begin daro
1. Co może być powodem takiego nagaru na Ĺ›wiecy -- >
http://tomciar.republika.pl/spark.jpg - to dzieje siÄ™ po 3000-4000 km
od założenia nowej Ĺ›wiecy. Pozostałe 3 w najlepszym porzÄ…dku. Silnik
bierze troszkÄ™ oleju.
Nieszczelnoć w dolocie i/lub wydechu do tego cylindra.
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
3 |
Data: Pa?dziernik 17 2011 22:03:52 |
Temat: Re: Nagar na ¶wiecy - sk±d? |
Autor: Airen |
17 PaĽ, 20:51, daro napisał:
Witajcie, mam 2 pytanka:
1. Co może być powodem takiego nagaru na ¶wiecy -- >http://tomciar.republika.pl/spark.jpg - to dzieje się po 3000-4000 km
od założenia nowej ¶wiecy. Pozostałe 3 w najlepszym porz±dku. Silnik
bierze troszkę oleju.
http://www.data.com.pl/2_serwis/infotech/swiece_2.html
A.
4 |
Data: Pa?dziernik 18 2011 12:23:48 | Temat: Re: Nagar na świecy - skąd? | Autor: J.F |
Użytkownik "daro" napisał w wiadomoĹ›ci
Witajcie, mam 2 pytanka:
1. Co może być powodem takiego nagaru na Ĺ›wiecy -- > http://tomciar.republika.pl/spark.jpg - to dzieje siÄ™ po 3000-4000 km od założenia nowej Ĺ›wiecy. Pozostałe 3 w najlepszym porzÄ…dku. Silnik bierze troszkÄ™ oleju.
I teoretycznie to tak wyglada nagar/osad po tym oleju wlasnie.
2. Dlaczego nowo założony pasek klinowy (napÄ™dza pompÄ™ wspomagania) piszczy - podejrzewam tylko naciÄ…g bo przez wymianÄ… wszystko było w najlepszym porzÄ…dku. Za mocny czy za słaby naciÄ…g?
Za slaby i sie slizga.
Aczkowiek moga byc juz i inne powody - np nowy pasek jest wezszy, a kolo pasowe wyrobione ..
J.
5 |
Data: Pa?dziernik 20 2011 21:48:47 | Temat: Re: Nagar na świecy - skąd? | Autor: V-Tec |
W dniu 2011-10-17 20:51, daro pisze:
Witajcie, mam 2 pytanka:
1. Co może być powodem takiego nagaru na Ĺ›wiecy -- >
http://tomciar.republika.pl/spark.jpg - to dzieje siÄ™ po 3000-4000 km od
założenia nowej Ĺ›wiecy. Pozostałe 3 w najlepszym porzÄ…dku. Silnik bierze
troszkÄ™ oleju.
2. Dlaczego nowo założony pasek klinowy (napÄ™dza pompÄ™ wspomagania)
piszczy - podejrzewam tylko naciÄ…g bo przez wymianÄ… wszystko było w
najlepszym porzÄ…dku. Za mocny czy za słaby naciÄ…g?
za słaby naciÄ…g, ale przesadny naciÄ…g zniszczy łożyska osprzÄ™tu. A pasek może być kiepskiej jakoĹ›ci i nie mieć dokładnego rozmiaru. Ja tak kiedyĹ› "przyoszczÄ™dziłem": 2 z 3 pasków musiałem wyrzucić (jeden nie pasował, drugi piszczał) i kupić oryginały.
W.
| | |