Pacjent i jest diagnoza.
1 | Data: Czerwiec 13 2010 09:23:08 |
Temat: Pacjent i jest diagnoza. | |
Autor: megrims | KiedyĹ› pisałem o problemach z "Increased battery discharge" na 2 |
Data: Czerwiec 13 2010 09:35:28 | Temat: Re: Pacjent i jest diagnoza. | Autor: Adam Szewczak |
KiedyĹ› pisałem o problemach z "Increased battery discharge" na O bosz, wiesz nie mam nic zlego na mysli... ale 12 tys zl na naprawe samochodu ???? Na ja jestem i raczej pozostane zwolennikiem starej motoryzacji ;P Choc fakt ze ostatnio sie przekonuje iz nawet 15to letniej elektroniki w samochodzie niewiele osob ogarnia. Juz nie wspominajac o tej co miala 25 lat i nikt nawet ASO nie bylo w stanie ogarnac, dopiero koles z oscyloskopem i wiedza naprawil. PZDr Adam 3 |
Data: Czerwiec 13 2010 09:43:11 | Temat: Re: Pacjent i jest diagnoza. | Autor: megrims | W dniu 2010-06-13 09:35, Adam Szewczak pisze: No a co zrobić? Ubezpieczyć się tego nie da, a auto po gwarancji :( Auta 15-20 lat temu.. inny świat. 4 |
Data: Czerwiec 13 2010 10:09:01 | Temat: Re: Pacjent i jest diagnoza. | Autor: Adam Szewczak |
W dniu 2010-06-13 09:35, Adam Szewczak pisze: Z tego co widze i slysze to jednak ponoc byly mniej awaryjne ;) Fakt ze nie bylo tylu bajerow. Moze tak wyciszone nie byly. Ale np starymi BMW 5/7 czy tam rekinem sie jezdzilo bardzo komfortowo. Mercedes starszy, tez komfort tyle ze toto paliwozerne znowu bylo. Renault to juz kiedys miala zapedy do elektroniki np R25, znajomy mial to mial duzo problemu. PZDr Adam 5 |
Data: Czerwiec 13 2010 10:09:34 | Temat: Re: Pacjent i jest diagnoza. | Autor: Przemek V |
Kiedy¶ pisałem o problemach z "Increased battery discharge" na Active Steering - 8 tys. zł wymiana czego¶ tam bo lubił padać Padła skrzynia - nie wyleczone, oddana z wła¶ciwie niesprawn± - brak redukowania i kick downu w trybie auto, w trybie manualnym jako¶ działała. Szturchnięcie w plecy przy zahamowaniu do zera - było od zawsze i TTTM Dynamic Drive - raz w miesi±cu przy ostrym skręcie padał. Reset pomagał Komunikaty o podwyższonych emisjach - po ok. godzinnej jeĽdzie na trasie. Czasam ale nie zawsze. Obodowy lusterek skorodowany Gumoplastik wkoło przycisków od szyb się łuszczy Czę¶ć sterowania fotelami "Sport" przestała działać Czujniki parkowania przestały działać poniżej ok. +5 stopni ale często same się naprawiały - raz działały, raz nie. Większo¶ć tych rzeczy pojawiło się po ok. 120-130 tys km. Auto oddane przy ok. 150 tys km. i 4 latach w moich łapach Czy elektronika w F10 (nowa 5-tka) też się tak wali jak E60? W przyszłym tygodniu odbieram. Opinie s± jak na razie pozytywne i zupełnie niemiarodajne bo na forach jest pewnie z 5 wła¶cicieli z Europy (głównie powi±zani z BMW lub dealerami) i 50 amerykanów czekaj±cych na odbiór. Auta w USA s± na placach ale odbiory zaczynaj± się 19 czerwca. W E60 w pierwszych latach ci±gle co¶ tam poprawiali. 6 |
Data: Czerwiec 13 2010 08:47:26 | Temat: Re: Pacjent i jest diagnoza. | Autor: to | Przemek V wrote: Czy elektronika w F10 (nowa 5-tka) teÂż siĂŞ tak wali jak E60? Ma kto¶ Szkoda, ze nowa 5-tka jest dużo brzydsza od starej... -- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g 7 |
Data: Czerwiec 13 2010 10:51:21 | Temat: Re: Pacjent i jest diagnoza. | Autor: krzyss | W dniu 2010-06-13 09:23, megrims pisze: Czy E60 to na prawdÄ™ taka straszna kupa? Moge tylko powiedziec ze jezdzilem E60 przez ponad rok i te same problemy, my finalnie wymienilismy akumulator na zelowy i jednak wiecej jezdzilismy. Tak czy siak w tym samochodzie raz na kwartal cos elektronicznego szalalo. A auto od nowosci w domu i mialo 80kkm przebiegu -- ===-- -- -== krzyss vel Qkill ==-- -- -=== -- -- ===-- -- www.krzyss.com -- -- ===-- -- ===-- -- -- === A3 TDI Power ===-- -- -- -=== 8 |
Data: Czerwiec 13 2010 12:08:24 | Temat: Re: Pacjent i jest diagnoza. | Autor: P_ablo | Użytkownik "megrims" napisał w wiadomo¶ci Kiedy¶ pisałem o problemach z "Increased battery discharge" na Ladnie Ciebie oskubali. Serwis Boscha za zdychajacy aku najpierw obwinil modul ABS a pozniej modul komfortu. Nie mialem sam czasu grzebac ale ich niepewne diagnozy nie spodobaly mi sie. Po ostawieniu do kogos innego w jeden dzien znalezli uwalona kleme minusowa i jakas zasniedziala mase. Przy okazji znalezli mi lokalizattor GPS zamontowany przez poprzedniego wlasciciela. Cala operacja kosztowala 650 zl... E60 cos im nie wyszla - w dieslach urywajace sie i wpadajace do cylindrow klapki i czeste problemy z elektryka. -- Picasso 9 |
Data: Czerwiec 13 2010 12:47:08 | Temat: Re: Pacjent i jest diagnoza. | Autor: Kuba (aka cita) |
E60 cos im nie wyszla - w dieslach urywajace sie i wpadajace do cylindrow klapki i czeste problemy z elektryka. łooo matko to te same klapki co w starych 2,5R6 z kolektora ss±cego? ps. to jest pierwsza rzecz jak± sie robi kupuj±c Omege B FL 2,5DTI. Zdj±ć kolektor ss±cy i wywalić blaszki :D -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) Omega X25XE Dwa ogony Irma i Myszka 10 |
Data: Czerwiec 13 2010 17:26:25 | Temat: Re: Pacjent i jest diagnoza. | Autor: Jurand |
KiedyĹ› pisałem o problemach z "Increased battery discharge" na MyĹ›lÄ™, że powinieneĹ› zmienić serwis. Moim zdaniem sterownik silnika nie może nagle zacząć żżerać tyle prÄ…du, ALE zawsze sÄ… jakieĹ› niespodzianki, przy których logiczne myĹ›lenie można sobie wsadzić w tyłek. Natomiast z własnych doĹ›wiadczeĹ„ - niejednokrotnie diagnoza postawiona przez serwis ASO okazywała siÄ™ być bardzo poĹ›pieszna i - oczywiĹ›cie - kosztowna w naprawie. A elektronik, który poĹ›wiÄ™cił trochÄ™ czasu na znalezienie prawdziwego problemu, zamykał mi temat w kwocie nierzadko bÄ™dÄ…cÄ… 1/5 tego, co zostawiłbym w ASO - w dodatku bez żadnej gwarancji z ich strony, że trafili dobrze. A co do awaryjnoĹ›ci BMW - od momentu wypuszczenia nowych "obłych" modeli - czyli tak c.a. 2004 rocznik - marka jakoĹ›ciowo zeszła wg mnie strasznie na psy. Co z tego że auta ładne, skoro - pokrÄ™tło "konfiguracji samochodu" w serii 7 zaprojektował jakiĹ› debil - obsługiwanie tego w miejscu innym niż na parkingu w czasie postoju może skoĹ„czyć siÄ™ wypadkiem - iloć funkcji, które trzeba "ogarnąć", żeby coĹ› konkretnego zmienić, to jest jakaĹ› masakra - seria 5 - kogo bym nie spotkał, to rzuca miÄ™sem na wspomnienie tych modeli (chyba tylko właĹ›ciciele 520d z manualnymi skrzyniami jakoĹ› mało narzekajÄ…) - seria 3 - za te pieniÄ…dze jakbym dostał auto z takim nagłoĹ›nieniem, to chyba bym go zwrócił do salonu Jurand. Jurand. 11 |
Data: Czerwiec 13 2010 17:24:37 | Temat: Re: Pacjent i jest diagnoza. | Autor: Marcin "Kenickie" Mydlak | W dniu 2010-06-13 17:26, Jurand pisze: - pokrętło "konfiguracji samochodu" w serii 7 zaprojektował jaki¶ debil A nie s±dzisz, że to o to wła¶nie chodziło? :) -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a ro¶nie popyt na ¶więty spokój." 12 |
Data: Czerwiec 13 2010 17:40:22 | Temat: Re: Pacjent i jest diagnoza. | Autor: Jurand |
W dniu 2010-06-13 17:26, Jurand pisze: Być może komu¶ chodziło o co¶, na pewno nie o łatwo¶ć konfiguracji parametrów samochodu... Jurand. 13 |
Data: Czerwiec 14 2010 09:40:26 | Temat: Re: Pacjent i jest diagnoza. | Autor: Arek M |
KiedyĹ› pisałem o problemach z "Increased battery discharge" na CoĹ› w tym jest - ale dotyczy chyba tylko tych bardziej 'skomplikownaych' wersji :) Kilka miesiecy temu zaczepił mnie sasiad i podpytywał o mojego subaraka. Sam jezdził E60 535d (albo 530d). Pytam go, jak sie auto sprawuje a on ze jest juz nim zmÄ™czony. Poki bylo na gwarancji jakos sie trzymalo. Ale z czasem zaczela sie elektronika nimozebnie pierdzielić. Z kolei czesto jezdze dwuletniÄ… E60 520d z automatem. W temacie wyposazenia nie ma tam zadnych wynalazków typu active steerenig, dynamic drive, head up display itd... W ciÄ…gu dwoch lat cos sie spieprzyło z gniazdem zapalniczki i pojawily sie purchle na ramce od drzwi. Elektronika generalnie sie jakos trzyma. -- PozdrawiAM! WRX/240KM 14 |
Data: Czerwiec 18 2010 22:49:12 | Temat: Re: Pacjent i jest diagnoza. | Autor: Przemek V |
Czy elektronika w F10 (nowa 5-tka) też się tak wali jak E60? Na razie jest super. Lata ¶wietlne do przodu je¶li chodzi o wnętrze. Komfort też wyższy. Regulowane zawieszenie ciekawe. Sport+ lepiej wybiera nieruchomo¶ci niż zwykłe zawieszenie z E60. |