Dwumasa - jak oszczedzac
1 | Data: Sierpien 07 2016 12:00:28 |
Temat: Dwumasa - jak oszczedzac | |
Autor: Budzik | Jak postepowac z dwumasa, aby przetrwała jak najdłuzej? 2 |
Data: Sierpien 07 2016 14:27:09 | Temat: Re: Dwumasa - jak oszczedzac | Autor: Cavallino | W dniu 07.08.2016 o 14:00, Budzik pisze: Jak postepowac z dwumasa, aby przetrwała jak najdłuzej? Ile? Dodaj do tego z 50%. 1200 to najlepsza droga do szybkiego zabicia wdumasy. Dobrze mysle? Źle. Cos jeszcze wpływa na szybsze zuzywanie dwumasy?
W końcu się zużyła - wieczne to nie jest. 280 kkm to i tak duży przebieg. 3 |
Data: Sierpien 07 2016 15:00:30 | Temat: Re: Dwumasa - jak oszczedzac | Autor: Budzik | Użytkownik Cavallino ... OK, rozumiem.Jak postepowac z dwumasa, aby przetrwała jak najdłuzej? Auto jezdzi głównie trasy. Nie autostrady ale jednak nie miasto. Inny egzemplarz milion zrobił i jezdzi nadal. 4 |
Data: Sierpien 07 2016 17:45:03 | Temat: Re: Dwumasa - jak oszczedzac | Autor: PiteR | na ** p.m.s ** Budzik pisze tak: Jak postepowac z dwumasa, aby przetrwała jak najdłuzej? Pewnie im mniej ściśnięć sprężyn tym dłużej pożyje, im wyższe obroty złączenia tym mniejsze ugięcie. Śpiące policjanty przejeżdzać na luzie unikać kangurków w korku na obrotach minimalnych. Czy warto pchać się w regenerowane dwumasy? Mechanik z rodziny nawet nie brał pod uwagę możliwości ponownego ściągania skrzyni a i ja chciałem nową dwumasę bo komplet Sachs "tylko" 1391zł. Ale jeśli róznica w cenie spora, zapłacisz za ryzyko zdejmowania skrzyni i znajdziesz takich co się podejmą to kto bogatemu zabroni. Warto też wymienić łożysko igiełkowe w wale jeśli jest bo potrafi napsuć krwi, nie wchodza gładko biegi. -- Ausfahrt. The biggest city in Germany. 5 |
Data: Sierpien 10 2016 19:52:44 | Temat: Re: Dwumasa - jak oszczedzac | Autor: Budzik | Użytkownik PiteR ... Jak postepowac z dwumasa, aby przetrwała jak najdłuzej? Tak się jeszcze zastanawiam - czytam, ze dwumasa zuzywa się przenoszac duzy monet przy niskich obrotach. Czy dobrze rozumiem, ze przyspieszajac ze stosunkowo niewielkich obrotów ale z niewielkim przyspieszeniem równiez oszczedzam ten element? 6 |
Data: Sierpien 10 2016 23:36:34 | Temat: Re: Dwumasa - jak oszczedzac | Autor: PiteR | na ** p.m.s ** Budzik pisze tak: Jak postepowac z dwumasa, aby przetrwała jak najdłuzej? Najlepiej poczytaj mastahów. Moje wytrzymało 190tys więc wierzę że następne wytrzyma te 150 tys. "Dual mass flywheels are susceptible to high energy loads, heavy acceleration and deceleration, towing does not help either, smooth driving and avoid towing where possible, this driving style will add considerably to life of the dual mass" "Dual mass flywheels are designed to absorb vibrations from the engine, and so too much vibration, or too much heat, is what kills them. Most vibration tends to come at low revs" http://tinyurl.com/kmv27hh http://forums.moneysavingexpert.com/showthread.php?t=3949581 http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?t=1359826 https://youtu.be/YnaXB8q3uzQ -- Ausfahrt. The biggest city in Germany. 7 |
Data: Sierpien 11 2016 18:32:55 | Temat: Re: Dwumasa - jak oszczedzac | Autor: Cavallino | W dniu 10.08.2016 o 21:52, Budzik pisze: Tak się jeszcze zastanawiam - czytam, ze dwumasa zuzywa się przenoszac duzy Nie. Sam fakt korzystania z tych niskich obrotów zabija dwumasę, bo przy nich pojawiają się drgania które ona musi niwelować. To co Ty mówisz dotyczy panewek. 8 |
Data: Sierpien 10 2016 20:39:03 | Temat: Re: Dwumasa - jak oszczedzac | Autor: Mateusz Bogusz | Czy robiÄ c dwumase wymienia siÄ tylko jÄ , czy całe sprzegło? (pewnie Robocizna to kilkaset złotych. Jeżeli po roku padnie sprzÄgło, to ten koszt trzeba bÄdzie ponieć ponownie. Jeżeli przy 200kkm wymieniasz dwumase i chcesz przejechaÄ jeszcze kilkadziesiÄ t a sprzÄgło też jest fabryczne, to masz szanse załapaÄ siÄ na tÄ przyjemnoć ponownie. -- Pozdrawiam, Mateusz Bogusz |