Witam,
Kupilam wlasnie po dosc tanio ( stargowalam cene na 10 000 Eur) roczna (czyli jeszcze rok gwarancji) Octavie Tour TDI combi o przebiegu 66 000 km i...
Pomimo iz w warsztacie Skody zmieniali olej przy 60 000 km, to teraz (po 6000 km wiec)poziom oleju jest na minimum i
w dodatku kolo korka (pomimo iz wycieram szmata co kilkadziesiat km) wciaz widac pare kropelek oleju.
Silnik chodzi doskonale, nie kopci.
Jaki olej dolac i czy taki wyciek powod do zlozenia wizyty w warsztacie ?
No i czy takie rzeczy naprawiaja na gwarancji ?
Pozdrawiam Ola
PS
Juz mnie o to pytano wiec dodam, ze w zbiorniku plynu babelki pojawjaja sie ale tylko
przy wysokich obrotach. Plyn chlodniczy czysty, a korek wlewu oleju bez osadow.
Nie wiem czy trzeba dolewac plyn, lub olej, bo dopiero przejechalam 50 km.
Acha sprawdzano, ze po otwarciu korka oleju troche dymi i chlapie olejem na
oslone plastikowa silnika.
2 |
Data: Pa?dziernik 10 2008 10:40:30 |
Temat: Re: Octavia, olej przy korku wlewu oleju. |
Autor: Olga |
No troche sie wyjasnilo.
Po prostu przy zakupie moj brat uchylil korek wlewu oleju przy
pracujacym silniku i wtedy sie nalalo oleju. Dzis zdjal oslone i stwierdzil, ze silnik jest suchutenki, wiec nie wyrzuca tam oleju.
Nadal niepokojace sa wg niego babelki w zbiorniczku chlodniczym przy wysokich obrotach
silnika, ale podobno moze Octavia tak ma, trzebaby porownac.
Ola
3 |
Data: Pa?dziernik 10 2008 12:15:47 | Temat: Re: Octavia, olej przy korku wlewu oleju. | Autor: preem |
Mysle że najlepiej dolac oleju do połowy miarki ( na zimnym silniku )
i obserwowac
Apropo
Auto z Polski czy z importu ?
pozdr.
4 |
Data: Pa?dziernik 10 2008 14:08:03 | Temat: Re: Octavia, olej przy korku wlewu oleju. | Autor: Olga |
Apropo
Auto z Polski czy z importu ?
Auto jest z zagranicy
Ola
5 |
Data: Pa?dziernik 17 2008 15:20:53 | Temat: Re: Octavia, olej przy korku wlewu oleju. | Autor: xymax |
Użytkownik "Olga" <brak adresu> napisał w wiadomości
Apropo
Auto z Polski czy z importu ?
Auto jest z zagranicy
Ola
To teraz masz taniość. Gwarancja w Polsce, zapomnij.
Stawiam na uszczelkę pod głowicą. I kto kupuje auto, które pluje olejem po
zdjęciu korka ? Po tym można poznać że coś z silnikiem jest nie halo. No cóż
masz tanio, ciekawe czy ta różnica pokryje koszty warsztatu.
--
MS
| | | |