Grupy dyskusyjne   »   Dylemat. Nowe auto do 50k.

Dylemat. Nowe auto do 50k.



1 Data: Marzec 14 2015 20:17:06
Temat: Dylemat. Nowe auto do 50k.
Autor: Endriu 

Chciałbym kupić fabrycznie nowe auto w cenie do 50k.

Myślałem nowej Daci Sandero Stepway, niepowiem nawet ładne autko:

https://www.youtube.com/watch?v=rYGwOHcvh94

i nawet cena do 50k nienajgorsza ale wyczytałem, że podobno diesle w 1,5 dci nie mają zamków na panewkach:

http://autobeztajemnic.pl/strefa-kierowcy/uzywane/315.html
"[...] Niestety - użytkownicy samochodów z tym silnikiem żalą się na niską trwałość układu wtryskowego oraz na problemy z panewkami wału korbowego.[...]".

Myslałem również o nowej skodzie Fabi w gazie (jeździ tyle tego teraz po ulicahc), ale jasna cholera montują tam teraz w ... BENZYNIAKACH jakies silniki TSI z ..... DWOMA SPRĘŻARKAMI (!!!@$%$)

http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/1-4-tsi-grozi-powaznymi-awariami/grxb9
"[...] Benzyniak 1.4 TSI - nowoczesny silnik, który potrafi być bardziej kłopotliwy w eksploatacji niż... niejeden zajeżdżony diesel[...]".

.....a w dieslu w skodzie nie ma już klasycznego 1,9 TDI .... Masakra. Już widzę jak zaczną się te sprężarki za parę lat w tych benzyniakach pierdzielić i całe wypłaty będą szły na regenaracje sprężarek .....

Jest coś teraz na rynku niedrogiego (do 50k) a wartego polecenia ?.

--
Pozdrawiam
Endriu



2 Data: Marzec 15 2015 00:29:29
Temat: Re: Dylemat. Nowe auto do 50k.
Autor: PiteR 

na  ** p.m.s **  Endriu pisze tak:

Myślałem nowej Daci Sandero Stepway, niepowiem nawet ładne autko:

No bo Dacia to marketingowy majstersztyk. Musi ładnie wyglądać ;)

--
Piter

golf mk2
a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

3 Data: Marzec 15 2015 10:00:26
Temat: Re: Dylemat. Nowe auto do 50k.
Autor: Cavallino 


Użytkownik "PiteR"  napisał w wiadomości grup

na  ** p.m.s **  Endriu pisze tak:

Myślałem nowej Daci Sandero Stepway, niepowiem nawet ładne autko:

No bo Dacia to marketingowy majstersztyk. Musi ładnie wyglądać ;)

I skutek jest - w Polsce sprzedaje się więcej Dacii niż Renault.
Bez szkody na jakości, bo ona w Renault nie istnieje już z zasady.

4 Data: Marzec 16 2015 09:51:22
Temat: Re: Dylemat. Nowe auto do 50k.
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz 

Dnia 2015-03-15, o godz. 10:00:26
"Cavallino"  napisał(a):

I skutek jest - w Polsce sprzedaje się więcej Dacii niż Renault.
Bez szkody na jakości, bo ona w Renault nie istnieje już z zasady.

A w Brazylii prym wiedzie Rensult. bo poza Europą Dacia Logan czy
Sandero to Reanult Logan czy Sandero. ;-)

Zdrówko

5 Data: Marzec 15 2015 09:59:35
Temat: Re: Dylemat. Nowe auto do 50k.
Autor: Cavallino 

Użytkownik "Endriu"  napisał w wiadomości grup Chciałbym kupić fabrycznie nowe auto w cenie do 50k.

Myślałem nowej Daci Sandero Stepway, niepowiem nawet ładne autko:
i nawet cena do 50k nienajgorsza ale wyczytałem, że podobno diesle w 1,5 dci nie mają zamków na panewkach:

http://autobeztajemnic.pl/strefa-kierowcy/uzywane/315.html
"[...] Niestety - użytkownicy samochodów z tym silnikiem żalą się na niską trwałość układu wtryskowego oraz na problemy z panewkami wału korbowego.[...]".

Ale to raczej nie dotyczy użytkowników nowych samochodów, którzy sprzedadzą je ZANIM te problemy zdążą wystąpić, więc również to nie byłby Twój problem.
Zwłaszcza że za grosze (nawet za 1 zł) możesz dostać przedłużenie gwarancji.
Na polskim forum Dacii nie ma nikogo, kto miałby podobny problem z 1.5 dCi, a samochody mają już grubvo ponad 5 lat.

Skarżą się głównie użytkownicy pościąganych z zachodu złomów z niewiadomym przebiegiem, stanem i jakością serwisowania gdy jeszcze jeździły za granicą.

Oprócz tego, jeśli nie rażą Cię dość tanie, twarde (ale typowe w tej klasie aut) plastiki, oraz przeżyjesz ewentualne niedoróbki w samochodzie, które będzie trzeba usunąć na gwarancji - to zdecydowanie niezła oferta.
Auto ma chyba największe wnętrze w klasie, bezkonkurencyjny wygląd crossovera, oraz największy prześwit, przy zachowaniu ceny zwykłego, małego auta z klasy B.
Kiedyś jedyną konkurencją była Kia Soul, ale wraz z nową wersją tak podwyższyli jej ceny, że straciła sens ekonomiczny, bo tańsze zrobili się numer większe auta np. Duster.

6 Data: Marzec 20 2015 20:39:09
Temat: Re: Dylemat. Nowe auto do 50k.
Autor: Endriu 

Ale to raczej nie dotyczy użytkowników nowych samochodów,

Kolego. Mój stary VW ma na razie 270k kilometrów ....

Dzisiaj byłem w salonie Renaulta i zapytałem konsultanta o w/w brak zamków na panewkach. Ten skierował mnie do szefa serwisu. A szef sewisu stwierdził, że rzeczywiście w Daciach sandero stepway w dieslach montują tylko silniki 1,5 dci w których nie ma zamków na panewkach. Stwierdził też, że to że nie ma zamków na panewkach to nic dziwnego bo od jakiegoś czasu więcej producentów (nie tylko Renault- nie wymienił jakich) robi panewki bez zamków.

Powiedział również, że Dacia podobno ma juz problemy z obracającymi się panewkami za sobą, i że panewki w jakiś sposób zostały "poprawione". Problem podobno został całkwicie rozwiązany i juz nie istnieje. Powiedział również, że panewki to "cześć ekploatacyjna" i po 200k kilometrów mozna po prostu je wymienić.

Wszystko było by pieknie gdyby nie to, że w/w szef działu technicznego był jakoś dziwnie rozdrażniony rozmową ze mną, mam wrażenie, że nawet lekko poczerwieniał w pewnych momentach. Ewidentnie z ruchów ciała można było wywnioskować, że nie chciałby ze mną na te tematy rozmawiać.

I tak jakoś mam przeczucie, że w/w szef działu technicznego nie dałby jednak gwarancji na to, że na tych "poprawionych" daciowskich panewkach nie dałbym rady jednak zrobić - podobnie jak w moim starym golfie - 270k kilometrów bez żednej ingerencji w silnik ......

--
Pozdrawiam
Endriu

7 Data: Marzec 20 2015 20:41:40
Temat: Re: Dylemat. Nowe auto do 50k.
Autor: Endriu 

I tak jakoś mam przeczucie, że w/w szef działu technicznego nie dałby jednak
gwarancji na to, że na tych "poprawionych" daciowskich panewkach dam redę
zrobić - podobnie jak w moim starym golfie - 270k kilometrów bez
żednej ingerencji w silnik ......

(miało być -sorki)

--
Pozdrawiam
Endriu

8 Data: Marzec 20 2015 19:43:58
Temat: Re: Dylemat. Nowe auto do 50k.
Autor: masti 

Endriu wrote:

Ale to raczej nie dotyczy użytkowników nowych samochodów,

Kolego. Mój stary VW ma na razie 270k kilometrów ....

stary? ledwo dotarty :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

9 Data: Marzec 20 2015 23:24:09
Temat: Re: Dylemat. Nowe auto do 50k.
Autor: Endriu 


stary? ledwo dotarty :)

Zagazowany AKL. Nie wytrzyma 600k jak stare mercedesy, nie ma bata. Wydaje mi się, że będzie się po woli kończył po 350k.

Pasowało by kupić jakieś nowe wozidło, ale cholera wyżyłowanej w benzynie Skody 1,2 z jakimiś chorymi dwoma sprężarkami za cholere nie kupie, ani diesla z renault bez zamków na panewkach. Nie mam naczole napisane frajer.

Chyba wezmę zagazowanego Hundaya I30, ale to dopiero za jakiś czas pod warunkiem, że skośnoocy będą jeszcze za dwa lata (zanim dozbieram całość kasy) gazować 1,4 MPI.

Bardzo podoba mi się ta buda od Stepwaya, ale ni chu..., bo mnie znajomy doswiadczony mechanik przestrzegł, żeby z daleka trzymać sie od francuskich samochodów bez zamków na panewkach. Robili parę razy remont silnika takiego gówna, a właścicielowi który przyszedł z takim tematem znajomy mechanik powiedział krótko: "weż Pan to sprzedaj w pizdu ten francuski szajs i kup pan se samochód z normalnym niemieckim sinikiem .....".

--
Pozdrawiam
Endriu

10 Data: Marzec 23 2015 09:31:14
Temat: Re: Dylemat. Nowe auto do 50k.
Autor: Marek 

Chyba wezmę zagazowanego Hundaya I30, ale to dopiero za jakiś czas pod
warunkiem, że skośnoocy będą jeszcze za dwa lata (zanim dozbieram całoć
kasy) gazować 1,4 MPI.

Tez sie powoli nosze ze zmiana na Hyundaia. Im wiecej zglebiam temat to coraz bardziej nabieram dystansu do tego wynalazku.
Wielu uzytkownikow KIA/hyundai ma problemy z zaworami, ktore nie maja hydraulicznej regulacji. Regulacja jest wymagana co okolo 30kkm i nie jest tania, czyt. nie kazdy mechanik da sobie z nia rade. Kosztuje okolo 1000 PLN.

Nie jestem pewny czy w nowym silniku jest ta sama historia.

--
Marek
echo  | tr  a-di-rs-ze-h a-z

11 Data: Marzec 23 2015 15:48:56
Temat: Re: Dylemat. Nowe auto do 50k.
Autor: Endriu 


Tez sie powoli nosze ze zmiana na Hyundaia. Im wiecej zglebiam temat to
coraz bardziej nabieram dystansu do tego wynalazku.
Wielu uzytkownikow KIA/hyundai ma problemy z zaworami, ktore nie maja hydraulicznej regulacji. Regulacja jest wymagana co okolo 30kkm i nie jest tania, czyt. nie kazdy mechanik da sobie z nia rade. Kosztuje okolo 1000 PLN.

Nie jestem pewny czy w nowym silniku jest ta sama historia.

Kolega ma Hundaia i30 zagazowanego na silniku 1,6 (kupił od znajomego po lisingu w idealnm stanie). Chodzi mu to wszytsko dobrze. Ale chyba po 120k łancuch rozrządu (w tym hundaju nie ma paska) się lekko rozklekotał i serwisie musieli mu go wymenić.

Trochę to dziwne biorąc pod uwagę, że u drugiego mojego kupla z mercededesem e-klasy w dieslu z bodajze 1997 roku z nabitym 250k kilometrów nigdy taka sprawa by nie wynikła.

Nie wiem nic o tym silniku 1,4 MPI którego gazują (na chwilę obecną) fabrycznie. 100 koni to ma, ale ja mam tyle w 1,6 w golfie. Tak na pierwszy rzut oka czy nie będzie to jakieś wyżyłowane ?.

--
Pozdrawiam
Endriu

12 Data: Marzec 20 2015 22:07:14
Temat: Re: Dylemat. Nowe auto do 50k.
Autor: Cavallino 


Użytkownik "Endriu"  napisał w wiadomości grup

Ale to raczej nie dotyczy użytkowników nowych samochodów,

Kolego. Mój stary VW ma na razie 270k kilometrów ....

I dalej to nie jest temat, który obchodzi użytkowników nowych samochodów.

 -- -
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
http://www.avast.com

13 Data: Marzec 20 2015 23:27:51
Temat: Re: Dylemat. Nowe auto do 50k.
Autor: Endriu 


I dalej to nie jest temat, który obchodzi użytkowników nowych samochodów.

Sorry, ja się boje takich cudów. Panewka to ma być panewka, a nie jakies gówno....

--
Pozdrawiam
Endriu

14 Data: Marzec 21 2015 00:54:19
Temat: Re: Dylemat. Nowe auto do 50k.
Autor: Marek 

On Fri, 20 Mar 2015 23:27:51 +0100, "Endriu"  wrote:

Sorry, ja się boje takich cudów. Panewka to ma być panewka, a nie
jakies
gówno....

To ile zamietzasz jeździć nowym samochodem?? Do 100-150kkm powinien wytrzymać każdy, później wynieniasz na nowszy.

--
Marek

15 Data: Marzec 22 2015 22:36:11
Temat: Re: Dylemat. Nowe auto do 50k.
Autor: Endriu 

To ile zamietzasz jeździć nowym samochodem?? Do 100-150kkm powinien
wytrzymać każdy, później wynieniasz na nowszy.

Wiesz swojego w/w golfiacza kupiłem w 2010 roku za 10k i zagazowanym zrobiłem 75k kilometrów w ciagu 5 lat. Wydaje mi sie, że mógłbym go teraz opchać jeszcze spokojnie za 4-5k, czego chyba jednak na wszelki wypadek nie zrobie.

A nie zrobie tego dlatego, że jak czytam opinie o tych np. nowych skodowskich benzyniakach np. TSI 1,2 - 1,4  z dwoma sprężarkami (pewnie w ogóle do gazu się nie nadających)

http://forum.gazeta.pl/forum/w,20,150288513,155749534,Re_1_2_TSI_trwalosc_lancucha.html


"[...] silnik kaszanka, po 80 tyś, przeskoczył łÄ…Ĺ„cuch. Czyli problem napinacza. Przy 30 tyś. padła turbina . To wszystko w Leonie 1.2 TSI ,a jak kupowałem to zachwalali... że to świetny silnik. Turbinę po przebojach wymienili na gwarancji. Silnik niestety padł po gwarancji, prubowałem interweniować u producenta siilnika czyli właściciela marki Seat, VW. Napisałem im że produkują buble, to po miesiącu odpisali mi że VW nie jest producentem tego czegoś ;)). Kabaret za 4000 zł, tyle trzba zapłacic za remont. [...]".

..... czy jakiś innych wyżyłowanych 1,6 TDI:

http://autokult.pl/9404,silnik-1-6-tdi-czym-sie-rozni-od-wiekszych-i-starszych-braci
http://www.autocentrum.pl/forum/silniki-diesla/1-6-tdi-opinie-doswiadczenia-1999979712/

"[...]nie mniej jednak - 1.6TDI to jednorazowka bez mozliwosci (w wiekszosci przypadkow) dokonania remontu silnika - wynika to z konstrukcji tego silnika (ksiegowi wsadzili tam lapy [...]".

... to mnie po prostu krew zalewa. Wiesz nie sposób wywalić 60k za auto i po pięciu latach, tuż po upływie gwarancji zacząć się wku...wiac jak zaczną padać te wszystkie "nowoczesnego" typu sprężarki i inne tego typu cuda na kiju.

Nie wiem czy na wszelki wypadek oprócz tego nowego hipotetycznego samochodu dokupie sobie jeszcze silnik do tego mojego starego golfiacza:

http://allegro.pl/silnik-a3-leon-i-bora-golf-iv-1-6-8v-100km-akl-i5167805000.html

....niech mój znajomy mechanior zrobi w na w nim kapę i pierdzielę za 2k PLN zapewnie sobie święty sposób na kolejne 20 lat mojego życia .....

--
Pozdrawiam
Endriu

16 Data: Marzec 22 2015 22:42:25
Temat: Re: Dylemat. Nowe auto do 50k.
Autor: Endriu 

niech mój znajomy mechanior zrobi w na w nim kapę i pierdzielę za 2k PLN zapewnie sobie święty sposób na kolejne 20 lat mojego życia .....

święty spokój - miało być sorka ...

--
Pozdrawiam
Endriu

17 Data: Marzec 22 2015 22:50:39
Temat: Re: Dylemat. Nowe auto do 50k.
Autor: Endriu 

A tu fajnie napisali:

http://forum.gazeta.pl/forum/w,20,150288513,150329256,Re_1_2_TSI_trwalosc_lancucha.html


"[...] A jakieś tam inne problemy - to np. 2 x przegryziony przez jakieś zwierzę kabel. Ciężko winić tutaj VW, choć przyznać muszę, że samochód stoi pod blokiem i inni sąsiedzi nie mieli takiego problemu. Widać moje kable są smaczniejsze. [...]".

--
Pozdrawiam
Endriu

18 Data: Marzec 21 2015 07:57:42
Temat: Re: Dylemat. Nowe auto do 50k.
Autor: Cavallino 


Użytkownik "Endriu"  napisał w wiadomości grup


I dalej to nie jest temat, który obchodzi użytkowników nowych samochodów.

Sorry, ja się boje takich cudów.

Od wyłączenia obaw jest gwarancja, a nie przepłacanie za niemiecki szajs, który ma dużą szansę zepsuć się jeszcze szybciej. -- -
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
http://www.avast.com

19 Data: Marzec 20 2015 17:01:39
Temat: Re: Dylemat. Nowe auto do 50k.
Autor:

http://truckfocus.pl/technika/3236/panewki-bez-8222zamk%C3%B3w8221

Zamki panewkowe, nie mają na celu (jak się szeroko sądzi)
zabezpieczenie półpanewki przed obrotem w otworze osadczym.
Ich głównym celem jest wskazanie właściwego osadzenia
półpanewek przy niesymetrycznym ich wykonaniu (np. gdy
w jednej z nich jest wykonany otwór lub kanał olejowy).


http://download.ms-motor-service.com/ximages/ks_pi_0014_en_web.pdf
It is often believed, incorrectly, that the lugs are there
to protect the bearing shells from being rotated.
[...] the small locating lugs will not be able to counteract
the torque of the camshaft. They will be bent back or cut off.


http://www.stealth316.com/misc/clevite-eng-bearing-fund-p4.pdf
The lug is not intended to prevent bearing rotation.


http://www.sylinderservice.no/last_ned/Teknisk_manual_lager.pdf
Ensuring the correct positioning of the bearing in the housing
is the only func-tion of the locating lug. Specifically, it
does not safeguard the bearing shell against torsion/twisting
inside the case.

20 Data: Marzec 21 2015 08:11:59
Temat: Re: Dylemat. Nowe auto do 50k.
Autor: Pszemol 

 wrote in message

http://truckfocus.pl/technika/3236/panewki-bez-8222zamk%C3%B3w8221
Zamki panewkowe, nie mają na celu (jak się szeroko sądzi)
zabezpieczenie półpanewki przed obrotem w otworze osadczym.
Ich głównym celem jest wskazanie właściwego osadzenia
półpanewek przy niesymetrycznym ich wykonaniu (np. gdy
w jednej z nich jest wykonany otwór lub kanał olejowy).


http://download.ms-motor-service.com/ximages/ks_pi_0014_en_web.pdf
It is often believed, incorrectly, that the lugs are there
to protect the bearing shells from being rotated.
[...] the small locating lugs will not be able to counteract
the torque of the camshaft. They will be bent back or cut off.


http://www.stealth316.com/misc/clevite-eng-bearing-fund-p4.pdf
The lug is not intended to prevent bearing rotation.


http://www.sylinderservice.no/last_ned/Teknisk_manual_lager.pdf
Ensuring the correct positioning of the bearing in the housing
is the only func-tion of the locating lug. Specifically, it
does not safeguard the bearing shell against torsion/twisting
inside the case.

Brawo.

21 Data: Marzec 22 2015 22:53:26
Temat: Re: Dylemat. Nowe auto do 50k.
Autor: Endriu 

Brawo.

No brawo, brawo... W roli głównej stajnia Renault i jej panewki bez zamków....

http://forum.gazeta.pl/forum/w,20,150288513,150329256,Re_1_2_TSI_trwalosc_lancucha.html


"[...] Przykładowo posiadam też renault scenic 1.9 DCi (120KM). Silnik ma fabryczną wadę powodującą okręcenie się panewek na korbowodzie - silnik po takiej akcji jest do wyrzucenia. Mnie trafiło to przy przebiegu 160 000km. Różnica jest taka, że problem jest znany - a renault akcji serwisowej na w/w wadę jednak nie ogłosiło, przez co musiałem wymieniać silnik w kilkuletnim samochodzie...[...].

--
Pozdrawiam
Endriu

22 Data: Marzec 23 2015 14:50:27
Temat: Re: Dylemat. Nowe auto do 50k.
Autor: laisar 

W dniu niedziela, 22 marca 2015 22:53:30 UTC+1 użytkownik Endriu napisał:

> Brawo.

No brawo, brawo... W roli głównej stajnia Renault
i jej panewki bez zamków....

Napiszę powoli, bo najwyraźniej powoli czytasz <;

P r o b l e m e m   t a m t y c h   p a n e w e k
N I E   B Y Ł   b r a k   z a m k ó w.

Faktyczną przyczyną obracania panewek było niewłaściwe smarowanie - z powodu źle zaprojektowanych kanałów olejowych w bloku silnika.

Gdyby nawet tamte panewki miały zamki, to dalej by się okręcały, bo zamki nie mają tyle wytrzymałości, by powstrzymać obracanie panewek, jeśli wystąpią ku niemu warunki.



(Z (nie)wiarą w naprawienie problemu nie zamierzam dyskutować - mamy w końcu wolność wyznania - ale czytam daćkowe fora polskie, rumuńskie, niemieckie, francuskie, holenderskie, węgierskie, hiszpańskie i angielskie i nigdy nie spotkałem się z doniesieniem o przekręconych panewkach).

23 Data: Marzec 23 2015 22:53:25
Temat: Re: Dylemat. Nowe auto do 50k.
Autor: Cavallino 


Użytkownik "laisar"  napisał w wiadomości grup

W dniu niedziela, 22 marca 2015 22:53:30 UTC+1 użytkownik Endriu napisał:
> Brawo.

No brawo, brawo... W roli głównej stajnia Renault
i jej panewki bez zamków....

Napiszę powoli, bo najwyraźniej powoli czytasz <;

P r o b l e m e m   t a m t y c h   p a n e w e k
N I E   B Y Ł   b r a k   z a m k ó w.

Faktyczną przyczyną obracania panewek było niewłaściwe smarowanie - z powodu źle zaprojektowanych kanałów olejowych w bloku silnika.

Sugerujesz, że     t e r a z    już jest to poprawione?
Kiedy taka zmiana w tym silniku miała miejsce? -- -
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
http://www.avast.com

24 Data: Marzec 23 2015 16:16:11
Temat: Re: Dylemat. Nowe auto do 50k.
Autor: laisar 

W dniu poniedziałek, 23 marca 2015 22:53:24 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:

Użytkownik "laisar" napisał w wiadomości grup
>
> Faktyczną przyczyną obracania panewek było niewłaściwe smarowanie - z
> powodu źle zaprojektowanych kanałów olejowych w bloku silnika.

Sugerujesz, że     t e r a z    już jest to poprawione?
Kiedy taka zmiana w tym silniku miała miejsce?

Ok. roku 2004 - od 1.5 dCi II generacji ("K9K blok A", Euro 4).

25 Data: Marzec 23 2015 15:14:02
Temat: Re: Dylemat. Nowe auto do 50k.
Autor: laisar 

PS - Zastrzeżenie: nie bronię dCi, bo w ogóle jestem przeciwnikiem diesli w osobówkach - ale przy wszystkich ich rzeczywistych wadach tym bardziej bez sensu jest dokładanie im wymyślonych problemów.

26 Data: Marzec 21 2015 09:59:48
Temat: Re: Dylemat. Nowe auto do 50k.
Autor: AL 

On 2015-03-20 20:39, Endriu wrote:

Ale to raczej nie dotyczy użytkowników nowych samochodów,


I tak jakoś mam przeczucie, że w/w szef działu technicznego nie dałby
jednak gwarancji na to, że na tych "poprawionych" daciowskich panewkach
nie dałbym rady jednak zrobić - podobnie jak w moim starym golfie - 270k
kilometrów bez żednej ingerencji w silnik ......


Renault Megane 1.5dCi (105KM) - 42kkm - wymiana całego silnika - przyczyna panewki.

27 Data: Marzec 22 2015 18:59:52
Temat: Re: Dylemat. Nowe auto do 50k.
Autor: Endriu 


Renault Megane 1.5dCi (105KM) - 42kkm - wymiana całego silnika -
przyczyna panewki.

Pasowało by to jakoś udowodnić, żeby ni ebyło że kolega rzuca słowo na wiatr..... Jakieś zdjęcie rachunku albo cokolwiek ....

--
Pozdrawiam
Endriu

28 Data: Marzec 22 2015 23:25:37
Temat: Re: Dylemat. Nowe auto do 50k.
Autor: AL 

On 2015-03-22 18:59, Endriu wrote:


Renault Megane 1.5dCi (105KM) - 42kkm - wymiana całego silnika -
przyczyna panewki.

Pasowało by to jakoś udowodnić, żeby ni ebyło że kolega rzuca słowo na
wiatr..... Jakieś zdjęcie rachunku albo cokolwiek ....


auto firmowe - mamy takie trzy (aaa przepraszam, jedno sie skasowało i więc już tylko dwa)
- co mam Ci udowadniac? - nie chcesz wierzyc - to nie wierz.
Przekonasz sie (albo i nie) na wlasnej skorze.

Albo wpisz sobie 'panewki i dCi' - pewnie wszystkie linki również kłamią bo nie ma rachunków za remont/wymianę silnika?

oOdatkowo dCi chodza jak traktory (jak są zimne). Ekonomia i dynamika - akceptowalne.

Prywatnie takiego auta (z tym silnikime) bym nie kupil.

29 Data: Marzec 23 2015 15:40:11
Temat: Re: Dylemat. Nowe auto do 50k.
Autor: Endriu 


- co mam Ci udowadniac? - nie chcesz wierzyc - to nie wierz.

Z tymi panewkami bez zamków to jak z pancerną brozą łamiącą skrzydło odrzutowca ..... Wiesz może mi szef serwisu wraz kosulatantami, prezesami Renault i Bóg wie z kim jeszcze mówić, że problem mają za sobą, a ja im i tak nie uwierze i będę to gówno omijał z daleka.

--
Pozdrawiam
Endriu

Re: Dylemat. Nowe auto do 50k.



Grupy dyskusyjne