¶?

Roman ty siê proszê nie wpierdalaj, to prywatna rozgrywka. Prze¶led¼
archiwum, kto zacz±³. Dziêkujê.

52 Data: Listopad 09 2012 22:57:52
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello anacron,

Friday, November 9, 2012, 10:47:37 PM, you wrote:

Ty pacz - ja taki g³upi - a twoja ¿ona loda robi mi ... tobie zostaje
plucie w monitorek i kawki u komendanta.
Komendantowi te¿ nie staje ? :)
G³upi Rafa³ Gil, ¿e te¿ matka Cie nie dopi³a po porodzie...
A ciebie dopija³a? Wampirka jaka¶?
Roman ty siê proszê nie wpierdalaj,

Bo co?

to prywatna rozgrywka.

To spierdalaj na maila a nie sraj na grupie.

Prze¶led¼ archiwum, kto zacz±³.

ty.

Dziêkujê.

W buty sobie wsad¼.

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

53 Data: Listopad 09 2012 22:59:56
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: anacron 

W dniu 2012-11-09 22:57, RoMan Mandziejewicz pisze:

To spierdalaj na maila a nie sraj na grupie.

Có¿ za stronniczo¶æ...

54 Data: Listopad 09 2012 23:11:47
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: RoMan Mandziejewicz 

Hello anacron,

Friday, November 9, 2012, 10:59:56 PM, you wrote:

To spierdalaj na maila a nie sraj na grupie.
Có¿ za stronniczo¶æ...

Sprawiedliwosci tu szukasz? To nie gabinet twojego komendanta.

--
Best regards,
 RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

55 Data: Listopad 08 2012 17:00:09
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: Cavallino 


U¿ytkownik "PB"  napisa³ w wiadomo¶ci grup


Jeszcze chwilka i wszyscy bêd± je¼dziæ 50km/h

http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/

Wreszcie antyradar bêdzie siê móg³ wykazaæ, nie to co przy biernych videoradarach.....

56 Data: Listopad 08 2012 17:04:48
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: anacron 

W dniu 2012-11-08 17:00, Cavallino pisze:

Wreszcie antyradar bêdzie siê móg³ wykazaæ, nie to co przy biernych
videoradarach.....

To ma bardzo krótki czasy pomiaru, wiêc bêdzie musia³ byæ naprawdê
dobry. :) To tak jak z Iskrami, wiêkszo¶æ bierze Iskrê za zak³ócenia i
nie alarmuje.

57 Data: Listopad 08 2012 17:11:01
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: Cavallino 


U¿ytkownik "anacron"  napisa³ w wiadomo¶ci grup

W dniu 2012-11-08 17:00, Cavallino pisze:
Wreszcie antyradar bêdzie siê móg³ wykazaæ, nie to co przy biernych
videoradarach.....

To ma bardzo krótki czasy pomiaru,

Skoro ma mierzyæ wszystkich hurtowo, z prêdko¶ci± karabinu maszynowego, to powysy³a sygna³ów od groma, poodbija siê to od wszystkie w mie¶cie na potêgê, alarm bêdzie wystarczaj±cy.


wiêc bêdzie musia³ byæ naprawdê
dobry. :) To tak jak z Iskrami, wiêkszo¶æ bierze Iskrê za zak³ócenia i
nie alarmuje.

Mój nie ma tego problemu, nawet fotokomórka w drzwiach wzbudza jego uwagê zazwyczaj.

58 Data: Listopad 08 2012 17:18:08
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: anacron 

W dniu 2012-11-08 17:11, Cavallino pisze:

Mój nie ma tego problemu, nawet fotokomórka w drzwiach wzbudza jego
uwagê zazwyczaj.

RX65E który iskrê ³apie z ponad 1 km ta multanov± od ITD bierze dopiero
z 10m, wiêc powodzenia. :)

ps. nie powiem sk±d wiem, ja nic nie wiem, nie znam siê.

59 Data: Listopad 08 2012 22:39:27
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: Adam P³aszczyca 

Dnia Thu, 8 Nov 2012 09:42:58 +0100, PB napisa³(a):

Jeszcze chwilka i wszyscy bêd± je¼dziæ 50km/h

http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/

Tak, tak :D Jak kto¶ przepisów nie umie czytaæ, to zap³aci :D
--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kêszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na
 _______/ /_     Wywo³ywanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

60 Data: Listopad 09 2012 09:59:08
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: elmer radi radisson 

On 2012-11-08 22:39, Adam P³aszczyca wrote:

Tak, tak :D Jak kto¶ przepisów nie umie czytaæ, to zap³aci :D

Nie wiem co masz na mysli, ale jesli chodzi o pomiar na obszarze
oznakowanym znakami  D-51, to sie nie tyczy tego przypadku.




--

memento lorem ipsum

61 Data: Listopad 10 2012 21:36:23
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: Adam P³aszczyca 

Dnia Fri, 09 Nov 2012 09:59:08 +0100, elmer radi radisson napisa³(a):

Tak, tak :D Jak kto¶ przepisów nie umie czytaæ, to zap³aci :D

Nie wiem co masz na mysli, ale jesli chodzi o pomiar na obszarze
oznakowanym znakami  D-51, to sie nie tyczy tego przypadku.

Chodzi mi o to, ¿e szanse na to, aby ustaliæ sprawce wykroczenia przez ITD,
je¶li sprawca umie czytaæ ze zrozumieniem s± zerowe.

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kêszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na
 _______/ /_     Wywo³ywanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

62 Data: Listopad 11 2012 21:48:22
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: elmer radi radisson 

On 2012-11-10 21:36, Adam P³aszczyca wrote:

Chodzi mi o to, ¿e szanse na to, aby ustaliæ sprawce wykroczenia przez ITD,
je¶li sprawca umie czytaæ ze zrozumieniem s± zerowe.

Przeciez ITD na mocy aktualnych przepisow wcale nie zalezy zeby
kogokolwiek ustalac. W ostatecznosci zawsze maja platnika z dowodu
rejestracyjnego ktory zaplaci za niewskazanie. A im chodzi o kase.
No, moze sytuacje im tylko skomplikuje leasing albo wspolwlasciciele.


--

memento lorem ipsum

63 Data: Listopad 11 2012 22:02:48
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: J.F. 

Dnia Sun, 11 Nov 2012 21:48:22 +0100, elmer radi radisson napisa³(a):

On 2012-11-10 21:36, Adam P³aszczyca wrote:
Chodzi mi o to, ¿e szanse na to, aby ustaliæ sprawce wykroczenia przez ITD,
je¶li sprawca umie czytaæ ze zrozumieniem s± zerowe.

Przeciez ITD na mocy aktualnych przepisow wcale nie zalezy zeby
kogokolwiek ustalac. W ostatecznosci zawsze maja platnika z dowodu
rejestracyjnego ktory zaplaci za niewskazanie. A im chodzi o kase.
No, moze sytuacje im tylko skomplikuje leasing albo wspolwlasciciele.

leasingi bez problemu odesla komu powierzyli, no chyba ze ... nie ma juz
punktu w umowie ze dodatkowe oplaty karne przerzuca sie na dzierzawce ?

A wspolwlasciele ... to moze byc ciekawe - wyslac do wszystkich wezwanie do
zaplaty :-)

J.

64 Data: Listopad 12 2012 09:49:30
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: elmer radi radisson 

On 2012-11-11 22:02, J.F. wrote:

leasingi bez problemu odesla komu powierzyli, no chyba ze ... nie ma juz
punktu w umowie ze dodatkowe oplaty karne przerzuca sie na dzierzawce ?

Jesli leasingobiorca jest firma to kogo beda karac? prezesa?



--

memento lorem ipsum

65 Data: Listopad 16 2012 22:54:32
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: Adam P³aszczyca 

Dnia Mon, 12 Nov 2012 09:49:30 +0100, elmer radi radisson napisa³(a):

leasingi bez problemu odesla komu powierzyli, no chyba ze ... nie ma juz
punktu w umowie ze dodatkowe oplaty karne przerzuca sie na dzierzawce ?

Jesli leasingobiorca jest firma to kogo beda karac? prezesa?

Prezes (firma) ma wskazaæ komu.
Cyrk jest wtedy, kiedy w ³añcuszku wskazuj±cych pojawi siê zonk. Osoba A
twierdzi, ¿e powierzy³a osobie B, a osoba B twierdzi, ¿e nic podobnego, ¿e
to by³o dzieñ wcze¶niej/pó¼niej.
I co/ No i sprawa idzie do umorzenia :D :D :D

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kêszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na
 _______/ /_     Wywo³ywanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

66 Data: Listopad 16 2012 22:53:19
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: Adam P³aszczyca 

Dnia Sun, 11 Nov 2012 22:02:48 +0100, J.F. napisa³(a):

leasingi bez problemu odesla komu powierzyli, no chyba ze ... nie ma juz
punktu w umowie ze dodatkowe oplaty karne przerzuca sie na dzierzawce ?

No i ode¶l±. I co dalej? ITD wtedy musi zapytaæ tego, kogo leasing wskaza³.
I co dalej?


--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kêszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na
 _______/ /_     Wywo³ywanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

67 Data: Listopad 16 2012 22:52:38
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: Adam P³aszczyca 

Dnia Sun, 11 Nov 2012 21:48:22 +0100, elmer radi radisson napisa³(a):

Chodzi mi o to, ¿e szanse na to, aby ustaliæ sprawce wykroczenia przez ITD,
je¶li sprawca umie czytaæ ze zrozumieniem s± zerowe.

Przeciez ITD na mocy aktualnych przepisow wcale nie zalezy zeby
kogokolwiek ustalac. W ostatecznosci zawsze maja platnika z dowodu
rejestracyjnego ktory zaplaci za niewskazanie.

Zap³aci? Niby dlaczego? :D :D :D


--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kêszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na
 _______/ /_     Wywo³ywanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

68 Data: Listopad 09 2012 20:27:24
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: J.F 

U¿ytkownik "PB"  napisa³ w wiadomo¶ci grup

Jeszcze chwilka i wszyscy bêd± je¼dziæ 50km/h
http://hoga.pl/motoryzacja/drzyjcie-kierowcy/

nie taka znow chwilka - 29 FR obecnej sytuacji nie zmieni .... chociaz .... jak beda pracowici i zaparkuja na ruchliwej ulicy, kto wie ...

czas kupic zaklocarke :-)

J.

69 Data: Listopad 10 2012 21:36:45
Temat: Re: Koñczy siê rumakowanie
Autor: Adam P³aszczyca 

Dnia Fri, 9 Nov 2012 20:27:24 +0100, J.F napisa³(a):

nie taka znow chwilka - 29 FR obecnej sytuacji nie zmieni .... chociaz
... jak beda pracowici i zaparkuja na ruchliwej ulicy, kto wie ...
czas kupic zaklocarke :-)

Nie lepiej poszukaæ znajomych za granic±? ;D

--
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688
  ___/ /_  ___    Kêszyca Le¶na 51/9, 66-305 Keszyca Le¶na
 _______/ /_     Wywo³ywanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/    PMS++PJ+S*+++P+++M+++W-- P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Re: Kończy się rumakowanie



Grupy dyskusyjne