Kodeks Praw Trasy Katowickiej
1 | Data: Lipiec 01 2008 12:33:38 |
Temat: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | |
Autor: Mat S | Jako że jazda tą "arterią" zawsze dostarcza mi ciekawych obiektów do 2 |
Data: Lipiec 01 2008 12:51:31 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Grzegorz | Hello Mat S !: Mam nadzieję, że Outlook nie rozpieprzy zanadto formatu pliku Worda. :/ Nic dodać nic ująć. A ja myślałem, że chodzi o coś z sensem ... ;-) ! PLONK ! pzdrw. -- Grzegorz maila znajdziesz tu : http://www.cerbermail.com/?4589b6Uox1 3 |
Data: Lipiec 01 2008 13:56:15 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Daniel |
Hello Mat S !: To juz nie mogles go PLONKowac bez informacji o tym dla innych? Mysle ze ta informacje nie jest dla niego zbyt istotna. 4 |
Data: Lipiec 01 2008 14:29:18 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej - OT | Autor: Mat S | Pisanie do człeka, który mnie właśnie plonknal ma sens dosc znikomy, wiem, 5 |
Data: Lipiec 01 2008 14:52:49 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej - OT | Autor: P.H. |
Pisanie do człeka, który mnie właśnie plonknal ma sens dosc znikomy, wiem, ale chcialbym poznac szczegolowe powody. Bo widze, ze zbulwersowala go wiadomosc, ze najpierw napisalem stronke w Wordzie, a potem skopiowalem ja do programu do obslugi usenetu (w tym przypadku MSOE) i mialem nadzieje, ze zostanie zachowany podzial punktow. Widze, ze korzystanie z produktow Microsoftu nie jest dobrze widziane w tych okolicach ;-) Przepraszam, nie wiedzialem...kodowanie też Ci sš zachowało?? 6 |
Data: Lipiec 01 2008 12:51:01 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej - OT | Autor: PaweĹ Pluta | On Tue, 1 Jul 2008 14:29:18 +0200, Mat S Pisanie do cz?eka, który mnie w?a?nie plonknal ma sens dosc znikomy, wiem, Bardzo podejrzewam że Word nie miał tu nic do rzeczy, mnóstwo natomiast wypuszczenie kolejnego bzdeta dla człeniów, których bawi siedemdziesiąte czwarte czytanie listy "dlaczego piwo jest lepsze od kobiety" i podobnych "desiderat". [...] Paweł Pluta -- -.-. -- .. . -- ..- -- -- - -- ... ... . -. -. .. . -- - -.. .-- . -- - .-- .. .- -.. .- -- - -.. -... .. -- - .-. 7 |
Data: Lipiec 01 2008 15:51:27 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej - OT | Autor: Mat S | Bardzo podejrzewam że Word nie miał tu nic do rzeczy, przytoczył tylko zdanie dotyczące kopiowania... mnóstwo natomiast - temat dotyczy Polski, i spraw ogólnosamochodowych, więc pasuje do PL, do MISC i do SAMOCHODY. Jeśli ktoś nie lubi czytać, nie wchodzi na usenet, bo tu się nie da zrobić nic innego. - nikt nie każe czytać. ani 1szy raz, ani 74ty. nikt nie zabrania PLONKować. - jeśli ktoś spodziewa się na usenecie naukowych wywodów prowadzonych fachowym językiem i zawierających udokumentowane analizy, to powinien się zastanowić nad swoim wyczuciem rzeczywistości. - każde z opisanych w tych punktach zjawisk zachodzi na tej (i innych pewnie też) polskiej drodze codziennie. A przynajmniej mam okazję je obserwować zawszę, gdy z niej korzystam. Pewnie atrakcyjniejsze byłyby odsyłacze do youtube "zobaczcie idiotę na katowickiej", ale nie chce mi się inwestować w rejestrator (na razie). - kodowanie się przeniosło poprawnie (przynajmniej na google groups). MS 8 |
Data: Lipiec 01 2008 15:54:20 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej - OT | Autor: Mikolaj Rydzewski | Mat S wrote: - kodowanie się przeniosło poprawnie (przynajmniej na google groups). Nie przenioslo sie. 9 |
Data: Lipiec 01 2008 07:16:06 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej - OT | Autor: Bard13 | On 1 Lip, 15:54, Mikolaj Rydzewski wrote: Mat S wrote: U mnie na googlu się przeniosło. Nie mniej jacyś ponuracy tu szaleją. Kolo napisał coś, co wg niego w założeniu było zabawne. Niektórym się podoba innym nie. O gustach się nie dyskutuje, więc walenie plonkami i innymi głupimi tekstami z okazji tego, ze się nie śmiejecie z tego tekstu, jest dość infantylne. Nie podoba się, to nie. Mnie np kompletnie nie interesuje wasze emocjonalne przezywanie tego posta. Jest całkiem OT, bo o ile tekst ma z PMS jakikolwiek związek, to to czy was to śmieszy czy nie, już nie. Nadto autor napisał w temacie OT, więc dla purystów PMS powinno oznaczać, ze mogą tu nie wchodzić i psuć tak dobrze rozpoczętego dnia 10 |
Data: Lipiec 01 2008 18:15:18 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej - OT | Autor: Artur Maślag | Bard13 pisze: U mnie na googlu się przeniosło. Nie, nie przeniosło się :) To, że widzisz dobrze, zawdzięczasz inteligencji programistów googlowatych (i nie tylko), którzy byli i są świadomi różnych głupot w internecie :) Nie mniej jacyś ponuracy tu szaleją. Doprawdy? :) Kolo napisał coś, co wg niego w założeniu było zabawne. ROTFL Nie podoba się, to nie. No właśnie :) Mnie np kompletnie nie interesuje wasze emocjonalne przezywanie tego A nas pewnie nie interesuje co Ciebie nie interesuje, ale o tym nie piszemy - bo i po co? Jest całkiem OT, bo o ile tekst ma z PMS jakikolwiek związek, to to Zgodnie z tym co napisałeś - a co nas obchodzi Twoje zdanie w tej materii? :) Nadto autor napisał w temacie OT, więc dla purystów PMS powinno Ten OT to tak samo dobrze zauważyłeś jak kodowanie :) Owszem, pojawił się, tylko nie wtedy, kiedy napisałeś :) 11 |
Data: Lipiec 01 2008 20:27:42 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej - OT | Autor: radxcell | *Mat S* wrote in - jeśli ktoś spodziewa się na usenecie naukowych wywodów prowadzonych to moze byc tez natrectwo wyniesione z uzytkowania usenetu przed rokiem 1997. pozdr, rdx -- ___ ___ __ _ _ | _ \__ _ __| \ \/ /__ ___| | | gg#157002 | / _` / _` |> </ _/ -_) | | spamboks na o2peel |_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://tiny.pl/xfrv 12 |
Data: Lipiec 01 2008 14:26:57 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Jackare |
Teraz pomnóż to wszystko razy dwa i otrzymasz obraz codzienności na trasie nr 7 Warszawa - Gdańsk. Tam dopiero jest horror. Gierkówka przy Siódemce to złobek z kaszką.... -- Jackare Bytom 13 |
Data: Lipiec 01 2008 16:22:01 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: jerzu | On Tue, 1 Jul 2008 12:33:38 +0200, "Mat S" Kodeks Praw Trasy Katowickiej (KPTK) Masz problem? Napisz do "Przyjaciółki" albo innego "Bravo Girl". -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 14 |
Data: Lipiec 01 2008 18:44:51 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Rafał "SP" Gil | Mat S pisze: 11.. W przypadku zablokowania lewego pasa przez powolny pojazd wyprzedzający inny powolny pojazd, oraz przez pojazdy czekające na zwolnienie lewego pasa, należy jak najbardziej wykorzystać niezajęty odcinek prawego pasa, by przejechać na lewy jak najbliżej miejsca wyprzedzania. Głupek jesteś. Mam w dupie twoje zasady - naucz się tych z PoRD. -- Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/ Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/ Części do skuterów Kaski z homologacją Części do motocykli http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=5356008 15 |
Data: Lipiec 01 2008 19:41:32 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Waldek |
Jako że jazda tą "arterią" zawsze dostarcza mi ciekawych obiektów doza kierownicą samochodu zmieniają się w chamskich gburów niebezpiecznych dlaswoejgo Audi A8 tak samo jak w nim. Mylisz się. Bez Audi zachowuje się dużo śmielej. Biznesmen musi być bezczelny, żeby móc walczyć z konkurencją, urzędami, pracownikami. Inaczej przestanie być biznesmenem a stanie się bankrutem, albo pójdzie siedzieć. 16 |
Data: Lipiec 01 2008 20:26:15 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: radxcell | *Waldek* wrote in Mylisz się. Bez Audi zachowuje się dużo śmielej. Biznesmen musi być daj Bog zebym nie musial robic z Toba interesow ;) pozdr, rdx -- ___ ___ __ _ _ | _ \__ _ __| \ \/ /__ ___| | | gg#157002 | / _` / _` |> </ _/ -_) | | spamboks na o2peel |_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://tiny.pl/xfrv 17 |
Data: Lipiec 01 2008 20:39:03 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Samotnik | Dnia 01.07.2008 Mat S napisał/a: Jako ?e jazda t? "arteri?" zawsze dostarcza mi ciekawych obiektów do Ani śmieszne, ani ciekawe. Zajmij się czymś innym, a kiedy już zrobisz prawo jazdy, to podyskutujemy o jeżdżeniu samochodem. -- Samotnik 18 |
Data: Lipiec 01 2008 23:07:15 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Przemek V | Nie wiem czemu się tak na ciebie rzucili 19 |
Data: Lipiec 02 2008 09:01:25 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Axel | "Przemek V" wrote in message Nie wiem czemu się tak na ciebie rzucili 2. Nie jada w Polichnie. 7. Jada tylko w starej Złotej Gęsi. Nowa to już nie to samo. Powyzszych nie rozumiem. Chyba, ze chodzilo o "jedza"... 10. Poza morzem i Mazurami trasą katowicką dojeżdża z Warszawy wszędzie - Zebys wiedzial. Ostatnio jezdze do Zakopanego przez... BB, Korbielow i Slowacje. W ten sposob wracalem w czasie ferii do DC 6 godzin, a zakopianka w tym czasie 4h zajmowalo dojechanie do Krakowa. -- Axel 20 |
Data: Lipiec 02 2008 00:06:26 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Tomek Glowka | On 2 Lip, 09:01, "Axel" wrote: "Przemek V" wrote in messageJaka jędza???? On jada, oni jadaja. Prosciej? (-; > 10. Poza morzem i Mazurami trasą katowicką dojeżdża z Warszawy wszędzie -Ferie w Zakopanem to obciach (-; pozdrawiam, tomek 21 |
Data: Lipiec 02 2008 09:02:43 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: WW | Przemek V pisze: Nie wiem czemu się tak na ciebie rzucili Jak to, nie wiesz.??? Wszak to ci "miszczowie prostej", co to "szybko i bezpiecznie". Pozdrawiam WW - zdeklarowany kapelusznik :-P Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm 22 |
Data: Lipiec 02 2008 17:12:06 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: jerzu | On Tue, 1 Jul 2008 23:07:15 +0200, "Przemek V" 6. Wie, że w Siewierzy a nie w Siewierzu. Akurat odwrotnie. 8. Martwi się czy Pan się nie rozchorował gdy nie widzi malacza z Pan się dorobił Fiata Punto. I to już dość dawno. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 23 |
Data: Lipiec 04 2008 23:20:39 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Przemek V |
On Tue, 1 Jul 2008 23:07:15 +0200, "Przemek V" To taka podpucha była ;) 8. Martwi się czy Pan się nie rozchorował gdy nie widzi malacza z No proszę, jakoś nie odnotowałem 24 |
Data: Lipiec 02 2008 16:24:06 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Waldek Godel | Dnia Tue, 1 Jul 2008 23:07:15 +0200, Przemek V napisał(a): 7. Jada tylko w starej Złotej Gęsi. Nowa to już nie to samo. Są lepsze miejsca :-) -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan, rzecznik centrali ZUS. 25 |
Data: Lipiec 03 2008 07:42:24 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: WW | Waldek Godel pisze: Dnia Tue, 1 Jul 2008 23:07:15 +0200, Przemek V napisał(a): Słuchamy z uwagą. ? Gdzie ? Pozdrawiam WW - zdeklarowany kapelusznik :-P Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm 26 |
Data: Lipiec 03 2008 07:46:57 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Waldek Godel | Dnia Thu, 03 Jul 2008 07:42:24 +0200, WW napisał(a): Słuchamy z uwagą. ? "Na skarpie", chyba, że ostatnio się coś zmieniło. Warunki proste, prawie siermiężne, za to jedzenie świezutkie, smaczne i duże porcje. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan, rzecznik centrali ZUS. 27 |
Data: Lipiec 03 2008 19:00:03 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: jerzu | On Thu, 3 Jul 2008 07:46:57 +0100, Waldek Godel "Na skarpie", chyba, że ostatnio się coś zmieniło. Zmieniło. Warunki proste, prawie siermiężne, za to jedzenie świezutkie, smaczne i Porcje robią się coraz mniejsze. No i brak cywilizowanego parkingu zniechęca. Wolę zawrócić na światłach i zjeść w Janosiku. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński http://jerzu.waw.pl GG:129280 http://bitnova.info/?p=495699 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 28 |
Data: Lipiec 03 2008 21:01:46 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Waldek Godel | Dnia Thu, 03 Jul 2008 19:00:03 +0200, jerzu napisał(a): Porcje robią się coraz mniejsze. No i brak cywilizowanego parkingu Janosik też nie ma parkingu - niezależnie od pogody auto do umycia. Tirowi oczywiście wszystko jedno. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan, rzecznik centrali ZUS. 29 |
Data: Lipiec 02 2008 19:14:04 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: radxcell | *Przemek V* wrote in 3. Zwalnia do 70 przed światłami przy siedzibie Atlasa. czy atlas to ten dojazd z prawej jak sie jedzie na DC? tam gdzie swiatla sa tylko zeby przyhamowac? 4. Światła w Częstochowie omija przez BP. nie znalem :) 8. Martwi się czy Pan się nie rozchorował gdy nie widzi malacza z antyradaramiprzed Nadarzynem. dokladnie :) ostatnio to chyba bylo cos nowszego..? 9. Nie skręca na Magdalenkę. dlaczego? pozdr, rdx -- ___ ___ __ _ _ | _ \__ _ __| \ \/ /__ ___| | | gg#157002 | / _` / _` |> </ _/ -_) | | spamboks na o2peel |_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://tiny.pl/xfrv 30 |
Data: Lipiec 04 2008 23:24:32 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Przemek V |
*Przemek V* wrote in Dokładnie 4. Światła w Częstochowie omija przez BP. Od czasu przeprogramowania świateł można tam stać z pół godziny. Jest fajny skrót przez Sękocin. Za lasem a przed Jankami skręca się w prawo z katowickiej i wyjeżdża w Al. Krakowską w Sękocinie. 31 |
Data: Lipiec 07 2008 15:06:10 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Boombastic | dlaczego? Ja znam inny skrót i jeszcze lepszy, bo już przy Maximusie się korkuje. W Nadarzynie na swiatłach w prawo, potem od skrzyżowania jakies 150 m w lewo i prosto aż zaboli do Krakowskiej. Tam przejazd przez Aleję i dalej do Łaz i objeżdżamy Magdalenkę i przy Słonecznej skrecamy w prawo i już kierunek na Piaseczno i Ursynów. Wiele razy jechałem tamtedy jak w Nadarzynie się już korkowało. 32 |
Data: Lipiec 12 2008 08:21:59 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Przemek V |
To działa pod warunkiem, że nie trafisz na jakąś falę chinczyków i Dokładnie. Te sklepiki się zamykają chyba o jednej porze i wtedy jest tam, dosłownie, niezły Sajgon. 33 |
Data: Lipiec 02 2008 22:42:17 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Mario | Przemek V pisze: Nie wiem czemu się tak na ciebie rzucili coś w tym jest, jeżdżę zwykle Megane, powiedzmy średnio około 100-120kmh na tej trasie, gdy przesiadłem się tylko na jeden dzień do Laguny z xenonami, wszyscy spieprzali na prawy a jechałem z tą samą prędkością co zawsze. Tylko autko inne... :-)
może podziwiają "Cobrę"? ;-) 8. Martwi się czy Pan się nie rozchorował gdy nie widzi malacza z antyradarami przed Nadarzynem.przecież on ma od dawna Punto :-) pozdrawiam mario 34 |
Data: Lipiec 02 2008 02:16:14 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Tomasz Motyliński | Witam, Kodeks Praw Trasy Katowickiej (KPTK) To Cię teraz mistrzowie zjadą (w najlepszym wypadku splonkują). :D -- Tomasz Motyliński "Linux jest dla leniwych, raz zainstalowany działa wiecznie" .... i do tego jaki ładny :) http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg http://debian.linux.pl/ - Polskie Forum Użytkowników Debiana 35 |
Data: Lipiec 02 2008 03:13:26 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Kerry | Tomasz Motyliński napisał(a): Kodeks Praw Trasy Katowickiej (KPTK) To Cię teraz mistrzowie zjadą (w najlepszym wypadku splonkują). :D Czyn dokonan ;) -- Pozdrawiam, Kerry 36 |
Data: Lipiec 04 2008 18:57:32 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Mat S | Za pozno ;-) 37 |
Data: Lipiec 04 2008 19:03:02 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Cavallino |
Za pozno ;-) Ale które niby są nietypowe na polskich drogach? To co opisałeś jest jak najbardziej typowe, więc cały czas się zastanawiam po co był ten tekst. Z jakiejś choinki się urwałeś czy pierwszy raz na dwupasmówkę wyjechałeś, albo co? 38 |
Data: Lipiec 04 2008 19:25:10 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Mat S | Ale które niby są nietypowe na polskich drogach? Rrrany, czy naprawde trudno skumac, ze typowosc tych zachowan nie jest rowna ich poprawnosci? Kiedy jezdze po tym kraju, rzeczywiscie czuje sie jakbym sie urwal z choinki, bo wiekszosc ludzi widzi tylko jeden cel: zapierdalac ile samochod wydoli. Picanto jadace 140 to normalna sytuacja? Spoko... Wkuuurrrwia mnie to, ze Polacy prawa przestrzegaja tylko tam, gdzie jego lamanie wiaze sie z pewna i dotkliwa kara, a tych, ktorzy chca go przestrzegac rowniez w miejscach "niedozorowanych" traktuje sie jak frajerow i glosno wyraza pretensje! I o tym chcialem pogadac, ale widze, ze mocno zle trafilem. Zegnam. MS 39 |
Data: Lipiec 04 2008 20:14:16 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Cavallino |
Ale które niby są nietypowe na polskich drogach? A to zależy dla kogo. Domyślam się że kapelusz na widok takiej normalnej jazdy truchleje ze strachu i nie może logicznie myśleć. Wkuuurrrwia mnie to, ze Polacy prawa przestrzegaja tylko tam, gdzie jego lamanie wiaze sie z pewna i dotkliwa kara, a tych, ktorzy chca go przestrzegac rowniez w miejscach "niedozorowanych" traktuje sie jak frajerow i glosno wyraza pretensje! I o tym chcialem pogadac, ale widze, ze mocno zle trafilem. I słusznie. Znajdź sobie jakieś forum dla kapeluszników i tam wylewaj swoje żale na okrutny i zły świat. 40 |
Data: Lipiec 05 2008 09:27:28 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Mat S | No i dokladnie o to mi chodzi. 41 |
Data: Lipiec 05 2008 10:00:00 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Cavallino |
No i dokladnie o to mi chodzi. Nie. Nie każde. Złe prawo jest dla frajerów. Przykład miałem w ostatniej podróży. Cztery kraje: Polska i Włochy vs Austria i Niemcy. W tych dwóch ostatnich oznakowanie sensowne, zakazy postawione rzadko i tam gdzie są potrzebne, tam gdzie się da prędkość podwyższana - 70,80, a nawet 100 w obszarze zabudowanym zdarzały się często, już nie mówiąc o braku ograniczeń na autostradach w Niemczech. Nie ma takich odchyłów jak u nas, że na praktycznie ekspresówce masz 70, tylko dlatego że wjechałeś w obszar zabudowany. Efekt jest taki że da się jechać po ludzku zgodnie z prawem i raczej większość takich przepisów przestrzega. W Polsce i we Włoszech odwrotnie. Zakazów mnóstwo, co chwilę z byle powodu, a czasem i bez niego 40 km/h, i dokładnie wszyscy je olewają i grzeją dwa razy tyle. Mimo iż drogi Włosi mają lepsze niż np. Austriacy (znaczy może bardziej dziurawe, ale rozwiązania komunikacyjne lepsze - przygotowane na większy ruch). Jak to mówią - jak kuba bogu, tak bóg kubie - czyli jeśli kierowcę traktuje się jak idiotę, to on nie godząc się na takie traktowanie po prostu olewa tych co takie taktowanie i takie przepisy wymyślają (nie mogąc im nastukać osobiście). 42 |
Data: Lipiec 05 2008 10:17:47 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Mat S | To fakt, ze wiekszosc ograniczen do 70 na tej trasie to lekka przesada. Ale 43 |
Data: Lipiec 05 2008 10:40:54 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Cavallino |
To fakt, ze wiekszosc ograniczen do 70 na tej trasie to lekka przesada. Ale faktem jest tez, ze jesli bedziesz tam jechac 80, to nawet Policja sie nie przypieprzy. Nie chodzi o jechanie tam 80, tylko o jechanie normalne, jakie powinno być na danej drodze dopuszczone. 100-110-120. Nie o takie lamanie przepisow mi chodzi. Tylko o dowody zwyklego chamstwa i rozpychactwa. Jakoś kapeluszników trzeba przekonać żeby spadali na prawy pas, jeśli sami tego nie rozumieją. Oczywiście przesada w przekonywaniu jest niewskazana. 44 |
Data: Lipiec 05 2008 13:59:24 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: J.F. | On Sat, 5 Jul 2008 10:17:47 +0200, Mat S wrote: Samo przekroczenie predkosci, obtrabione Niebezpieczna nie, wypadkogenna niestety tak. Musi sie zdarzyc COS JESZCZE. Zaraz zaraz .. jesli zamierzasz zajechac mu droge na lewym pasie, to to nie jest zgodne z prawem. Jesli z predkoscia 100 wyprzedzacie lewym pasem cos wolniejszego .. naprawde tak za wami trabia i blyskaja ? Ze za wolno, czy ze zajechaliscie droge ? J. 45 |
Data: Lipiec 05 2008 11:18:46 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: J.F. | On Sat, 5 Jul 2008 10:00:00 +0200, Cavallino wrote: Cztery kraje: Polska i Włochy vs Austria i Niemcy. Bo tam nie ma ekspresowek przez obszary zabudowane ? Ewentualnie jak sa, to sa wiadukty, tunele, kladki. Trzeba przyznac ze przejechanie w poprzek 4 pasow przy wiekszym ruchu jest niebezpieczne, przejscie tez, i ograniczenie do 70 jest sensowne. J. 46 |
Data: Lipiec 05 2008 11:44:32 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Cavallino |
On Sat, 5 Jul 2008 10:00:00 +0200, Cavallino wrote: Jak najbardziej są, dlatego o nich piszę. Ewentualnie jak sa, to sa wiadukty, tunele, kladki. I o takich w Polsce piszę. Mimo że są trzy pasy w każdą stronę, wiadukty, tunele, kładki, to i tak jest ograniczenie do 70. 47 |
Data: Lipiec 05 2008 12:44:49 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: J.F. | On Sat, 5 Jul 2008 11:44:32 +0200, Cavallino wrote: Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości Moze nie zwrociles uwagi ze jednak sa dobrze od tego obszaru ogrodzone? Ewentualnie jak sa, to sa wiadukty, tunele, kladki.I o takich w Polsce piszę. A gdzie tak jest ze na oficjalnej ekspresowce jest ograniczenie do 70 bez jakiegos uzasadnienia ? P.S. Za to we Wrocku spojrzcie na Legnicka .. 3 pasy, plot przez srodek - a "70" czesto zdemontowane .. J. 48 |
Data: Lipiec 05 2008 13:12:11 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Cavallino |
On Sat, 5 Jul 2008 11:44:32 +0200, Cavallino wrote: Tzn?
Mówię o stanie faktycznym, oficjalne oznakowanie to dalszy ciąg bubli drogowców. S-11 - od Kórnika do Poznania jest oficjalną S-11, po przekroczeniu granic Poznania już nie i ma ograniczenie do 70 km/h, mimo że pozostaje równie bezkolizyjna, a szerokość jej zwiększa się do 3 pasów w każdą stronę. 49 |
Data: Lipiec 05 2008 13:47:30 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: J.F. | On Sat, 5 Jul 2008 13:12:11 +0200, Cavallino wrote: Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości Plotki, barierki, ekrany .. i nie ma powodu zeby ograniczac predkosc. Tak nawiasem mowiac to przez Berlin przechodzi autostrada .. i juz nie pamietam - 80 czy 70 tam obowiazuje. A gdzie tak jest ze na oficjalnej ekspresowce jest ograniczenie do 70 Nie wiem dokladnie gdzie sie tam Poznan konczy i jakie znaki stoja, ale jechalem tak jakis miesiac temu .. remont, korek, a nie 70 :-) Takich prawdziwych ekspresowek to mamy niestety ciagle jak na lekarstwo. A jak jest skrzyzowanie to niestety ograniczenie do 70 jest uzasadnione .. no moze 80. Choc z drugiej strony .. jak juz mamy prawdziwa ekspresowke - bezkolizyjne 4 pasy, to czemu nie pozwolic po niej jechac 130 ? :-) J. 50 |
Data: Lipiec 05 2008 15:45:00 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Cavallino |
Plotki, barierki, ekrany .. i nie ma powodu zeby ograniczac predkosc. No wybacz - ale kretyni łążący po ekspresówce też nie są tym powodem. Nie chcą żyć - ich sprawa. S-11 - od Kórnika do Poznania jest oficjalną S-11, po przekroczeniu granic No bo część jeszcze nie jest skończona, ale to jest w okolicach Kórnika a nie Poznania. Dobre 10 km od granic.
Przecież Ci tłumaczę, że na omawianej nie ma skrzyżowań, a ograniczenie jest. Do 70, kiedy spokojnie mogłoby być 110. I przez takie sytuacje nie mam zamiaru przestrzegać polskich ograniczeń prędkości.
No właśnie? 51 |
Data: Lipiec 05 2008 16:03:23 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: J.F. | On Sat, 5 Jul 2008 15:45:00 +0200, Cavallino wrote: Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości news: No tak, ale potem omijajac psa zrobisz czolowke :-) Poza tym wladza wiedzac o tym po prostu nie nada tam statusu ekspresowki - "mamy tam duzy ruch, skrzyzowania, pieszych, rowerzystow i nie mozemy" :-) Albo, jesli osiagniecie bedzie politycznie potrzebne, sie zrobi ekspresowke ... z ograniczeniem do 50 .. "bo jest duzo wypadkow" :-) S-11 - od Kórnika do Poznania jest oficjalną S-11, po przekroczeniu granic Korek byl od Poznania do autostrady :-) Takich prawdziwych ekspresowek to mamy niestety ciagle jak na No ale to wymieniles jedno ograniczenie, nie uwazasz ze to troche za malo na usprawiedliwienie wlasnego sprzeciwu ? A obawiam sie ze duzo wiecej takich miejsc nie wymienisz .. bo po prostu malo w kraju drog w takim standardzie :-) Tu trzeba napisac do posla Palikota, najlepiej w formie gotowej do podpisu interpelacji celem zaoszczedzenia poslowi czasu :-) Dla rownowagi podam ze na obwodnicy Olesnicy [S-8] .. ograniczen chyba nie ma - tzn nie przypominam sobie. J. 52 |
Data: Lipiec 05 2008 19:31:37 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Cavallino |
On Sat, 5 Jul 2008 15:45:00 +0200, Cavallino wrote: Pies miałby koniecznie leźć na wiadukt żeby nim przejść na drugą stronę, bo dołem by mu było niewygodnie? ;-)
No a ja nie będę jeździł tam 70. Tym sposobem mamy to co w Polsce jest. Widać wszystkim jest tak dobrze. Nie wiem dokladnie gdzie sie tam Poznan konczy i jakie znaki stoja, Aaaaa, bo nowy wiadukt jest otwarty od 1.6 I nie do autostrady a kończył się ze 3 km wcześniej. No ale to wymieniles jedno ograniczenie, nie uwazasz ze to troche za Nie. Bo to norma. Nikt nie sprawdza jak szybnko byłoby sensownie, albo dzieli te sensownie przez dwa.
A w Austrii nie jechałem nawet chwilę po jezdni z więcej niż dwoma pasami - a podwyższenia były znaczne. A u nas? Robi się obwodnice, ale stawia się na niej 40. Po jakiego? 53 |
Data: Lipiec 06 2008 00:17:27 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: J.F. | On Sat, 5 Jul 2008 19:31:37 +0200, Cavallino wrote: Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości No bo pies glupi jest i mu wszystko wolno :-) Poza tym wladza wiedzac o tym po prostu nie nada tam statusu W zasadzie tak. Wlochom najwyrazniej tez jest dobrze. Tylko problem jak to zachowac :-) Korek byl od Poznania do autostrady :-) No jakos tak :-) No ale to wymieniles jedno ograniczenie, nie uwazasz ze to troche za No wlasnie sie nie zgodze. 4-ro pasowych drog bezkolizyjnych jest u nas tak malo, ze nie mozna mowic ze to norma :-) A obawiam sie ze duzo wiecej takich miejsc nie wymienisz .. bo po To gdzies ty jechal .. i jak duze byly te podwyzszenia ? Oni na zwyklej drodze maja 100 a nie 90 jak my .. A u nas? Robi się obwodnice, ale stawia się na niej 40. No ale gdzie tak jest ? Na stale, nie z okazji remontu. J. 54 |
Data: Lipiec 06 2008 09:21:11 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Cavallino |
No ale to wymieniles jedno ograniczenie, nie uwazasz ze to troche za Na jednopasmowych jest równie durnie. A w Austrii nie jechałem nawet chwilę po jezdni z więcej niż dwoma pasami - Monachium-Samnaun-Bolzano Nie kupując winietki. ;-) i jak duze byly te podwyzszenia ? No właśnie. A podwyższenia były w terenie zabudowanym. Do 70 co chwilę. Bywało i więcej, albo w ogóle nie stawiali znaku o terenie zabudowanym.
Przy każdym skrzyżowaniu - DK5 np. i jej kilka obwodnic. Tak jakby nie szło wybudować obwodnic BEZ skrzyżowań. 55 |
Data: Lipiec 06 2008 09:56:20 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: J.F. | On Sun, 6 Jul 2008 09:21:11 +0200, Cavallino wrote: Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości news: na dwupasowych [jednojezdniowych] to bez wiekszego znaczenia, bo i tak cie beda kapelusze blokowac. I mowa o zakretach, bo ze skrzyzowaniami .. na glownej to i 150 wydaje sie bezpieczne, ale pojedz ta poprzeczna. A w Austrii nie jechałem nawet chwilę po jezdni z więcej niż dwoma Oplacalo sie ? :-) A podwyższenia były w terenie zabudowanym. Ale to sie i u nas zdarza. Z zadowoleniem stwierdzam ze przy okazji wprowadzenia "tablic z domkami" czesto skrocili teren "zabudowany". Ba - we wrocku potrafili wylaczyc jedna ulice spod terenu zabudowanego. I w srodku [tzn na peryferiach] miasta mozna legalnie 90 ... A u nas? Robi się obwodnice, ale stawia się na niej 40.No ale gdzie tak jest ? No wiesz, bez skrzyzowan sa znacznie drozsze niestety. Lepiej jedna taka obwodnice a w dwoch kolejnych miasteczkach jechac 50, czy zrobic trzy obwodnice z kilkoma ograniczeniami do 70 ? Pytanie jeszcze kiedy budowali i jakie byly plany - moze obok miala biec autostrada ? P.S. Obwodnica autostradowa wrocka bedzie kosztowac 2.8mld .. albo i wiecej, jesli zaczna protestowac przetarg. A mogla byc za miliard, gdyby ja zrobili 5 lat temu .. To jest chyba polowa rocznego budzetu na drogi w calym kraju [trudno dojsc ile ten budzet obecnie wynosi]. Inna sprawa ze jakby uczciwie cala kase z akcyzy od paliw przeznaczyc na drogi, to moglibysmy miec 4 takie obwodnice rocznie - i juz dawno by nie bylo problemow z duzymi miastami w kraju. J. 56 |
Data: Lipiec 06 2008 10:49:21 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Cavallino |
Monachium-Samnaun-Bolzano Oczywiście. Ropa w Samnaun była tańsza o prawie 0,3 Eur. ;-) A na tej trasie autostrad to ze 20 km jest w Austrii.
Tak z 1000 razy za rzadko. Już nie mówiąc o tym że przebudowy idą w kierunku zwężania jezdni, zamiast postawienia płotów, tak aby piesi nie mogli na nią wleźć. Przy każdym skrzyżowaniu - DK5 np. i jej kilka obwodnic. No i co z tego? Lepiej jedna taka obwodnice a w dwoch kolejnych miasteczkach Na razie robi się obwodnice z ograniczeniami do 50. To jest chyba polowa rocznego budzetu na drogi w calym kraju Dokładnie. A jakby pousuwać znaki z zakazami, to by też na parę obwodnic stykło. 57 |
Data: Lipiec 05 2008 23:51:45 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Gotfryd Smolik news | On Sat, 5 Jul 2008, Cavallino wrote: Pies miałby koniecznie leźć na wiadukt żeby nim przejść na drugą stronę, bo dołem by mu było niewygodnie? ;-) OT i NTG, ale taki manewr w wykonaniu krowy widziałem na torowisku IC na magistrali węglowej :> więc pies by mnie nie zdziwił. pzdr, Gotfryd 58 |
Data: Lipiec 04 2008 20:48:50 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Tomasz Motyliński | Witam, A chcialem tylko zwrocic uwage na to, ze na tej trasie (na innych Nie tylko tam, tak się dzieje na kazdej szerszej (najlepiej wielopasmowej) drodze. Wtedy budzą się instynkty w mistrzach prostych. Ale najwyrazniej podanie tego w formie poradnika "jak zostac miszczem Bo - być może niechcący, a jeśli nie to ja tez nie mam nic przeciwko - nappiętnowałeś ich zachowanie na drodze, którym tu nie raz i nie dwa się chwalą. Wszyscy jadący z dozwolona prędkością i w miarę przepisowo to kapelusznicy. Oni za to przestrzegać chcą, właściwie chcą aby inni przestrzegali jednego tylko przepisu, tego o obowiązku jazdy najbliżej prawej krawędzi jak to tylko możliwe. Po to, by na lewym mogli super dynamicznie, szybko i bezpiecznie przy okazji przelatywać z naddźwiękową na naszych polskich drogach. Ech, widze, ze z elitarnoscia tej grupy jest dokladnie tak samo jak z "Znajdą" to tu akurat najlepsze zdanie. -- Tomasz Motyliński "Linux jest dla leniwych, raz zainstalowany działa wiecznie" .... i do tego jaki ładny :) http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg http://debian.linux.pl/ - Polskie Forum Użytkowników Debiana 59 |
Data: Lipiec 05 2008 09:30:27 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Mat S | Bo - być może niechcący, a jeśli nie to ja tez nie mam nic przeciwko - Widzisz - nie mialem nikogo konkretnego na mysli, ale njwyrazniej "ogol" tu, jak i tam to podobny przekroj pogladow ;-) kategorie prawa jazdy. Znajda sie i wsrod nich normalni ludzie. Wskazuje na koniecznosc wlozenia pewnego wysilku w ich wyszukanie ;-) MS 60 |
Data: Lipiec 08 2008 01:25:55 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Tomasz Motyliński | Witam, Bo - być może niechcący, a jeśli nie to ja tez nie mam nic przeciwko - "Uderz w stół, a nożyce się odezwą" :D Swoją drogą dziś widziałem "Znajdą" to tu akurat najlepsze zdanie. A kto powiedział, że będzie lekko? Na szczeście na drodze łatwiej o normalnych niz o debili. :D -- Tomasz Motyliński "Linux jest dla leniwych, raz zainstalowany działa wiecznie" .... i do tego jaki ładny :) http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg http://debian.linux.pl/ - Polskie Forum Użytkowników Debiana 61 |
Data: Lipiec 02 2008 06:26:33 | Temat: Re: Kodeks Praw Trasy Katowickiej | Autor: Artur M. Piwko | In the darkest hour on Tue, 1 Jul 2008 12:33:38 +0200,
To jeszcze sobie MIME ustaw, żeby nie kaszanić ośmiobitowych znaków. http://www.grush.one.pl/article.php?id=mime -- [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:232B ] [ 08:25:43 user up 11756 days, 20:20, 1 user, load average: 0.86, 0.10, 0.99 ] Every dog has its day, but the nights belong to the pussycats. |