Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier.
1 | Data: Kwiecien 14 2010 14:37:16 |
Temat: Obniżone zawieszenie a jego trwałoć i układu kier. | |
Autor: MichaĹ | Witam 2 |
Data: Kwiecien 14 2010 05:47:53 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier. | Autor: tadek | On 14 Kwi, 14:37, Michał wrote: Witam 3 |
Data: Kwiecien 14 2010 05:50:58 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier. | Autor: tadek | On 14 Kwi, 14:37, Michał wrote: Witam jadące poproponuję jeździć tylko po "kaczorowych" drogach tylko obawiam się że te drogi objechałbyś rowerem w jedno popołudnie 4 |
Data: Kwiecien 14 2010 14:57:25 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier. | Autor: Michał |
proponuję jeździć tylko po "kaczorowych" drogach tylko obawiam się że Na jedno wychodzi: komunistyczne (tfu) państwowe drogi... Ale nie dawno PO awansowało (przypadkowo, lub dlatego tusek albo jego kolega, albo ktoś kto go opłaca zablokował klapki w samolocie naciskając przycisk pod swoim biurkiem), dlatego piszę tuskowej bo teraz polska bardziej tuskowa niż tydzień temu niestety. Ale wróćmy do tematu... Pozdrawiam 5 |
Data: Kwiecien 14 2010 15:01:43 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier. | Autor: Cavallino | Użytkownik "Michał" napisał w wiadomości
Lecz się człowieku. Szkoda że nie umiecie zachować powagi chwili tak jak wasza konkurencja - wydawało się że może być milej w tym kraju, ale nie - pisiorstwo zaczyna po swojemu. 6 |
Data: Kwiecien 14 2010 15:05:01 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier. | Autor: Michał | Lecz się człowieku. Spokojnie. NIE POPIERAM żadnej partii skrajnie komunistycznej jaką z pewnością jest PiS i PO. Pasuje? Pozdrawiam 7 |
Data: Kwiecien 14 2010 15:10:51 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier. | Autor: Cavallino | Użytkownik "Michał" napisał w wiadomości Lecz się człowieku. Dżisus. Jakie odstrzegasz w PO cechy partii komunistycznej? Może poza obowiązkowym kultem wodza (ale to nie nasz problem, tylko ich)? 8 |
Data: Kwiecien 14 2010 15:16:53 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier. | Autor: Michał |
Wysokie podatki, miliardy urzędników (z ich działalności widać że najlepiej to oni by woleli żeby kraj miał 20 milionów obywateli a z zagranicy przyjeżdżali do nas ludzie do pracy w urzędach - najlepiej ze 100 milinów ludzi którzy byliby opłacani z zaciągania coraz większego długu publicznego), przymus ZUS, cenzura w internecie (np ten post to dla tuska pornografia i pedofilia z którą chce walczyć) i wiele innych. 9 |
Data: Kwiecien 14 2010 15:31:54 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier. | Autor: Cavallino | Użytkownik "Michał" napisał w wiadomości > Rozumiem, że to wszystko jest programem tejże partii i przez nich zostało wprowadzone/jest ich winą? Ale jest i światełko na przyszłość - teraz będzie łatwiej to zmienić i nie będzie tłumaczenia, że chcą ale nie mogą. 10 |
Data: Kwiecien 17 2010 11:55:49 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier. | Autor: Bhastek |
Ale jest i światełko na przyszłość - teraz będzie łatwiej to zmienić i nieWygra znów kandydat pisu. Partia ta ma teraz darmową reklamę, a ludzie są podatni na wtłaczane im teraz w kółko slogany o patriotycznych, dobrych sercach. 11 |
Data: Kwiecien 17 2010 12:32:44 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier. | Autor: Wlodzimierz Zabotynski |
nie > będzie tłumaczenia, że chcą ale nie mogą. Panie Marku, co pan o tym mysli/? Czarek 12 |
Data: Kwiecien 17 2010 12:36:19 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier. | Autor: J.F. | On Sat, 17 Apr 2010 11:55:49 +0200, Bhastek wrote: Ale jest i światełko na przyszłość - teraz będzie łatwiej to zmienić i nieWygra znów kandydat pisu. Partia ta ma teraz darmową reklamę, a ludzie są Poczekamy zobaczymy, jeszcze dwa miesiace, zdaza zapomniec. Tylko ktory kandydat - Jaroslaw czy Ziobro ? :-) J. 13 |
Data: Kwiecien 14 2010 15:41:06 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier. | Autor: Borys Pogoreło | Dnia Wed, 14 Apr 2010 15:16:53 +0200, Michał napisał(a): [bełkot] Spieprzaj z powrotem na psp. Tu jest grupa o samochodach, a nie o polityce. -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl 14 |
Data: Kwiecien 14 2010 16:42:32 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier. | Autor: the_foe | W dniu 2010-04-14 15:05, Michał pisze: LOL proklerykalni komunisci i komuniści liberałowie? Towarzysz Lenin się przewraca w mauzoleum -- the_foe 15 |
Data: Kwiecien 14 2010 16:56:54 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier. | Autor: Michał | Spokojnie. NIE POPIERAM żadnej partii skrajnie komunistycznej jaką zLOL Sądzę że za jego czasów podatki były niższe niż dziś. Podobnie jak za czasów "liberała" (w porównaniu do Tuska i Kaczyńskiego) Adolfa Hitlera. Pozdrawiam 16 |
Data: Kwiecien 14 2010 18:48:23 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier. | Autor: the_foe | W dniu 2010-04-14 16:56, Michał pisze:
Nie wiesz o czym mówisz. Za Lenina (procz krotkiego pkresu NEP) i za Hitlera gospodarka była planowa. Podatki wowczas nie sa dla panstwa niezbedne bo swoj haracz pobierze albo w nademisji pieniadza albo ograniczajac place. -- the_foe 17 |
Data: Kwiecien 14 2010 19:15:55 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier. | Autor: Michał |
Nie wiesz o czym mówisz. Za Lenina (procz krotkiego pkresu NEP) i za Teraz też jest bardzo planowa i na wszystko trzeba zgody i koncesje i pozwolenia (tfu) urzędasów. Niemcy za Hitlera nie miały niskich podatków, nademisja pieniądza występuje i dziś. Tylko Niemcy za Hitlera prowadzili wojnę a Polacy za jego młodszego Tuska nie mają z nic wysokich podatków itp... no chyba że teraz jest jakaś ekspansja Polski a ja o niczym nie wiem? Pozdrawiam 18 |
Data: Kwiecien 14 2010 18:09:23 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier. | Autor: to | Michał wrote: Teraz też jest bardzo planowa i na wszystko trzeba zgody i koncesje i Czy Wy tam, w UPR, nie macie jakiegoĹ medyka? ;) -- cokolwiek 19 |
Data: Kwiecien 16 2010 11:33:05 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałoć i układu kier. | Autor: J.F. | On Wed, 14 Apr 2010 18:48:23 +0200, the_foe wrote: W dniu 2010-04-14 16:56, Michał pisze: W komunizmie podatki nie sa potrzebne, bo panstwo zawlaszczylo srodki produkcji. Potrzebne sa domiary, milicja, ormo i rewolucyjna czujnosc, zeby im kapitalizm nie wyrosl od poczatku. A pieniadze mozna dodrukowac Za wczesnego Hitlera ustroj byl jednak kapitalistyczny, a kanclerz uzdrowil sutuacje ekonomiczna - dzieki robotom publicznym .. J. 20 |
Data: Kwiecien 14 2010 14:55:47 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałoć i układu kier. | Autor: Katanka | Michał wrote: Czy jeĹli zakładajÄ c że prawie każda siła działajÄ ca na koło jadÄ ce po Co za Tusko-fobia na tej grupie. Nie pojmujÄ! -- Kacper Potocki vel Katanka PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy! www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl 21 |
Data: Kwiecien 14 2010 14:55:16 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałoĹ Ä i układu kier. | Autor: krzysiek82 | Michał pisze: Witam Golf 3 ok 90tyĹ przelotu po polskich drogach, na glebie, nic siÄ nie działo, oczywiĹcie teoretycznie nic, bo buda na pewno cierpiała na tym, wszelkie zgrzewy itp itd. Natomiast w zawieszeniu nie musiałem nic robiÄ poza wymianÄ sworzni wahacza po kupnie auta. Podstawa to nauczyÄ siÄ jeździÄ a nie tłuc jak szalony i nie zwracaÄ uwagi na wyrwy na drodze. Obniżenie nie zawsze równa siÄ usztywnienie. -- krzysiek82 22 |
Data: Kwiecien 14 2010 15:20:10 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałoć i układu kier. | Autor: kamil |
Witam Dobre sprezyny wcale nie musza byc twardsze. Np. zestaw Prodrive'a do imprezy STI obnizaja auto o jakies 25mm, a komfort na tym wcale nie cierpi w stosunku do fabrycznych. Pozdrawiam Kamil 23 |
Data: Kwiecien 14 2010 16:23:45 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałoĹ Ä i układu kier. | Autor: MichaĹ |
Rozumiem że to jakieĹ progresywne? Tylko to właĹnie tylko 25 mm... a takie firmy tuningowe typu JAMEX dajÄ 35, 40 a nie kiedy 50 i 60 mm :) Czy Prodrive to także inne amortyzatory? Pozdrawiam 24 |
Data: Kwiecien 14 2010 16:05:16 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałoć i układu kier. | Autor: kamil | "Michał" wrote in message
Tak, progresywne. Nie wiem jak to wyglada cenowo w porownaniu do zwyklych, ale raczej warte wydania paruset zl wiecej. Czy 25mm to malo zalezy jeszcze, co chcesz zrobic. Jesli auto na glebe do pokazywania na zlotach jest sens 60mm obnizac, ale do jezdzenia na codzien przez zwalniajace pod domem, to juz zaczyna inaczej wygladac. :) Pozdrawiam Kamil 25 |
Data: Kwiecien 14 2010 16:24:22 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałoĹ Ä i układu kier. | Autor: Grzegorz PrÄdki |
Jak bardzo obniżenie zawieszenia ma wpływ na jego trwałoć i trwałoć układu kierowniczego? Wiadomo że obniżenie wiÄ że siÄ ze zwiÄkszeniem twardoĹci. Komfort w STI? Dobre :) 26 |
Data: Kwiecien 14 2010 16:03:15 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałoć i układu kier. | Autor: kamil |
Wbrew pozorom wcale nie jest duzo twardszy od WRXa. To nie EVO-taczka. :) Inna sprawa ze pojecie komfortu troche sie zmienia na polskich drogach niestety.. Pozdrawiam Kamil 27 |
Data: Kwiecien 14 2010 17:24:33 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałoĹ Ä i układu kier. | Autor: MichaĹ |
To znaczy? Na polskie drogi chyba im bardziej miÄkko tym lepiej? Pozdrawiam 28 |
Data: Kwiecien 14 2010 17:03:42 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałoĹ Ä i układu kier. | Autor: MichaĹ |
On pisał "w stosunku". Pozdrawiam 29 |
Data: Kwiecien 14 2010 17:48:51 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałoĹ Ä i układu kier. | Autor: Grzegorz PrÄdki | Michał pisze:
No tak. Jest twardo. W stosunku do seryjnego twardo :) 30 |
Data: Kwiecien 14 2010 15:59:24 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier. | Autor: Robert Rędziak | ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.] Dobre sprezyny wcale nie musza byc twardsze. Np. zestaw Prodrive'a do To jak ma wyhamować te same masy na krótszej drodze, skoro nie jest twardszy? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 31 |
Data: Kwiecien 14 2010 18:24:20 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier. | Autor: Michał | W dniu 2010-04-14 17:59, Robert Rędziak pisze: ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.] Progresja, na początku jest komfort potem jest twardo jak cholera :) Amortyzator też musi mieć inne tłumienie dlatego musi być bardzo drogi. http://www.allegro.pl/item999373869_vw_golf_iv_4_motion_amortyzatory_przod_bilstein_b8.html Dla porównania: http://www.allegro.pl/item967878179_bilstein_amortyzatory_przod_vw_golf_iv_octavia.html Pozdrawiam 32 |
Data: Kwiecien 14 2010 18:32:45 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier. | Autor: Robert Rędziak | On Wed, 14 Apr 2010 18:24:20 +0200, Michał Progresja, na początku jest komfort Tak, tak. Zazwyczaj w tych progresywnych sprężynach następuje szybkie zblokowanie gęściej ustawionych zwojów (już w zakresie napięcia wstępnego) i sprężyna pracuje głównie twardą częścią. Tak naprawdę najczęściej ta miękka część sprężyny progresywnej spełnia rolę helpera z zawieszeń sportowych. Amortyzator też musi mieć inne tłumienie dlatego musi być bardzo drogi. Akurat w Bilsteinie płacisz jeszcze za inne rzeczy. Poza tym 860 za parkę kolumn to nie jest jakiś straszny koszt. Drogi to jest Ohlins, Reiger, AVO, Spax... r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. 33 |
Data: Kwiecien 15 2010 00:43:20 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier. | Autor: Tomasz Pyra | Robert Rędziak pisze: ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.] Po prostu zmniejsza się prześwit, rośnie szansa dobicia podwoziem, ale utwardzać nic nie trzeba. Np. opuszczanie auta na gwincie - nic się nie utwardza. 34 |
Data: Kwiecien 14 2010 20:12:49 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałoć i układu kier. | Autor: Irokez | Użytkownik "Michał" napisał w wiadomoĹci Witam No trochÄ twardziej miałem jak teraz po powrocie do 'cywila' Czy jeĹli zakładajÄ c że prawie każda siła działajÄ ca na koło jadÄ ce po tuskowej drodze nie działa na nie idealnie prostopadle - bo tak chyba jest? Wynika że:ciach.. żeĹ nakombinował. Nie podnosiłbym gdyby nie to, że miska do mnie kosztuje 1300zł a jÄ rozp..łem na naszych jeb.. drogach (pod czÄstochowÄ na krzyrzówce z zajeb..mi koleinami przytarłem o wybrzuszony asfalt i siÄ jej pekło). Poza tym same plusy jeĹli chodzi o trakcjÄ, zawiecha lekko wiÄcej dostaje po dupie a trwałoć? TrochÄ mniejsza.. Po podniesieniu nie odczułem zwiÄkszenia trwałoĹci tylko mniej mogÄ uważaÄ na miskÄ, ale nadal jest nisko. Teraz szukam nowego autka ale jeszcze wyższego ale nie suv bo nie mam tyle kasy. Pozdrawiam. -- Irokez AR 156 2.4JTD 35 |
Data: Kwiecien 14 2010 22:59:56 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier. | Autor: Marek Józefowski | W dniu 14/04/10 8:12 PM, Irokez pisze: ciach..[...oraz przedpiśćcy z podwątku "pseudo-politycznego"...] Jaasne... tylko po jaką cholerę krospostujesz(-ecie) to na pl.sci.fizyka? -- The only difference between a tax man and a taxidermist is that the taxidermist leaves the skin. [Mark Twain] 36 |
Data: Kwiecien 18 2010 22:28:25 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier. | Autor: Wlodzimierz Zabotynski |
W dniu 14/04/10 8:12 PM, Irokez pisze: 37 |
Data: Kwiecien 19 2010 08:05:01 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier. | Autor: Wlodzimierz Zabotynski |
38 |
Data: Kwiecien 20 2010 09:53:14 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier. | Autor: Wlodzimierz Zabotynski |
W dniu 14/04/10 8:12 PM, Irokez pisze: Wlasnie, po jaka? Czarek 39 |
Data: Kwiecien 21 2010 04:14:31 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier. | Autor: Wlodzimierz Zabotynski |
W dniu 14/04/10 8:12 PM, Irokez pisze: 40 |
Data: Kwiecien 15 2010 00:57:18 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałoĹ Ä i układu kier. | Autor: Filip KK | W dniu 2010-04-14 14:37, Michał pisze: Czy jeĹli zakładajÄ c że prawie każda siła działajÄ ca na koło jadÄ ce po Nie. 41 |
Data: Kwiecien 16 2010 13:30:01 | Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałoć i układu kier. | Autor: .Peeter | "Michał" wrote: Jak bardzo obniżenie zawieszenia ma wpływ na jego trwałoć i trwałoć układu kierowniczego? Golf 3 GTI, rok jazdy na gwintowanym zawieszeniu, bez żadnych ograniczeĹ typu "a tu nie pojadÄ, bo to, a tam nie pojadÄ, bo tamto". Po roku jazdy żadnych problemów z zawieszeniem i układem kierowniczym, w aucie nic nie zaczÄło trzeszczeÄ, wszystko było OK. Jedyne straty zwiÄ zane z niskim zawieszeniem to połamana dokładka przedniego zderzaka i kilka rys na Ĺrubach mocujÄ cych przednie wahacze do wózka i na poprzeczce pod wydechem, mniej wiÄcej w połowie auta. :-) Niskie i twarde zawieszenie to imho fajna sprawa, Golfina jeździła zakrÄty jak przyklejona, żadnego wychylania siÄ nadwozia, bujania, pływania itp dziwnych objawów. Gwint + Yokohama Parada daje pełnÄ satysfakcjÄ z jazdy. Inna sprawa, że nasze drogi siÄ Ĺrednio nadajÄ na takie wynalazki, moje Toledo teraz jeździ na seryjnym zawieszeniu (i tak bardzo twardym) i z jednej strony korci mnie zakup gwintu, z drugiej szkoda mi trochÄ tych resztek komfortu. GdybyĹmy mieli dobre, lub chociaż zadowalajÄ ce drogi, kupiłybm gwint na pewno. A, jeszcze jedno. Gwint + rozpórka przednich kielichów to też niezły pomysł. :-) Pozdrawiam ..Peeter |