Jak w tytule.
Najtaniej wychodzi wymiana łańcucha - w tym silniku nie występuje. Zgodnie z
instrukcją wymiana paska rozrządu i dodatków zalecana jest po 120 tyś.km lub
5-6 latach jeśli nie ma przebiegu. Zalecane jednak z rozsądku jest
przeprowadzenie tej czynności wcześniej tj. 80-90 tyś. Remont silnika jest
dość kosztowny ;-)
Slv A3 1.8T ASB
3 |
Data: Grudzien 21 2006 15:16:35 |
Temat: Re: [Audi A4 1.8 5V] Po ilu kilometrach zmiana paska i lancucha rozrzadu? |
Autor: Golab |
Alez jest lancuch, laczy on oba walki rozrzadu (silnik 5V).
Marcin
Użytkownik "Slv" napisał w wiadomości
> Jak w tytule.
Najtaniej wychodzi wymiana łańcucha - w tym silniku nie występuje. Zgodnie
z
instrukcją wymiana paska rozrządu i dodatków zalecana jest po 120 tyś.km
lub
5-6 latach jeśli nie ma przebiegu. Zalecane jednak z rozsądku jest
przeprowadzenie tej czynności wcześniej tj. 80-90 tyś. Remont silnika jest
dość kosztowny ;-)
Slv A3 1.8T ASB
4 |
Data: Grudzien 21 2006 17:36:45 | Temat: Re: [Audi A4 1.8 5V] Po ilu kilometrach zmiana paska i lancucha rozrzadu? | Autor: Slv |
Użytkownik "Golab" napisał w wiadomości
Alez jest lancuch, laczy on oba walki rozrzadu (silnik 5V).
Marcin
Przyznaję ze wstydem, że o tym nie wiedziałem.
Slv
| |